SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
Dnbrainwash - Dnbrainwash
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
Vbownswow - gogosweden
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
MineraalWater - Plexcon
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goostquote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!
[ Bericht 3% gewijzigd door Mender op 20-09-2011 19:42:57 ]
Staat geen mapquote:
Ergens in de application support folder, maar deze mappen zijn standaard goed verborgen voor normale users.quote:
Leuk om zoveel nieuwe mensen te zien!quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:02 schreef Mordecai het volgende:
Lorrelies en ik zijn nieuw, maar al druk bezig op de server!
Moet zeggen dat het echt leuk is met zo veel mensen!
We begonnen met een brug en hutje, nu hebben we een woonburcht iets verderop! Zal een screen maken, of kom gewoon eens op bezoek ^^
Verder haat ik minen btw, dus hou ik me lekker bezig met hout hakken en dat verkopen
Gewoon over een uurtje nog eens proberen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:39 schreef Dreetjuh het volgende:
Ik kan niet meer op minecraft.net komen, dus ik kan het niet kopen
Nope, en die zijn ook niet echt meer nodig.quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:06 schreef Drebbelman het volgende:
Is er een minecart plugin op de drumpie-server momenteel?
Ok thanx, dan moet ik dat maar even gaan bijlezenquote:Nope, en die zijn ook niet echt meer nodig.
Ik probeer het al 2 weken, ik kan wel even op de site komen met mn mobiel, maar daar crasht de browser na 5 sec...quote:Gewoon over een uurtje nog eens proberen.
Dit kan je ook proberen: http://www.g2play.net/store/Minecrafts/quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:08 schreef Dreetjuh het volgende:
[..]
Ik probeer het al 2 weken, ik kan wel even op de site komen met mn mobiel, maar daar crasht de browser na 5 sec...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
check dezelfde site, staan ook download linkjes voor de client, registratie van je account en van de keyquote:Op dinsdag 20 september 2011 11:18 schreef Dreetjuh het volgende:
thanks!
alleen, nu heb ik wel een key, maar geen client XD
heeft iemand misschien een mirror voor me?
Ik kan hier vanaf werk gewoon op minecraft.net. Mischien even bij een maatje van je proberen oid?quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:18 schreef Dreetjuh het volgende:
thanks!
alleen, nu heb ik wel een key, maar geen client XD
heeft iemand misschien een mirror voor me?
andere browser eerst eens proberen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:20 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ik kan hier vanaf werk gewoon op minecraft.net. Mischien even bij een maatje van je proberen oid?
Beter ideequote:Op dinsdag 20 september 2011 11:20 schreef mschol het volgende:
[..]
andere browser eerst eens proberen?
Hmmm, vandaar dat er na dagen (géén Minecraft-dagen) nog steeds geschoren schapen rondlopen in de buurt van mijn woning. En mijn locatie is nogal afgelegen ...quote:
Deze map blijft dus nog 1 a 2 maanden. Geen idee of er nog 1 of 2 updates gaan volgen, maar in november komt iig de final version van minecraft uit (als het goed is)quote:Op woensdag 14 september 2011 09:58 schreef dnbrainwash het volgende:
Nieuwe map komt met offi release 1.8 als bukkit etc ook geupdate zijn.
En dreb, het is niet voor de lol maar om er voor te zorgen dat we niet in een vertiefte map zitten maar een goed gebalanceerde ivm fixes die jeb heeft gemaakt.
Zoiezo komt er ook een nieuwe map met 1.9 doordat notch hele biome code opnieuw heeft geschreven. Maargoed dat zien we dan wel weer.
Het klinkt mischien stom en het is ook al 1000x gezegd, maar het is wel een beta.
Wanneer wij deze map wél aanhouden is het straks: "Ik ga naar een server die wel 1.9 heeft."quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:16 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ja zo kan je bij iedere update een nieuwe map gaan nemen, mijn motivatie voor deze is alweer weg.
Ik ook. Na een tijdje wordt het saai en heb je alles al. Ik vind het altijd wel leuk om overnieuw te beginnen. Alleen in het begin is het nog echt overleven.quote:
whats next? een wandelende boom die je aanvalt?quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:56 schreef dnbrainwash het volgende:
[ afbeelding ]
Een nieuwe mob, de mooshroom. Deze zal te vinden zijn in mushroom biomes.
Of groene vierpotige beesten zonder armen die ontploffen?! O wait..quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:58 schreef mschol het volgende:
[..]
whats next? een wandelende boom die je aanvalt?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:00 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Of groene vierpotige beesten zonder armen die ontploffen?! O wait..
hihi daar heb ik mijn huis hihihiquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:29 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Dan moetje even in een swamp biome rondlopen, daar is echt heeel veel clay.
Heldquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:29 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Dan moetje even in een swamp biome rondlopen, daar is echt heeel veel clay.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Held![]()
Ik ging echt hele reizen organiseren om aan dat spul te komen, heb nu gewoon al meer dan ik normaal op een hele reis vond
die moeten we nog krijgen idd, nu hebben we er 1 die rond loopt op 2 poten en 2 armen heeft..quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:00 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Of groene vierpotige beesten zonder armen die ontploffen?! O wait..
1.8 server schijnt nogal buggy/onstabiel te zijn...quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:00 schreef dnbrainwash het volgende:
Het is er wel voor 1.8, alleen is de laatste recommended build nog 1.7.3.
Dat komt als ze alle bugs etc eruit hebben gewerkt, en zal zeer binnenkort zijn.
Apart en fraaiquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:37 schreef Drebbelman het volgende:
Mijn ding in aanbouw
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yes..quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:38 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Apart en fraai![]()
Op de server van Drumpie ... ?
ja idd dan heeft iedereen dikke villa's en 100 diamonds, en dan?quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:51 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik ook. Na een tijdje wordt het saai en heb je alles al. Ik vind het altijd wel leuk om overnieuw te beginnen. Alleen in het begin is het nog echt overleven.
Ik ben mijn bouwsels na een maand of twee wel weer zat tbh.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:53 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja idd dan heeft iedereen dikke villa's en 100 diamonds, en dan?
nieuwe huizen maken en weer minen dat is leuk
dat zeg ik ookquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:01 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik ben mijn bouwsels na een maand of twee wel weer zat tbh.
Minecraft dag of gewoon?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:37 schreef Sitethief het volgende:
Nou ik ben eigenlijk minder enthusiast, ik bouw altijd megaprojecten..... Niet een villa die je binnen een dag afhebt enzo....
So rude.quote:
owh sorryquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:15 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Was toch corrupted kut kind.
quote:Op zondag 18 september 2011 11:38 schreef Berend. het volgende:
Vanaf nu kan je ook Minecraft kopen bij g2play voor $10
http://www.g2play.net/store/Minecraft-Digital-Download.html
twitter:Kappische twitterde op dinsdag 20-09-2011 om 17:11:29Minecraft can only be bought on www.minecraft.net and cost 14.95 euros at this time. We dont have any affiliates or partners. reageer retweet
95% heeft het toch niet aan staan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:51 schreef DeHovenier het volgende:
Veel verschillende muziek hebben ze niet bij t spel. Dat mag wel veranderd worden.
Zet je toch je eigen muziek op?quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:51 schreef DeHovenier het volgende:
Veel verschillende muziek hebben ze niet bij t spel. Dat mag wel veranderd worden.
lava in de bedrock gooien en redstone er in gooien. dan brandt het er doorheen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:32 schreef thethoryd het volgende:
Hoe kom ik dieper dan bedrock? Overal ligt het, en ik kan er niet doorheen...
thanksquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
lava in de bedrock gooien en redstone er in gooien. dan brandt het er doorheen.
Weer zo'n betonnen penis wat mn uitzicht verpest!quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:29 schreef MissionPhailed het volgende:
Da's de huidige. Zit je op een andere server ... ?
Wat? Het is een ranke schoonheid op het gebied van architectuur ... !quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:50 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Weer zo'n betonnen penis wat mn uitzicht verpest!
die staat er niet, ergo je hebt geen klacht..quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:50 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Weer zo'n betonnen penis wat mn uitzicht verpest!
Ergo schol is vies.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:59 schreef mschol het volgende:
[..]
die staat er niet, ergo je hebt geen klacht..
Haal die Brabant of Kroatië-vlag even weg.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:20 schreef Mordecai het volgende:
http://i56.tinypic.com/fk9rsw.png
Daar wonen Lorrelies en ik!
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:09 schreef maurisioo het volgende:
Kaasmaniak. Wil je misschien zo vriendelijk zijn die blocks hout boven je farm weg te halen, en gelieve daarbij ook je riet. Het is echt fucking lelijk en verpest mijn uitzicht.![]()
Alvast bedankt.
Ik zat er eerst.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:37 schreef mschol het volgende:
[..]
als je je uitzicht zo belangrijk vindt.. ga ergens anders wonen, er is wereld genoeg..
Zet jij je bril op, faalhaas.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Haal die Brabant of Kroatië-vlag even weg.
Jij hebt niks met deze burenruzie te maken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:39 schreef mschol het volgende:
[..]
jij klaagt, dus je kan gewoon verhuizen...
Zeikwijf, ksst.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Haal die Brabant of Kroatië-vlag even weg.
ik ben bemiddelaar en zeg dat je moet verhuizenquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:46 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Jij hebt niks met deze burenruzie te maken.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben bemiddelaar en zeg dat je moet verhuizen
zoals ik zeg: je bent gewoon een probleem zoeker die beter ergens een hut je op de hei kan op zoeken ver van de bewoonde wereld..quote:
dat was ver weg.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:56 schreef mschol het volgende:
[..]
zoals ik zeg: je bent gewoon een probleem zoeker die beter ergens een hut je op de hei kan op zoeken ver van de bewoonde wereld..
Bedankt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:55 schreef KaasManiak het volgende:
ik heb die torches boven het riet weggehaald voor je
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:56 schreef mschol het volgende:
[..]
zoals ik zeg: je bent gewoon een probleem zoeker die beter ergens een hut je op de hei kan op zoeken ver van de bewoonde wereld..
http://www.minecraftwiki.net/wiki/Pumpkin#Farmingquote:NOTE: Cannot be found in 1.8.1, StructureMineshaftPieces.java (MCP) indicate, that pumpkin seeds never placed into chests and completely unused expect drop from stem.
Ik heb ze wel uit een chest uit zo'n NCP mijn....quote:Op woensdag 21 september 2011 01:46 schreef rijsttafel het volgende:
Even gegoogled en het blijkt dat pompoenzaden in 1.8.1 NIET te vinden zijn.
[..]
http://www.minecraftwiki.net/wiki/Pumpkin#Farming
Dus aan degene die er vandaag uren naar heeft zitten zoeken, geef het maar op voorlopig.
he sinds wanneer?quote:
twitter:notch twitterde op woensdag 21-09-2011 om 11:50:49Got frustrated with AWS, so I made a new mob!
http://t.co/lmAulyV3 reageer retweet
twitter:notch twitterde op woensdag 21-09-2011 om 11:52:04It will be craftable, is friendly, and throws snowballs at enemies. Also melts in hot biomes. reageer retweet
twitter:notch twitterde op woensdag 21-09-2011 om 11:53:15Also, they spread snow by walking around. Nice. reageer retweet
Whaha, supervet.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:55 schreef Jegorex het volgende:
twitter:notch twitterde op woensdag 21-09-2011 om 11:50:49Got frustrated with AWS, so I made a new mob!
http://t.co/lmAulyV3 reageer retweet
twitter:notch twitterde op woensdag 21-09-2011 om 11:52:04It will be craftable, is friendly, and throws snowballs at enemies. Also melts in hot biomes. reageer retweet
twitter:notch twitterde op woensdag 21-09-2011 om 11:53:15Also, they spread snow by walking around. Nice. reageer retweet
Mijn god =.=quote:Op woensdag 21 september 2011 11:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vs:
[ afbeelding ]
Kroatisch wapen, vroeger vlag
en
[ afbeelding ]
Brabant natuurlijk
Fok meet op drumpert zijn kosten!quote:Op woensdag 21 september 2011 11:32 schreef dnbrainwash het volgende:
Het hotel waar minecon wordt gegeven:
[ afbeelding ]
Als je daar 4 dagen boekt voor 2 personen (1 kamer) inclusief de korting die je via notch krijgt dan + een early bird ticket voor minecon ben je al 400 dollar kwijt.
Dan heb je nog niet eens de vlucht haha.
Hahahaha nee jonge zon foto is kei dom.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:50 schreef dnbrainwash het volgende:
Goed idee berend! xD
Al lijkt me een minecraft meet wel grappig, maar dan wil ik wel net zon foto als die van tweakcraft.
Zo'n foto is voor de echte bazenquote:Op woensdag 21 september 2011 14:59 schreef Champion het volgende:
[..]
Hahahaha nee jonge zon foto is kei dom.
ik wil dan een wolvenshirt aandoen maar die heb ik nietquote:Op woensdag 21 september 2011 15:05 schreef dnbrainwash het volgende:
Inderdaad, daar laat ik mijn vlas snorretje wel voor groeien!
Ultiem FOK!-Minecraft t-shirt.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:09 schreef dnbrainwash het volgende:
Snel deze bestellen dan.
[ afbeelding ]
FUUUUU Nou ja, dan hoef ik dat ook niet meer te doen..quote:Op woensdag 21 september 2011 01:46 schreef rijsttafel het volgende:
Even gegoogled en het blijkt dat pompoenzaden in 1.8.1 NIET te vinden zijn.
[..]
http://www.minecraftwiki.net/wiki/Pumpkin#Farming
Dus aan degene die er vandaag uren naar heeft zitten zoeken, geef het maar op voorlopig.
Stuur ze een pm. Waarom loop jij altijd te zeiken over griefers? Iedereen grieft bij jou, je zou bijna denken dat het gewoon terecht is.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:04 schreef bobbernaut het volgende:
dnb/vb/drump/mender kom online iemand heeft gegrieft!
kom eraan.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:04 schreef bobbernaut het volgende:
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:08 schreef TJV het volgende:
[..]
Stuur ze een pm. Waarom loop jij altijd te zeiken over griefers? Iedereen grieft bij jou, je zou bijna denken dat het gewoon terecht is.
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:03 schreef bobbernaut het volgende:
ik heb 8 chocolade letters gekocht.
Wat ben je toch weer volwassen!quote:Op woensdag 21 september 2011 16:04 schreef bobbernaut het volgende:
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:16 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
[..]
Wat ben je toch weer volwassen!
vermenigvuldigen weet ik niet zeker. Maar dat zaaien moet je met bonemeal doenquote:Op woensdag 21 september 2011 16:31 schreef Stokstaart het volgende:
Als je in een regio woont waar extreem weinig grass aanwezig is, kun je dan gewoon seeds zaaien en vermenigvuldigen ze dan automatisch?
Is er op het moment al voor niet-FOK!-spelers. Voor FOK!kers mag het van mij ook wel komen ja, zitten ook rotte appels tussen..quote:Op woensdag 21 september 2011 16:23 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik stem voor een vouch systeem. Anders geen bouwrechten. Dan loeren ze eerst maar eens een paar dagen op de server.
Dus griefen = ban voor nieuwe.
Vouchee = 1 week geen rechten.
Baas!quote:Op woensdag 21 september 2011 16:42 schreef drumstickNL het volgende:
Voor Plexcon.
[ afbeelding ]
Beetje stoffig en shit binnenin maar dat zie je niet weer nadat de zwarte toetsen er op zitten.
Ik voorzie een leger sneeuwmannen voor mijn huis die mij beschermen van al het kwaad.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:10 schreef SosuaCafe het volgende:
The snowmen are ridiculously suicidal, throwing snowballs at creepers and spiders, annoying them to attack the snowmen. It's funny.
Aldus Notch..
Een paar uur oud noemen.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:15 schreef bobbernaut het volgende:
je komt best wel met oud nieuws...
quote:Op woensdag 21 september 2011 17:15 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ik voorzie een leger sneeuwmannen voor mijn huis die mij beschermen van al het kwaad.
twitter:notch twitterde op woensdag 21-09-2011 om 15:36:40Remember that snowballs deal 0 damage. reageer retweet
Het klinkt wel vet, maar er moet echt iets aan creepers gedaan worden dan. Geen zin in overal gaten van creepers die meneer de sneeuwman willen doodmakenquote:Op woensdag 21 september 2011 17:10 schreef SosuaCafe het volgende:
The snowmen are ridiculously suicidal, throwing snowballs at creepers and spiders, annoying them to attack the snowmen. It's funny.
Aldus Notch..
Dat verpest het hele idee weerquote:Op woensdag 21 september 2011 17:24 schreef JaimyLee het volgende:
[..]twitter:notch twitterde op woensdag 21-09-2011 om 15:36:40Remember that snowballs deal 0 damage. reageer retweet
ik zie mogelijkhedenquote:Op woensdag 21 september 2011 17:26 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Het klinkt wel vet, maar er moet echt iets aan creepers gedaan worden dan. Geen zin in overal gaten van creepers die meneer de sneeuwman willen doodmaken
vertel, ik zie alleen maar negatieve dingen met creepers hierquote:
ik ga op iemand z'n huisje zitten, lok met snowmen de creepers naar mij toe en ga legaal griefenquote:Op woensdag 21 september 2011 17:33 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
vertel, ik zie alleen maar negatieve dingen met creepers hier
quote:Op woensdag 21 september 2011 17:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga op iemand z'n huisje zitten, lok met snowmen de creepers naar mij toe en ga legaal griefen
Kwestie van tijd voor dat in logblock word opgenomen.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga op iemand z'n huisje zitten, lok met snowmen de creepers naar mij toe en ga legaal griefen
Ze doen wel knockback toch?quote:Op woensdag 21 september 2011 17:27 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Dat verpest het hele idee weer
dacht het nietquote:Op woensdag 21 september 2011 17:53 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ze doen wel knockback toch?
ohja je kon ze zelf maken, maar ik vind ze ook nutteloosquote:Op woensdag 21 september 2011 18:03 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Dan maakt toch niemand die krengen.Lokt alleen maar uit.
ontploft door creeper, zie dan maar dat te linken aan een persoon...quote:Op woensdag 21 september 2011 17:53 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Kwestie van tijd voor dat in logblock word opgenomen.
Je kunt wel zien wie die sneeuwpop daar geplaatst heeft verwacht ik.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:06 schreef mschol het volgende:
[..]
ontploft door creeper, zie dan maar dat te linken aan een persoon...
Misschien zou je (met een mod) in de logs kunt opnemen achter welk persoon een creeper aan ging, dan weet je al redelijk zeker wie de dader is.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:06 schreef mschol het volgende:
[..]
MINECRAFT.NET IS DOWN! dit zegt iequote:Op woensdag 21 september 2011 18:19 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
http://www.downornot.com/minecraft.net
Momenteel wel dus.
sorryquote:Op woensdag 21 september 2011 18:27 schreef dnbrainwash het volgende:
Hij zegt up, en de site doet het. Sir spammalot.
quote:Op woensdag 21 september 2011 18:27 schreef dnbrainwash het volgende:
Hij zegt up, en de site doet het. Sir spammalot.
Wie van jullie woont er in groningen, en wie in Amsterdam?quote:
twitter:notch twitterde op woensdag 21-09-2011 om 16:48:47Fixed a few annoying lighting bugs, like fences under walls and such. We're hoping (HOPING!) to release something tomorrow. reageer retweet
twitter:notch twitterde op woensdag 21-09-2011 om 16:49:08If we don't feel comfortable doing a proper release, we'll do another "leak". reageer retweet
twitter:jeb_ twitterde op woensdag 21-09-2011 om 18:30:09Phew, on my way home again. Finished most of the nether stuff, which includes two new hostile mobs (one is the retexturing attempt) reageer retweet
1 waarom track je me ip?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:47 schreef dnbrainwash het volgende:
Denbosch.Bobber amsterdam, ik heb zijn ip een keer getraced.
twitter:jeb_ twitterde op woensdag 21-09-2011 om 18:30:09Phew, on my way home again. Finished most of the nether stuff, which includes two new hostile mobs (one is the retexturing attempt) reageer retweet
twitter:jeb_ twitterde op woensdag 21-09-2011 om 18:36:34Heh no, no screenshots since you'll be able to see them yourself tomorrow (knock on wood) reageer retweet
Mag van mij nog wel een maand duren hoor.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:04 schreef gogosweden het volgende:
update morgen?!twitter:jeb_ twitterde op woensdag 21-09-2011 om 18:30:09Phew, on my way home again. Finished most of the nether stuff, which includes two new hostile mobs (one is the retexturing attempt) reageer retweet
twitter:jeb_ twitterde op woensdag 21-09-2011 om 18:36:34Heh no, no screenshots since you'll be able to see them yourself tomorrow (knock on wood) reageer retweet
een 'leak' gaan ze misschien morgen weer doenquote:Op woensdag 21 september 2011 19:04 schreef gogosweden het volgende:
update morgen?!twitter:jeb_ twitterde op woensdag 21-09-2011 om 18:30:09Phew, on my way home again. Finished most of the nether stuff, which includes two new hostile mobs (one is the retexturing attempt) reageer retweet
aahquote:Op woensdag 21 september 2011 19:07 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
een 'leak' gaan ze misschien morgen weer doen
Dat doet die idd, hij linkt de ontploffing aan de persoon.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:06 schreef mschol het volgende:
[..]
Creepers maken het nog wel spannend... ik word juist gekker van die endermen. Elke keer als ik inlog kan ik mijn gebouw weer gaan repareren.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:33 schreef JaimyLee het volgende:
Sowieso vind ik dat creeperes in de server properties uitgezet moeten kunnen worden. Ik word helemaal gek van die beesten
idd was t maar zo dat endermen geen user placed blocks ging weghalen -.-quote:Op woensdag 21 september 2011 19:25 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Creepers maken het nog wel spannend... ik word juist gekker van die endermen. Elke keer als ik inlog kan ik mijn gebouw weer gaan repareren.
Goed verlichten en hek/gracht eromheen. Ik heb nooit last van Endermensen.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:25 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Creepers maken het nog wel spannend... ik word juist gekker van die endermen. Elke keer als ik inlog kan ik mijn gebouw weer gaan repareren.
Toen minecraft nog alpha was had je ook regelmatig elke week een update.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:08 schreef JaimyLee het volgende:
Ben trouwens benieuwd of dat een 1.8.2 leak word of een 1.9, voor 1.9 lijkt het me erg snel
dat van 1.10 wist ik, maar als de tweede helft van de advanture update lijkt het me nog al kort. Ik had zelfs verwacht dat 1.9 er niet zou komen maar gewoon de volledige versie.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:38 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Toen minecraft nog alpha was had je ook regelmatig elke week een update.
Als de komende update 1.9 is schuiven ze de rest gewoon door naar 1.10, een tijd geleden heeft Notch al laten weten dat na 1.9 1.10 komt en niet 2.0
Nja, ik heb geen zin om allemaal lelijke fakkels op mijn gebouw te plaatsen.. het heeft op zijn zachtst gezegd nogal wat donkere hoekjesquote:Op woensdag 21 september 2011 20:37 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Goed verlichten en hek/gracht eromheen. Ik heb nooit last van Endermensen.
huh?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:29 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Edit: Je hebt hem dus al gezien.
wedden dat mijn huis er niet op staatquote:Op woensdag 21 september 2011 22:01 schreef dnbrainwash het volgende:
Dnbumpie's World Render | 21-09-2011.
Het is een groot plaatje dus gewoon even downloaden,
het andere render prog'je is nog niet up to date waardoor je alle nieuwe blocks niet ziet.
Maar zo heb je in iedergeval iets.
4000 blocks van spawn.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:11 schreef dnbrainwash het volgende:
Wedden van wel, tenzij je hem net hebt gemaakt of verstopt zit.
het is helemaal geen boerderijquote:Op woensdag 21 september 2011 22:13 schreef dnbrainwash het volgende:
Ah, dat is dus jou huis. Mooi boerderijtje.
ziet er vet uitquote:Op woensdag 21 september 2011 22:16 schreef maurisioo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Tradepost uitgegroeid tot een heus dorp. Alleen nog geen huizen.
Maar iig voor wie veilig ergens wil overnachten, kan dat.
nee er zitten van die glass planes ramen in.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:21 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
ziet er vet uit
En dat je het over veilig overnachten hebt brengt me terug op een vraag van mij van een paar dagen terug.
Hoe kan het dat als ik in mijn server ga slapen in mijn huis, dat er beesten binnen spawnen?
Ja, het huis heeft een dak
Ja, het huis heeft 4 muren
Ja, de muren zijn nog heel
Ja, het huis is verlicht
Ja, dit is het einde van deze post
2 npc-vilages in de buurt en nooit gemerkt.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:01 schreef dnbrainwash het volgende:
het andere render prog'je is nog niet up to date waardoor je alle nieuwe blocks niet ziet.
FUU.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:22 schreef maurisioo het volgende:
[..]
nee er zitten van die glass planes ramen in.
daar komen ze doorheen of spawnen ze in ofzo.
shit is dat het.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:22 schreef mschol het volgende:
je huis heeft geen (hele) vloer en staat in verbinding met een grot?
Omg! You killed my iphone with that url..quote:Op woensdag 21 september 2011 22:01 schreef dnbrainwash het volgende:
Dat snap ik, 76 MBquote:Op woensdag 21 september 2011 22:34 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Omg! You killed my iphone with that url..
Thanks voor de render btw.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:05 schreef gogosweden het volgende:
ah door die render heb ik weer een leuk projectje gevonden!
Vertelquote:Op woensdag 21 september 2011 23:05 schreef gogosweden het volgende:
ah door die render heb ik weer een leuk projectje gevonden!
u serious?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:13 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Misschien zou je (met een mod) in de logs kunt opnemen achter welk persoon een creeper aan ging, dan weet je al redelijk zeker wie de dader is.
quote:A new CraftBukkit Recommended Build (#1185) with Minecraft 1.8.1 support is now available. Along with support for Minecraft 1.8.1, this new build contains several new API additions and some bugfixes. Please note: for those of you who are considering generating a new world for Minecraft 1.8, please remember that you will likely have to do the same for Minecraft 1.9.
Will plugins break with this build?
Provided the developers of the plugins you are using are keeping up with the development of Bukkit, all your plugins should work fine.
For more detailed information on what is contained in this update, please see the Recommended Build announcement thread here:
http://goo.gl/RBvS1
Download CraftBukkit #1185 here
To keep up to date on our latest Recommended Builds we have an RSS feed you can subscribe to:
http://ci.bukkit.org/other/latest_recommended.rss
Continue reading...
Replies: 28 Discussion in 'Bukkit News' started by EvilSeph, Today at 12:57 AM.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo te zien is er met multiverse ook het een en ander veranderd, dus dat moeten we eerst even uitzoeken.quote:
Rechtermuis en opslaan als, dan openen op je pc en even wachten want het is een plaatje van 76 MB.quote:
Eerst maar eens kijken of survival lagvrij loopt denk ik.quote:
Ik vind survival veel leuker, beetje gevaar plus je moet alle shit zelf verzamelen wat dus meer waarde aan je bouwsels geeft. Als de server 50/50 survival en creative word zit iedereen op creative en is survival geen reet meer aan.quote:
Nee hoor, Toen zat iedereen op survival en was ik bijna de enigste die op creative zatquote:Op donderdag 22 september 2011 11:37 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik vind survival veel leuker, beetje gevaar plus je moet alle shit zelf verzamelen wat dus meer waarde aan je bouwsels geeft. Als de server 50/50 survival en creative word zit iedereen op creative en is survival geen reet meer aan.
Ik herinnerde mij opeens dat dit de reden was waarom ik begin dit jaar nooit speelde.
Ooit, voordat jij kwam, hadden we ook zoen gescheiden wereld, en toen zat iedereen op creative. Ik denk dat ie dat bedoeltquote:Op donderdag 22 september 2011 12:35 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee hoor, Toen zat iedereen op survival en was ik bijna de enigste die op creative zat
Ahh, Dat weet ik niet.. Maar we zullen zien wat er gaat gebeuren.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ooit, voordat jij kwam, hadden we ook zoen gescheiden wereld, en toen zat iedereen op creative. Ik denk dat ie dat bedoelt
Klopt! Eerst survival stabiel.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:46 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ahh, Dat weet ik niet.. Maar we zullen zien wat er gaat gebeuren.
Wie zei dat optifine ook voor smp in ontwikkeling was, en bron?quote:Op donderdag 22 september 2011 12:54 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Klopt! Eerst survival stabiel.
Geen idee wie het zij, Maar ik weet wel dat het in spout zat.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:59 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Wie zei dat optifine ook voor smp in ontwikkeling was, en bron?
Wat het fijne aan die plugin is, Je hoeft hem niet te hebben wil je MC spelen, Maar als je het hebt dan merken ze het verschil misschien wel.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:06 schreef dnbrainwash het volgende:
"Expect no changes beyond some interface enhancements and minor speed improvements on the client and moderate speed improvements on the server. "
Kan nooit kwaad, ik zal er eens naar kijken vanavond.
C'etait moi. Las het op twitter tijdje terug. Waren meerdere berichten.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:59 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Wie zei dat optifine ook voor smp in ontwikkeling was, en bron?
Is die eerste niet een stronghold?quote:Op donderdag 22 september 2011 13:51 schreef corkydiggles het volgende:
van wie zijn deze gebouwen. of zijn dit npc buildings namelijk ver weg van spawn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bij deze het vierkante gedeelte.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerste is volgensmij van drumpie en nog iemand, 2de van Vbownswow, die derde weet ik niet.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:51 schreef corkydiggles het volgende:
van wie zijn deze gebouwen. of zijn dit npc buildings namelijk ver weg van spawn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nummer 2 is van mijquote:Op donderdag 22 september 2011 13:51 schreef corkydiggles het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh deze is van dodgey2000 (mijn broertjaah) kasteel in aanbouwquote:Op donderdag 22 september 2011 13:51 schreef corkydiggles het volgende:
twitter:notch twitterde op donderdag 22-09-2011 om 14:15:17We'll do a 1.9 pre-release today, and a full release after feedback. More Adventure Mode content will come in 1.10, we're splitting it up! reageer retweet
Wow dit had ik niet zo snel verwacht.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:41 schreef MineraalWater het volgende:
twitter:notch twitterde op donderdag 22-09-2011 om 14:15:17We'll do a 1.9 pre-release today, and a full release after feedback. More Adventure Mode content will come in 1.10, we're splitting it up! reageer retweet
Ik had toch eerst een 1.8.2 verwachtquote:Op donderdag 22 september 2011 14:41 schreef MineraalWater het volgende:
is het niet beter om deze map te houden tot minecraft 1.0?quote:Op donderdag 22 september 2011 15:06 schreef dnbrainwash het volgende:
Als het aan mij ligt blijven we op 1.8 tot de recommended bukkit 1.9 uit is. En dan alles voor geconfig'd meteen erop gooien inclusief nieuwe map.
Graag!quote:Op donderdag 22 september 2011 15:06 schreef dnbrainwash het volgende:
Als het aan mij ligt blijven we op 1.8 tot de recommended bukkit 1.9 uit is. En dan alles voor geconfig'd meteen erop gooien inclusief nieuwe map.
1.9 heeft nieuwe map generation nodig..quote:Op donderdag 22 september 2011 15:16 schreef gogosweden het volgende:
[..]
is het niet beter om deze map te houden tot minecraft 1.0?
iets met dat je anders TE vaak een nieuwe map hebt en mensen wegblijven ofzo
als je nieuwe map generation wil ja. Maar na 1.9 zal je wss weer een nieuwe map moeten.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:22 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
1.9 heeft nieuwe map generation nodig..
Ik heb het duidelijk aangegeven ook en mender heeft het gister nog gequote.
ziet er best vet uitquote:
Dude, dit was allang bekend. Voor deze map al.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:29 schreef gogosweden het volgende:
[..]
als je nieuwe map generation wil ja. Maar na 1.9 zal je wss weer een nieuwe map moeten.
Maar als je gewoon op de koop toe neemt dat nieuwe generated stuff fucked upp zal zijn kan je de map best nog 3 weken houden (tot volgende update)
Dit. Ik wil gewoon zo'n dorpje in de fik steken zonder 8000 blocks te lopen.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:37 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Dude, dit was allang bekend. Voor deze map al.
En hoe weet je dat de volgende update over 3 weken komt?
Ik heb persoonlijk niet zon zin om duizenden blocks te moeten travelen om eindelijk een bewoond npc dorpje te kunnen vinden.
1.9 kwam binnen 2 weken,quote:Op donderdag 22 september 2011 15:37 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Dude, dit was allang bekend. Voor deze map al.
En hoe weet je dat de volgende update over 3 weken komt?
Ik heb persoonlijk niet zon zin om duizenden blocks te moeten travelen om eindelijk een bewoond npc dorpje te kunnen vinden.
http://www.minecraftforum(...)ory-to-java-windows/quote:Op donderdag 22 september 2011 15:40 schreef luciferist het volgende:
hey, iemand gaf hier ooit ergens aan dat minecraft stabieler werd door er minder ram ofzo voor te reserveren? ik kan alleen de post nergens terugvinden..
quote:Op donderdag 22 september 2011 15:54 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
xMordecai en LorreLies
eerst 1.10 nogquote:Op donderdag 22 september 2011 16:05 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ja, en nu zou de volledige release komen. Op minecon, en dat duurt nog wel ff.
Hulde!quote:Op donderdag 22 september 2011 15:54 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
xMordecai en LorreLies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |