Schrijf je weleens verhalen?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:23 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Of als ik er wat meer tijd in zou stoppen.
En niet zo gehaast zou typen
Oom subtilico haha... oefening baart ook kunst he?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij zou bakken met geld kunnen verdienen als je een betere schrijver was geweest.
Goed kunnen schrijven is slechts enkelen gegeven. Helaasquote:Op woensdag 21 september 2011 19:24 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Oom subtilico haha... oefening baart ook kunst he?
En ook zij hebben moeten oefenenquote:Op woensdag 21 september 2011 19:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Goed kunnen schrijven is slechts enkelen gegeven. Helaas
Ik doe heel vaak een poging tot.quote:
Jij zegt wat de rest denkt.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zeg het tenminste eerlijk.
Een heel album zelfs.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:24 schreef Samzz het volgende:
Oh, komt hij ook nog even langs. Heeft ie ondertussen nog een liedje gemaakt?
Ik zeg soms dingen die mensen heel diep van binnen soms denkenquote:Op woensdag 21 september 2011 19:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij zegt wat de rest denkt.
[..]
Een heel album zelfs.
En ik schaam me er eigenlijk voor dat ik dit gewoon in mijn collectie heb staan.
Talent valt niet te oefenen.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:26 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
En ook zij hebben moeten oefenen
1) Dus je denkt dat alle grote schrijvers meteen goede verhalen schreven?quote:
Talent kan je wel ontwikkelenquote:
Zeker blijven proberen, volgens mij ben jij echt heel goed in het verzinnen van verhalen.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:26 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik doe heel vaak een poging tot.
Zo heb ik in mijn hoofd een complete fantasie serie met materiaal voor meerdere boeken.
Maar zodra ik er actief mee aan de slag wil komt er niets meer uit.
Vandaar dat ik hier ook altijd taaltechnisch met dat soort stukjes wat fouten maak.
Dat moet snel en direct anders ben ik het of weer vergeten of krijg ik het er niet uit.
Maar ik probeer het nog steeds eens in de zoveel tijd.
Oh bedankt.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:28 schreef Symphonic het volgende:
Mijn dochters vinden dit geweldig
Wel laten we eens een testje doen.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zeker blijven proberen, volgens mij ben jij echt heel goed in het verzinnen van verhalen.
Owww ik begin er niet eens aan om mijn muziek in te lezen in SAMquote:Op woensdag 21 september 2011 19:28 schreef SiIk het volgende:
Ik heb vanmiddag dus zo'n beetje al m'n muziek georganiseerd, volgens mij vindt SAM het niet leuk dat het allemaal verplaatst is..
Zeker wel. Je moet er gevoel voor hebben en dat moet dan gestimuleerd en vervolgens ontwikkeld worden. Van Gogh schilderde niet in 1 keer zijn zonnebloemen en Rembrandt in in 1 keer de Nachtwacht. Maar als je ouder werk van beiden bekijkt zie je wel dat ze het al in zich hadden meesters in de kunst te worden!quote:
Maar je hebt wel gelijk.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zeker blijven proberen, volgens mij ben jij echt heel goed in het verzinnen van verhalen.
En dat laatste is ook wel zo subjectief. Pollockquote:Op woensdag 21 september 2011 19:30 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Zeker wel. Je moet er gevoel voor hebben en dat moet dan gestimuleerd en vervolgens ontwikkeld worden. Van Gogh schilderde niet in 1 keer zijn zonnebloemen en Rembrandt in in 1 keer de Nachtwacht. Maar als je ouder werk van beiden bekijkt zie je wel dat ze het al in zich hadden meesters in de kunst te worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |