Wat? Het is een ranke schoonheid op het gebied van architectuur ... !quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:50 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Weer zo'n betonnen penis wat mn uitzicht verpest!
die staat er niet, ergo je hebt geen klacht..quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:50 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Weer zo'n betonnen penis wat mn uitzicht verpest!
Ergo schol is vies.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:59 schreef mschol het volgende:
[..]
die staat er niet, ergo je hebt geen klacht..
Haal die Brabant of Kroatië-vlag even weg.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:20 schreef Mordecai het volgende:
http://i56.tinypic.com/fk9rsw.png
Daar wonen Lorrelies en ik!
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:09 schreef maurisioo het volgende:
Kaasmaniak. Wil je misschien zo vriendelijk zijn die blocks hout boven je farm weg te halen, en gelieve daarbij ook je riet. Het is echt fucking lelijk en verpest mijn uitzicht.![]()
Alvast bedankt.
Ik zat er eerst.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:37 schreef mschol het volgende:
[..]
als je je uitzicht zo belangrijk vindt.. ga ergens anders wonen, er is wereld genoeg..
Zet jij je bril op, faalhaas.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Haal die Brabant of Kroatië-vlag even weg.
Jij hebt niks met deze burenruzie te maken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:39 schreef mschol het volgende:
[..]
jij klaagt, dus je kan gewoon verhuizen...
Zeikwijf, ksst.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Haal die Brabant of Kroatië-vlag even weg.
ik ben bemiddelaar en zeg dat je moet verhuizenquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:46 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Jij hebt niks met deze burenruzie te maken.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben bemiddelaar en zeg dat je moet verhuizen
zoals ik zeg: je bent gewoon een probleem zoeker die beter ergens een hut je op de hei kan op zoeken ver van de bewoonde wereld..quote:
dat was ver weg.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:56 schreef mschol het volgende:
[..]
zoals ik zeg: je bent gewoon een probleem zoeker die beter ergens een hut je op de hei kan op zoeken ver van de bewoonde wereld..
Bedankt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:55 schreef KaasManiak het volgende:
ik heb die torches boven het riet weggehaald voor je
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:56 schreef mschol het volgende:
[..]
zoals ik zeg: je bent gewoon een probleem zoeker die beter ergens een hut je op de hei kan op zoeken ver van de bewoonde wereld..
http://www.minecraftwiki.net/wiki/Pumpkin#Farmingquote:NOTE: Cannot be found in 1.8.1, StructureMineshaftPieces.java (MCP) indicate, that pumpkin seeds never placed into chests and completely unused expect drop from stem.
Ik heb ze wel uit een chest uit zo'n NCP mijn....quote:Op woensdag 21 september 2011 01:46 schreef rijsttafel het volgende:
Even gegoogled en het blijkt dat pompoenzaden in 1.8.1 NIET te vinden zijn.
[..]
http://www.minecraftwiki.net/wiki/Pumpkin#Farming
Dus aan degene die er vandaag uren naar heeft zitten zoeken, geef het maar op voorlopig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |