Ik zou jou toch nooit kwaad doen, pijn doen en andere narigheden met je uithalen?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:56 schreef sharr het volgende:
Dankje Ez.Je maakt 't weer goed.
En spouwerranger, ik maak niet van een mug een olifant, heb vijf jaar een eetstoornis gehad en dat treft je dan wel redelijk. Kon hij ook niet weten, maar dan nog. Kuthomo.
Gewoon naar huis én school, hoe makkelijk is datquote:Op woensdag 21 september 2011 15:56 schreef sharr het volgende:
[..]
Maar dan leest zijn vrouw het niet?
Dan nog ga je niet dat soort opmerkingen maken tegen pubersquote:Op woensdag 21 september 2011 15:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik ook niet. Dan heb ik niks gezegd
. Maar inderdaad, hij kan zulke dingen ook niet ruiken.
Ik ken het probleemquote:Op woensdag 21 september 2011 15:57 schreef sharr het volgende:
[..]
Maar hij maakte wel m'n dag weer goed net. Dubbele gevoelens voor Ez, ik heb ze
Ja ik ben bijna klaar ik ga ook zo.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:58 schreef Intronic het volgende:
Mensen die om 16u naar huis mogen, het kan!
Ja sharrlief?quote:
Door wie/wat?quote:
HOE DAN HOEZO?quote:
Nouquote:Op woensdag 21 september 2011 15:59 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee was geen vraag was gewoon eenvoor jou omdat je Patje bent.
Mee eens, maar het is wel duidelijk dat die man onze mening niet deeltquote:Op woensdag 21 september 2011 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan nog ga je niet dat soort opmerkingen maken tegen pubers
Lastig he? Verandering.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:01 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Door iedereen. UDOWU staat meestal vol met bagger en nu opeens niet
Dus hij hoort niet thuis op een schoolquote:Op woensdag 21 september 2011 16:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mee eens, maar het is wel duidelijk dat die man onze mening niet deelt
Stomme autistquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |