Brood + filet americain + ei + ui = Brood + filet americain + ei + uiquote:Op woensdag 21 september 2011 14:35 schreef Dimens het volgende:
Brood + filet americain + ei + ui = wauw.
Wacht maar tot jij het ooit gegeten hebt, dan is het niet zomaar Brood + filet americain + ei + ui meer.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:35 schreef TWP het volgende:
[..]
Brood + filet americain + ei + ui = Brood + filet americain + ei + ui
Le wat?quote:Op woensdag 21 september 2011 14:36 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Mijn oren bloeden en mijn ogen ook gelukkig kan ik blind typen
Eigenlijk nog augurk en beetje mayo erbij en wat peper en zoutquote:Op woensdag 21 september 2011 14:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij het ooit gegeten hebt, dan is het niet zomaar Brood + filet americain + ei + ui meer.
En bedankt. Nu heb ik honger.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:35 schreef Dimens het volgende:
Brood + filet americain + ei + ui = wauw.
Ik leef toe naar de dag waarop dit gaat gebeuren.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij het ooit gegeten hebt, dan is het niet zomaar Brood + filet americain + ei + ui meer.
Ik was gelukkig één van die 16-jarigen!quote:Op woensdag 21 september 2011 14:36 schreef Boterbartje het volgende:
Rennogwat:
Tuurlijk zijn er ook 16 jarigen die fatsoenlijk rijden en verstandig/verantwoordelijk zijn
Met Romana uiteraard. Eigenlijk Deborah, maar ze heeft een artiestennaam. Ik hou wel van chicks die van zichzelf weten dat ze artiest zijn.quote:
Ze heeft geen artiestennaam, iedereen noemt haar gewoon zo.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:38 schreef TWP het volgende:
[..]
Met Romana uiteraard. Eigenlijk Deborah, maar ze heeft een artiestennaam. Ik hou wel van chicks die van zichzelf weten dat ze artiest zijn.
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:38 schreef TWP het volgende:
[..]
Met Romana uiteraard. Eigenlijk Deborah, maar ze heeft een artiestennaam. Ik hou wel van chicks die van zichzelf weten dat ze artiest zijn.
MIJN OREN BLOEDEN NOGSTEEDS JAquote:Op woensdag 21 september 2011 14:38 schreef TWP het volgende:
[..]
Heb je zijn nieuwe song al gehoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |