Friet, althans dat wordt mijn avondeten.quote:
Niets, daar word je mooi van.quote:
ib4 het is patatquote:Op woensdag 21 september 2011 16:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Friet, althans dat wordt mijn avondeten.
Varkenshaasje in pepersaus met gebakken aardappeltjes en een verse sla/rucola saladequote:
Waarom ?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:04 schreef Boterbartje het volgende:
PLASTIC ZAK BEN JIJ EEN AUTIST?!?!?!
Ik weet niet dat zei iemand net?quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Niets, daar word je mooi van.__ Sorry.
Gebakken aardappels met <insert vlees> en lekkere griekse salade?
Ach, in mijn persoonlijke ervaring zijn concierges op middelbare scholen nou niet echt de meest subtiele mensen, dus vervanging zal waarschijnlijk niet veel verbeteren.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus hij hoort niet thuis op een school
Maar dat ben ik al. /ego.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Niets, daar word je mooi van.__ Sorry.
Gebakken aardappels met <insert vlees> en lekkere griekse salade?
De mijne ookquote:Op woensdag 21 september 2011 16:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Friet, althans dat wordt mijn avondeten.
Griekse salade met gebakken krieltjes/aardappelen en biefstuk met sausje?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:07 schreef Intronic het volgende:
Griekse salade gaat er wel in trouwens.
Hij had 'm niet en ik wil 'm niet kopen, veel plezier zonder mijquote:Op woensdag 21 september 2011 16:08 schreef Patje1987 het volgende:
Nu ga ik richting huis en Intronic, vanavond wat zombies kort slaan?
Je mag wel meekijken dan tochquote:Op woensdag 21 september 2011 16:08 schreef sharr het volgende:
[..]
Hij had 'm niet en ik wil 'm niet kopen, veel plezier zonder mij
Weet niet eigenlijkquote:Op woensdag 21 september 2011 16:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je mag wel meekijken dan toch
Oh ja, zeker beter. Gaan we doenquote:Op woensdag 21 september 2011 16:08 schreef sharr het volgende:
[..]
Griekse salade met gebakken krieltjes/aardappelen en biefstuk met sausje?
neem entrecote dan met heerlijke zelfgemaakte pepersaus?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:11 schreef Intronic het volgende:
[..]
Oh ja, zeker beter. Gaan we doen.
Patje: Ja, als ik klaar ben met presentatie maken.
Schop gegeven?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:14 schreef Intronic het volgende:
LULZ. Wie kom ik tegen op het station, mijn ex. Houdoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |