SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 september 2011 22:06 schreef maurisioo het volgende:
[ link | afbeelding ]
heb ik gemaaktwaar zijn die iron bars palen voor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
geen idee. Dat heeft pietertje25 gedaan.quote:Op maandag 19 september 2011 22:07 schreef gogosweden het volgende:
[..]
waar zijn die iron bars palen voor?
ziet er opzich wel nice uit manquote:Op maandag 19 september 2011 22:08 schreef maurisioo het volgende:
[..]
geen idee. Dat heeft pietertje25 gedaan.
En een van die twee torens.
drumpie is nu online, dus als je even inlogt kan hij je zo rechten gevenquote:Op maandag 19 september 2011 22:19 schreef samov het volgende:
Ola, ik ben nieuw hier.
Naar wie moet ik een pm sturen om op drumpie's server te kunnen spelen.
Groetjes
[ link | afbeelding ]
heb ik gemaaktGa klagen bij je nieuwe buurman... hij is er nu niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Mender op 19-09-2011 22:36:45 ]
[ link | afbeelding ]
heb ik gemaaktOja een eindje links van die farm is mijn huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waar minecraft ook bewaard blijft.quote:Op maandag 19 september 2011 22:47 schreef KneusTeun het volgende:
Waar worden je screenshot bewaard?
(op mac)
zie dr niks...quote:Op maandag 19 september 2011 22:49 schreef maurisioo het volgende:
[..]
waar minecraft ook bewaard blijft.
Welkom op fok en drumpie's server!quote:Op maandag 19 september 2011 22:19 schreef samov het volgende:
Ola, ik ben nieuw hier.
Naar wie moet ik een pm sturen om op drumpie's server te kunnen spelen.
Groetjes
hahaquote:Op maandag 19 september 2011 22:30 schreef Mender het volgende:
[..]
Ga klagen bij je nieuwe buurman... hij is er nu niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |