Deze map blijft dus nog 1 a 2 maanden. Geen idee of er nog 1 of 2 updates gaan volgen, maar in november komt iig de final version van minecraft uit (als het goed is)quote:Op woensdag 14 september 2011 09:58 schreef dnbrainwash het volgende:
Nieuwe map komt met offi release 1.8 als bukkit etc ook geupdate zijn.
En dreb, het is niet voor de lol maar om er voor te zorgen dat we niet in een vertiefte map zitten maar een goed gebalanceerde ivm fixes die jeb heeft gemaakt.
Zoiezo komt er ook een nieuwe map met 1.9 doordat notch hele biome code opnieuw heeft geschreven. Maargoed dat zien we dan wel weer.
Het klinkt mischien stom en het is ook al 1000x gezegd, maar het is wel een beta.
Wanneer wij deze map wél aanhouden is het straks: "Ik ga naar een server die wel 1.9 heeft."quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:16 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ja zo kan je bij iedere update een nieuwe map gaan nemen, mijn motivatie voor deze is alweer weg.
Ik ook. Na een tijdje wordt het saai en heb je alles al. Ik vind het altijd wel leuk om overnieuw te beginnen. Alleen in het begin is het nog echt overleven.quote:
whats next? een wandelende boom die je aanvalt?quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:56 schreef dnbrainwash het volgende:
[ afbeelding ]
Een nieuwe mob, de mooshroom. Deze zal te vinden zijn in mushroom biomes.
Of groene vierpotige beesten zonder armen die ontploffen?! O wait..quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:58 schreef mschol het volgende:
[..]
whats next? een wandelende boom die je aanvalt?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:00 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Of groene vierpotige beesten zonder armen die ontploffen?! O wait..
hihi daar heb ik mijn huis hihihiquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:29 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Dan moetje even in een swamp biome rondlopen, daar is echt heeel veel clay.
Heldquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:29 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Dan moetje even in een swamp biome rondlopen, daar is echt heeel veel clay.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Held![]()
Ik ging echt hele reizen organiseren om aan dat spul te komen, heb nu gewoon al meer dan ik normaal op een hele reis vond
die moeten we nog krijgen idd, nu hebben we er 1 die rond loopt op 2 poten en 2 armen heeft..quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:00 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Of groene vierpotige beesten zonder armen die ontploffen?! O wait..
1.8 server schijnt nogal buggy/onstabiel te zijn...quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:00 schreef dnbrainwash het volgende:
Het is er wel voor 1.8, alleen is de laatste recommended build nog 1.7.3.
Dat komt als ze alle bugs etc eruit hebben gewerkt, en zal zeer binnenkort zijn.
Apart en fraaiquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:37 schreef Drebbelman het volgende:
Mijn ding in aanbouw
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |