OKquote:Op woensdag 21 september 2011 15:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het spijt me, ik zal proberen het niet weer te doen.
Zit je nu in een hoekje te wenen??quote:Op woensdag 21 september 2011 15:10 schreef Flippiee het volgende:
Planningen die in de soep lopen, voel mij net een autist die niet met veranderingen om kunnen gaan.
Hoe is het trouwens afgelopen met die sigaretten, de tas en je ma?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:10 schreef Flippiee het volgende:
Planningen die in de soep lopen, voel mij net een autist die niet met veranderingen om kan gaan.
Komt wel goed schatje!quote:Op woensdag 21 september 2011 15:10 schreef Flippiee het volgende:
Planningen die in de soep lopen, voel mij net een autist die niet met veranderingen om kan gaan.
Nee achter een pc op school, mijzelf vermaken.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zit je nu in een hoekje te wenen??
De tas is veilig bij mij, sigaretten ook en van mijn ma niets gehoord. Ik ben nu katholiek en leef de rest van mijn leven heel vroom.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens afgelopen met die sigaretten, de tas en je ma?
Op school..quote:Op woensdag 21 september 2011 15:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee achter een pc op school, mijzelf vermaken.
[..]
De tas is veilig bij mij, sigaretten ook en van mijn ma niets gehoord. Ik ben nu katholiek en leef de rest van mijn leven heel vroom.
Die is er niet, aangezien ik een computerruimte zit, te wachten tot mijn leraar zijn uitgestelde afspraak met mij komt voldoen.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Op school..
Ooooh ik ga het tegen de meester zeggen
Ohquote:Op woensdag 21 september 2011 15:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die is er niet, aangezien ik een computerruimte zit, te wachten tot mijn leraar zijn uitgestelde afspraak met mij komt voldoen.
Je bent nu aan het auti-trippen?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:10 schreef Flippiee het volgende:
Als ik aan een kaartje kan komenquote:Op woensdag 21 september 2011 15:15 schreef Patje1987 het volgende:
Ik las wel dat mee naar qlimax gaat flipje.
Nouja en half het een en ander doen aan mijn studie. Zoals een presentatie van 5 min. voorbereiden voor volgende week woensdag.quote:
Geen idee wat dat is, maar ik trip hem niet snel, op enkele uitzonderingen uiteraard naquote:Op woensdag 21 september 2011 15:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je bent nu aan het auti-trippen?
Bofkontquote:Op woensdag 21 september 2011 15:11 schreef Ezechielk het volgende:
Nice, ik zie zojuist dat er volgende week een techno/dubstep feest gehouden wordt bij mij in de woonplaats.![]()
![]()
Pr0n aan het kijken op school?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee achter een pc op school, mijzelf vermaken.
[..]
De tas is veilig bij mij, sigaretten ook en van mijn ma niets gehoord. Ik ben nu katholiek en leef de rest van mijn leven heel vroom.
Nee, een betoog tikken over Wilders en bijv. de prenten over de Islam en dat in verhouding tot de globalisering en het 'internationale' rechtsgemeenschap. Ik ben al bijna klaar daarmee, dus ik gunde mijzelf wat FOK!tijd.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pr0n aan het kijken op school?
Als het nou kwaliteitspost warenquote:Op woensdag 21 september 2011 15:44 schreef Plastic_zak het volgende:
Intronic![]()
Hij haat mij omdat ik 200+ posts per dag maak
Haatcampagne.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:44 schreef Plastic_zak het volgende:
Intronic![]()
Hij haat mij omdat ik 200+ posts per dag maak
Ik post alleen maar kwaliteit.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Als het nou kwaliteitspost waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |