Laat ToT ff lekker zelf antwoorden... pffquote:Op woensdag 21 september 2011 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet hij, dat zegt hij net en nee het wordt niet flink opgeblazen.
Wat nou pff?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:39 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Laat ToT ff lekker zelf antwoorden... pff
Oké danquote:Op woensdag 21 september 2011 18:39 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik heb ook via msn wel eens met broertje gepraat.
En hij komt op MIJ niet over alsof hij een psych nodig heeft.
Ik zeg niet dat hij het niet zwaar heeft of dat het " maar " puberen is.
Ik zeg alleen dat het een optie is.
Maar misschien had ik het anders moeten verwoorden.![]()
Sorry voor de verwarring dan.
Vraag was toch aan ToT gericht... niet antwoorden als er niks aan je gevraagd wordt hahahaquote:
Ja ik ga er natuurlijk niet verder over uitweiden, maar er spelen zeer zeker wel meer dingen mee. Het is wel erger dan alleen maar puberen, denk ik.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:39 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Laat ToT ff lekker zelf antwoorden... pff
Pas op, Insomn, straks steekt ie iets hards in je achterstequote:
Zekers lekker dit!! Ik blijf luisteren hahaquote:
Kolerequote:Op woensdag 21 september 2011 18:41 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Vraag was toch aan ToT gericht... niet antwoorden als er niks aan je gevraagd wordt hahaha
Here comes the gay jokes! Again!quote:Op woensdag 21 september 2011 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pas op, Insomn, straks steekt ie iets hards in je achterste!!!
Dan kun je dit hele forum opdoeken.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:41 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Vraag was toch aan ToT gericht... niet antwoorden als er niks aan je gevraagd wordt hahaha
Het was een te makkelijke inkopperquote:Op woensdag 21 september 2011 18:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Here comes the gay jokes! Again!
Do you like fishdicks?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was een te makkelijke inkopper.
En kan hij zelf net zo hard maar niks meer zeggen, want hoe vaak hij wel niet op een vraag antwoord die voor een ander is... Iedereen trouwens. Boeiend ook.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan kun je dit hele forum opdoeken.
Requesting gay songs.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het zit wel een beetje verstopt.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pas op, Insomn, straks steekt ie iets hards in je achterste!!!
Ik ben net binnen schatquote:Op woensdag 21 september 2011 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kolere. Je had ook gewoon goed kunnen lezen wat er allemaal staat. Maar het zal wel joh
.
Waarom reageer jij hierop? Ik stelde geen vraag hoor.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
En kan hij zelf net zo hard maar niks meer zeggen, want hoe vaak hij wel niet op een vraag antwoord die voor een ander is... Iedereen trouwens. Boeiend ook.
Ik plaatste er een denkbeeldig vraagteken bij, so sue mequote:Op woensdag 21 september 2011 18:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Waarom reageer jij hierop? Ik stelde geen vraag hoor.
Maar niet op een zwaar inhoudelijk onderwerp dat nog een fokker betreft ook...quote:Op woensdag 21 september 2011 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
En kan hij zelf net zo hard maar niks meer zeggen, want hoe vaak hij wel niet op een vraag antwoord die voor een ander is... Iedereen trouwens. Boeiend ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |