nee een quotum lijkt me genoeg. 1x per week logs opvragen.quote:Op maandag 19 september 2011 16:15 schreef bobbernaut het volgende:
idddaarom zelf de logs kunnen zien
Dat deed ik, maar Drumpie vroeg me 20 iron ingots voor 2 netherrackquote:Op maandag 19 september 2011 15:05 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Omdat dan constant mensen de database aan het oproepen zijn en wij alleen maar gezeur over lag aan ons hoofd krijgen.
Tevens hebben jullie dat gewoon niet nodig.
Edit: en mocht er wel iets zijn moetje nog een mod/admin erbij halen
quote:
alle drivers updatenquote:Op maandag 19 september 2011 17:29 schreef JaimyLee het volgende:
Op m'n pc crasht Minecraft weer steeds na 10 seconden spelenHij gaat er gewoon helemaal uit. Er komt niks te staan over memory ofzo, gewoon helemaal weg. Iemand tips?
Lol ,quote:Op maandag 19 september 2011 17:21 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Dat deed ik, maar Drumpie vroeg me 20 iron ingots voor 2 netherrack![]()
oplichter!
Nu in mijn shop: dirt voor maar 7 iron per blokje!
dan heb je geluk...quote:Op maandag 19 september 2011 17:50 schreef zerokil het volgende:
[..]
Lol ,
Je vind VEEEELS te makkelijk iron..
Als je half uurtje zoekt heb je al meer als een stack gast.
Ik overdreef een beetjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
xray.quote:Op maandag 19 september 2011 20:22 schreef zerokil het volgende:
Diamond vind je ook best redelijk snel,
gewoon Mineshafts door zoeken en je hebt binnen een half uurtje 6 diamonds.
whut?quote:Op maandag 19 september 2011 20:34 schreef Snorrenbaard het volgende:
Dirt vind ik nog altijd lastig te vinden, heb al meerdere diamond shovels gebruikt. maar nog geen succes....
Is die toren het enige bouwwerkquote:Op maandag 19 september 2011 00:14 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
http://dl.dropbox.com/u/2(...)&worldZ=-1125&zoom=3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |