Zoals?quote:Op woensdag 21 september 2011 14:44 schreef Plastic_zak het volgende:
Mensen die zeggen dat ze ziek zijn maar wel op FOK! zitten
quote:
gr grquote:Op woensdag 21 september 2011 14:42 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja ik heb het koud ja. Ik doe hem gewoon even aan. En dan weer uit
Ik ben een beetje ziekjes enzo
[..]
Ja echt? Huh?1
Mensen die moeten werken, maar op FOK! zitten.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:44 schreef Plastic_zak het volgende:
Mensen die zeggen dat ze ziek zijn maar wel op FOK! zitten
HEE HOIquote:
Eh rustig man, ik zoek werkquote:Op woensdag 21 september 2011 14:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mensen die moeten werken, maar op FOK! zitten.
Ja, hoorde ik op het journaal vanochtend, de gemiddelde temperatuur op vrijdag is 23 graden!quote:Op woensdag 21 september 2011 14:42 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja ik heb het koud ja. Ik doe hem gewoon even aan. En dan weer uit
Ik ben een beetje ziekjes enzo
[..]
Ja echt? Huh?1
Het was meer een opmerking richting P_z.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Eh rustig man, ik zoek werk
Ga haten.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mensen die moeten werken, maar op FOK! zitten.
Wat is het goede nieuws ?quote:Op woensdag 21 september 2011 14:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Al het goede nieuws gehoord?
Zorg jij er dan maar voor dat ik meer te doen hebquote:Op woensdag 21 september 2011 14:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doe ik toch ook?![]()
[ afbeelding ]
Vraag gewoon om meer werk.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zorg jij er dan maar voor dat ik meer te doen heb
okquote:
Dat werd tijdquote:Op woensdag 21 september 2011 14:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, hoorde ik op het journaal vanochtend, de gemiddelde temperatuur op vrijdag is 23 graden!En dat blijft het hele weekend als het goed is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |