Ooit, voordat jij kwam, hadden we ook zoen gescheiden wereld, en toen zat iedereen op creative. Ik denk dat ie dat bedoeltquote:Op donderdag 22 september 2011 12:35 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee hoor, Toen zat iedereen op survival en was ik bijna de enigste die op creative zat
Ahh, Dat weet ik niet.. Maar we zullen zien wat er gaat gebeuren.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ooit, voordat jij kwam, hadden we ook zoen gescheiden wereld, en toen zat iedereen op creative. Ik denk dat ie dat bedoelt
Klopt! Eerst survival stabiel.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:46 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ahh, Dat weet ik niet.. Maar we zullen zien wat er gaat gebeuren.
Wie zei dat optifine ook voor smp in ontwikkeling was, en bron?quote:Op donderdag 22 september 2011 12:54 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Klopt! Eerst survival stabiel.
Geen idee wie het zij, Maar ik weet wel dat het in spout zat.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:59 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Wie zei dat optifine ook voor smp in ontwikkeling was, en bron?
Wat het fijne aan die plugin is, Je hoeft hem niet te hebben wil je MC spelen, Maar als je het hebt dan merken ze het verschil misschien wel.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:06 schreef dnbrainwash het volgende:
"Expect no changes beyond some interface enhancements and minor speed improvements on the client and moderate speed improvements on the server. "
Kan nooit kwaad, ik zal er eens naar kijken vanavond.
C'etait moi. Las het op twitter tijdje terug. Waren meerdere berichten.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:59 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Wie zei dat optifine ook voor smp in ontwikkeling was, en bron?
Is die eerste niet een stronghold?quote:Op donderdag 22 september 2011 13:51 schreef corkydiggles het volgende:
van wie zijn deze gebouwen. of zijn dit npc buildings namelijk ver weg van spawn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bij deze het vierkante gedeelte.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerste is volgensmij van drumpie en nog iemand, 2de van Vbownswow, die derde weet ik niet.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:51 schreef corkydiggles het volgende:
van wie zijn deze gebouwen. of zijn dit npc buildings namelijk ver weg van spawn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nummer 2 is van mijquote:Op donderdag 22 september 2011 13:51 schreef corkydiggles het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh deze is van dodgey2000 (mijn broertjaah) kasteel in aanbouwquote:Op donderdag 22 september 2011 13:51 schreef corkydiggles het volgende:
twitter:notch twitterde op donderdag 22-09-2011 om 14:15:17We'll do a 1.9 pre-release today, and a full release after feedback. More Adventure Mode content will come in 1.10, we're splitting it up! reageer retweet
Wow dit had ik niet zo snel verwacht.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:41 schreef MineraalWater het volgende:
twitter:notch twitterde op donderdag 22-09-2011 om 14:15:17We'll do a 1.9 pre-release today, and a full release after feedback. More Adventure Mode content will come in 1.10, we're splitting it up! reageer retweet
Ik had toch eerst een 1.8.2 verwachtquote:Op donderdag 22 september 2011 14:41 schreef MineraalWater het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |