Ik haal ze voor jequote:Op woensdag 21 september 2011 15:00 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik wil sloffen van de zeeman
Maar heb geen zin om ze te halen
Geen idee, teksten niet eens gelezenquote:Op woensdag 21 september 2011 14:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat een achterlijke randdebiel is die G High zeg
Zo graag wil je ze dus niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:00 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik wil sloffen van de zeeman
Maar heb geen zin om ze te halen
Jij bent baasquote:Op woensdag 21 september 2011 15:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen idee, teksten niet eens gelezen![]()
Somsquote:Op woensdag 21 september 2011 15:00 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
woon jij in groningen?
huh?quote:
niet zo gemeen onmensquote:Op woensdag 21 september 2011 15:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zo graag wil je ze dus niet.
Opgelost slotje ban.
Dit!quote:
Het spijt me, ik zal proberen het niet weer te doen.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:02 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
huh?
[..]
niet zo gemeen onmens
OKquote:Op woensdag 21 september 2011 15:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het spijt me, ik zal proberen het niet weer te doen.
Zit je nu in een hoekje te wenen??quote:Op woensdag 21 september 2011 15:10 schreef Flippiee het volgende:
Planningen die in de soep lopen, voel mij net een autist die niet met veranderingen om kunnen gaan.
Hoe is het trouwens afgelopen met die sigaretten, de tas en je ma?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:10 schreef Flippiee het volgende:
Planningen die in de soep lopen, voel mij net een autist die niet met veranderingen om kan gaan.
Komt wel goed schatje!quote:Op woensdag 21 september 2011 15:10 schreef Flippiee het volgende:
Planningen die in de soep lopen, voel mij net een autist die niet met veranderingen om kan gaan.
Nee achter een pc op school, mijzelf vermaken.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zit je nu in een hoekje te wenen??
De tas is veilig bij mij, sigaretten ook en van mijn ma niets gehoord. Ik ben nu katholiek en leef de rest van mijn leven heel vroom.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens afgelopen met die sigaretten, de tas en je ma?
Op school..quote:Op woensdag 21 september 2011 15:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee achter een pc op school, mijzelf vermaken.
[..]
De tas is veilig bij mij, sigaretten ook en van mijn ma niets gehoord. Ik ben nu katholiek en leef de rest van mijn leven heel vroom.
Die is er niet, aangezien ik een computerruimte zit, te wachten tot mijn leraar zijn uitgestelde afspraak met mij komt voldoen.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Op school..
Ooooh ik ga het tegen de meester zeggen
Ohquote:Op woensdag 21 september 2011 15:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die is er niet, aangezien ik een computerruimte zit, te wachten tot mijn leraar zijn uitgestelde afspraak met mij komt voldoen.
Je bent nu aan het auti-trippen?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:10 schreef Flippiee het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |