abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102172599
Nou, ik was er net van overtuigd dat ik ongesteld was geworden. Niet dus. Maar ik voel me wel zo. Vind het maar irritant }:|

En het is gewoon mijn eigen stomme schuld, had ik maar genoteerd wanneer ik de laatste keer ongesteld was >< Nu moet ik het namelijk óf vandaag/morgen worden, óf ik ben al een week over tijd :')

Ga uit van het eerste maar wil het nu eigenlijk gewoon zeker weten :P
pi_102174936
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 10:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nou, ik was er net van overtuigd dat ik ongesteld was geworden. Niet dus. Maar ik voel me wel zo. Vind het maar irritant }:|

En het is gewoon mijn eigen stomme schuld, had ik maar genoteerd wanneer ik de laatste keer ongesteld was >< Nu moet ik het namelijk óf vandaag/morgen worden, óf ik ben al een week over tijd :')

Ga uit van het eerste maar wil het nu eigenlijk gewoon zeker weten :P
Kan je geen test doen? :)
pi_102175472
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 12:02 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:

[..]

Dit!
pi_102175950
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 12:22 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Dit!
^^

Nu ik niet meer aan de hormonen zit merk ik precies wanneer ik mijn eisprong heb. Weird hoor :P
Vaag gevoel in mijn onderbuik enzo :?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_102176352
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 12:02 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:

[..]

Heeft dat echt zin dan? Als 'ie negatief uitvalt, weet ik nog steeds niks zeker (toch?). Want óf die test geeft het nog niet aan, óf ik ben niet zwanger en word alsnog morgen ofzo ongesteld. Of snap ik soms niet helemaal hoe die testen werken? :D :D

Mgoed, ik zou het kunnen testen. Alleen ben ik dan ergens bang dat ik mezelf dan teveel laat meeslepen. Ik probeer het zoveel mogelijk nuchter te bekijken :+
pi_102176470
Hmm.. En nu ben ik er weer van overtuigd dat ik ongesteld aan het worden ben. Vage rugpijn, buikpijn, krampen. Denk dat het zover is ^^
pi_102176518
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 12:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hmm.. En nu ben ik er weer van overtuigd dat ik ongesteld aan het worden ben. Vage rugpijn, buikpijn, krampen. Denk dat het zover is ^^
Hmm, zal voor je duimen!!
Maar als je morgenochtend nog niet ongesteld bent, doe je een test toch? :Y)
pi_102176630
Het kan imo sowieso geen kwaad om ff bij de kruidvat een zwangerschapstestje te scoren. Als je 'm deze maand niet gebruikt dan wellicht volgende maand wel ;)

Het scheelt stressen...
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_102176871
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 12:56 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:

[..]

Hmm, zal voor je duimen!!
Maar als je morgenochtend nog niet ongesteld bent, doe je een test toch? :Y)
Als ik morgenavond nog niet ongesteld ben, dan wel :) Zal er straks even een gaan halen (er ligt een drogist naast het werk van mijn man, en ik moet hem toch ophalen :)).

Ik ontvang overigens steeds meer signalen van m'n lijf dat ik toch echt ongesteld ga worden. Moet ook eerlijk zeggen dat we niet heel trouw & fanatiek gebatst hebben, hahaha :D
pi_102178410
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 13:08 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Als ik morgenavond nog niet ongesteld ben, dan wel :) Zal er straks even een gaan halen (er ligt een drogist naast het werk van mijn man, en ik moet hem toch ophalen :)).

Ik ontvang overigens steeds meer signalen van m'n lijf dat ik toch echt ongesteld ga worden. Moet ook eerlijk zeggen dat we niet heel trouw & fanatiek gebatst hebben, hahaha :D
:D :+
pi_102190343
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 13:08 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

wat verwoord je het weer mooi O+
pi_102190430
Dames met lange cyclussen, irritant! :*

Hier ook terug van vakantie. Klusdagen vorige week goed benut. Hier dus ook het grote wachten. Zie ook weer een paar nieuwe gezichten volgens mij :W
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_102190590
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:08 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

wat verwoord je het weer mooi O+
Je kent mij; altijd even classy :')
pi_102198129
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:14 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Je kent mij; altijd even classy :')
Succes morgen *O*!
pi_102198622
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 21:46 schreef KatyM het volgende:

[..]

Succes morgen *O*!
Thx :) Tot nu toe niet ongesteld. Ging vandaag na het werk een test kopen, bleek de drogist op dinsdag om 13u al dicht te gaan. Dus ik moet sowieso wachten tot morgenavond. Wie weet is tegen die tijd de test al helemaal niet meer nodig...
pi_102199692
Toch nog spannend hier, Coco! Ik duim voor je!

En Clauwheee, welkom terug! Ik hoop dat het voor jou ook raak is deze ronde! :)
pi_102200718
Hoi dames!

Heb even alleen meegelezen en niet gepost. Vind het heerlijk om savonds in bed nog even op mijn telefoon dit topic door te nemen. :)

Theeleuter van harte gefeliciteerd. In welke ronde zat je? En welke symptomen voelde je?

Ik zit midden in mijn vruchtbare week. Waarschijnlijk (volgens de ovulatie-app) morgen of overmorgen mijn eisprong. Ik ga er eens extra op letten of ik hem ook kan voelen haha. Wij zijn nu dus ook flink aan het 'batsen' _O-

Coco, als je ongesteld wordt wel de datum onthouden dit keer he ;) Lijkt me best frustrerend als je niet weet waar je aan toe bent.

Clauwhee, heel herkenbaar. Die dagen na je eisprong duren zo lang en je voelt vanalles. Ik weet nu al dat ik volgende week hier weer veel aan het posten ben, omdat ik dan weer denk zwanger te zijn haha.

En zijn er nu nog dames ongesteld geworden die aan het wachten zijn? Mangostine, KatyM? Er waren nog meer dames met lange cyclus. Al nieuws?

Verder wil ik me nog even aansluiten dat ik dit topic erg prettig vind. Positieve vibe en geen afgunst. Erg leuk ook dat iedereen het blijde nieuws hier al lekker vroeg kan delen, terwijl je het irl misschien nog voor je houdt.

succes allemaal dames. Ik lok mijn schatje nog even mee naar boven *;
pi_102202444
Toch vind ik het wel een beetje spannend hoor Coco O-)
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_102202830
Pfieuw,ik voel me net Quinty Trustfull,Klussen met (maar dan zonder) kijkers.... Hier ook een verlengde cyclus,zou ongi moeten worden deze week maar heb nu duidelijk mijn eisprong!
  dinsdag 20 september 2011 @ 23:30:37 #120
171422 LadyBlack
paint it black
pi_102203345
Wachtende dames hier; sterkte de komende tijd! :*

En voor mijn mede-ongestelden:
+ +
  dinsdag 20 september 2011 @ 23:32:32 #121
171422 LadyBlack
paint it black
pi_102203421
Modjes, zou ik in het onderste lijstje mogen?

In tegenstelling tot een jaar geleden is het nu niet zo leuk-spannend meer om een NOD door te geven hier, maar voornamelijk confronterend, dus ik hou het even voor gezien wat dat betreft.

Verder spiek ik wel gewoon mee voor nieuws! Zoals theeleuter, gefeliciteerd! ^O^
pi_102204782
LB :*
Dat je geduld maar mooi eens beloond mag worden.
pi_102206080
LB ik hoop dat je niet lang meer hoeft te wachten op een streepje, maar 9 maanden op een mooi resultaat :* .

Kwisted succes met klussen *; . Ik sluit me aan bij jou, hier klets ik van me af, en irl zeg ik dat we voorlopig nog niet aan kinderen willen beginnen. Al vraag ik me af, of er nog veel mensen zijn die dat geloven :7. Vind het erg leuk om op te passen op de kinderen van mijn vriendinnen.

Voor Clauwheee begint het grote wachten ook weer succes, ik zal voor je duimen ^O^ .

Coco je blijft het spannend houden, maar wel frustrerend dat het lijkt of het begint en dat er dan steeds niets is :{ .

Milka ben je dan toch nog op tijd terug uit Berlijn, voor het klussen met/ zonder kjikers _O- ?
  woensdag 21 september 2011 @ 07:06:46 #124
279894 winka
There is no place like home..
pi_102207833
Gefeliciteerd Theeleuter *O*
pi_102208290
Nou dames, hier is het vanochtend doorgebroken. Dag 39. Hè hè.
Op naar een nieuwe cyclus. Wie volgt?
pi_102208422
LB heel veel succes :* hoop dat het wonder, snel mag gebeuren
pi_102208561
LB, hoop dat dat felbegeerde streepje ook voor jou snel komt :*

Theeleuter, gefeliciteerd *O*

Hier na een keurige cyclus van 31 dagen weer ongesteld geworden. Ik denk (en hoop) dat mijn cyclus nu wel weer redelijk op orde is aan mijn temperatuur te zien. Dus hopelijk deze maand een eerste echte poging! Toch wel weer spannend!

Verder draaien de duimen hier voorop voor klussende en wachtende meiden! September en oktober geven zomerkindjes O+ (al ben ik ook super blij met mijn winterkindje hoor, maar verlof in de zomer lijkt me zo heerlijk :D )
pi_102208585
mangostine, good for you! ik zit nog te wachten. Ik zit op dag 33. Ik heb nog nooit zo'n lange cyclus gehad, terwijl ik nooit hormonen heb geslikt. Ik kan de klok erop gelijk zetten. Ik ga denk ik vrijdag nog maar een test doen als er geen verandering in zit. Misschien was ik wel te vroeg met testen... Ik heb dit nog nooit meegemaakt...
pi_102208652
Vitapientje, de testen van Kruidvat/ Trekpleister kosten geen drol, dus ik heb er met gemak 4 testen in 2 weken doorheen gejaagd om er echt zeker van te zijn dat ik niet zwanger was. Gewoon testen, als je zwanger zou zijn wil je het toch weten! Ik duim...
pi_102208756
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 08:35 schreef happyme28 het volgende:
LB, hoop dat dat felbegeerde streepje ook voor jou snel komt :*

Theeleuter, gefeliciteerd *O*

Hier na een keurige cyclus van 31 dagen weer ongesteld geworden. Ik denk (en hoop) dat mijn cyclus nu wel weer redelijk op orde is aan mijn temperatuur te zien. Dus hopelijk deze maand een eerste echte poging! Toch wel weer spannend!

Verder draaien de duimen hier voorop voor klussende en wachtende meiden! September en oktober geven zomerkindjes O+ (al ben ik ook super blij met mijn winterkindje hoor, maar verlof in de zomer lijkt me zo heerlijk :D )
hmm dat dacht ik ook.. heb verlof vanaf juni,, en heb maar 1 dag in het zwembadje kunnen spelen met mijn dreumes...Had er toch echt wel andere voorstellingen bij.. :+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_102208919
mangostine, je hebt gelijk. Kan je die ook gewoon overdag doen of moet t 's ochtends? Anders fiets ik na mijn werk langs de kruidvat en pies ze allebei onder ;)
pi_102209254
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 08:48 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

hmm dat dacht ik ook.. heb verlof vanaf juni,, en heb maar 1 dag in het zwembadje kunnen spelen met mijn dreumes...Had er toch echt wel andere voorstellingen bij.. :+
Hahaha, ja, dat kan ook. Ik had destijds ook met Daan verlof van maart t/m mei, dan denk je toch ook wel lekker buiten te kunnen lopen, maar dat kon alleen de laatste week van mijn verlof -O- Maar hopen mag toch :D ;)
pi_102210387
Theeleuter gefeliciteerd! *O*

Mangostine jammer, maar enkele dagen na je nod nog steeds negatief testen is toch al niet fijn, dus dan maar beter dat het gelijk doorkomt toch?
Op naar de volgende klusweek!!

Vitapientje ik zou inderdaad de kruidvat 2 voor 5 euro testen halen. Lekker goedkope en betrouwbare testen.
pi_102211420
Vitapientje: ik heb ook de kruidvat testen. Ga echt geen 12 euro uitgeven voor een test, alleen om te bewaren bijvoorbeeld.

Succes Happyme28 met de eerste echte poging!

Mangostine, dat is balen! Volgende maand beter!

Hier nog steeds niks, nakkes nada! Ik wacht nog een paar dagen en dan test ik maar weer. Snap je geen fluit meer van. Mien regelmaat is totaal van de leg kennelijk :(
pi_102211937
Gefeliciteerd theeleuter,helemaal overheen gelezen!
Ik was precies op tijd weer terug uit Berlijn,dus weer flink aan het batsen (sprak zij teder,maar hee,jullie zijn begonnen!).
Ik heb drie jaar terug een kruidvattest gehad,iets duurder dan 5 euro maar wel eigen merk. Hij ligt er nog steeds,het resultaat keutelt hier nu rond.
pi_102212812
Eergisteren heb ik een miniem beetje bloedverlies gehad, voornamelijk bruin en een heel erg klein beetje rood. Zit nu op dag 22 van mijn cyclus (toen dus op dag 20). Zou dat dan wel een innestelingsbloeding kunnen zijn? Of is het daar dan te vroeg voor? Dat mn lichaam nu van slag zou zijn vind ik verder ook niks meer dan logisch hoor!
Ik verwacht er niks van deze ronde ivm het ziek zijn enzo, maar toch..
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_102212914
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 08:14 schreef Mangostine het volgende:
Nou dames, hier is het vanochtend doorgebroken. Dag 39. Hè hè.
Op naar een nieuwe cyclus. Wie volgt?
Jeetje, 39 dagen. Dat schiet ook niet op he -O- Was jij nu net met de pil gestopt ofzo of is het echt toeval dat het nu ineens zo lang duurde?
pi_102213363
LB, ik hoop dat het voor jou ook niet lang meer gaat duren :*
En verder duim ik natuurlijk voor iedereen hier :) Spannende tijden dit O+
pi_102213527
Mango, balen. Maar wel duidelijkheid dus...

LB shitzooi. Hoop zo dat jij snel streepjes plast meid :*

Ik zit vandaag op dag 21 en had net een klein beetje rood... Elke maand doet m'n lichaam weer iets anders tegenwoordig lijkt het. Gisteren hadden O+ en ik het er nog over dat de tijd ondanks het wachten steeds nog wel snel gaat. Alweer iets van zeven maanden geleden dat we zijn begonnen met proberen.
pi_102214466
Heel erg jammer Mangostine, ik hoop dat de volgende ronde je mag brengen waar je op hoopt. :*

Gefelicteerd Theeleuter, wat geweldig! *O*

Spannende tijden hier voor een aantal dames, ik duim mee.

Ik meld me ook maar weer eens. Heb erg geprobeerd om er iets minder mee bezig te zijn en doordat ik erg druk was met de organisatie van een congres is dat aardig gelukt. Maarja, het congres is nu afgelopen...
pi_102214748
Nou nou, Clauwhee en Marjolijntje jullie maken het wel spannend dames! Weinig bloedverlies rond de 20e dag.... O-)
/ duimt
pi_102214860
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 08:59 schreef Vitapientje het volgende:
mangostine, je hebt gelijk. Kan je die ook gewoon overdag doen of moet t 's ochtends? Anders fiets ik na mijn werk langs de kruidvat en pies ze allebei onder ;)
Niks moet 's ochtends, maar je hebt na een nacht wel een geconcentreerdere hCG waarde, mocht je zwanger zijn. Is met name in het begin van de zwangerschap handig, als het 2e lijntje nog licht is.
Ik praat hierover alsof ik ervaringsdeskundige ben met tweede streepjes ofzo, verre van :')
pi_102215479
Idd wat mangostine zegt.

Ik had de dag ná mijn nod zelfs met ochtendpies nog een licht 2e streepje. (zag er op de foto spectaculairder uit dan in het echt)
Als je vanavond wilt testen zou ik na 15.00 uur niks drinken, en dan testen als je thuis bent. (rond 18.00)

En als je niks ziet gewoon morgenochtend weer. :P

Sommigen testen al voor de nod positief en sommigen pas enkele dagen na de nod.
pi_102217152
LB, bah het is niet eerlijk..! :*

En Mango ook ongesteld. Ook weer op naar de volgende ronde.

Happy, op naar een zomerkindje!! Lijkt mij ook wel wat (ook al een winterkindje)! ;)

En Vitapientje, spannend! Pies eens over zo'n ding! :P
pi_102220192
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:37 schreef Kwisted het volgende:

Theeleuter van harte gefeliciteerd. In welke ronde zat je? En welke symptomen voelde je?
Dank je en ook dank aan de rest die zo enthousiast heeft gereageerd. Dat je het verder met niemand nog kan delen, maakt het op die manier een stuk echter :D

We zaten in ronde 3, best goed dus. Ik heb echter (altijd al) een lange cyclus gehad van rond de 40 dagen, dus duren de rondes best lang. In mei zijn we begonnen.

De eerste maand was echt enorm ontpillen, ik was licht in mijn hoofd, misselijk, moe, etc. Kortom, volledige hormoonhuishouding over de toeren. cyclus van 39 dagen gehad, dus die was wel gelijk normaal.

Ronde erop zijn we achteraf gezien te vroeg gestopt (verplicht aan elkaar zitten is niet echt iets dat we allebei lang volhielden). cyclus van 42 dagen.

3e ronde wist ik toen redelijk zeker dat mijn cyclus dus als vanouds was en ben beter gaan rekenen wanneer het de betere dagen waren om te klussen. Testen erbij om te kijken of de berekeningen klopten en dat was gelukkig ook zo. Niet eens veel geklust, maar wel op het juiste moment ditmaal.

Behalve de ontpil maand heb ik me niet anders dan anders gevoeld. Kortom, alle lijven verschillen. De een heeft direct al de kwaaltjes terwijl de ander nietsvermoedend de NOD ziet voorbij gaan :)

Nogmaals succes allemaal, dat er maar meer mogen volgen!
pi_102220195
ik ben nu heel hard bezig alles op te houden tot 6 uur. En nu kan ik maar aan 1 dingen denken: lekker zeiken ;)
pi_102220245
Nou, nog steeds niet ongesteld. Dus misschien ga ik vanavond wel testen ('misschien' omdat ik tussen nu en vanavond nog altijd ongesteld kan worden :P).

Ben benieuwd :)
pi_102220674
ik ga duimen Vitapientje en Coco! ^O^
pi_102220923
Ik duim ook voor jullie Vita en Coco!
  woensdag 21 september 2011 @ 17:25:49 #150
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_102225799
LB meid, ik hoop dat je snel 2 streepjes plast :*
Andere meiden wens ik ook allemaal succes!
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
pi_102226206
Ik heb al een herfstkindje,een winterkindje en ben zelf een bijna zomerkind (vriendlief ook). Zomerkindje zou leuk zijn! Maar ik mag niet mopperen,ik heb immers al twee.... (al is de wens voor een derde net zo groot als een eerste)
pi_102227130
Oooh spannend Coco en Vita, ben benieuwd :)

Ik zit mezelf weer lekker gek te maken. Dus 3 weken nadat ik gestopt ben met de pil 4 dagen niet heel veel bloedverlies gehad. Vandaag enorm misselijk, dus ik dacht, zou het dan toch een innestelingsbloeding geweest zijn :o. Zo'n vroege test gedaan maar nee hoor, niks te zien.
Ik ga er gewoon vanuit dat ik een korte cyclus heb gehad en ga over een week maar alvast weer beginnen met klussen.

Al lees ik nu dat je met zo'n korte cyclus ook geen eisprong kan hebben gehad. Daar ga ik maar niet vanuit hoor. Ik ben altijd gewoon om de 4 weken ongesteld geweest, een week lang en vrij heftig.

[ Bericht 13% gewijzigd door KatyM op 21-09-2011 18:27:16 ]
pi_102227839
Negatief, alweer... Maar ik ben wel heel benieuwd wanneer ik ongesteld ga worden, want ik wil door. Ik denk niet dat het lang gaat duren, want ik ben sinds vanmiddag mega chagerijnig. Ik ben klaar met deze maand (die al ruim 33 dagen duurt)

Coco, breng jij nog leuk nieuws?!?! Ik heb weer wat duimen vrij ;)
pi_102228031
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 18:23 schreef Vitapientje het volgende:
Negatief, alweer... Maar ik ben wel heel benieuwd wanneer ik ongesteld ga worden, want ik wil door. Ik denk niet dat het lang gaat duren, want ik ben sinds vanmiddag mega chagerijnig. Ik ben klaar met deze maand (die al ruim 33 dagen duurt)

Blegh, jammer. Hopelijk snel ongesteld en op de naar de volgende ronde. 33 dagen is ook wel erg lang zeg.

Ik duim mee! *O*
pi_102228099
quote:
Ehrm... Ja, dus, geloof ik...

Net twee duidelijke streepjes :o

Mgoed, als het klopt (test het vanavond nog eens), dan nog is de kans dat het misgaat best groot, want het is dan echt nog héél pril. Daarbij geloof ik het nog niet helemaal, vandaar dat ik straks opnieuw test. Dus ik wacht het toch nog even een tijdje af voordat ik me er blij om durf te voelen. Voel me namelijk ook nog steeds alsof ik ongesteld ga worden.
pi_102228147
quote:
En ik kan me voorstellen dat je er klaar mee bent en nu gewoon ongesteld wilt worden. Hopelijk is het de volgende keer dan wel positief. Ik duim voor jou en iedereen hier.
pi_102228181
Coco!! Twee streepjes klinkt heel goed, in combi met vage menstruatieklachten. Wat fijn.

Ik doe nog maar niet te uitbundig ;)

[ Bericht 46% gewijzigd door Vitapientje op 21-09-2011 18:38:29 ]
pi_102228662
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 18:30 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Mgoed, als het klopt (test het vanavond nog eens), dan nog is de kans dat het misgaat best groot, want het is dan echt nog héél pril. Daarbij geloof ik het nog niet helemaal, vandaar dat ik straks opnieuw test. Dus ik wacht het toch nog even een tijdje af voordat ik me er blij om durf te voelen. Voel me namelijk ook nog steeds alsof ik ongesteld ga worden.
Whiiiih dit klinkt goed!! Ik doe nog niet te enthousiast maar *O*!
  woensdag 21 september 2011 @ 18:51:07 #159
171422 LadyBlack
paint it black
pi_102229027
COCO!!! :o *O* _O_
pi_102229319
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 18:30 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

!!! (stiekeme jompel) *O* !!!

Spannend! Ik voelde ook menstru krampen, nu nogsteeds af en toe.
1e weken steeds naar de wc omdat ik t gevoel had dat m'n menstru door ging zetten. Kan dus een goed teken zijn Coco..!
Ik hoop t heel erg!!
pi_102229349
Coco! Twee streepjes!! :D *O*
  woensdag 21 september 2011 @ 19:00:05 #162
171422 LadyBlack
paint it black
pi_102229426
Coco, als je duidelijke streepjes hebt midden op de dag, dan heb je echt wel een flinke dosis hcg in je urine hoor! :o

Ik kijk raar op als je vanavond niks meer ziet ;) dus ik drink er eentje op je vanavond ^O^
pi_102229641
CoCo *O* geniaal *O* ik ga vast hyperen hoor *O* *O* *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_102229951
Hmm, dus vage menstruatieklachten kunnen juist wijzen op zwangerschap? Naja, toch straks eerst maar even die test doen. Dan laat ik wel weten of het weer twee streepjes zijn :P
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 19:00 schreef LadyBlack het volgende:
Coco, als je duidelijke streepjes hebt midden op de dag, dan heb je echt wel een flinke dosis hcg in je urine hoor! :o

Ik kijk raar op als je vanavond niks meer ziet ;) dus ik drink er eentje op je vanavond ^O^
Oh, echt? Ik wist niet dat dat echt zoveel kon uitmaken (het moment van de dag).

Naja, ik durf nog niet echt heel blij te zijn, maar vind jullie reacties wel allemaal O+
pi_102230118
Ja snap wel dat t onwerkelijk is!
Nog niks gemerkt aan je borsten?
pi_102230190
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 19:11 schreef Zoë23 het volgende:
Ja snap wel dat t onwerkelijk is!
Nog niks gemerkt aan je borsten?
Nee, eigenlijk helemaal niks. Behalve dan dat ik nog niet ongesteld ben terwijl ik wel al vage klachten heb (sinds eind afgelopen week).
pi_102230242
Coco :D *O*
pi_102230283
Coco, ik hoop op straks weer twee streepjes, maar kan toch bijna niet anders :o.

Ongezellig dat je alweer naar het volgende topic moet maarr...

*O* *O* *O* GEFELICITEEEEEERD!! *O* *O* *O*

(Sorry, moest even hoor ;))
pi_102230383
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 19:13 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nee, eigenlijk helemaal niks. Behalve dan dat ik nog niet ongesteld ben terwijl ik wel al vage klachten heb (sinds eind afgelopen week).
Spannend Coco, hoop dat de streepjes blijven en we mogen jompelen!

Is je lief ook thuis?
pi_102230443
Coco!!!! w/ *O* :D Je bent zwanger!! Ik zei toch dat je een test moest doen :Y)
pi_102230550
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2011 19:17 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Spannend Coco, hoop dat de streepjes blijven en we mogen jompelen!

Is je lief ook thuis?
Yeah, die zit naast me. Hij is blij als het echt zo is :) Maar denk dat hij ook wat terughoudend is qua enthousiasme om dezelfde redenen als ik.

Daarbij voel ik me totaal niet zwanger ofzo. Dus het is vooral nog raar.
pi_102230923
Whaahaa Coco wat stoer! Gaaf hoor! *O*
Laat zien die testen!
Hoeveel ben je nu over tijd?
pi_102230976
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 19:19 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Yeah, die zit naast me. Hij is blij als het echt zo is :) Maar denk dat hij ook wat terughoudend is qua enthousiasme om dezelfde redenen als ik.

Daarbij voel ik me totaal niet zwanger ofzo. Dus het is vooral nog raar.
Lieff O+

Ja dat snap ik wel.
Zolang je nog geen echo hebt gezien blijft het ook wel onwerkelijk denk ik (heb ik iig) vooral omdat alles zo pril is.
pi_102231129
Jaaa Coco! Gefeliciteerd! Streep s streep
pi_102231850
Wut wut coco!!! :o O+ *O* Zou wel heel stoer zijn hee! Voorlopig ben jij gewoon haske zwanger joh! Nice shot Martijn :D
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_102231871
*zucht* Elke keer als er weer iemand zwanger is, dan heb ik zoiets van;
Ik wil oooooooooooooooooooooooooooooookkkkk!! :D *insert hyper poppetje*
  woensdag 21 september 2011 @ 19:45:48 #177
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102231927
Ik kom hier ook even voor Coco een paar

Voorzichtige mini *O* *O* *O* *O* -smileys plaatsen :D

*;

Dat het maar het begin mag zijn van de streepjesmoesson in dit topic :7

Oh en Phaidra, 'nice shot' _O-
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_102232133
quote:
17s.gif Op woensdag 21 september 2011 19:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik kom hier ook even voor Coco een paar

Voorzichtige mini *O* *O* *O* *O* -smileys plaatsen :D

*;

Dat het maar het begin mag zijn van de streepjesmoesson in dit topic :7

Oh en Phaidra, 'nice shot' _O-
Bij Coco durf ik dat soort dingen wel te zeggen :+ .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_102232201
Even een kennistest voor mij zelf..

De eisprong is in het midden van de cyclus. De cyclus start de eerste dag van de ongesteldheid, tot de volgende eerste dag van de ongesteld. Kans op zwangerschap is grootst 2 dagen voor en 2 dagen na eisprong. De eisprong (ovulatie met een moeilijk woord) kun je voelen, door buikpijn links of rechts in je buik. Verder kun je door de eisprong afscheiding hebben. Is het eitje bevrucht, moet het zich innestelen. Ook dit kan gepaard gaan met een bloedinkje..

Zoiets?
  Vis een optie? woensdag 21 september 2011 @ 19:52:29 #180
70532 loveli
N
pi_102232258
COCO!!!!!! Wat ontzettend tof!!!!!!
crap in = crap out
pi_102232378
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 19:51 schreef Oksel het volgende:

De eisprong is in het midden van de cyclus. De cyclus start de eerste dag van de ongesteldheid, tot de volgende eerste dag van de ongesteld. Kans op zwangerschap is grootst 2 dagen voor en 2 dagen na eisprong. De eisprong (ovulatie met een moeilijk woord) kun je voelen, door buikpijn links of rechts in je buik. Verder kun je door de eisprong afscheiding hebben. Is het eitje bevrucht, moet het zich innestelen. Ook dit kan gepaard gaan met een bloedinkje..

Zoiets?
Geslaagd ^O^ .
Met wat mitsen en maren. Mééstal is de eisprong rond dag 14 in de cyclus (bij een gemiddelde cyclus is dit idd op de helft). Maar het kan ook een paar dagen eerder of later zijn. Een gesprongen ei is ca. 48 uur vruchtbaar. Omdat sperma er een paar dagen over doet om bij het eitje te komen, ben je idd een paar dagen voor en na de eisprong vruchtbaar.

Veel succes!
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? woensdag 21 september 2011 @ 19:56:14 #182
70532 loveli
N
pi_102232446
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 19:51 schreef Oksel het volgende:

Zoiets?
3 dagen voor en een halve erna. Ben op werk weggesneakt om op mn internetfoon blij te zijn voor Coco, als ik mncompu weer zie leg ik het beter uit.

*insert jompel voor minicocoenmartijn*
crap in = crap out
pi_102232458
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 19:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hmm, dus vage menstruatieklachten kunnen juist wijzen op zwangerschap?
JAZEKER!!! *O* *O* *O*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_102232485
Coco gefeliciteerd!!!! Die streepjes verschijnen echt niet zomaar *O* *O* *O*

hier ook veel krampen en buikpijn in het begin hoor
  Vis een optie? woensdag 21 september 2011 @ 19:57:03 #185
70532 loveli
N
pi_102232491
meeste zwangerschappen zijn van gemeenschap voor eisprong en niet erna
crap in = crap out
pi_102232590
Coco wat geweldig, gewoon 2 streepjes!!!! *O* *O* Gefeliciteerd!
pi_102232657
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 19:44 schreef Phaidra het volgende:
Wut wut coco!!! :o O+ *O* Zou wel heel stoer zijn hee! Voorlopig ben jij gewoon haske zwanger joh! Nice shot Martijn :D
_O- _O-

Meneer loopt nu al genoeg naast z'n schoenen, met zn superzaad :{w
pi_102232658
Coco!!! *O* *O* *O*

[edit]Niet voor niets je plas opgehouden dus1! Oh nee sorry dat was vitapientje ;( [/edit]

Oooh wat goed!!

Is het een beetje rommelig, kleine steekjes ter hoogte van je schaambot?
(ik dacht steeds dat ik of moest :% of soort van misselijk maar niet echt misselijk)
pi_102232747
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 19:59 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

_O- _O-

Meneer loopt nu al genoeg naast z'n schoenen, met zn superzaad :{w
Jouw ei mag natuurlijk niet uitgevlakt worden, da's waar. 8-)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_102232782
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 19:44 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
*zucht* Elke keer als er weer iemand zwanger is, dan heb ik zoiets van;
Ik wil oooooooooooooooooooooooooooooookkkkk!! :D *insert hyper poppetje*
*schuift ranja* Komt wel goed schatje ;)
pi_102232828
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 19:54 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Veel succes!
Waarmee? O-)
pi_102232904
Plas ophouden?
pi_102232914
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 20:02 schreef Oksel het volgende:

[..]

Waarmee? O-)
lol, ik neem niet aan dat je een studie maakt van de vruchtbaarheid voor een tentamen biologie, of wel :P .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_102232929
Oh, en kan Martijn wellicht nog wat tips geven? Richting, vermogen, diepte, wellicht temperatuur en bovenal; standje?

:+
pi_102232965
Nou, ik ben 17, zit in 6 VWO. M'n M.O. morgen gaat over zwangerschap.
pi_102232989
:P
pi_102233008
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2011 19:28 schreef Zoë23 het volgende:
Ja dat snap ik wel.
Zolang je nog geen echo hebt gezien blijft het ook wel onwerkelijk denk ik (heb ik iig) vooral omdat alles zo pril is.
Ja, ik denk dat ik dat ook wel heb. Ik voel gewoon verder helemaal niks. Al ben ik op dit moment blijkbaar écht zwanger, want heb net de 2e test gedaan en die was ook positief...

Mgoed, het is écht nog heel pril, dus ik blijf voorlopig een beetje getemperd in mijn enthousiasme. Kans dat het misgaat is nog zo groot...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus. Ik denk dat het dan echt zo is... *O*

quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 20:00 schreef covie het volgende:
Is het een beetje rommelig, kleine steekjes ter hoogte van je schaambot?
(ik dacht steeds dat ik of moest :% of soort van misselijk maar niet echt misselijk)
Nee, beetje buikpijntjes (maar ik heb een chronische darmziekte, dus dat wil nog niet eens zoveel zeggen, haha :') ) en wat rugpijntjes. Net alsof ik ongesteld ga worden. Niks misselijk, geen grotere borsten of gevoeligere borsten of wat dan ook.
pi_102233089
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 20:04 schreef Oksel het volgende:
Oh, en kan Martijn wellicht nog wat tips geven? Richting, vermogen, diepte, wellicht temperatuur en bovenal; standje?

Blijkbaar wel! http://mens-en-gezondheid(...)-en-de-standjes.html
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_102233108
quote:

Ik ben wel na de eerste échte poging voor de grap met mijn benen omhoog gaan liggen :') Misschien heeft dat geholpen, bahahaha :D
quote:
Ik zal het hem eens vragen _O-
pi_102233142
Wat zijn jullie lief allemaal hier trouwens O+ Ook 'mijn' Slankies die helemaal ( :') )hier naartoe komen: O+ O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')