Brood + filet americain + ei + ui = Brood + filet americain + ei + uiquote:Op woensdag 21 september 2011 14:35 schreef Dimens het volgende:
Brood + filet americain + ei + ui = wauw.
Wacht maar tot jij het ooit gegeten hebt, dan is het niet zomaar Brood + filet americain + ei + ui meer.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:35 schreef TWP het volgende:
[..]
Brood + filet americain + ei + ui = Brood + filet americain + ei + ui
Le wat?quote:Op woensdag 21 september 2011 14:36 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Mijn oren bloeden en mijn ogen ook gelukkig kan ik blind typen
Eigenlijk nog augurk en beetje mayo erbij en wat peper en zoutquote:Op woensdag 21 september 2011 14:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij het ooit gegeten hebt, dan is het niet zomaar Brood + filet americain + ei + ui meer.
En bedankt. Nu heb ik honger.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:35 schreef Dimens het volgende:
Brood + filet americain + ei + ui = wauw.
Ik leef toe naar de dag waarop dit gaat gebeuren.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij het ooit gegeten hebt, dan is het niet zomaar Brood + filet americain + ei + ui meer.
Ik was gelukkig één van die 16-jarigen!quote:Op woensdag 21 september 2011 14:36 schreef Boterbartje het volgende:
Rennogwat:
Tuurlijk zijn er ook 16 jarigen die fatsoenlijk rijden en verstandig/verantwoordelijk zijn
Met Romana uiteraard. Eigenlijk Deborah, maar ze heeft een artiestennaam. Ik hou wel van chicks die van zichzelf weten dat ze artiest zijn.quote:
Ze heeft geen artiestennaam, iedereen noemt haar gewoon zo.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:38 schreef TWP het volgende:
[..]
Met Romana uiteraard. Eigenlijk Deborah, maar ze heeft een artiestennaam. Ik hou wel van chicks die van zichzelf weten dat ze artiest zijn.
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:38 schreef TWP het volgende:
[..]
Met Romana uiteraard. Eigenlijk Deborah, maar ze heeft een artiestennaam. Ik hou wel van chicks die van zichzelf weten dat ze artiest zijn.
MIJN OREN BLOEDEN NOGSTEEDS JAquote:Op woensdag 21 september 2011 14:38 schreef TWP het volgende:
[..]
Heb je zijn nieuwe song al gehoord?
sorry manquote:Op woensdag 21 september 2011 14:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik was gelukkig één van die 16-jarigen!
En er zit geen n in de eerste lettergreep van mijn username.
Tribute!quote:Op woensdag 21 september 2011 14:37 schreef Boterbartje het volgende:
Mensen die op lompehork haten, hij ownt jullie keihard.
"Ga terug met je blokken spelen" zegt ome Bart.
Jullie zijn zelfs te min voor dit kinderachtige gedoe.
Kiekeboe
Met mayo probeer ik morgen, zout en peper had ik er ook op gedaan maar dat is logisch bij ei.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Eigenlijk nog augurk en beetje mayo erbij en wat peper en zout
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:38 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
MIJN OREN BLOEDEN NOGSTEEDS JA
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:38 schreef Spouwerranger het volgende:
EIE EIE EIE JIJ MAG EERDER RIJE![]()
![]()
gelukkig heb ik m'n rijbewijs alquote:Op woensdag 21 september 2011 14:38 schreef Spouwerranger het volgende:
EIE EIE EIE JIJ MAG EERDER RIJE![]()
![]()
Helaas wel.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:38 schreef TWP het volgende:
[..]
Heb je zijn nieuwe song al gehoord?
quote:
Ik heb mijn scootercertificaat binnen een week na mijn zestiende verjaardag gehaald, ik heb al twee jaar rijervaring.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
sorry man
Ik heb niet gereden tot m'n 18. Eerste les wat m'n eerste keer rijden
Ik heb je door. Je doet net alsof het niet het beste is wat je in 2011 hebt gehoord. Enkel om geen reputatieschade te lijden. Geef toen man, dit is hoe muziek bedoeld is.quote:
Stiekem staat dat nummer de hele dag aan, maar dat weten jullie niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:40 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik heb je door. Je doet net alsof het niet het beste is wat je in 2011 hebt gehoord. Enkel om geen reputatieschade te lijden. Geef toen man, dit is hoe muziek bedoeld is.
Nu al ?quote:Op woensdag 21 september 2011 14:40 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik ga mijn nieuwe HR ketel eens aanzetten. Lekker de boel flink opstoken
HeteRinusquote:Op woensdag 21 september 2011 14:40 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik heb ook al de kachel aangezet.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:40 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ja ik heb het koud ja. Ik doe hem gewoon even aan. En dan weer uitquote:
Ja echt? Huh?1quote:Op woensdag 21 september 2011 14:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb ook al de kachel aangezet.Maar gelukkig wordt het 23 graden dit weekend!
quote:
Nou, ik zou nog wel een rijlesje willen hebben met Rinus in de auto.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:39 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
gelukkig heb ik m'n rijbewijs al
Ik heb m'n rijbewijs binnen 3 maand gehaald, maar dat is ook het enige wat ik heb..quote:Op woensdag 21 september 2011 14:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb mijn scootercertificaat binnen een week na mijn zestiende verjaardag gehaald, ik heb al twee jaar rijervaring.
Zoals?quote:Op woensdag 21 september 2011 14:44 schreef Plastic_zak het volgende:
Mensen die zeggen dat ze ziek zijn maar wel op FOK! zitten
quote:
gr grquote:Op woensdag 21 september 2011 14:42 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja ik heb het koud ja. Ik doe hem gewoon even aan. En dan weer uit
Ik ben een beetje ziekjes enzo
[..]
Ja echt? Huh?1
Mensen die moeten werken, maar op FOK! zitten.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:44 schreef Plastic_zak het volgende:
Mensen die zeggen dat ze ziek zijn maar wel op FOK! zitten
HEE HOIquote:
Eh rustig man, ik zoek werkquote:Op woensdag 21 september 2011 14:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mensen die moeten werken, maar op FOK! zitten.
Ja, hoorde ik op het journaal vanochtend, de gemiddelde temperatuur op vrijdag is 23 graden!quote:Op woensdag 21 september 2011 14:42 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja ik heb het koud ja. Ik doe hem gewoon even aan. En dan weer uit
Ik ben een beetje ziekjes enzo
[..]
Ja echt? Huh?1
Het was meer een opmerking richting P_z.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Eh rustig man, ik zoek werk
Ga haten.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mensen die moeten werken, maar op FOK! zitten.
Wat is het goede nieuws ?quote:Op woensdag 21 september 2011 14:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Al het goede nieuws gehoord?
Zorg jij er dan maar voor dat ik meer te doen hebquote:Op woensdag 21 september 2011 14:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doe ik toch ook?![]()
[ afbeelding ]
Vraag gewoon om meer werk.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zorg jij er dan maar voor dat ik meer te doen heb
okquote:
Dat werd tijdquote:Op woensdag 21 september 2011 14:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, hoorde ik op het journaal vanochtend, de gemiddelde temperatuur op vrijdag is 23 graden!En dat blijft het hele weekend als het goed is.
Geen FM-radio kunnen ontvangen.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:52 schreef Dimens het volgende:
Internet radio op de iPod en iPhone met slechte kwaliteit.
Ook geen kunstquote:Op woensdag 21 september 2011 14:53 schreef Boterbartje het volgende:
Lompe hork en ik ownen die shit daar!
drop je 4 lines
Die kwaliteit is net zo slecht.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen FM-radio kunnen ontvangen.
Dan vraag je extra werk aan de leidinggevende.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mijn stagebegeleider is er vandaag toch niet![]()
![]()
Die is er ook niet vandaagquote:Op woensdag 21 september 2011 14:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan vraag je extra werk aan de leidinggevende.
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:53 schreef Boterbartje het volgende:
Lompe hork en ik ownen die shit daar!
drop je 4 lines
Een andere stagiair en nog een paar mensen maar die doen niks met ICTquote:Op woensdag 21 september 2011 14:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is er wel iemand daar behalve jij?
Wat een achterlijke randdebiel is die G High zegquote:
Ik haal ze voor jequote:Op woensdag 21 september 2011 15:00 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik wil sloffen van de zeeman
Maar heb geen zin om ze te halen
Geen idee, teksten niet eens gelezenquote:Op woensdag 21 september 2011 14:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat een achterlijke randdebiel is die G High zeg
Zo graag wil je ze dus niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:00 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik wil sloffen van de zeeman
Maar heb geen zin om ze te halen
Jij bent baasquote:Op woensdag 21 september 2011 15:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen idee, teksten niet eens gelezen![]()
Somsquote:Op woensdag 21 september 2011 15:00 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
woon jij in groningen?
huh?quote:
niet zo gemeen onmensquote:Op woensdag 21 september 2011 15:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zo graag wil je ze dus niet.
Opgelost slotje ban.
Dit!quote:
Het spijt me, ik zal proberen het niet weer te doen.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:02 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
huh?
[..]
niet zo gemeen onmens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |