Brood + filet americain + ei + ui = Brood + filet americain + ei + uiquote:Op woensdag 21 september 2011 14:35 schreef Dimens het volgende:
Brood + filet americain + ei + ui = wauw.
Wacht maar tot jij het ooit gegeten hebt, dan is het niet zomaar Brood + filet americain + ei + ui meer.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:35 schreef TWP het volgende:
[..]
Brood + filet americain + ei + ui = Brood + filet americain + ei + ui
Le wat?quote:Op woensdag 21 september 2011 14:36 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Mijn oren bloeden en mijn ogen ook gelukkig kan ik blind typen
Eigenlijk nog augurk en beetje mayo erbij en wat peper en zoutquote:Op woensdag 21 september 2011 14:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij het ooit gegeten hebt, dan is het niet zomaar Brood + filet americain + ei + ui meer.
En bedankt. Nu heb ik honger.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:35 schreef Dimens het volgende:
Brood + filet americain + ei + ui = wauw.
Ik leef toe naar de dag waarop dit gaat gebeuren.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij het ooit gegeten hebt, dan is het niet zomaar Brood + filet americain + ei + ui meer.
Ik was gelukkig één van die 16-jarigen!quote:Op woensdag 21 september 2011 14:36 schreef Boterbartje het volgende:
Rennogwat:
Tuurlijk zijn er ook 16 jarigen die fatsoenlijk rijden en verstandig/verantwoordelijk zijn
Met Romana uiteraard. Eigenlijk Deborah, maar ze heeft een artiestennaam. Ik hou wel van chicks die van zichzelf weten dat ze artiest zijn.quote:
Ze heeft geen artiestennaam, iedereen noemt haar gewoon zo.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:38 schreef TWP het volgende:
[..]
Met Romana uiteraard. Eigenlijk Deborah, maar ze heeft een artiestennaam. Ik hou wel van chicks die van zichzelf weten dat ze artiest zijn.
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:38 schreef TWP het volgende:
[..]
Met Romana uiteraard. Eigenlijk Deborah, maar ze heeft een artiestennaam. Ik hou wel van chicks die van zichzelf weten dat ze artiest zijn.
MIJN OREN BLOEDEN NOGSTEEDS JAquote:Op woensdag 21 september 2011 14:38 schreef TWP het volgende:
[..]
Heb je zijn nieuwe song al gehoord?
sorry manquote:Op woensdag 21 september 2011 14:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik was gelukkig één van die 16-jarigen!
En er zit geen n in de eerste lettergreep van mijn username.
Tribute!quote:Op woensdag 21 september 2011 14:37 schreef Boterbartje het volgende:
Mensen die op lompehork haten, hij ownt jullie keihard.
"Ga terug met je blokken spelen" zegt ome Bart.
Jullie zijn zelfs te min voor dit kinderachtige gedoe.
Kiekeboe
Met mayo probeer ik morgen, zout en peper had ik er ook op gedaan maar dat is logisch bij ei.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Eigenlijk nog augurk en beetje mayo erbij en wat peper en zout
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:38 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
MIJN OREN BLOEDEN NOGSTEEDS JA
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:38 schreef Spouwerranger het volgende:
EIE EIE EIE JIJ MAG EERDER RIJE![]()
![]()
gelukkig heb ik m'n rijbewijs alquote:Op woensdag 21 september 2011 14:38 schreef Spouwerranger het volgende:
EIE EIE EIE JIJ MAG EERDER RIJE![]()
![]()
Helaas wel.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:38 schreef TWP het volgende:
[..]
Heb je zijn nieuwe song al gehoord?
quote:
Ik heb mijn scootercertificaat binnen een week na mijn zestiende verjaardag gehaald, ik heb al twee jaar rijervaring.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
sorry man
Ik heb niet gereden tot m'n 18. Eerste les wat m'n eerste keer rijden
Ik heb je door. Je doet net alsof het niet het beste is wat je in 2011 hebt gehoord. Enkel om geen reputatieschade te lijden. Geef toen man, dit is hoe muziek bedoeld is.quote:
Stiekem staat dat nummer de hele dag aan, maar dat weten jullie niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:40 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik heb je door. Je doet net alsof het niet het beste is wat je in 2011 hebt gehoord. Enkel om geen reputatieschade te lijden. Geef toen man, dit is hoe muziek bedoeld is.
Nu al ?quote:Op woensdag 21 september 2011 14:40 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik ga mijn nieuwe HR ketel eens aanzetten. Lekker de boel flink opstoken
HeteRinusquote:Op woensdag 21 september 2011 14:40 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik heb ook al de kachel aangezet.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:40 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ja ik heb het koud ja. Ik doe hem gewoon even aan. En dan weer uitquote:
Ja echt? Huh?1quote:Op woensdag 21 september 2011 14:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb ook al de kachel aangezet.Maar gelukkig wordt het 23 graden dit weekend!
quote:
Nou, ik zou nog wel een rijlesje willen hebben met Rinus in de auto.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:39 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
gelukkig heb ik m'n rijbewijs al
Ik heb m'n rijbewijs binnen 3 maand gehaald, maar dat is ook het enige wat ik heb..quote:Op woensdag 21 september 2011 14:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb mijn scootercertificaat binnen een week na mijn zestiende verjaardag gehaald, ik heb al twee jaar rijervaring.
Zoals?quote:Op woensdag 21 september 2011 14:44 schreef Plastic_zak het volgende:
Mensen die zeggen dat ze ziek zijn maar wel op FOK! zitten
quote:
gr grquote:Op woensdag 21 september 2011 14:42 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja ik heb het koud ja. Ik doe hem gewoon even aan. En dan weer uit
Ik ben een beetje ziekjes enzo
[..]
Ja echt? Huh?1
Mensen die moeten werken, maar op FOK! zitten.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:44 schreef Plastic_zak het volgende:
Mensen die zeggen dat ze ziek zijn maar wel op FOK! zitten
HEE HOIquote:
Eh rustig man, ik zoek werkquote:Op woensdag 21 september 2011 14:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mensen die moeten werken, maar op FOK! zitten.
Ja, hoorde ik op het journaal vanochtend, de gemiddelde temperatuur op vrijdag is 23 graden!quote:Op woensdag 21 september 2011 14:42 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja ik heb het koud ja. Ik doe hem gewoon even aan. En dan weer uit
Ik ben een beetje ziekjes enzo
[..]
Ja echt? Huh?1
Het was meer een opmerking richting P_z.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Eh rustig man, ik zoek werk
Ga haten.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mensen die moeten werken, maar op FOK! zitten.
Wat is het goede nieuws ?quote:Op woensdag 21 september 2011 14:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Al het goede nieuws gehoord?
Zorg jij er dan maar voor dat ik meer te doen hebquote:Op woensdag 21 september 2011 14:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doe ik toch ook?![]()
[ afbeelding ]
Vraag gewoon om meer werk.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zorg jij er dan maar voor dat ik meer te doen heb
okquote:
Dat werd tijdquote:Op woensdag 21 september 2011 14:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, hoorde ik op het journaal vanochtend, de gemiddelde temperatuur op vrijdag is 23 graden!En dat blijft het hele weekend als het goed is.
Geen FM-radio kunnen ontvangen.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:52 schreef Dimens het volgende:
Internet radio op de iPod en iPhone met slechte kwaliteit.
Ook geen kunstquote:Op woensdag 21 september 2011 14:53 schreef Boterbartje het volgende:
Lompe hork en ik ownen die shit daar!
drop je 4 lines
Die kwaliteit is net zo slecht.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen FM-radio kunnen ontvangen.
Dan vraag je extra werk aan de leidinggevende.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mijn stagebegeleider is er vandaag toch niet![]()
![]()
Die is er ook niet vandaagquote:Op woensdag 21 september 2011 14:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan vraag je extra werk aan de leidinggevende.
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:53 schreef Boterbartje het volgende:
Lompe hork en ik ownen die shit daar!
drop je 4 lines
Een andere stagiair en nog een paar mensen maar die doen niks met ICTquote:Op woensdag 21 september 2011 14:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is er wel iemand daar behalve jij?
Wat een achterlijke randdebiel is die G High zegquote:
Ik haal ze voor jequote:Op woensdag 21 september 2011 15:00 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik wil sloffen van de zeeman
Maar heb geen zin om ze te halen
Geen idee, teksten niet eens gelezenquote:Op woensdag 21 september 2011 14:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat een achterlijke randdebiel is die G High zeg
Zo graag wil je ze dus niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:00 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik wil sloffen van de zeeman
Maar heb geen zin om ze te halen
Jij bent baasquote:Op woensdag 21 september 2011 15:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen idee, teksten niet eens gelezen![]()
Somsquote:Op woensdag 21 september 2011 15:00 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
woon jij in groningen?
huh?quote:
niet zo gemeen onmensquote:Op woensdag 21 september 2011 15:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zo graag wil je ze dus niet.
Opgelost slotje ban.
Dit!quote:
Het spijt me, ik zal proberen het niet weer te doen.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:02 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
huh?
[..]
niet zo gemeen onmens
OKquote:Op woensdag 21 september 2011 15:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het spijt me, ik zal proberen het niet weer te doen.
Zit je nu in een hoekje te wenen??quote:Op woensdag 21 september 2011 15:10 schreef Flippiee het volgende:
Planningen die in de soep lopen, voel mij net een autist die niet met veranderingen om kunnen gaan.
Hoe is het trouwens afgelopen met die sigaretten, de tas en je ma?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:10 schreef Flippiee het volgende:
Planningen die in de soep lopen, voel mij net een autist die niet met veranderingen om kan gaan.
Komt wel goed schatje!quote:Op woensdag 21 september 2011 15:10 schreef Flippiee het volgende:
Planningen die in de soep lopen, voel mij net een autist die niet met veranderingen om kan gaan.
Nee achter een pc op school, mijzelf vermaken.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zit je nu in een hoekje te wenen??
De tas is veilig bij mij, sigaretten ook en van mijn ma niets gehoord. Ik ben nu katholiek en leef de rest van mijn leven heel vroom.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens afgelopen met die sigaretten, de tas en je ma?
Op school..quote:Op woensdag 21 september 2011 15:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee achter een pc op school, mijzelf vermaken.
[..]
De tas is veilig bij mij, sigaretten ook en van mijn ma niets gehoord. Ik ben nu katholiek en leef de rest van mijn leven heel vroom.
Die is er niet, aangezien ik een computerruimte zit, te wachten tot mijn leraar zijn uitgestelde afspraak met mij komt voldoen.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Op school..
Ooooh ik ga het tegen de meester zeggen
Ohquote:Op woensdag 21 september 2011 15:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die is er niet, aangezien ik een computerruimte zit, te wachten tot mijn leraar zijn uitgestelde afspraak met mij komt voldoen.
Je bent nu aan het auti-trippen?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:10 schreef Flippiee het volgende:
Als ik aan een kaartje kan komenquote:Op woensdag 21 september 2011 15:15 schreef Patje1987 het volgende:
Ik las wel dat mee naar qlimax gaat flipje.
Nouja en half het een en ander doen aan mijn studie. Zoals een presentatie van 5 min. voorbereiden voor volgende week woensdag.quote:
Geen idee wat dat is, maar ik trip hem niet snel, op enkele uitzonderingen uiteraard naquote:Op woensdag 21 september 2011 15:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je bent nu aan het auti-trippen?
Bofkontquote:Op woensdag 21 september 2011 15:11 schreef Ezechielk het volgende:
Nice, ik zie zojuist dat er volgende week een techno/dubstep feest gehouden wordt bij mij in de woonplaats.![]()
![]()
Pr0n aan het kijken op school?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee achter een pc op school, mijzelf vermaken.
[..]
De tas is veilig bij mij, sigaretten ook en van mijn ma niets gehoord. Ik ben nu katholiek en leef de rest van mijn leven heel vroom.
Nee, een betoog tikken over Wilders en bijv. de prenten over de Islam en dat in verhouding tot de globalisering en het 'internationale' rechtsgemeenschap. Ik ben al bijna klaar daarmee, dus ik gunde mijzelf wat FOK!tijd.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pr0n aan het kijken op school?
Als het nou kwaliteitspost warenquote:Op woensdag 21 september 2011 15:44 schreef Plastic_zak het volgende:
Intronic![]()
Hij haat mij omdat ik 200+ posts per dag maak
Haatcampagne.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:44 schreef Plastic_zak het volgende:
Intronic![]()
Hij haat mij omdat ik 200+ posts per dag maak
Ik post alleen maar kwaliteit.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Als het nou kwaliteitspost waren
Dat denk ik wel ja.quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 15:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik post alleen maar kwaliteit.
quote:
Kan er niets aan doen.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:49 schreef Ezechielk het volgende:
Patje, wat een pareltje van een topic weer.
SPOILER: uitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 september 2011 15:50 schreef sharr het volgende:
Jongens, zal ik de concierge aan gaan klagen?Verkapte doodsverwensing, ik zou huurlingen bellen.SPOILER: uitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Jongens, zal ik de concierge aan gaan klagen?Uh, ja. Wat een debielSPOILER: uitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Bannen die homo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op woensdag 21 september 2011 15:51 schreef Ezechielk het volgende:
Hihihi, Sharr is dik.Kut ez.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jongens, zal ik de concierge aan gaan klagen?Plas in zijn kont.SPOILER: uitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jongens, zal ik de concierge aan gaan klagen?Ja. Wat een klootzak!SPOILER: uitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Jongens, zal ik de concierge aan gaan klagen?Uit een mug een olifant maken. VrouwenSPOILER: uitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
Hahahaha, fucking briljant. Ga ik doen.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:54 schreef Ezechielk het volgende:
Maar, Sharr, ik zou een leuk kaartje zoeken, daar een tekst op zetten als "Lieve <naam congierge>, ik wil je nog bedanken voor het fantastische weekend wat wij gehad hebben. Liefs, Nicole."
Beetje parfum er over, opsturen naar zijn huis en lachen maar.
Dit!quote:Op woensdag 21 september 2011 15:54 schreef Ezechielk het volgende:
Maar, Sharr, ik zou een leuk kaartje zoeken, daar een tekst op zetten als "Lieve <naam congierge>, ik wil je nog bedanken voor het fantastische weekend wat wij gehad hebben. Liefs, Nicole."
Beetje parfum er over, opsturen naar zijn huis en lachen maar.
Kusjes, liefde, dit, dat, alles.quote:
Maak het dan nog erger en doe het naar school tav de concierge. Krijg je meteen een nieuwe conciergequote:
Maar dan leest zijn vrouw het niet?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maak het dan nog erger en doe het naar school tav de concierge. Krijg je meteen een nieuwe concierge
Oh, dat wist ik ook nietquote:Op woensdag 21 september 2011 15:56 schreef sharr het volgende:
Dankje Ez.Je maakt 't weer goed.
En spouwerranger, ik maak niet van een mug een olifant, heb vijf jaar een eetstoornis gehad en dat treft je dan wel redelijk. Kon hij ook niet weten, maar dan nog. Kuthomo.
Ik zou jou toch nooit kwaad doen, pijn doen en andere narigheden met je uithalen?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:56 schreef sharr het volgende:
Dankje Ez.Je maakt 't weer goed.
En spouwerranger, ik maak niet van een mug een olifant, heb vijf jaar een eetstoornis gehad en dat treft je dan wel redelijk. Kon hij ook niet weten, maar dan nog. Kuthomo.
Gewoon naar huis én school, hoe makkelijk is datquote:Op woensdag 21 september 2011 15:56 schreef sharr het volgende:
[..]
Maar dan leest zijn vrouw het niet?
Dan nog ga je niet dat soort opmerkingen maken tegen pubersquote:Op woensdag 21 september 2011 15:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik ook niet. Dan heb ik niks gezegd
. Maar inderdaad, hij kan zulke dingen ook niet ruiken.
Ik ken het probleemquote:Op woensdag 21 september 2011 15:57 schreef sharr het volgende:
[..]
Maar hij maakte wel m'n dag weer goed net. Dubbele gevoelens voor Ez, ik heb ze
Ja ik ben bijna klaar ik ga ook zo.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:58 schreef Intronic het volgende:
Mensen die om 16u naar huis mogen, het kan!
Ja sharrlief?quote:
Door wie/wat?quote:
HOE DAN HOEZO?quote:
Nouquote:Op woensdag 21 september 2011 15:59 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee was geen vraag was gewoon eenvoor jou omdat je Patje bent.
Mee eens, maar het is wel duidelijk dat die man onze mening niet deeltquote:Op woensdag 21 september 2011 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan nog ga je niet dat soort opmerkingen maken tegen pubers
Lastig he? Verandering.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:01 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Door iedereen. UDOWU staat meestal vol met bagger en nu opeens niet
Dus hij hoort niet thuis op een schoolquote:Op woensdag 21 september 2011 16:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mee eens, maar het is wel duidelijk dat die man onze mening niet deelt
Stomme autistquote:
Friet, althans dat wordt mijn avondeten.quote:
Niets, daar word je mooi van.quote:
ib4 het is patatquote:Op woensdag 21 september 2011 16:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Friet, althans dat wordt mijn avondeten.
Varkenshaasje in pepersaus met gebakken aardappeltjes en een verse sla/rucola saladequote:
Waarom ?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:04 schreef Boterbartje het volgende:
PLASTIC ZAK BEN JIJ EEN AUTIST?!?!?!
Ik weet niet dat zei iemand net?quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Niets, daar word je mooi van.__ Sorry.
Gebakken aardappels met <insert vlees> en lekkere griekse salade?
Ach, in mijn persoonlijke ervaring zijn concierges op middelbare scholen nou niet echt de meest subtiele mensen, dus vervanging zal waarschijnlijk niet veel verbeteren.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus hij hoort niet thuis op een school
Maar dat ben ik al. /ego.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Niets, daar word je mooi van.__ Sorry.
Gebakken aardappels met <insert vlees> en lekkere griekse salade?
De mijne ookquote:Op woensdag 21 september 2011 16:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Friet, althans dat wordt mijn avondeten.
Griekse salade met gebakken krieltjes/aardappelen en biefstuk met sausje?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:07 schreef Intronic het volgende:
Griekse salade gaat er wel in trouwens.
Hij had 'm niet en ik wil 'm niet kopen, veel plezier zonder mijquote:Op woensdag 21 september 2011 16:08 schreef Patje1987 het volgende:
Nu ga ik richting huis en Intronic, vanavond wat zombies kort slaan?
Je mag wel meekijken dan tochquote:Op woensdag 21 september 2011 16:08 schreef sharr het volgende:
[..]
Hij had 'm niet en ik wil 'm niet kopen, veel plezier zonder mij
Weet niet eigenlijkquote:Op woensdag 21 september 2011 16:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je mag wel meekijken dan toch
Oh ja, zeker beter. Gaan we doenquote:Op woensdag 21 september 2011 16:08 schreef sharr het volgende:
[..]
Griekse salade met gebakken krieltjes/aardappelen en biefstuk met sausje?
neem entrecote dan met heerlijke zelfgemaakte pepersaus?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:11 schreef Intronic het volgende:
[..]
Oh ja, zeker beter. Gaan we doen.
Patje: Ja, als ik klaar ben met presentatie maken.
Schop gegeven?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:14 schreef Intronic het volgende:
LULZ. Wie kom ik tegen op het station, mijn ex. Houdoe.
Oeh, lijkt me wel een tof spel. Had de trailer gezien. Het lijkt een klein beetje op Dead Rising toch, zelf wapens kunnen maken enzo?quote:
Pssst t-shirt kopen? 45 euro per stukquote:Op woensdag 21 september 2011 16:50 schreef Beach het volgende:
hij gaat naar the Sting voor zn kleding
tijd voor thee en een koekjequote:Op woensdag 21 september 2011 16:52 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb verse thee gezet, lekker he
Eindelijk kunnen we weer sexcammen.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goedemiddag!
Hele middag aan het huiswerk gezeten op mn vrije dag, maar nu lekker tijd voor andere dingen
TC Sexcamquote:Op woensdag 21 september 2011 16:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Eindelijk kunnen we weer sexcammen.
Wat doe je dan op FOK!? Hup, huiswerk maken, presentaties voorbereiden enzo!quote:Op woensdag 21 september 2011 17:00 schreef coban het volgende:
ik heb idioot veel te doen voor morgen. Ik sta op het punt te janken.
En dan heb ik het niet over normaal hw maar domme presentaties en die shizzle
Gewoon groene thee en die shitquote:
Eerder beginnen voortaan. FOK! afsluiten. Nachtje doorhalen. Succes.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:00 schreef coban het volgende:
ik heb idioot veel te doen voor morgen. Ik sta op het punt te janken.
En dan heb ik het niet over normaal hw maar domme presentaties en die shizzle
En dan morgen heel hard jezelf slaan omdat het kut is geworden.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:05 schreef coban het volgende:
ben in trein :d kan moeilijk nu al beginnen haha .D
nee, ik ga eerst heel uitgebreid eten om tijd te rekken, daarna heel sloom beginnen
Correctie:quote:Op woensdag 21 september 2011 17:05 schreef TWP het volgende:
[..]
En dan morgen heel hard jezelf slaan omdat het kut is geworden.
Klopt.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:50 schreef Beach het volgende:
hij gaat naar the Sting voor zn kleding
Blij zijn met een 6.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Correctie:
Trots zijn op jezelf omdat je het met een 6je hebt gehaald
een neuk om cijfers gevenquote:Op woensdag 21 september 2011 17:08 schreef coban het volgende:
nou vorige keer had ik toch ook zo gedaanhad een 8. Nu ben ik boos omdat het hoger kon zijn
hmm, bijna alles met 7 afgesloten, spaans een 9 en bio en eng een 8. en een paar zesjes. Voor mij genoegquote:Op woensdag 21 september 2011 17:08 schreef TWP het volgende:
[..]
Blij zijn met een 6. [ afbeelding ]
Je krijgt een 6 als het eigenlijk heel slecht is maar de docent medelijden met je heeft.
Dat is netjes inderdaad.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hmm, bijna alles met 7 afgesloten, spaans een 9 en bio en eng een 8. en een paar zesjes. Voor mij genoeg
Voor sommige opleidingen moet je minstens een X gemiddeld halen om te worden geaccepteerd, dan zijn cijfers wel belangrijk.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
een neuk om cijfers geven
Diploma is diploma
+ 2 extra vakken in m'n eigen tijd gedaan.. deze cijfers heb ik zonder wat uit te voeren gehaald dus eigenlijk beneden mijn niveau. Als ik was had gedaan had ik gemiddeld een 8 wel gehaald.. maar ik vind dat zo'n onzinquote:
GEWOON FOKKEN JE MOET OOK AAN JE MENTALE CONDITIE DENKEN EN DENK AAN ONS WIJ MISSEN JOU DAN GROETJES XXquote:Op woensdag 21 september 2011 17:10 schreef coban het volgende:
ja hallo dit is middelbare school niet meerik moet wel ietsjes meer mijn best doen denk ik
oke ik ga gwn niet op fok straks
loting studies; wil jij geneeskunde doen ofzoiets dergelijks?quote:Op woensdag 21 september 2011 17:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Voor sommige opleidingen moet je minstens een X gemiddeld halen om te worden geaccepteerd, dan zijn cijfers wel belangrijk.
oja, HALLOOOquote:
Misschien, weet ik nog niet. Ik heb vanmiddag wel een paar folder doorgekeken en biomedische wetenschappen leek me wel interessant.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
loting studies; wil jij geneeskunde doen ofzoiets dergelijks?
studie keuze is moeilijkste wat er isquote:Op woensdag 21 september 2011 17:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien, weet ik nog niet. Ik heb vanmiddag wel een paar folder doorgekeken en biomedische wetenschappen leek me wel interessant.
Weet ik, toen ik in mijn havo examenjaar zat had ik ook iedere week een nieuwe hbo-opleiding in gedachten, toen ben ik maar vwo gaan doen.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
studie keuze is moeilijkste wat er is
Jep.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:14 schreef TWP het volgende:
Studie kiezen is wel lastig ja. Alles meteen zo definitief enzo.
quote:Op woensdag 21 september 2011 17:14 schreef TWP het volgende:
Studie kiezen is wel lastig ja. Alles meteen zo definitief enzo.
Verstandigquote:Op woensdag 21 september 2011 17:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet ik, toen ik in mijn havo examenjaar zat had ik ook iedere week een nieuwe hbo-opleiding in gedachten, toen ben ik maar vwo gaan doen.
Nu kom je er echt niet meer onderuit.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet ik, toen ik in mijn havo examenjaar zat had ik ook iedere week een nieuwe hbo-opleiding in gedachten, toen ben ik maar vwo gaan doen.
Het wordt sowieso een exacte studie, dat weet ik zeker.quote:
Je reist nu op FOK!? Of je gaat nog?quote:Op woensdag 21 september 2011 17:16 schreef Boterbartje het volgende:
Toen ik examenjaar vwo zat zei iedereen mij doe dit, kies dat, kies nu, schrijf je in. En toen zei ik maar; ik doe lekker een jaar niets en ga reizen.. achterlijke kutschool met je studies opdringen. En nu doe ik dat dus
Nee.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:15 schreef TWP het volgende:
[..]
Nu kom je er echt niet meer onderuit.
En wat is er daadwerkelijk van het reizen terecht gekomen?quote:Op woensdag 21 september 2011 17:16 schreef Boterbartje het volgende:
Toen ik examenjaar vwo zat zei iedereen mij doe dit, kies dat, kies nu, schrijf je in. En toen zei ik maar; ik doe lekker een jaar niets en ga reizen.. achterlijke kutschool met je studies opdringen. En nu doe ik dat dus
quote:Op woensdag 21 september 2011 17:16 schreef TWP het volgende:
[..]
Je reist nu op FOK!? Of je gaat nog?
Schooljaar is net begonnen he. Ik doen nu uitzendwerk zo af en toe, en in het weekend vaste baan. Beetje geld sparen en ik moet nog een lichte laptop en camera en dan ga ik januari/februari er van doorquote:Op woensdag 21 september 2011 17:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee.Nou ja, ik heb tenminste nog twee jaar.
[..]
En wat is er daadwerkelijk van het reizen terecht gekomen?
quote:Op woensdag 21 september 2011 17:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
GEWOON FOKKEN JE MOET OOK AAN JE MENTALE CONDITIE DENKEN EN DENK AAN ONS WIJ MISSEN JOU DAN GROETJES XX
Groeten Groeten, leuk dat gij er wasquote:
Nee ik gun jou een voldoendequote:Op woensdag 21 september 2011 17:19 schreef coban het volgende:
[..]jij wilt gewoon dat ik onvoldoendes haal he
Schooljaar net begonnen? Wat? Ik zit al sinds 22 augustus weer op school.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[..]
Schooljaar is net begonnen he. Ik doen nu uitzendwerk zo af en toe, en in het weekend vaste baan. Beetje geld sparen en ik moet nog een lichte laptop en camera en dan ga ik januari/februari er van door
Ja ik kwam pas eh; begin september terug van vakantie dusquote:Op woensdag 21 september 2011 17:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Schooljaar net begonnen? Wat? Ik zit al sinds 22 augustus weer op school.
Toen was ik al weer toe aan vakantie.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ik kwam pas eh; begin september terug van vakantie dus
H&M heeft wel leuke kleding hoorquote:Op woensdag 21 september 2011 17:22 schreef Intronic het volgende:
Bij de sting niet geslaagd, h&m wel. Zal wel door mijn naam komen.
Tot zo!quote:Op woensdag 21 september 2011 17:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Toen was ik al weer toe aan vakantie.
Ik ga eten, tot straks.
quote:Op woensdag 21 september 2011 17:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee ik gun jou een voldoende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |