Omg dat moet ik over 3 maand doorstaanquote:Op woensdag 21 september 2011 19:15 schreef Insomnium het volgende:
WAAAAAAA.
Ik realiseer mij net dat om twaalf uur mijn leven echt een vlucht neemt.
Dan ben ik veel meer dan een kwart eeuw oud
Ik heb de po maar vast bij het bed neergezet.
De rollator gepoetst.
Ohja, dat was hem. Huppelmuts was als eerste 'Singles' hier. Maar die zat er al best een tijd voordat de rest kwam.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik niet... Ik kwam kijken omdat Huppel daar veel zat. Volgens mij was ik de eerste van bovenstaande namen.
Hee psst psst oudje.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Omg dat moet ik over 3 maand doorstaan![]()
Ik kan er beter nu een eind aan maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
Sund.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Omg dat moet ik over 3 maand doorstaan![]()
Ik kan er beter nu een eind aan maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
Ditquote:
Ja. Klopt.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ohja, dat was hem. Huppelmuts was als eerste 'Singles' hier. Maar die zat er al best een tijd voordat de rest kwam.
Silk ! Met de zijde zachte stem.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:18 schreef Symphonic het volgende:
Wie draait er nu?
Die DJ naam kom ik niet echt uit
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:17 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hee psst psst oudje.OehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik krijg echt een heel disturbing MI nu![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ik niet. Wat een klapjostie is dat.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik soms. Hij was af en toe zo ontzettend humorloosMaar wel een fantastische DJ.
Hij ons helaas niet.quote:
Nou nou nou zeg, zo kan-ie wel weer!quote:Op woensdag 21 september 2011 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Wat een klapjostie is dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij was zeker een goede DJquote:Op woensdag 21 september 2011 19:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik soms. Hij was af en toe zo ontzettend humorloosMaar wel een fantastische DJ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |