Blegh, jammer. Hopelijk snel ongesteld en op de naar de volgende ronde. 33 dagen is ook wel erg lang zeg.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:23 schreef Vitapientje het volgende:
Negatief, alweer... Maar ik ben wel heel benieuwd wanneer ik ongesteld ga worden, want ik wil door. Ik denk niet dat het lang gaat duren, want ik ben sinds vanmiddag mega chagerijnig. Ik ben klaar met deze maand (die al ruim 33 dagen duurt)
Coco, breng jij nog leuk nieuws?!?! Ik heb weer wat duimen vrij
Ehrm... Ja, dus, geloof ik...quote:Op woensdag 21 september 2011 18:23 schreef Vitapientje het volgende:
Coco, breng jij nog leuk nieuws?!?! Ik heb weer wat duimen vrij
En ik kan me voorstellen dat je er klaar mee bent en nu gewoon ongesteld wilt worden. Hopelijk is het de volgende keer dan wel positief. Ik duim voor jou en iedereen hier.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:23 schreef Vitapientje het volgende:
Negatief, alweer... Maar ik ben wel heel benieuwd wanneer ik ongesteld ga worden, want ik wil door. Ik denk niet dat het lang gaat duren, want ik ben sinds vanmiddag mega chagerijnig. Ik ben klaar met deze maand (die al ruim 33 dagen duurt)
Whiiiih dit klinkt goed!! Ik doe nog niet te enthousiast maarquote:Op woensdag 21 september 2011 18:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ehrm... Ja, dus, geloof ik...
Net twee duidelijke streepjes
Mgoed, als het klopt (test het vanavond nog eens), dan nog is de kans dat het misgaat best groot, want het is dan echt nog héél pril. Daarbij geloof ik het nog niet helemaal, vandaar dat ik straks opnieuw test. Dus ik wacht het toch nog even een tijdje af voordat ik me er blij om durf te voelen. Voel me namelijk ook nog steeds alsof ik ongesteld ga worden.
!!! (stiekeme jompel)quote:Op woensdag 21 september 2011 18:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ehrm... Ja, dus, geloof ik...
Net twee duidelijke streepjes
Mgoed, als het klopt (test het vanavond nog eens), dan nog is de kans dat het misgaat best groot, want het is dan echt nog héél pril. Daarbij geloof ik het nog niet helemaal, vandaar dat ik straks opnieuw test. Dus ik wacht het toch nog even een tijdje af voordat ik me er blij om durf te voelen. Voel me namelijk ook nog steeds alsof ik ongesteld ga worden.
Oh, echt? Ik wist niet dat dat echt zoveel kon uitmaken (het moment van de dag).quote:Op woensdag 21 september 2011 19:00 schreef LadyBlack het volgende:
Coco, als je duidelijke streepjes hebt midden op de dag, dan heb je echt wel een flinke dosis hcg in je urine hoor!![]()
Ik kijk raar op als je vanavond niks meer zietdus ik drink er eentje op je vanavond
Nee, eigenlijk helemaal niks. Behalve dan dat ik nog niet ongesteld ben terwijl ik wel al vage klachten heb (sinds eind afgelopen week).quote:Op woensdag 21 september 2011 19:11 schreef Zoë23 het volgende:
Ja snap wel dat t onwerkelijk is!
Nog niks gemerkt aan je borsten?
Spannend Coco, hoop dat de streepjes blijven en we mogen jompelen!quote:Op woensdag 21 september 2011 19:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk helemaal niks. Behalve dan dat ik nog niet ongesteld ben terwijl ik wel al vage klachten heb (sinds eind afgelopen week).
Yeah, die zit naast me. Hij is blij als het echt zo isquote:Op woensdag 21 september 2011 19:17 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Spannend Coco, hoop dat de streepjes blijven en we mogen jompelen!
Is je lief ook thuis?
Lieffquote:Op woensdag 21 september 2011 19:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Yeah, die zit naast me. Hij is blij als het echt zo isMaar denk dat hij ook wat terughoudend is qua enthousiasme om dezelfde redenen als ik.
Daarbij voel ik me totaal niet zwanger ofzo. Dus het is vooral nog raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |