Creepers maken het nog wel spannend... ik word juist gekker van die endermen. Elke keer als ik inlog kan ik mijn gebouw weer gaan repareren.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:33 schreef JaimyLee het volgende:
Sowieso vind ik dat creeperes in de server properties uitgezet moeten kunnen worden. Ik word helemaal gek van die beesten
idd was t maar zo dat endermen geen user placed blocks ging weghalen -.-quote:Op woensdag 21 september 2011 19:25 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Creepers maken het nog wel spannend... ik word juist gekker van die endermen. Elke keer als ik inlog kan ik mijn gebouw weer gaan repareren.
Goed verlichten en hek/gracht eromheen. Ik heb nooit last van Endermensen.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:25 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Creepers maken het nog wel spannend... ik word juist gekker van die endermen. Elke keer als ik inlog kan ik mijn gebouw weer gaan repareren.
Toen minecraft nog alpha was had je ook regelmatig elke week een update.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:08 schreef JaimyLee het volgende:
Ben trouwens benieuwd of dat een 1.8.2 leak word of een 1.9, voor 1.9 lijkt het me erg snel
dat van 1.10 wist ik, maar als de tweede helft van de advanture update lijkt het me nog al kort. Ik had zelfs verwacht dat 1.9 er niet zou komen maar gewoon de volledige versie.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:38 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Toen minecraft nog alpha was had je ook regelmatig elke week een update.
Als de komende update 1.9 is schuiven ze de rest gewoon door naar 1.10, een tijd geleden heeft Notch al laten weten dat na 1.9 1.10 komt en niet 2.0
Nja, ik heb geen zin om allemaal lelijke fakkels op mijn gebouw te plaatsen.. het heeft op zijn zachtst gezegd nogal wat donkere hoekjesquote:Op woensdag 21 september 2011 20:37 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Goed verlichten en hek/gracht eromheen. Ik heb nooit last van Endermensen.
huh?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:29 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Edit: Je hebt hem dus al gezien.
wedden dat mijn huis er niet op staatquote:Op woensdag 21 september 2011 22:01 schreef dnbrainwash het volgende:
Dnbumpie's World Render | 21-09-2011.
Het is een groot plaatje dus gewoon even downloaden,
het andere render prog'je is nog niet up to date waardoor je alle nieuwe blocks niet ziet.
Maar zo heb je in iedergeval iets.
4000 blocks van spawn.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:11 schreef dnbrainwash het volgende:
Wedden van wel, tenzij je hem net hebt gemaakt of verstopt zit.
het is helemaal geen boerderijquote:Op woensdag 21 september 2011 22:13 schreef dnbrainwash het volgende:
Ah, dat is dus jou huis. Mooi boerderijtje.
ziet er vet uitquote:Op woensdag 21 september 2011 22:16 schreef maurisioo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Tradepost uitgegroeid tot een heus dorp. Alleen nog geen huizen.
Maar iig voor wie veilig ergens wil overnachten, kan dat.
nee er zitten van die glass planes ramen in.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:21 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
ziet er vet uit
En dat je het over veilig overnachten hebt brengt me terug op een vraag van mij van een paar dagen terug.
Hoe kan het dat als ik in mijn server ga slapen in mijn huis, dat er beesten binnen spawnen?
Ja, het huis heeft een dak
Ja, het huis heeft 4 muren
Ja, de muren zijn nog heel
Ja, het huis is verlicht
Ja, dit is het einde van deze post
2 npc-vilages in de buurt en nooit gemerkt.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:01 schreef dnbrainwash het volgende:
het andere render prog'je is nog niet up to date waardoor je alle nieuwe blocks niet ziet.
FUU.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:22 schreef maurisioo het volgende:
[..]
nee er zitten van die glass planes ramen in.
daar komen ze doorheen of spawnen ze in ofzo.
shit is dat het.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:22 schreef mschol het volgende:
je huis heeft geen (hele) vloer en staat in verbinding met een grot?
Omg! You killed my iphone with that url..quote:Op woensdag 21 september 2011 22:01 schreef dnbrainwash het volgende:
Dat snap ik, 76 MBquote:Op woensdag 21 september 2011 22:34 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Omg! You killed my iphone with that url..
Thanks voor de render btw.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:05 schreef gogosweden het volgende:
ah door die render heb ik weer een leuk projectje gevonden!
Vertelquote:Op woensdag 21 september 2011 23:05 schreef gogosweden het volgende:
ah door die render heb ik weer een leuk projectje gevonden!
u serious?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:13 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Misschien zou je (met een mod) in de logs kunt opnemen achter welk persoon een creeper aan ging, dan weet je al redelijk zeker wie de dader is.
quote:A new CraftBukkit Recommended Build (#1185) with Minecraft 1.8.1 support is now available. Along with support for Minecraft 1.8.1, this new build contains several new API additions and some bugfixes. Please note: for those of you who are considering generating a new world for Minecraft 1.8, please remember that you will likely have to do the same for Minecraft 1.9.
Will plugins break with this build?
Provided the developers of the plugins you are using are keeping up with the development of Bukkit, all your plugins should work fine.
For more detailed information on what is contained in this update, please see the Recommended Build announcement thread here:
http://goo.gl/RBvS1
Download CraftBukkit #1185 here
To keep up to date on our latest Recommended Builds we have an RSS feed you can subscribe to:
http://ci.bukkit.org/other/latest_recommended.rss
Continue reading...
Replies: 28 Discussion in 'Bukkit News' started by EvilSeph, Today at 12:57 AM.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo te zien is er met multiverse ook het een en ander veranderd, dus dat moeten we eerst even uitzoeken.quote:
Rechtermuis en opslaan als, dan openen op je pc en even wachten want het is een plaatje van 76 MB.quote:
Eerst maar eens kijken of survival lagvrij loopt denk ik.quote:
Ik vind survival veel leuker, beetje gevaar plus je moet alle shit zelf verzamelen wat dus meer waarde aan je bouwsels geeft. Als de server 50/50 survival en creative word zit iedereen op creative en is survival geen reet meer aan.quote:
Nee hoor, Toen zat iedereen op survival en was ik bijna de enigste die op creative zatquote:Op donderdag 22 september 2011 11:37 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik vind survival veel leuker, beetje gevaar plus je moet alle shit zelf verzamelen wat dus meer waarde aan je bouwsels geeft. Als de server 50/50 survival en creative word zit iedereen op creative en is survival geen reet meer aan.
Ik herinnerde mij opeens dat dit de reden was waarom ik begin dit jaar nooit speelde.
Ooit, voordat jij kwam, hadden we ook zoen gescheiden wereld, en toen zat iedereen op creative. Ik denk dat ie dat bedoeltquote:Op donderdag 22 september 2011 12:35 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee hoor, Toen zat iedereen op survival en was ik bijna de enigste die op creative zat
Ahh, Dat weet ik niet.. Maar we zullen zien wat er gaat gebeuren.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ooit, voordat jij kwam, hadden we ook zoen gescheiden wereld, en toen zat iedereen op creative. Ik denk dat ie dat bedoelt
Klopt! Eerst survival stabiel.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:46 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ahh, Dat weet ik niet.. Maar we zullen zien wat er gaat gebeuren.
Wie zei dat optifine ook voor smp in ontwikkeling was, en bron?quote:Op donderdag 22 september 2011 12:54 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Klopt! Eerst survival stabiel.
Geen idee wie het zij, Maar ik weet wel dat het in spout zat.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:59 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Wie zei dat optifine ook voor smp in ontwikkeling was, en bron?
Wat het fijne aan die plugin is, Je hoeft hem niet te hebben wil je MC spelen, Maar als je het hebt dan merken ze het verschil misschien wel.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:06 schreef dnbrainwash het volgende:
"Expect no changes beyond some interface enhancements and minor speed improvements on the client and moderate speed improvements on the server. "
Kan nooit kwaad, ik zal er eens naar kijken vanavond.
C'etait moi. Las het op twitter tijdje terug. Waren meerdere berichten.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:59 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Wie zei dat optifine ook voor smp in ontwikkeling was, en bron?
Is die eerste niet een stronghold?quote:Op donderdag 22 september 2011 13:51 schreef corkydiggles het volgende:
van wie zijn deze gebouwen. of zijn dit npc buildings namelijk ver weg van spawn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bij deze het vierkante gedeelte.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerste is volgensmij van drumpie en nog iemand, 2de van Vbownswow, die derde weet ik niet.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:51 schreef corkydiggles het volgende:
van wie zijn deze gebouwen. of zijn dit npc buildings namelijk ver weg van spawn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nummer 2 is van mijquote:Op donderdag 22 september 2011 13:51 schreef corkydiggles het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh deze is van dodgey2000 (mijn broertjaah) kasteel in aanbouwquote:Op donderdag 22 september 2011 13:51 schreef corkydiggles het volgende:
twitter:notch twitterde op donderdag 22-09-2011 om 14:15:17We'll do a 1.9 pre-release today, and a full release after feedback. More Adventure Mode content will come in 1.10, we're splitting it up! reageer retweet
Wow dit had ik niet zo snel verwacht.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:41 schreef MineraalWater het volgende:
twitter:notch twitterde op donderdag 22-09-2011 om 14:15:17We'll do a 1.9 pre-release today, and a full release after feedback. More Adventure Mode content will come in 1.10, we're splitting it up! reageer retweet
Ik had toch eerst een 1.8.2 verwachtquote:Op donderdag 22 september 2011 14:41 schreef MineraalWater het volgende:
is het niet beter om deze map te houden tot minecraft 1.0?quote:Op donderdag 22 september 2011 15:06 schreef dnbrainwash het volgende:
Als het aan mij ligt blijven we op 1.8 tot de recommended bukkit 1.9 uit is. En dan alles voor geconfig'd meteen erop gooien inclusief nieuwe map.
Graag!quote:Op donderdag 22 september 2011 15:06 schreef dnbrainwash het volgende:
Als het aan mij ligt blijven we op 1.8 tot de recommended bukkit 1.9 uit is. En dan alles voor geconfig'd meteen erop gooien inclusief nieuwe map.
1.9 heeft nieuwe map generation nodig..quote:Op donderdag 22 september 2011 15:16 schreef gogosweden het volgende:
[..]
is het niet beter om deze map te houden tot minecraft 1.0?
iets met dat je anders TE vaak een nieuwe map hebt en mensen wegblijven ofzo
als je nieuwe map generation wil ja. Maar na 1.9 zal je wss weer een nieuwe map moeten.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:22 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
1.9 heeft nieuwe map generation nodig..
Ik heb het duidelijk aangegeven ook en mender heeft het gister nog gequote.
ziet er best vet uitquote:
Dude, dit was allang bekend. Voor deze map al.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:29 schreef gogosweden het volgende:
[..]
als je nieuwe map generation wil ja. Maar na 1.9 zal je wss weer een nieuwe map moeten.
Maar als je gewoon op de koop toe neemt dat nieuwe generated stuff fucked upp zal zijn kan je de map best nog 3 weken houden (tot volgende update)
Dit. Ik wil gewoon zo'n dorpje in de fik steken zonder 8000 blocks te lopen.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:37 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Dude, dit was allang bekend. Voor deze map al.
En hoe weet je dat de volgende update over 3 weken komt?
Ik heb persoonlijk niet zon zin om duizenden blocks te moeten travelen om eindelijk een bewoond npc dorpje te kunnen vinden.
1.9 kwam binnen 2 weken,quote:Op donderdag 22 september 2011 15:37 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Dude, dit was allang bekend. Voor deze map al.
En hoe weet je dat de volgende update over 3 weken komt?
Ik heb persoonlijk niet zon zin om duizenden blocks te moeten travelen om eindelijk een bewoond npc dorpje te kunnen vinden.
http://www.minecraftforum(...)ory-to-java-windows/quote:Op donderdag 22 september 2011 15:40 schreef luciferist het volgende:
hey, iemand gaf hier ooit ergens aan dat minecraft stabieler werd door er minder ram ofzo voor te reserveren? ik kan alleen de post nergens terugvinden..
quote:Op donderdag 22 september 2011 15:54 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
xMordecai en LorreLies
eerst 1.10 nogquote:Op donderdag 22 september 2011 16:05 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ja, en nu zou de volledige release komen. Op minecon, en dat duurt nog wel ff.
Hulde!quote:Op donderdag 22 september 2011 15:54 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
xMordecai en LorreLies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |