is het niet beter om deze map te houden tot minecraft 1.0?quote:Op donderdag 22 september 2011 15:06 schreef dnbrainwash het volgende:
Als het aan mij ligt blijven we op 1.8 tot de recommended bukkit 1.9 uit is. En dan alles voor geconfig'd meteen erop gooien inclusief nieuwe map.
Graag!quote:Op donderdag 22 september 2011 15:06 schreef dnbrainwash het volgende:
Als het aan mij ligt blijven we op 1.8 tot de recommended bukkit 1.9 uit is. En dan alles voor geconfig'd meteen erop gooien inclusief nieuwe map.
1.9 heeft nieuwe map generation nodig..quote:Op donderdag 22 september 2011 15:16 schreef gogosweden het volgende:
[..]
is het niet beter om deze map te houden tot minecraft 1.0?
iets met dat je anders TE vaak een nieuwe map hebt en mensen wegblijven ofzo
als je nieuwe map generation wil ja. Maar na 1.9 zal je wss weer een nieuwe map moeten.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:22 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
1.9 heeft nieuwe map generation nodig..
Ik heb het duidelijk aangegeven ook en mender heeft het gister nog gequote.
ziet er best vet uitquote:
Dude, dit was allang bekend. Voor deze map al.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:29 schreef gogosweden het volgende:
[..]
als je nieuwe map generation wil ja. Maar na 1.9 zal je wss weer een nieuwe map moeten.
Maar als je gewoon op de koop toe neemt dat nieuwe generated stuff fucked upp zal zijn kan je de map best nog 3 weken houden (tot volgende update)
Dit. Ik wil gewoon zo'n dorpje in de fik steken zonder 8000 blocks te lopen.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:37 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Dude, dit was allang bekend. Voor deze map al.
En hoe weet je dat de volgende update over 3 weken komt?
Ik heb persoonlijk niet zon zin om duizenden blocks te moeten travelen om eindelijk een bewoond npc dorpje te kunnen vinden.
1.9 kwam binnen 2 weken,quote:Op donderdag 22 september 2011 15:37 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Dude, dit was allang bekend. Voor deze map al.
En hoe weet je dat de volgende update over 3 weken komt?
Ik heb persoonlijk niet zon zin om duizenden blocks te moeten travelen om eindelijk een bewoond npc dorpje te kunnen vinden.
http://www.minecraftforum(...)ory-to-java-windows/quote:Op donderdag 22 september 2011 15:40 schreef luciferist het volgende:
hey, iemand gaf hier ooit ergens aan dat minecraft stabieler werd door er minder ram ofzo voor te reserveren? ik kan alleen de post nergens terugvinden..
quote:Op donderdag 22 september 2011 15:54 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
xMordecai en LorreLies
eerst 1.10 nogquote:Op donderdag 22 september 2011 16:05 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ja, en nu zou de volledige release komen. Op minecon, en dat duurt nog wel ff.
Hulde!quote:Op donderdag 22 september 2011 15:54 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
xMordecai en LorreLies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |