Creepers maken het nog wel spannend... ik word juist gekker van die endermen. Elke keer als ik inlog kan ik mijn gebouw weer gaan repareren.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:33 schreef JaimyLee het volgende:
Sowieso vind ik dat creeperes in de server properties uitgezet moeten kunnen worden. Ik word helemaal gek van die beesten
idd was t maar zo dat endermen geen user placed blocks ging weghalen -.-quote:Op woensdag 21 september 2011 19:25 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Creepers maken het nog wel spannend... ik word juist gekker van die endermen. Elke keer als ik inlog kan ik mijn gebouw weer gaan repareren.
Goed verlichten en hek/gracht eromheen. Ik heb nooit last van Endermensen.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:25 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Creepers maken het nog wel spannend... ik word juist gekker van die endermen. Elke keer als ik inlog kan ik mijn gebouw weer gaan repareren.
Toen minecraft nog alpha was had je ook regelmatig elke week een update.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:08 schreef JaimyLee het volgende:
Ben trouwens benieuwd of dat een 1.8.2 leak word of een 1.9, voor 1.9 lijkt het me erg snel
dat van 1.10 wist ik, maar als de tweede helft van de advanture update lijkt het me nog al kort. Ik had zelfs verwacht dat 1.9 er niet zou komen maar gewoon de volledige versie.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:38 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Toen minecraft nog alpha was had je ook regelmatig elke week een update.
Als de komende update 1.9 is schuiven ze de rest gewoon door naar 1.10, een tijd geleden heeft Notch al laten weten dat na 1.9 1.10 komt en niet 2.0
Nja, ik heb geen zin om allemaal lelijke fakkels op mijn gebouw te plaatsen.. het heeft op zijn zachtst gezegd nogal wat donkere hoekjesquote:Op woensdag 21 september 2011 20:37 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Goed verlichten en hek/gracht eromheen. Ik heb nooit last van Endermensen.
huh?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:29 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Edit: Je hebt hem dus al gezien.
wedden dat mijn huis er niet op staatquote:Op woensdag 21 september 2011 22:01 schreef dnbrainwash het volgende:
Dnbumpie's World Render | 21-09-2011.
Het is een groot plaatje dus gewoon even downloaden,
het andere render prog'je is nog niet up to date waardoor je alle nieuwe blocks niet ziet.
Maar zo heb je in iedergeval iets.
4000 blocks van spawn.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:11 schreef dnbrainwash het volgende:
Wedden van wel, tenzij je hem net hebt gemaakt of verstopt zit.
het is helemaal geen boerderijquote:Op woensdag 21 september 2011 22:13 schreef dnbrainwash het volgende:
Ah, dat is dus jou huis. Mooi boerderijtje.
ziet er vet uitquote:Op woensdag 21 september 2011 22:16 schreef maurisioo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Tradepost uitgegroeid tot een heus dorp. Alleen nog geen huizen.
Maar iig voor wie veilig ergens wil overnachten, kan dat.
nee er zitten van die glass planes ramen in.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:21 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
ziet er vet uit
En dat je het over veilig overnachten hebt brengt me terug op een vraag van mij van een paar dagen terug.
Hoe kan het dat als ik in mijn server ga slapen in mijn huis, dat er beesten binnen spawnen?
Ja, het huis heeft een dak
Ja, het huis heeft 4 muren
Ja, de muren zijn nog heel
Ja, het huis is verlicht
Ja, dit is het einde van deze post
2 npc-vilages in de buurt en nooit gemerkt.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:01 schreef dnbrainwash het volgende:
Dnbumpie's World Render | 21-09-2011.
Het is een groot plaatje dus gewoon even downloaden,
het andere render prog'je is nog niet up to date waardoor je alle nieuwe blocks niet ziet.
Maar zo heb je in iedergeval iets.
FUU.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:22 schreef maurisioo het volgende:
[..]
nee er zitten van die glass planes ramen in.
daar komen ze doorheen of spawnen ze in ofzo.
shit is dat het.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:22 schreef mschol het volgende:
je huis heeft geen (hele) vloer en staat in verbinding met een grot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |