Gewoon groene thee en die shitquote:
Eerder beginnen voortaan. FOK! afsluiten. Nachtje doorhalen. Succes.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:00 schreef coban het volgende:
ik heb idioot veel te doen voor morgen. Ik sta op het punt te janken.
En dan heb ik het niet over normaal hw maar domme presentaties en die shizzle
En dan morgen heel hard jezelf slaan omdat het kut is geworden.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:05 schreef coban het volgende:
ben in trein :d kan moeilijk nu al beginnen haha .D
nee, ik ga eerst heel uitgebreid eten om tijd te rekken, daarna heel sloom beginnen
Correctie:quote:Op woensdag 21 september 2011 17:05 schreef TWP het volgende:
[..]
En dan morgen heel hard jezelf slaan omdat het kut is geworden.
Klopt.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:50 schreef Beach het volgende:
hij gaat naar the Sting voor zn kleding
Blij zijn met een 6.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Correctie:
Trots zijn op jezelf omdat je het met een 6je hebt gehaald
een neuk om cijfers gevenquote:Op woensdag 21 september 2011 17:08 schreef coban het volgende:
nou vorige keer had ik toch ook zo gedaanhad een 8. Nu ben ik boos omdat het hoger kon zijn
hmm, bijna alles met 7 afgesloten, spaans een 9 en bio en eng een 8. en een paar zesjes. Voor mij genoegquote:Op woensdag 21 september 2011 17:08 schreef TWP het volgende:
[..]
Blij zijn met een 6. [ afbeelding ]
Je krijgt een 6 als het eigenlijk heel slecht is maar de docent medelijden met je heeft.
Dat is netjes inderdaad.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hmm, bijna alles met 7 afgesloten, spaans een 9 en bio en eng een 8. en een paar zesjes. Voor mij genoeg
Voor sommige opleidingen moet je minstens een X gemiddeld halen om te worden geaccepteerd, dan zijn cijfers wel belangrijk.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
een neuk om cijfers geven
Diploma is diploma
+ 2 extra vakken in m'n eigen tijd gedaan.. deze cijfers heb ik zonder wat uit te voeren gehaald dus eigenlijk beneden mijn niveau. Als ik was had gedaan had ik gemiddeld een 8 wel gehaald.. maar ik vind dat zo'n onzinquote:
GEWOON FOKKEN JE MOET OOK AAN JE MENTALE CONDITIE DENKEN EN DENK AAN ONS WIJ MISSEN JOU DAN GROETJES XXquote:Op woensdag 21 september 2011 17:10 schreef coban het volgende:
ja hallo dit is middelbare school niet meerik moet wel ietsjes meer mijn best doen denk ik
oke ik ga gwn niet op fok straks
loting studies; wil jij geneeskunde doen ofzoiets dergelijks?quote:Op woensdag 21 september 2011 17:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Voor sommige opleidingen moet je minstens een X gemiddeld halen om te worden geaccepteerd, dan zijn cijfers wel belangrijk.
oja, HALLOOOquote:
Misschien, weet ik nog niet. Ik heb vanmiddag wel een paar folder doorgekeken en biomedische wetenschappen leek me wel interessant.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
loting studies; wil jij geneeskunde doen ofzoiets dergelijks?
studie keuze is moeilijkste wat er isquote:Op woensdag 21 september 2011 17:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien, weet ik nog niet. Ik heb vanmiddag wel een paar folder doorgekeken en biomedische wetenschappen leek me wel interessant.
Weet ik, toen ik in mijn havo examenjaar zat had ik ook iedere week een nieuwe hbo-opleiding in gedachten, toen ben ik maar vwo gaan doen.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
studie keuze is moeilijkste wat er is
Jep.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:14 schreef TWP het volgende:
Studie kiezen is wel lastig ja. Alles meteen zo definitief enzo.
quote:Op woensdag 21 september 2011 17:14 schreef TWP het volgende:
Studie kiezen is wel lastig ja. Alles meteen zo definitief enzo.
Verstandigquote:Op woensdag 21 september 2011 17:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet ik, toen ik in mijn havo examenjaar zat had ik ook iedere week een nieuwe hbo-opleiding in gedachten, toen ben ik maar vwo gaan doen.
Nu kom je er echt niet meer onderuit.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet ik, toen ik in mijn havo examenjaar zat had ik ook iedere week een nieuwe hbo-opleiding in gedachten, toen ben ik maar vwo gaan doen.
Het wordt sowieso een exacte studie, dat weet ik zeker.quote:
Je reist nu op FOK!? Of je gaat nog?quote:Op woensdag 21 september 2011 17:16 schreef Boterbartje het volgende:
Toen ik examenjaar vwo zat zei iedereen mij doe dit, kies dat, kies nu, schrijf je in. En toen zei ik maar; ik doe lekker een jaar niets en ga reizen.. achterlijke kutschool met je studies opdringen. En nu doe ik dat dus
Nee.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:15 schreef TWP het volgende:
[..]
Nu kom je er echt niet meer onderuit.
En wat is er daadwerkelijk van het reizen terecht gekomen?quote:Op woensdag 21 september 2011 17:16 schreef Boterbartje het volgende:
Toen ik examenjaar vwo zat zei iedereen mij doe dit, kies dat, kies nu, schrijf je in. En toen zei ik maar; ik doe lekker een jaar niets en ga reizen.. achterlijke kutschool met je studies opdringen. En nu doe ik dat dus
quote:Op woensdag 21 september 2011 17:16 schreef TWP het volgende:
[..]
Je reist nu op FOK!? Of je gaat nog?
Schooljaar is net begonnen he. Ik doen nu uitzendwerk zo af en toe, en in het weekend vaste baan. Beetje geld sparen en ik moet nog een lichte laptop en camera en dan ga ik januari/februari er van doorquote:Op woensdag 21 september 2011 17:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee.Nou ja, ik heb tenminste nog twee jaar.
[..]
En wat is er daadwerkelijk van het reizen terecht gekomen?
quote:Op woensdag 21 september 2011 17:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
GEWOON FOKKEN JE MOET OOK AAN JE MENTALE CONDITIE DENKEN EN DENK AAN ONS WIJ MISSEN JOU DAN GROETJES XX
Groeten Groeten, leuk dat gij er wasquote:
Nee ik gun jou een voldoendequote:Op woensdag 21 september 2011 17:19 schreef coban het volgende:
[..]jij wilt gewoon dat ik onvoldoendes haal he
Schooljaar net begonnen? Wat? Ik zit al sinds 22 augustus weer op school.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[..]
Schooljaar is net begonnen he. Ik doen nu uitzendwerk zo af en toe, en in het weekend vaste baan. Beetje geld sparen en ik moet nog een lichte laptop en camera en dan ga ik januari/februari er van door
Ja ik kwam pas eh; begin september terug van vakantie dusquote:Op woensdag 21 september 2011 17:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Schooljaar net begonnen? Wat? Ik zit al sinds 22 augustus weer op school.
Toen was ik al weer toe aan vakantie.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ik kwam pas eh; begin september terug van vakantie dus
H&M heeft wel leuke kleding hoorquote:Op woensdag 21 september 2011 17:22 schreef Intronic het volgende:
Bij de sting niet geslaagd, h&m wel. Zal wel door mijn naam komen.
Tot zo!quote:Op woensdag 21 september 2011 17:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Toen was ik al weer toe aan vakantie.
Ik ga eten, tot straks.
quote:Op woensdag 21 september 2011 17:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee ik gun jou een voldoende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |