dan heb je geluk...quote:Op maandag 19 september 2011 17:50 schreef zerokil het volgende:
[..]
Lol ,
Je vind VEEEELS te makkelijk iron..
Als je half uurtje zoekt heb je al meer als een stack gast.
Ik overdreef een beetjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
xray.quote:Op maandag 19 september 2011 20:22 schreef zerokil het volgende:
Diamond vind je ook best redelijk snel,
gewoon Mineshafts door zoeken en je hebt binnen een half uurtje 6 diamonds.
whut?quote:Op maandag 19 september 2011 20:34 schreef Snorrenbaard het volgende:
Dirt vind ik nog altijd lastig te vinden, heb al meerdere diamond shovels gebruikt. maar nog geen succes....
Is die toren het enige bouwwerkquote:Op maandag 19 september 2011 00:14 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
http://dl.dropbox.com/u/2(...)&worldZ=-1125&zoom=3
quote:Op maandag 19 september 2011 19:33 schreef MineraalWater het volgende:
http://shouldiplayminecraftnow.com/
quote:[404] ERROR
A keresett file nem található
A szerver nem tudta megnyitni a hivatkozott lapot vagy alkalmazást.
- Lehet, hogy Ön gépelt el valamit. Ez esetben kérjük ellenőrizze a beírt címet, különös tekintettel arra, hogy a rendszer Linux alapú, így a kis- és nagybetűk között különbség van.
- Lehet, hogy a honlap üzemeltetője nem fizette be a webtárhelyért járó díjat az INTREX hostingnak.
- Hibás linkre kattintott. Ezt kérjük közölje az oldal üzemeltetőjével, vagy írja meg info@intrex.hu címre.
Dus als je een diamond pick gebruikt vind je sneller diamond?quote:Op maandag 19 september 2011 20:34 schreef Snorrenbaard het volgende:
Dirt vind ik nog altijd lastig te vinden, heb al meerdere diamond shovels gebruikt. maar nog geen succes....
Neuh die render is alweer kei oud.quote:Op maandag 19 september 2011 21:32 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Is die toren het enige bouwwerk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |