Harry luidt de afterparty in.quote:Op maandag 19 september 2011 22:42 schreef Gramulanion het volgende:
Wat heeft Vermeegen met VI te maken?
Ja, want hij zou echt zoveel toevoegen.quote:Op maandag 19 september 2011 22:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Zo spijtig dat Harry van Johan niet mag aanschuiven
Ik ben wel benieuwd hoe hoog de irritatiegrens bij Johan ligt...quote:Op maandag 19 september 2011 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want hij zou echt zoveel toevoegen.
quote:Op maandag 19 september 2011 22:52 schreef pberends het volgende:
Uitzending Voetbal International van maandag 19 september 2011:
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)a798b6df9546e667.mp4
Waar kan ik die terugkijken? Of is ie nu live?quote:Op maandag 19 september 2011 22:55 schreef julian6 het volgende:
Zit nu die spuiten & slikken aflevering met derksen te kijken. Wat is dat een verschrikkelijk politiek correct programma zeg.. en die koblenkoheerlijk hoe Johan haar aanpakt
OOOOOOH OOOH JA HIJ ZEGT HET HOOR OEI OEI IK GA EVEN NAAR DE ORANJE CAMERAquote:
Het lijkt net een zwangere Anouk met een snor....quote:Op maandag 19 september 2011 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht dus echt dat dit een photoshop plaatje was...maar er is dus blijkbaar echt iemand die er zo uit ziet
quote:Op maandag 19 september 2011 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht dus echt dat dit een photoshop plaatje was...maar er is dus blijkbaar echt iemand die er zo uit ziet
quote:Op maandag 19 september 2011 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[ afbeelding ]
Doet het bij mij niet (de link). Weet je zeker dat ie klopt?quote:Op maandag 19 september 2011 22:52 schreef pberends het volgende:
Uitzending Voetbal International van maandag 19 september 2011:
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)a798b6df9546e667.mp4
Net gedownload, werkt prima. Er is ook nog een 2e link(nettv ipv ipad), die het waarschijnlijk wel doet. Weet alleen niet waar die wegkomt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Doet het bij mij niet (de link). Weet je zeker dat ie klopt?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Werkt hier prima.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Deze is ook slecht hoorquote:Op maandag 19 september 2011 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[ afbeelding ]
Daar had hij als speler ook geregeld last van.quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:20 schreef roepdeman het volgende:
De timing van Hansie was niet opperbest gisteren
Je zou trouwens maar van Hans Kraay jr. horen dat er een steekje bij je los zit. Ik denk dat Mourinho zich helemaal kapot geschokken is van het commentaar van Hansie.quote:
Ik denk dat in Madrid de flessen wijn door het huis vlogen, idd.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Je zou trouwens maar van Hans Kraay jr. horen dat er een steekje bij je los zit. Ik denk dat Mourinho zich helemaal kapot geschokken is van het commentaar van Hansie.
Misschien wil Mourinho Hansie nu wel als ondertrainer.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:00 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Ik denk dat in Madrid de flessen wijn door het huis vlogen, idd.
Ze sloegen sowieso veel overquote:Op dinsdag 20 september 2011 11:52 schreef julian6 het volgende:
Die gelijkenis is zo treffend gewoonwaarom is dit niet in de uitzending gekomen gister? Of heb ik dat gemist?
Die reactie van Hansiequote:Op dinsdag 20 september 2011 14:52 schreef pberends het volgende:
Veruit het leukste moment van gisteren.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:52 schreef pberends het volgende:
Veruit het leukste moment van gisteren.
Gedisst is met dubbel s, pberends, waarde stukjesschrijver.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:40 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit moet overigens wel de eerste keer zijn dat Johan schaapachtig zit mee te lachen omdat ie gewoon gedist wordt.
gedist is gewoon gedist in het Nederlands. We leven niet in Amerika. Heeft de FP-crew een uitgebreide discussie over gevoerd.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gedisst is met dubbel s, pberends, waarde stukjesschrijver.
Ik doe een paars overhemd aan. En ik ga met een vriendin van me, dus die zit in beeld en ik waarschijnlijk achter een hoofd.quote:
We zullen haar beoordelen bra...quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:07 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik doe een paars overhemd aan. En ik ga met een vriendin van me, dus die zit in beeld en ik waarschijnlijk achter een hoofd..
Het is ook een cadeautje voor mij. Ik had haar voor maandag huiswerk opgegeven, maar die heeft gewoon Hollands Next Topmodel zitten kijken.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:16 schreef Wereldpijn het volgende:
Onwaarschijnlijk, maar niet onmogelijk, dat er een acceptabele vrouw vrijwillig in zo'n studio bij VI gaat zitten op vrijdagavond.
Doet hij goedquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:15 schreef Zipportal het volgende:
Vanavond weer met Boskamp en misschien weer een Maradona momentje.
Hij is leuk inderdaad, maar ik zal de Gijplach eronder gaan missen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:15 schreef Zipportal het volgende:
Vanavond weer met Boskamp en misschien weer een Maradona momentje.
Geen flauw idee, zou mooi zijn.quote:
Ga er maar niet vanuit.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:25 schreef Smoofie het volgende:
GIjp zal volgende maand wel aanschuiven denk ik.
Zou hij intimi zijn met de Pfaffs?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:33 schreef tralalala het volgende:
Boskamp zit te vaak in Belgie met zijn "Holland".
Ach, Nederlanders doen het zelf net zo hard, helaas.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:33 schreef tralalala het volgende:
Boskamp zit te vaak in Belgie met zijn "Holland".
Dat is een detail...quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:37 schreef Gramulanion het volgende:
Zullen we maar voor het gemak er aan voorbij gaan dat ze gelijkspeelden.
Je bedoelt Van Bommel? Ik ken geen Bommel.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:45 schreef tong80 het volgende:
Jan Boskampt was zelf ook een beest. Zeg maar van Bommel maar dan harder.
4x scoren tegen Heracles is niet knap?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Jaa 4 doelpunten gemaakt tegen amateurs...
haten op heraclesquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
4x scoren tegen Heracles is niet knap?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
4x scoren tegen Heracles is niet knap?
4 keer zoveel dan alle Heraclieden bij elkaar tegen Amateurs.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Jaa 4 doelpunten gemaakt tegen amateurs...
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:55 schreef Doublepain het volgende:
manolev
Boerrigter was onzichtbaar
quote:
Idd.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
uit het niets begon hij over hem
Altijd toch?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
uit het niets begon hij over hem
Ze leken meer te chillen op een luchtkussen.quote:
ik wou t net zeggenquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:05 schreef Dos37 het volgende:
De leverancier kan geen nieuwe leveren dat is het hele probleem.
Munsterman moet weer naar de gemeenteraad?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:05 schreef Dos37 het volgende:
De leverancier kan geen nieuwe leveren dat is het hele probleem.
als ze niet geleverd kunnen worden, koop je dan maar van je eigen clubwinkel.:')quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:07 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Denken dat die shirts ingekocht worden voor 70 euro.
Hij mag van mij ook wel elke week komen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:08 schreef tong80 het volgende:
Boskampt gewoon elke uitzening ter vervanging van Gijp
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
als ze niet geleverd kunnen worden, koop je dan maar van je eigen clubwinkel.:')
Natuurlijkquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:11 schreef Piles het volgende:
Boskamp in De TV Draait Door vanaf 6.00. Al bekend hier?
In het begin zeiden de jongere users wie die gek was wat ze met hem moesten. Ik zei toen al dat ze hem een kans moet5n geven dat het een heerlijke man is. Wist je dat zijn vrouw een paar jaar geleden is overleden ?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:09 schreef Masyl het volgende:
[..]
Hij mag van mij ook wel elke week komen.
Hartstikke goed van je tong80, super man. Toppie.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
In het begin zeiden de jongere users wie die gek was wat ze met hem moesten. Ik zei toen al dat ze hem een kans moet5n geven dat het een heerlijke man is. Wist je dat zijn vrouw een paar jaar geleden is overleden ?
Hopen dat ie meedoet met VI Oranje volgend jaarquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:09 schreef Masyl het volgende:
[..]
Hij mag van mij ook wel elke week komen.
Dat wordt knokken dan, elke dag die ergernis bij Jan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Hopen dat ie meedoet met VI Oranje volgend jaar
Schijtvent.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
In het begin zeiden de jongere users wie die gek was wat ze met hem moesten. Ik zei toen al dat ze hem een kans moet5n geven dat het een heerlijke man is. Wist je dat zijn vrouw een paar jaar geleden is overleden ?
Op deze vraag is geen goed antwoord mogelijk, hetzelfde als wanneer een vrouw vraagt of ze dik lijkt in die broek.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wist je dat zijn vrouw een paar jaar geleden is overleden ?
dutch?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:18 schreef vincerusso het volgende:
[..]
hahahahahaha heerlijk dat er geen woord over gesproken
over 2 jaar alleen maarquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:18 schreef vincerusso het volgende:
[..]
hahahahahaha heerlijk dat er geen woord over gesproken
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
maak er maar 4 van, eerst even verhuren voor ervaring he
verkapt hopelijk-huurt-ajax-hem post...quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
maak er maar 4 van, eerst even verhuren voor ervaring he
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:29 schreef tong80 het volgende:
René had niet alleen een helm op maar ook zwemvliezen aan wegens het regenachtihe weer. Jammer dat ze er geen filmpje van hebben.
Iemand gespot?quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:07 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik doe een paars overhemd aan. En ik ga met een vriendin van me, dus die zit in beeld en ik waarschijnlijk achter een hoofd..
nee 1 paars overhemd gezien, maar geen vrouw ernaastquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ohja bijna vergeten...
[..]
Iemand gespot?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:33 schreef frensje het volgende:
[..]
nee 1 paars overhemd gezien, maar geen vrouw ernaast
Inderdaad..hehequote:Op vrijdag 23 september 2011 21:51 schreef Gramulanion het volgende:
Achilles was helemaal geen verrassing.
Daaromquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:52 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Daar kan jij zeker over meepraten.
Mooi man.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Morgenavond 18:45 tot 22:30 voetbal dus...
Hij zit naast die meid (aan haar rechterkant) die elke keer links in beeld is bij Johan Derksen. Paars overhemd met witte knopen. Je ziet hem alleen in een overzichtshot.quote:
Overzichtshot wilt maar niet komenquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:54 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij zit naast die meid (aan haar rechterkant) die elke keer links in beeld is bij Johan Derksen. Paars overhemd met witte knopen. Je ziet hem alleen in een overzichtshot.
Inderdaad, dat is een shot die niet vaak komt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Overzichtshot wilt maar niet komen
Maar Boskamp en schelvis samen zijn heer en meesterquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:01 schreef j0rdiiii het volgende:
Boskamp, Barend en Schelvis, Hansie... de rest wil niet meer komen.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar Boskamp en Gijp samen zijn heer en meester
Daarom koopt Barca hem...quote:
Was Luis nog altijd.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daarom koopt Barca hem...
Op dat moment beste speler in de Eredivisie maarja... haters gonna hate...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |