Dat denk ik wel ja.quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 15:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik post alleen maar kwaliteit.
quote:
Kan er niets aan doen.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:49 schreef Ezechielk het volgende:
Patje, wat een pareltje van een topic weer.
SPOILER: uitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 september 2011 15:50 schreef sharr het volgende:
Jongens, zal ik de concierge aan gaan klagen?Verkapte doodsverwensing, ik zou huurlingen bellen.SPOILER: uitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Jongens, zal ik de concierge aan gaan klagen?Uh, ja. Wat een debielSPOILER: uitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Bannen die homo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op woensdag 21 september 2011 15:51 schreef Ezechielk het volgende:
Hihihi, Sharr is dik.Kut ez.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jongens, zal ik de concierge aan gaan klagen?Plas in zijn kont.SPOILER: uitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jongens, zal ik de concierge aan gaan klagen?Ja. Wat een klootzak!SPOILER: uitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Jongens, zal ik de concierge aan gaan klagen?Uit een mug een olifant maken. VrouwenSPOILER: uitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
Hahahaha, fucking briljant. Ga ik doen.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:54 schreef Ezechielk het volgende:
Maar, Sharr, ik zou een leuk kaartje zoeken, daar een tekst op zetten als "Lieve <naam congierge>, ik wil je nog bedanken voor het fantastische weekend wat wij gehad hebben. Liefs, Nicole."
Beetje parfum er over, opsturen naar zijn huis en lachen maar.
Dit!quote:Op woensdag 21 september 2011 15:54 schreef Ezechielk het volgende:
Maar, Sharr, ik zou een leuk kaartje zoeken, daar een tekst op zetten als "Lieve <naam congierge>, ik wil je nog bedanken voor het fantastische weekend wat wij gehad hebben. Liefs, Nicole."
Beetje parfum er over, opsturen naar zijn huis en lachen maar.
Kusjes, liefde, dit, dat, alles.quote:
Maak het dan nog erger en doe het naar school tav de concierge. Krijg je meteen een nieuwe conciergequote:
Maar dan leest zijn vrouw het niet?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maak het dan nog erger en doe het naar school tav de concierge. Krijg je meteen een nieuwe concierge
Oh, dat wist ik ook nietquote:Op woensdag 21 september 2011 15:56 schreef sharr het volgende:
Dankje Ez.Je maakt 't weer goed.
En spouwerranger, ik maak niet van een mug een olifant, heb vijf jaar een eetstoornis gehad en dat treft je dan wel redelijk. Kon hij ook niet weten, maar dan nog. Kuthomo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |