Te riskant, jij werkt bij een advocatenbureau.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik plaatste er een denkbeeldig vraagteken bij, so sue me.
Denkbeeldige vraagtekens? Misschien moet JIJ eens een psychiater opzoeken!quote:Op woensdag 21 september 2011 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik plaatste er een denkbeeldig vraagteken bij, so sue me.
Hoe maakt dat mijn punt minder waar?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:45 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Maar niet op een zwaar inhoudelijk onderwerp dat nog een fokker betreft ook...
Ik speel al langer met de gedachten. Ik zie ook beestjes en zoquote:Op woensdag 21 september 2011 18:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denkbeeldige vraagtekens? Misschien moet JIJ eens een psychiater opzoeken!
Oeh, oeh, oeh, verslag na de tijd, ik ben aan het kleurenquote:Op woensdag 21 september 2011 18:48 schreef mr-green het volgende:
Ik ga even de soap ''Wilders'' kijken op Nederland 1
Wie beweert dat dan? Nogal een verschil of het onzin betreft of een serieuze kwestie, niet dan?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe maakt dat mijn punt minder waar?
Jaquote:Op woensdag 21 september 2011 18:50 schreef ValHallen het volgende:
SiIkIs dit je normale muzieksmaak?
Ik snap niet waarom je zo moeilijk doetquote:Op woensdag 21 september 2011 18:50 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Wie beweert dat dan? Nogal een verschil of het onzin betreft of een serieuze kwestie, niet dan?
Kan ik nu al gevenquote:Op woensdag 21 september 2011 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, oeh, oeh, verslag na de tijd, ik ben aan het kleuren.
mag je vaker draaienquote:
Valt in de lijn van verwachting jaquote:Op woensdag 21 september 2011 18:51 schreef mr-green het volgende:
[..]
Kan ik nu al geven![]()
Wilders spreekt weer zonder respect over bepaalde groepen en pleit nu voor MEER democratie. Het is eigenlijk een grote komiek...
wees gerust. Ik heb mensenkennisquote:Op woensdag 21 september 2011 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je zo moeilijk doet. Essentie is hetzelfde.
Je snapt nu ook dat je nu nooit meer voor een ander een serieuze vraag moet gaan beantwoorden, want je krijgt 'm nu kneiterhard terug he.
kloptquote:Op woensdag 21 september 2011 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Valt in de lijn van verwachting ja. Hij wacht gewoon tot PVV bovenaan in de peilingen staat en dan klapt 't kabinet, denk ik.
Oh ?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:52 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
wees gerust. Ik heb mensenkennis
Dat paard van jou bestaat nietquote:Op woensdag 21 september 2011 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik speel al langer met de gedachten. Ik zie ook beestjes en zo!
Niet iets om om te blozen iddquote:
Nou, geef je zelf een schouderklopje of een sterretje of weet ik het wat.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:52 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
wees gerust. Ik heb mensenkennis
Jij hebt duidelijk meer slaap nodig.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:52 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Oh ?
Wat vind je van mij dan ?
HE HE HE ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |