quote:Op donderdag 15 september 2011 20:10 schreef Labelloo het volgende:
Hhmm... hier lijkt het toch niet wat te worden deze maand...!Ik weet het nog niet zeker hoor, maar net bij het afvegen heel iets bloed..
In principe wel. Ben nog niet ongesteld. Maar ik denk niet dat het nu al gaat gebeuren hoor. Dit is onze eerste poging, zeg maar. En ik heb het idee dat het wel een tijdje gaat duren voor het zover is. Mgoed, we zullen zienquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:30 schreef Sopho het volgende:
Dikkevoor de dames die volgende maand vol goede moed er tegen aan gaan!
Coco, het kan dus nog?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:44 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
Ik voel mijn eisprong ook altijd, een pijn in de linker-of rechterkant van mijn buik.
Maar voel nog niks, terwijl ik vorige maand de 14e of 15e mijn eisprong had.
Uitgerekend nu is ie later! Nu we volgende maand gaan beginnen en ik niet kan wachten
Oh wacht...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier hetzelfde. Kramp aanwezig, ongesteldheid nog niet. Verwacht 'm rond de woensdag. Als 'ie er dan nog niet is, ga ik langzaam een beetje zenuwachtig wordenquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:53 schreef Sethiwe het volgende:
Hier af en toe een krampje dat ik denk van de ongesteldheid gaan beginnen, maar tot op heden niets, maar volgende week zal het wel losbarsten denk ik.
Ik heb nu 4 mensen om me heen die zwanger zijnquote:Op zondag 18 september 2011 16:58 schreef Labelloo het volgende:
Spannend Sethiwe en Coco!!
En KatyM, voor jou ook nog spannend lees ik! En wat leuk voor je vriendin! Begrijpelijk dat je nu ook wilt! Heb ik ook, het lijkt wel alsof de hele wereld om mij heen ineens zwanger is!
Helaas niet, gisteren ongesteld geworden...quote:Op zondag 18 september 2011 17:12 schreef KatyM het volgende:
[..]
Labello, kan het bij jou nog wel deze ronde? Of ga je voor volgende maand?
He bah, na vaak teleurgesteld te worden is het ook lastig steeds positief te blijven. Je hebt elke maand weer een kans maar kan me voorstellen dat je er ontzettend van baalt. Mag ik vragen hoelang je nu bezig bent?quote:Op zondag 18 september 2011 18:38 schreef Labelloo het volgende:
[..]
Helaas niet, gisteren ongesteld geworden...
Ik merk ook echt dat ik er deze keer meer moeite mee heb dan de vorige keren. Natuurlijk ga ik weer voor de volgende ronde, maar begin soms het vertrouwen in mezelf een beetje kwijt te raken.
We zijn nu 6 rondes bezig, dus dat is eigenlijk nog helemaal niet zo heel erg lang. Wij hebben al 1 kindje maar ik weet niet hoe lang we er toen mee bezig zijn geweest. We waren er toen namelijk helemaal niet zo heel bewust mee bezig (geen anticonceptie maar met het idee dat het leuk zou zijn als het zou lukken).quote:Op zondag 18 september 2011 19:41 schreef KatyM het volgende:
[..]
He bah, na vaak teleurgesteld te worden is het ook lastig steeds positief te blijven. Je hebt elke maand weer een kans maar kan me voorstellen dat je er ontzettend van baalt. Mag ik vragen hoelang je nu bezig bent?
Dat valt eigenlijk wel mee, maar elke nieuwe ronde is er één teveel natuurlijk. Je hoort wel vaker dan die insteek (we zien wel als het lukt) heel goed werkt. Het was mijn voornemen dat ook toe te passen, maar vooralsnog lukt die nonchalante houding me niet zoquote:Op zondag 18 september 2011 20:09 schreef Labelloo het volgende:
[..]
We zijn nu 6 rondes bezig, dus dat is eigenlijk nog helemaal niet zo heel erg lang. Wij hebben al 1 kindje maar ik weet niet hoe lang we er toen mee bezig zijn geweest. We waren er toen namelijk helemaal niet zo heel bewust mee bezig (geen anticonceptie maar met het idee dat het leuk zou zijn als het zou lukken).
Wel heel, heel voorzichtig hoor. Misschien heb ik ineens een hele korte cyclus, het kan. Ik reken nergens op. Probeer ik.quote:Op zondag 18 september 2011 21:23 schreef Mangostine het volgende:
Oeh Katy, spannend... ik ga voorzichtig in de duimstand!
quote:Dat valt eigenlijk wel mee, maar elke nieuwe ronde is er één teveel natuurlijk. Je hoort wel vaker dan die insteek (we zien wel als het lukt) heel goed werkt. Het was mijn voornemen dat ook toe te passen, maar vooralsnog lukt die nonchalante houding me niet zo .
Ik had (en heb) ook dat voornemen. Moet eerlijk zeggen dat het me ook niet helemaal lukt. Denk dat dat deels komt door dit topicquote:Op zondag 18 september 2011 21:26 schreef KatyM het volgende:
Het was mijn voornemen dat ook toe te passen, maar vooralsnog lukt die nonchalante houding me niet zo.
quote:Op zondag 18 september 2011 23:03 schreef Susie het volgende:
@KatyM; mijn cyclus na het stoppen met de pil was ook 22 dagen, hoe de menstruatie was, dat weet ik niet meer.
Het lijkt erop dat ik dat nu ook heb. Na 21 dagen al ongesteld, nu de derde dag, maar lang niet zo heftig als toen ik eerst gestopt was. Dat komt misschien nog dan.quote:Op zondag 18 september 2011 23:10 schreef papillion het volgende:
Ik weet nog wel dat ik vorig jaar naar het stoppen van de pil heel bang was dat ik weer zo verdomd last zou hebben van mijn menstruatie. Kwam de eerste menstruatie en die stelde echt 3x niets voor. De tweede was duidelijk al heftiger, en bij de 3e waren helaas alle oude kwaaltjes terug.
Oh ja, ik vind de voordelen ook veel sterker wegen dan de 'nadelen'quote:Op maandag 19 september 2011 11:42 schreef KatyM het volgende:
Coco, ik denk ook dat dit topic meer je aandacht erbij houdt, maar aan de andere kant, google ik me zelf ook helemaal suf op allerlei vage klachten en onduidelijke termen, dus in die zin ben ik er zelf schuldig aan hoor.
Het leuke is wel dat als het nu raak is bij iemand, dat je je blijdschap kan uiten en dat er veel mensen meeleven, dat is weer de andere kant. En ik heb nu toch een reden om naar woensdag uit te kijken![]()
.
Van harte Theeleuter!!! Op naar een fijne en goede zwangerschap!quote:Op maandag 19 september 2011 15:25 schreef Theeleuter het volgende:
Zo, na een maand de ovulatietesten van sensitest geprobeerd te hebben en op vakantie te zijn geweest, testen en maandverband mee, heb ik voorlopig geen maandverband meer nodig en mag de fles wijn dichtblijven.
Ik zit met een lange cyclus van rond de 40 dagen, dus het duurde even voor we wisten wanneer we nuttig bezig waren en voordat je eindelijk de uitslag hebt, maar al met al is me deze manier met ovulatietesten goed bevallen.
Ik wilde me in ieder geval melden bij de september streepjes (11 sept test gedaan). En jullie allemaal heel veel succes wensen en beterschap voor de zieken!
Gek genoeg helemaal niets gevoeld in het begin, inmiddels last van gevoelige borsten. Ach zonder klachten zou ik nauwelijks kunnen geloven dat ik zwanger ben, dus hebben ze toch hun nutquote:Op maandag 19 september 2011 15:36 schreef Sopho het volgende:
Gefeliciteerd Theeleuter
![]()
Dat alles goed blijft gaan en je maar weinig klachten hebt!
Nou het lijkt nu eind dag 3 minder te worden, maar zeker niet alleen bruinbloed hoor, ook wel lichtroze. Ga gewoon uit van m'n menstruatie, dan is het toch na m'n pilstop snel op gang gekomen. Hopelijk komt de volgende ook weer regelmatig, of niet meer natuurlijkquote:Op maandag 19 september 2011 13:08 schreef __Isis__ het volgende:
KatyM is het nog steeds 'bruin' bloed?
Mijn eerste menstruatie na het stoppen met de pil was ook na een dag of 21, en alleen een paar dagen bruin en ook geen hele grote hoeveelheden. Bleek innestelingsbloed te zijn! Ik duim voor je dat dit bij jou ook het geval is, maar wil je natuurlijk ook geen valse hoop geven!
Ik zou het echt niet weten, hoe merk je of iets een innestelingsbloeding is? Ik heb gewoon kramp en ik voel constant m'n onderbuik.quote:Op maandag 19 september 2011 20:57 schreef Regenboogjes het volgende:
Woohoo! Theeleuter! Van harte!Ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap toe!
Katy, weet je zeker dat het geen innestelingsbloeding is?
Mijn NOD is volgende week. Ik vind de wachtweken zo moeilijk he; alles wat je voelt in je lichaam wordt overgeanalyseerd.
Stel, je bent zwanger, hoe snel zou je dan verschijnselen kunnen hebben?
Ik ben sinds een dag of twee erg moe, mijn borsten voelen zwaarder en zijn gevoelig/pijnlijk en gisterochtend werd ik misselijk wakker!![]()
Ondanks dat ik mn nod volgende week pas is heb er ik tegen beter weten in al een testje tegenaan gegooid; negatief, natuurlijk.
had ongeveer 5dgn voor NOD symptomen maar was daarvoor ziek dus dat is lastig zeggen.quote:Op maandag 19 september 2011 20:57 schreef Regenboogjes het volgende:
Woohoo! Theeleuter! Van harte!Ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap toe!
Katy, weet je zeker dat het geen innestelingsbloeding is?
Mijn NOD is volgende week. Ik vind de wachtweken zo moeilijk he; alles wat je voelt in je lichaam wordt overgeanalyseerd.
Stel, je bent zwanger, hoe snel zou je dan verschijnselen kunnen hebben?
Ik ben sinds een dag of twee erg moe, mijn borsten voelen zwaarder en zijn gevoelig/pijnlijk en gisterochtend werd ik misselijk wakker!![]()
Ondanks dat ik mn nod volgende week pas is heb er ik tegen beter weten in al een testje tegenaan gegooid; negatief, natuurlijk.
Kan je geen test doen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nou, ik was er net van overtuigd dat ik ongesteld was geworden. Niet dus. Maar ik voel me wel zo. Vind het maar irritant![]()
En het is gewoon mijn eigen stomme schuld, had ik maar genoteerd wanneer ik de laatste keer ongesteld was >< Nu moet ik het namelijk óf vandaag/morgen worden, óf ik ben al een week over tijd
Ga uit van het eerste maar wil het nu eigenlijk gewoon zeker weten
Dit!quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:02 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
[..]
Kan je geen test doen?
^^quote:
Heeft dat echt zin dan? Als 'ie negatief uitvalt, weet ik nog steeds niks zeker (toch?). Want óf die test geeft het nog niet aan, óf ik ben niet zwanger en word alsnog morgen ofzo ongesteld. Of snap ik soms niet helemaal hoe die testen werken?quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:02 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
[..]
Kan je geen test doen?
Hmm, zal voor je duimen!!quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hmm.. En nu ben ik er weer van overtuigd dat ik ongesteld aan het worden ben. Vage rugpijn, buikpijn, krampen. Denk dat het zover is ^^
Als ik morgenavond nog niet ongesteld ben, dan welquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:56 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
[..]
Hmm, zal voor je duimen!!
Maar als je morgenochtend nog niet ongesteld bent, doe je een test toch?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Als ik morgenavond nog niet ongesteld ben, dan welZal er straks even een gaan halen (er ligt een drogist naast het werk van mijn man, en ik moet hem toch ophalen
).
Ik ontvang overigens steeds meer signalen van m'n lijf dat ik toch echt ongesteld ga worden. Moet ook eerlijk zeggen dat we niet heel trouw & fanatiek gebatst hebben, hahaha
wat verwoord je het weer mooiquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Als ik morgenavond nog niet ongesteld ben, dan welZal er straks even een gaan halen (er ligt een drogist naast het werk van mijn man, en ik moet hem toch ophalen
).
Ik ontvang overigens steeds meer signalen van m'n lijf dat ik toch echt ongesteld ga worden. Moet ook eerlijk zeggen dat we niet heel trouw & fanatiek gebatst hebben, hahaha
Succes morgenquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Je kent mij; altijd even classy
Thxquote:
hmm dat dacht ik ook.. heb verlof vanaf juni,, en heb maar 1 dag in het zwembadje kunnen spelen met mijn dreumes...Had er toch echt wel andere voorstellingen bij..quote:Op woensdag 21 september 2011 08:35 schreef happyme28 het volgende:
LB, hoop dat dat felbegeerde streepje ook voor jou snel komt![]()
Theeleuter, gefeliciteerd![]()
Hier na een keurige cyclus van 31 dagen weer ongesteld geworden. Ik denk (en hoop) dat mijn cyclus nu wel weer redelijk op orde is aan mijn temperatuur te zien. Dus hopelijk deze maand een eerste echte poging! Toch wel weer spannend!
Verder draaien de duimen hier voorop voor klussende en wachtende meiden! September en oktober geven zomerkindjes(al ben ik ook super blij met mijn winterkindje hoor, maar verlof in de zomer lijkt me zo heerlijk
)
Hahaha, ja, dat kan ook. Ik had destijds ook met Daan verlof van maart t/m mei, dan denk je toch ook wel lekker buiten te kunnen lopen, maar dat kon alleen de laatste week van mijn verlofquote:Op woensdag 21 september 2011 08:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hmm dat dacht ik ook.. heb verlof vanaf juni,, en heb maar 1 dag in het zwembadje kunnen spelen met mijn dreumes...Had er toch echt wel andere voorstellingen bij..
Jeetje, 39 dagen. Dat schiet ook niet op hequote:Op woensdag 21 september 2011 08:14 schreef Mangostine het volgende:
Nou dames, hier is het vanochtend doorgebroken. Dag 39. Hè hè.
Op naar een nieuwe cyclus. Wie volgt?
Niks moet 's ochtends, maar je hebt na een nacht wel een geconcentreerdere hCG waarde, mocht je zwanger zijn. Is met name in het begin van de zwangerschap handig, als het 2e lijntje nog licht is.quote:Op woensdag 21 september 2011 08:59 schreef Vitapientje het volgende:
mangostine, je hebt gelijk. Kan je die ook gewoon overdag doen of moet t 's ochtends? Anders fiets ik na mijn werk langs de kruidvat en pies ze allebei onder
Dank je en ook dank aan de rest die zo enthousiast heeft gereageerd. Dat je het verder met niemand nog kan delen, maakt het op die manier een stuk echterquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:37 schreef Kwisted het volgende:
Theeleuter van harte gefeliciteerd. In welke ronde zat je? En welke symptomen voelde je?
Blegh, jammer. Hopelijk snel ongesteld en op de naar de volgende ronde. 33 dagen is ook wel erg lang zeg.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:23 schreef Vitapientje het volgende:
Negatief, alweer... Maar ik ben wel heel benieuwd wanneer ik ongesteld ga worden, want ik wil door. Ik denk niet dat het lang gaat duren, want ik ben sinds vanmiddag mega chagerijnig. Ik ben klaar met deze maand (die al ruim 33 dagen duurt)
Coco, breng jij nog leuk nieuws?!?! Ik heb weer wat duimen vrij
Ehrm... Ja, dus, geloof ik...quote:Op woensdag 21 september 2011 18:23 schreef Vitapientje het volgende:
Coco, breng jij nog leuk nieuws?!?! Ik heb weer wat duimen vrij
En ik kan me voorstellen dat je er klaar mee bent en nu gewoon ongesteld wilt worden. Hopelijk is het de volgende keer dan wel positief. Ik duim voor jou en iedereen hier.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:23 schreef Vitapientje het volgende:
Negatief, alweer... Maar ik ben wel heel benieuwd wanneer ik ongesteld ga worden, want ik wil door. Ik denk niet dat het lang gaat duren, want ik ben sinds vanmiddag mega chagerijnig. Ik ben klaar met deze maand (die al ruim 33 dagen duurt)
Whiiiih dit klinkt goed!! Ik doe nog niet te enthousiast maarquote:Op woensdag 21 september 2011 18:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ehrm... Ja, dus, geloof ik...
Net twee duidelijke streepjes
Mgoed, als het klopt (test het vanavond nog eens), dan nog is de kans dat het misgaat best groot, want het is dan echt nog héél pril. Daarbij geloof ik het nog niet helemaal, vandaar dat ik straks opnieuw test. Dus ik wacht het toch nog even een tijdje af voordat ik me er blij om durf te voelen. Voel me namelijk ook nog steeds alsof ik ongesteld ga worden.
!!! (stiekeme jompel)quote:Op woensdag 21 september 2011 18:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ehrm... Ja, dus, geloof ik...
Net twee duidelijke streepjes
Mgoed, als het klopt (test het vanavond nog eens), dan nog is de kans dat het misgaat best groot, want het is dan echt nog héél pril. Daarbij geloof ik het nog niet helemaal, vandaar dat ik straks opnieuw test. Dus ik wacht het toch nog even een tijdje af voordat ik me er blij om durf te voelen. Voel me namelijk ook nog steeds alsof ik ongesteld ga worden.
Oh, echt? Ik wist niet dat dat echt zoveel kon uitmaken (het moment van de dag).quote:Op woensdag 21 september 2011 19:00 schreef LadyBlack het volgende:
Coco, als je duidelijke streepjes hebt midden op de dag, dan heb je echt wel een flinke dosis hcg in je urine hoor!![]()
Ik kijk raar op als je vanavond niks meer zietdus ik drink er eentje op je vanavond
Nee, eigenlijk helemaal niks. Behalve dan dat ik nog niet ongesteld ben terwijl ik wel al vage klachten heb (sinds eind afgelopen week).quote:Op woensdag 21 september 2011 19:11 schreef Zoë23 het volgende:
Ja snap wel dat t onwerkelijk is!
Nog niks gemerkt aan je borsten?
Spannend Coco, hoop dat de streepjes blijven en we mogen jompelen!quote:Op woensdag 21 september 2011 19:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk helemaal niks. Behalve dan dat ik nog niet ongesteld ben terwijl ik wel al vage klachten heb (sinds eind afgelopen week).
Yeah, die zit naast me. Hij is blij als het echt zo isquote:Op woensdag 21 september 2011 19:17 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Spannend Coco, hoop dat de streepjes blijven en we mogen jompelen!
Is je lief ook thuis?
Lieffquote:Op woensdag 21 september 2011 19:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Yeah, die zit naast me. Hij is blij als het echt zo isMaar denk dat hij ook wat terughoudend is qua enthousiasme om dezelfde redenen als ik.
Daarbij voel ik me totaal niet zwanger ofzo. Dus het is vooral nog raar.
Bij Coco durf ik dat soort dingen wel te zeggenquote:Op woensdag 21 september 2011 19:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik kom hier ook even voor Coco een paar
Voorzichtige mini![]()
![]()
![]()
-smileys plaatsen
![]()
![]()
Dat het maar het begin mag zijn van de streepjesmoesson in dit topic![]()
Oh en Phaidra, 'nice shot'
Geslaagdquote:Op woensdag 21 september 2011 19:51 schreef Oksel het volgende:
Even een kennistest voor mij zelf..
De eisprong is in het midden van de cyclus. De cyclus start de eerste dag van de ongesteldheid, tot de volgende eerste dag van de ongesteld. Kans op zwangerschap is grootst 2 dagen voor en 2 dagen na eisprong. De eisprong (ovulatie met een moeilijk woord) kun je voelen, door buikpijn links of rechts in je buik. Verder kun je door de eisprong afscheiding hebben. Is het eitje bevrucht, moet het zich innestelen. Ook dit kan gepaard gaan met een bloedinkje..
Zoiets?
3 dagen voor en een halve erna. Ben op werk weggesneakt om op mn internetfoon blij te zijn voor Coco, als ik mncompu weer zie leg ik het beter uit.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:51 schreef Oksel het volgende:
Even een kennistest voor mij zelf..
De eisprong is in het midden van de cyclus. De cyclus start de eerste dag van de ongesteldheid, tot de volgende eerste dag van de ongesteld. Kans op zwangerschap is grootst 2 dagen voor en 2 dagen na eisprong. De eisprong (ovulatie met een moeilijk woord) kun je voelen, door buikpijn links of rechts in je buik. Verder kun je door de eisprong afscheiding hebben. Is het eitje bevrucht, moet het zich innestelen. Ook dit kan gepaard gaan met een bloedinkje..
Zoiets?
JAZEKER!!!quote:Op woensdag 21 september 2011 19:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hmm, dus vage menstruatieklachten kunnen juist wijzen op zwangerschap?
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:44 schreef Phaidra het volgende:
Wut wut coco!!!![]()
![]()
Zou wel heel stoer zijn hee! Voorlopig ben jij gewoon haske zwanger joh! Nice shot Martijn
Jouw ei mag natuurlijk niet uitgevlakt worden, da's waar.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
![]()
![]()
Meneer loopt nu al genoeg naast z'n schoenen, met zn superzaad
*schuift ranja* Komt wel goed schatjequote:Op woensdag 21 september 2011 19:44 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
*zucht* Elke keer als er weer iemand zwanger is, dan heb ik zoiets van;
Ik wil oooooooooooooooooooooooooooooookkkkk!!*insert hyper poppetje*
lol, ik neem niet aan dat je een studie maakt van de vruchtbaarheid voor een tentamen biologie, of welquote:
Ja, ik denk dat ik dat ook wel heb. Ik voel gewoon verder helemaal niks. Al ben ik op dit moment blijkbaar écht zwanger, want heb net de 2e test gedaan en die was ook positief...quote:Op woensdag 21 september 2011 19:28 schreef Zoë23 het volgende:
Ja dat snap ik wel.
Zolang je nog geen echo hebt gezien blijft het ook wel onwerkelijk denk ik (heb ik iig) vooral omdat alles zo pril is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus. Ik denk dat het dan echt zo is...
Nee, beetje buikpijntjes (maar ik heb een chronische darmziekte, dus dat wil nog niet eens zoveel zeggen, hahaquote:Op woensdag 21 september 2011 20:00 schreef covie het volgende:
Is het een beetje rommelig, kleine steekjes ter hoogte van je schaambot?
(ik dacht steeds dat ik of moestof soort van misselijk maar niet echt misselijk)
) en wat rugpijntjes. Net alsof ik ongesteld ga worden. Niks misselijk, geen grotere borsten of gevoeligere borsten of wat dan ook.
Blijkbaar wel! http://mens-en-gezondheid(...)-en-de-standjes.htmlquote:Op woensdag 21 september 2011 20:04 schreef Oksel het volgende:
Oh, en kan Martijn wellicht nog wat tips geven? Richting, vermogen, diepte, wellicht temperatuur en bovenal; standje?
Ik ben wel na de eerste échte poging voor de grap met mijn benen omhoog gaan liggenquote:Op woensdag 21 september 2011 20:04 schreef Oksel het volgende:
Oh, en kan Martijn wellicht nog wat tips geven? Richting, vermogen, diepte, wellicht temperatuur en bovenal; standje?
Ik zal het hem eens vragenquote:Op woensdag 21 september 2011 20:04 schreef Oksel het volgende:
Uh-huh. Jij registreerde je op fok toen je 9 was?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:05 schreef Oksel het volgende:
Nou, ik ben 17, zit in 6 VWO. M'n M.O. morgen gaat over zwangerschap.
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:13 schreef Oksel het volgende:
Zit ik al weer zolang op Fok? En dit is al een nieuw account. Tering, ik word echt oud.
Goed, thnx allen.
Haha, ja hoor. Heb wel nog steeds ongesteldheidsklachten, dus een deel van mij gelooft het nog steeds nietquote:Op donderdag 22 september 2011 07:30 schreef jaantje_ het volgende:
LB, weer een ronde verder... Dikke knuf![]()
Vitapientje, wat jammer dat de test negatief was. Vreemd he, hoe je lichaam je zo voor de gek kan houden. Hopelijk zet het dan snel door, want dat lange wachten is rot.
Mangostine, 'fijn' dat het bij jou heeft doorgezet. Op naar de volgende ronde!
Coco, gefeliciteerd!!Ben je al een beetje van de schrik bekomen?
Je mag natuurlijk ook gewoon met ons in Zwangerschap en Geboorte mee komen lullenquote:Op donderdag 22 september 2011 08:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mgoed, ik ga hier overigens wel gewoon blijven lurken en duimen en meeleven en juichen enzo
Vind het maar raar dat ik nu al weer weg zou 'moeten' namelijk. Dus jullie zijn nog even niet van me af
Net wat Flugel zegt! Wij bijten niet hoor, in Z&G... Hoogstens wat hormoonaanvalletjes her en derquote:Op donderdag 22 september 2011 08:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je mag natuurlijk ook gewoon met ons in Zwangerschap en Geboorte mee komen lullen
Van harte nog! Dat zijn dikke strepen hoor...
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:02 schreef covie het volgende:
[..]
*schuift ranja* Komt wel goed schatje
Dat vind ik zo'n dooddoener he, als die van mij dat zou zeggen zou ie een schop krijgenquote:Op woensdag 21 september 2011 19:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
![]()
![]()
Meneer loopt nu al genoeg naast z'n schoenen, met zn superzaad
Haha, nee, dat snap ik ook welquote:Op donderdag 22 september 2011 08:59 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Net wat Flugel zegt! Wij bijten niet hoor, in Z&G... Hoogstens wat hormoonaanvalletjes her en der!
En nog gefeliciteerd natuurlijk!
Fijn, dan kun je nu in ieder geval deze maand nu echt afsluitenquote:Op donderdag 22 september 2011 20:20 schreef Vitapientje het volgende:
wat een vrolijkheid hierbij mij is ook donderwolkje opgetrokken: de eerste tekenen van menstruatie hebben zich aangediend. Morgen breekt de (zeer gewenste) hel los. Ik richt me op 28 oktober, mijn volgende NOD
+1quote:Op donderdag 22 september 2011 13:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben nog niet eens bezig en ik ben al jaloers..
Duim ook voor jou, ook gewoon mee in oktober hoorquote:Op donderdag 22 september 2011 20:51 schreef Labelloo het volgende:
Er is inderdaad een positieve flow.. laten we die doorzetten de komende tijd. Net zolang totdat het topic snel leeggelopen is!
Gogogooo! Bats zequote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 11:53 schreef papillion het volgende:
Een specialevoor Ladyblack, het is gewoon al rot dat je al in het ander topic post en confronterend te zien dat je ook 'n jaar bezig bent. Voor nu kruip ik bij je op de bank met dat kopje thee, de chocola en de kruik. Volgende ronde moet je ook maar gewoon lekker met mij door naar het juiste topic.
quote:
Balen! Maar wel duidelijkheid! En Oktober - streepjesmaand, ik ben helemaal voor!!quote:Op vrijdag 23 september 2011 08:14 schreef Sopho het volgende:
En ze zijn erdus mijn nieuwe NOD is 25 oktober. Oktober gaat de streepjesmaand worden!
Dikkevoor de meiden die al maanden bezig zijn.
Als je iets niet kunt 'standaardiseren' is het wel een eisprong volgens mijquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:43 schreef Quiztet het volgende:
Ik duim mee voor Clauwhee!
Vraagje: hoe zit het nou eigenlijk met je eisprong? Is die altijd precies 14 dagen voor je menstruatie? En welke dag reken je dan als de eerste ongesteldheidsdag, de dag dat het echt losbarst of de dag dat je al wat bloed hebt bij afvegen? Bij mij kan daar 2-4 dagen tussen zitten.
Ik denk dat het daarom juist zo belangrijk is voor wetenschappers om dit fenomeen te doorgronden. Als je weet welke 'knopjes' de boel regelen kun je eraan gaan draaien en wellicht ook met de LF spelen...quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:11 schreef Kuukske het volgende:
True, true! Raar fenomeen. Maar heb je dan niet ook nog te maken met korte tijd ná de eisprong en tijd die langer kan duren na die eisprong?
Te gek! Gefeliciteerd!quote:Op zondag 25 september 2011 08:14 schreef Thistleweed het volgende:
Dag dames,
Ik heb hier al heel lang niet gepost. Toen we het medisch traject in gingen had ik behoefte aan wat afstand. Ik zag dat ik hier nog steeds in het lijstje sta, maar.....
Ik heb vorige week een positieve test geplast, ik mag er dus uit
Iedereen succes hierzo.
Ik doe het ook niet heel streng, maar het is voor mij een richtlijn in de variatie van eten en drinken. Juist omdat ik nu even niet zwanger wil worden ivm mijn trouwen, leek het me handig nu wat kg af te vallen. Zodra we er weer voor gaan, komt dieet hier niet meer ter sprakequote:Op zondag 25 september 2011 10:06 schreef Vitapientje het volgende:
frummel, als je probeert zwanger te worden kan je beter niet teveel lijnen. Het kan je hormoonhuishouding in de war gooien en je hebt wat vet op je botten nodig. Daarnaast is sonja niet de manier om af te vallen. Het sonja bakker-dieet kan meer fout dan goed doen aan je lijf. Als je echt wat kilo's kwijt wilt en zwanger wil worden, kan je dat het best onder begeleiding doen.
Hier is vannacht mijn menstruatie echt doorgebroken,kortom; dag 1 van de nieuwe cyclus is een feit!
Ik heb nog geen dikgedrukte teksten gezien. Jij wel?quote:Op zondag 25 september 2011 20:02 schreef _aurum_ het volgende:
Gefeli Thistleweed!
Kan iemand die OP bijwerken, want de NOD lijst klopt volgens mij voor geen meter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |