dan heb je geluk...quote:Op maandag 19 september 2011 17:50 schreef zerokil het volgende:
[..]
Lol ,
Je vind VEEEELS te makkelijk iron..
Als je half uurtje zoekt heb je al meer als een stack gast.
Ik overdreef een beetjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
xray.quote:Op maandag 19 september 2011 20:22 schreef zerokil het volgende:
Diamond vind je ook best redelijk snel,
gewoon Mineshafts door zoeken en je hebt binnen een half uurtje 6 diamonds.
whut?quote:Op maandag 19 september 2011 20:34 schreef Snorrenbaard het volgende:
Dirt vind ik nog altijd lastig te vinden, heb al meerdere diamond shovels gebruikt. maar nog geen succes....
Is die toren het enige bouwwerkquote:Op maandag 19 september 2011 00:14 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
http://dl.dropbox.com/u/2(...)&worldZ=-1125&zoom=3
quote:Op maandag 19 september 2011 19:33 schreef MineraalWater het volgende:
http://shouldiplayminecraftnow.com/
quote:[404] ERROR
A keresett file nem található
A szerver nem tudta megnyitni a hivatkozott lapot vagy alkalmazást.
- Lehet, hogy Ön gépelt el valamit. Ez esetben kérjük ellenõrizze a beírt címet, különös tekintettel arra, hogy a rendszer Linux alapú, így a kis- és nagybetûk között különbség van.
- Lehet, hogy a honlap üzemeltetõje nem fizette be a webtárhelyért járó díjat az INTREX hostingnak.
- Hibás linkre kattintott. Ezt kérjük közölje az oldal üzemeltetõjével, vagy írja meg info@intrex.hu címre.
Dus als je een diamond pick gebruikt vind je sneller diamond?quote:Op maandag 19 september 2011 20:34 schreef Snorrenbaard het volgende:
Dirt vind ik nog altijd lastig te vinden, heb al meerdere diamond shovels gebruikt. maar nog geen succes....
Neuh die render is alweer kei oud.quote:Op maandag 19 september 2011 21:32 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Is die toren het enige bouwwerk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 september 2011 22:06 schreef maurisioo het volgende:
[ link | afbeelding ]
heb ik gemaaktwaar zijn die iron bars palen voor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
geen idee. Dat heeft pietertje25 gedaan.quote:Op maandag 19 september 2011 22:07 schreef gogosweden het volgende:
[..]
waar zijn die iron bars palen voor?
ziet er opzich wel nice uit manquote:Op maandag 19 september 2011 22:08 schreef maurisioo het volgende:
[..]
geen idee. Dat heeft pietertje25 gedaan.
En een van die twee torens.
drumpie is nu online, dus als je even inlogt kan hij je zo rechten gevenquote:Op maandag 19 september 2011 22:19 schreef samov het volgende:
Ola, ik ben nieuw hier.
Naar wie moet ik een pm sturen om op drumpie's server te kunnen spelen.
Groetjes
[ link | afbeelding ]
heb ik gemaaktGa klagen bij je nieuwe buurman... hij is er nu niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Mender op 19-09-2011 22:36:45 ]
[ link | afbeelding ]
heb ik gemaaktOja een eindje links van die farm is mijn huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waar minecraft ook bewaard blijft.quote:Op maandag 19 september 2011 22:47 schreef KneusTeun het volgende:
Waar worden je screenshot bewaard?
(op mac)
zie dr niks...quote:Op maandag 19 september 2011 22:49 schreef maurisioo het volgende:
[..]
waar minecraft ook bewaard blijft.
Welkom op fok en drumpie's server!quote:Op maandag 19 september 2011 22:19 schreef samov het volgende:
Ola, ik ben nieuw hier.
Naar wie moet ik een pm sturen om op drumpie's server te kunnen spelen.
Groetjes
hahaquote:Op maandag 19 september 2011 22:30 schreef Mender het volgende:
[..]
Ga klagen bij je nieuwe buurman... hij is er nu niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |