Omg! You killed my iphone with that url..quote:Op woensdag 21 september 2011 22:01 schreef dnbrainwash het volgende:
Dnbumpie's World Render | 21-09-2011.
Het is een groot plaatje dus gewoon even downloaden,
het andere render prog'je is nog niet up to date waardoor je alle nieuwe blocks niet ziet.
Maar zo heb je in iedergeval iets.
Dat snap ik, 76 MBquote:Op woensdag 21 september 2011 22:34 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Omg! You killed my iphone with that url..
Thanks voor de render btw.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:05 schreef gogosweden het volgende:
ah door die render heb ik weer een leuk projectje gevonden!
Vertelquote:Op woensdag 21 september 2011 23:05 schreef gogosweden het volgende:
ah door die render heb ik weer een leuk projectje gevonden!
u serious?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:13 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Misschien zou je (met een mod) in de logs kunt opnemen achter welk persoon een creeper aan ging, dan weet je al redelijk zeker wie de dader is.
quote:A new CraftBukkit Recommended Build (#1185) with Minecraft 1.8.1 support is now available. Along with support for Minecraft 1.8.1, this new build contains several new API additions and some bugfixes. Please note: for those of you who are considering generating a new world for Minecraft 1.8, please remember that you will likely have to do the same for Minecraft 1.9.
Will plugins break with this build?
Provided the developers of the plugins you are using are keeping up with the development of Bukkit, all your plugins should work fine.
For more detailed information on what is contained in this update, please see the Recommended Build announcement thread here:
http://goo.gl/RBvS1
Download CraftBukkit #1185 here
To keep up to date on our latest Recommended Builds we have an RSS feed you can subscribe to:
http://ci.bukkit.org/other/latest_recommended.rss
Continue reading...
Replies: 28 Discussion in 'Bukkit News' started by EvilSeph, Today at 12:57 AM.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo te zien is er met multiverse ook het een en ander veranderd, dus dat moeten we eerst even uitzoeken.quote:
Rechtermuis en opslaan als, dan openen op je pc en even wachten want het is een plaatje van 76 MB.quote:
Eerst maar eens kijken of survival lagvrij loopt denk ik.quote:
Ik vind survival veel leuker, beetje gevaar plus je moet alle shit zelf verzamelen wat dus meer waarde aan je bouwsels geeft. Als de server 50/50 survival en creative word zit iedereen op creative en is survival geen reet meer aan.quote:
Nee hoor, Toen zat iedereen op survival en was ik bijna de enigste die op creative zatquote:Op donderdag 22 september 2011 11:37 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik vind survival veel leuker, beetje gevaar plus je moet alle shit zelf verzamelen wat dus meer waarde aan je bouwsels geeft. Als de server 50/50 survival en creative word zit iedereen op creative en is survival geen reet meer aan.
Ik herinnerde mij opeens dat dit de reden was waarom ik begin dit jaar nooit speelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |