Friet, althans dat wordt mijn avondeten.quote:
Niets, daar word je mooi van.quote:
ib4 het is patatquote:Op woensdag 21 september 2011 16:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Friet, althans dat wordt mijn avondeten.
Varkenshaasje in pepersaus met gebakken aardappeltjes en een verse sla/rucola saladequote:
Waarom ?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:04 schreef Boterbartje het volgende:
PLASTIC ZAK BEN JIJ EEN AUTIST?!?!?!
Ik weet niet dat zei iemand net?quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Niets, daar word je mooi van.__ Sorry.
Gebakken aardappels met <insert vlees> en lekkere griekse salade?
Ach, in mijn persoonlijke ervaring zijn concierges op middelbare scholen nou niet echt de meest subtiele mensen, dus vervanging zal waarschijnlijk niet veel verbeteren.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus hij hoort niet thuis op een school
Maar dat ben ik al. /ego.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Niets, daar word je mooi van.__ Sorry.
Gebakken aardappels met <insert vlees> en lekkere griekse salade?
De mijne ookquote:Op woensdag 21 september 2011 16:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Friet, althans dat wordt mijn avondeten.
Griekse salade met gebakken krieltjes/aardappelen en biefstuk met sausje?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:07 schreef Intronic het volgende:
Griekse salade gaat er wel in trouwens.
Hij had 'm niet en ik wil 'm niet kopen, veel plezier zonder mijquote:Op woensdag 21 september 2011 16:08 schreef Patje1987 het volgende:
Nu ga ik richting huis en Intronic, vanavond wat zombies kort slaan?
Je mag wel meekijken dan tochquote:Op woensdag 21 september 2011 16:08 schreef sharr het volgende:
[..]
Hij had 'm niet en ik wil 'm niet kopen, veel plezier zonder mij
Weet niet eigenlijkquote:Op woensdag 21 september 2011 16:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je mag wel meekijken dan toch
Oh ja, zeker beter. Gaan we doenquote:Op woensdag 21 september 2011 16:08 schreef sharr het volgende:
[..]
Griekse salade met gebakken krieltjes/aardappelen en biefstuk met sausje?
neem entrecote dan met heerlijke zelfgemaakte pepersaus?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:11 schreef Intronic het volgende:
[..]
Oh ja, zeker beter. Gaan we doen.
Patje: Ja, als ik klaar ben met presentatie maken.
Schop gegeven?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:14 schreef Intronic het volgende:
LULZ. Wie kom ik tegen op het station, mijn ex. Houdoe.
Oeh, lijkt me wel een tof spel. Had de trailer gezien. Het lijkt een klein beetje op Dead Rising toch, zelf wapens kunnen maken enzo?quote:
Pssst t-shirt kopen? 45 euro per stukquote:Op woensdag 21 september 2011 16:50 schreef Beach het volgende:
hij gaat naar the Sting voor zn kleding
tijd voor thee en een koekjequote:Op woensdag 21 september 2011 16:52 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb verse thee gezet, lekker he
Eindelijk kunnen we weer sexcammen.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goedemiddag!
Hele middag aan het huiswerk gezeten op mn vrije dag, maar nu lekker tijd voor andere dingen
TC Sexcamquote:Op woensdag 21 september 2011 16:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Eindelijk kunnen we weer sexcammen.
Wat doe je dan op FOK!? Hup, huiswerk maken, presentaties voorbereiden enzo!quote:Op woensdag 21 september 2011 17:00 schreef coban het volgende:
ik heb idioot veel te doen voor morgen. Ik sta op het punt te janken.
En dan heb ik het niet over normaal hw maar domme presentaties en die shizzle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |