Yes..quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:38 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Apart en fraai![]()
Op de server van Drumpie ... ?
ja idd dan heeft iedereen dikke villa's en 100 diamonds, en dan?quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:51 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik ook. Na een tijdje wordt het saai en heb je alles al. Ik vind het altijd wel leuk om overnieuw te beginnen. Alleen in het begin is het nog echt overleven.
Ik ben mijn bouwsels na een maand of twee wel weer zat tbh.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:53 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja idd dan heeft iedereen dikke villa's en 100 diamonds, en dan?
nieuwe huizen maken en weer minen dat is leuk
dat zeg ik ookquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:01 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik ben mijn bouwsels na een maand of twee wel weer zat tbh.
Minecraft dag of gewoon?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:37 schreef Sitethief het volgende:
Nou ik ben eigenlijk minder enthusiast, ik bouw altijd megaprojecten..... Niet een villa die je binnen een dag afhebt enzo....
So rude.quote:
owh sorryquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:15 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Was toch corrupted kut kind.
quote:Op zondag 18 september 2011 11:38 schreef Berend. het volgende:
Vanaf nu kan je ook Minecraft kopen bij g2play voor $10
http://www.g2play.net/store/Minecraft-Digital-Download.html
twitter:Kappische twitterde op dinsdag 20-09-2011 om 17:11:29Minecraft can only be bought on www.minecraft.net and cost 14.95 euros at this time. We dont have any affiliates or partners. reageer retweet
95% heeft het toch niet aan staan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:51 schreef DeHovenier het volgende:
Veel verschillende muziek hebben ze niet bij t spel. Dat mag wel veranderd worden.
Zet je toch je eigen muziek op?quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:51 schreef DeHovenier het volgende:
Veel verschillende muziek hebben ze niet bij t spel. Dat mag wel veranderd worden.
lava in de bedrock gooien en redstone er in gooien. dan brandt het er doorheen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:32 schreef thethoryd het volgende:
Hoe kom ik dieper dan bedrock? Overal ligt het, en ik kan er niet doorheen...
thanksquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
lava in de bedrock gooien en redstone er in gooien. dan brandt het er doorheen.
Weer zo'n betonnen penis wat mn uitzicht verpest!quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:29 schreef MissionPhailed het volgende:
Da's de huidige. Zit je op een andere server ... ?
Wat? Het is een ranke schoonheid op het gebied van architectuur ... !quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:50 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Weer zo'n betonnen penis wat mn uitzicht verpest!
die staat er niet, ergo je hebt geen klacht..quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:50 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Weer zo'n betonnen penis wat mn uitzicht verpest!
Ergo schol is vies.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:59 schreef mschol het volgende:
[..]
die staat er niet, ergo je hebt geen klacht..
Haal die Brabant of Kroatië-vlag even weg.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:20 schreef Mordecai het volgende:
http://i56.tinypic.com/fk9rsw.png
Daar wonen Lorrelies en ik!
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:09 schreef maurisioo het volgende:
Kaasmaniak. Wil je misschien zo vriendelijk zijn die blocks hout boven je farm weg te halen, en gelieve daarbij ook je riet. Het is echt fucking lelijk en verpest mijn uitzicht.![]()
Alvast bedankt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |