quote:Op woensdag 21 september 2011 16:16 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
[..]
Wat ben je toch weer volwassen!
vermenigvuldigen weet ik niet zeker. Maar dat zaaien moet je met bonemeal doenquote:Op woensdag 21 september 2011 16:31 schreef Stokstaart het volgende:
Als je in een regio woont waar extreem weinig grass aanwezig is, kun je dan gewoon seeds zaaien en vermenigvuldigen ze dan automatisch?
Is er op het moment al voor niet-FOK!-spelers. Voor FOK!kers mag het van mij ook wel komen ja, zitten ook rotte appels tussen..quote:Op woensdag 21 september 2011 16:23 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik stem voor een vouch systeem. Anders geen bouwrechten. Dan loeren ze eerst maar eens een paar dagen op de server.
Dus griefen = ban voor nieuwe.
Vouchee = 1 week geen rechten.
Baas!quote:Op woensdag 21 september 2011 16:42 schreef drumstickNL het volgende:
Voor Plexcon.
[ afbeelding ]
Beetje stoffig en shit binnenin maar dat zie je niet weer nadat de zwarte toetsen er op zitten.
Ik voorzie een leger sneeuwmannen voor mijn huis die mij beschermen van al het kwaad.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:10 schreef SosuaCafe het volgende:
The snowmen are ridiculously suicidal, throwing snowballs at creepers and spiders, annoying them to attack the snowmen. It's funny.
Aldus Notch..
Een paar uur oud noemen.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:15 schreef bobbernaut het volgende:
je komt best wel met oud nieuws...
quote:Op woensdag 21 september 2011 17:15 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ik voorzie een leger sneeuwmannen voor mijn huis die mij beschermen van al het kwaad.
twitter:notch twitterde op woensdag 21-09-2011 om 15:36:40Remember that snowballs deal 0 damage. reageer retweet
Het klinkt wel vet, maar er moet echt iets aan creepers gedaan worden dan. Geen zin in overal gaten van creepers die meneer de sneeuwman willen doodmakenquote:Op woensdag 21 september 2011 17:10 schreef SosuaCafe het volgende:
The snowmen are ridiculously suicidal, throwing snowballs at creepers and spiders, annoying them to attack the snowmen. It's funny.
Aldus Notch..
Dat verpest het hele idee weerquote:Op woensdag 21 september 2011 17:24 schreef JaimyLee het volgende:
[..]twitter:notch twitterde op woensdag 21-09-2011 om 15:36:40Remember that snowballs deal 0 damage. reageer retweet
ik zie mogelijkhedenquote:Op woensdag 21 september 2011 17:26 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Het klinkt wel vet, maar er moet echt iets aan creepers gedaan worden dan. Geen zin in overal gaten van creepers die meneer de sneeuwman willen doodmaken
vertel, ik zie alleen maar negatieve dingen met creepers hierquote:
ik ga op iemand z'n huisje zitten, lok met snowmen de creepers naar mij toe en ga legaal griefenquote:Op woensdag 21 september 2011 17:33 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
vertel, ik zie alleen maar negatieve dingen met creepers hier
quote:Op woensdag 21 september 2011 17:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga op iemand z'n huisje zitten, lok met snowmen de creepers naar mij toe en ga legaal griefen
Kwestie van tijd voor dat in logblock word opgenomen.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga op iemand z'n huisje zitten, lok met snowmen de creepers naar mij toe en ga legaal griefen
Ze doen wel knockback toch?quote:Op woensdag 21 september 2011 17:27 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Dat verpest het hele idee weer
dacht het nietquote:Op woensdag 21 september 2011 17:53 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ze doen wel knockback toch?
ohja je kon ze zelf maken, maar ik vind ze ook nutteloosquote:Op woensdag 21 september 2011 18:03 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Dan maakt toch niemand die krengen.Lokt alleen maar uit.
ontploft door creeper, zie dan maar dat te linken aan een persoon...quote:Op woensdag 21 september 2011 17:53 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Kwestie van tijd voor dat in logblock word opgenomen.
Je kunt wel zien wie die sneeuwpop daar geplaatst heeft verwacht ik.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:06 schreef mschol het volgende:
[..]
ontploft door creeper, zie dan maar dat te linken aan een persoon...
Misschien zou je (met een mod) in de logs kunt opnemen achter welk persoon een creeper aan ging, dan weet je al redelijk zeker wie de dader is.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:06 schreef mschol het volgende:
[..]
ontploft door creeper, zie dan maar dat te linken aan een persoon...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |