Probleemwijkenquote:Op woensdag 21 september 2011 14:28 schreef TWP het volgende:
Het is trouwens ook net een advertentie voor een nieuw seizoen 'Probleemwijken' op SBS6.__
WTF IS DEZEquote:Op woensdag 21 september 2011 14:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is het toch een lekker ding.
Niet iedere 16-jarige zuipt zich helemaal klam.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jawel. die 16jarigen beginnen net met het flinke zuipen.. dat gaat dus echt niet goed met autorijden en die verantwoordelijkheden die erbij horen.. lekker scheuren en alles. achja
volgens mij was het beginnen met 16.5 en dan tot je 18 onder begeleiding van iemand met 10jaar rijbewijs rijden
Dunnoquote:Op woensdag 21 september 2011 14:27 schreef TWP het volgende:
[..]
Wat heeft die gast voor rotzooi voor z'n raam staan?
Nee maar je bent 16 enzo, dat is tegenwoordig toch de br33zah generatie als ik dat zo zie? Je moet wel verantwoordelijk zijn en alles.. achjaquote:Op woensdag 21 september 2011 14:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet iedere 16-jarige zuipt zich helemaal klam.
En wel stom dat ik niet wist dat je gewoon mocht beginnen als je 16,5 bent, dan was ik allang begonnen.
BAAS!quote:Op woensdag 21 september 2011 14:26 schreef LompeHork het volgende:
Je liet even op jezelf wachten met posten.
Moet ik je soms even komen troosten?
Een dikke vleespaal in je anus.
Slapjanus
ib4 Ritmo.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet iedere 16-jarige zuipt zich helemaal klam.
En wel stom dat ik niet wist dat je gewoon mocht beginnen als je 16,5 bent, dan was ik allang begonnen.
schoon ?quote:Op woensdag 21 september 2011 14:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is de schone deerne Deborah
Hoe oud ben jij dan?quote:Op woensdag 21 september 2011 14:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee maar je bent 16 enzo, dat is tegenwoordig toch de br33zah generatie als ik dat zo zie? Je moet wel verantwoordelijk zijn en alles.. achja
[..]
BAAS!
Ze staan niet meer op youtubequote:Op woensdag 21 september 2011 14:30 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik kijk die afleveringen nog wel eens. Vet.
Heb ze allemaal op m'n computer staan.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ze staan niet meer op youtube
Ja bijna 19 dus eigenlijk ook te jong om dit te zeggenquote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dank u, dank u
Gelukkig laten mijn basisschool-rijmskills niet te wensen over
Ik heb altijd netjes gereden, ook toen ik 16 was.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja bijna 19 dus eigenlijk ook te jong om dit te zeggenmaar gewoon omdat mijn kameraden van 18/19 ook sommigen nog zo kinderachtig als de pest zijn en als ik naar de 16 jarigen die ik ken van voetbal enzo ken dan zou ik die echt niet achter het stuur willen zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |