abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102226206
Ik heb al een herfstkindje,een winterkindje en ben zelf een bijna zomerkind (vriendlief ook). Zomerkindje zou leuk zijn! Maar ik mag niet mopperen,ik heb immers al twee.... (al is de wens voor een derde net zo groot als een eerste)
pi_102227130
Oooh spannend Coco en Vita, ben benieuwd :)

Ik zit mezelf weer lekker gek te maken. Dus 3 weken nadat ik gestopt ben met de pil 4 dagen niet heel veel bloedverlies gehad. Vandaag enorm misselijk, dus ik dacht, zou het dan toch een innestelingsbloeding geweest zijn :o. Zo'n vroege test gedaan maar nee hoor, niks te zien.
Ik ga er gewoon vanuit dat ik een korte cyclus heb gehad en ga over een week maar alvast weer beginnen met klussen.

Al lees ik nu dat je met zo'n korte cyclus ook geen eisprong kan hebben gehad. Daar ga ik maar niet vanuit hoor. Ik ben altijd gewoon om de 4 weken ongesteld geweest, een week lang en vrij heftig.

[ Bericht 13% gewijzigd door KatyM op 21-09-2011 18:27:16 ]
pi_102227839
Negatief, alweer... Maar ik ben wel heel benieuwd wanneer ik ongesteld ga worden, want ik wil door. Ik denk niet dat het lang gaat duren, want ik ben sinds vanmiddag mega chagerijnig. Ik ben klaar met deze maand (die al ruim 33 dagen duurt)

Coco, breng jij nog leuk nieuws?!?! Ik heb weer wat duimen vrij ;)
pi_102228031
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 18:23 schreef Vitapientje het volgende:
Negatief, alweer... Maar ik ben wel heel benieuwd wanneer ik ongesteld ga worden, want ik wil door. Ik denk niet dat het lang gaat duren, want ik ben sinds vanmiddag mega chagerijnig. Ik ben klaar met deze maand (die al ruim 33 dagen duurt)

Blegh, jammer. Hopelijk snel ongesteld en op de naar de volgende ronde. 33 dagen is ook wel erg lang zeg.

Ik duim mee! *O*
pi_102228099
quote:
Ehrm... Ja, dus, geloof ik...

Net twee duidelijke streepjes :o

Mgoed, als het klopt (test het vanavond nog eens), dan nog is de kans dat het misgaat best groot, want het is dan echt nog héél pril. Daarbij geloof ik het nog niet helemaal, vandaar dat ik straks opnieuw test. Dus ik wacht het toch nog even een tijdje af voordat ik me er blij om durf te voelen. Voel me namelijk ook nog steeds alsof ik ongesteld ga worden.
pi_102228147
quote:
En ik kan me voorstellen dat je er klaar mee bent en nu gewoon ongesteld wilt worden. Hopelijk is het de volgende keer dan wel positief. Ik duim voor jou en iedereen hier.
pi_102228181
Coco!! Twee streepjes klinkt heel goed, in combi met vage menstruatieklachten. Wat fijn.

Ik doe nog maar niet te uitbundig ;)

[ Bericht 46% gewijzigd door Vitapientje op 21-09-2011 18:38:29 ]
pi_102228662
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 18:30 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Mgoed, als het klopt (test het vanavond nog eens), dan nog is de kans dat het misgaat best groot, want het is dan echt nog héél pril. Daarbij geloof ik het nog niet helemaal, vandaar dat ik straks opnieuw test. Dus ik wacht het toch nog even een tijdje af voordat ik me er blij om durf te voelen. Voel me namelijk ook nog steeds alsof ik ongesteld ga worden.
Whiiiih dit klinkt goed!! Ik doe nog niet te enthousiast maar *O*!
  woensdag 21 september 2011 @ 18:51:07 #159
171422 LadyBlack
paint it black
pi_102229027
COCO!!! :o *O* _O_
pi_102229319
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 18:30 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

!!! (stiekeme jompel) *O* !!!

Spannend! Ik voelde ook menstru krampen, nu nogsteeds af en toe.
1e weken steeds naar de wc omdat ik t gevoel had dat m'n menstru door ging zetten. Kan dus een goed teken zijn Coco..!
Ik hoop t heel erg!!
pi_102229349
Coco! Twee streepjes!! :D *O*
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  woensdag 21 september 2011 @ 19:00:05 #162
171422 LadyBlack
paint it black
pi_102229426
Coco, als je duidelijke streepjes hebt midden op de dag, dan heb je echt wel een flinke dosis hcg in je urine hoor! :o

Ik kijk raar op als je vanavond niks meer ziet ;) dus ik drink er eentje op je vanavond ^O^
pi_102229641
CoCo *O* geniaal *O* ik ga vast hyperen hoor *O* *O* *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_102229951
Hmm, dus vage menstruatieklachten kunnen juist wijzen op zwangerschap? Naja, toch straks eerst maar even die test doen. Dan laat ik wel weten of het weer twee streepjes zijn :P
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 19:00 schreef LadyBlack het volgende:
Coco, als je duidelijke streepjes hebt midden op de dag, dan heb je echt wel een flinke dosis hcg in je urine hoor! :o

Ik kijk raar op als je vanavond niks meer ziet ;) dus ik drink er eentje op je vanavond ^O^
Oh, echt? Ik wist niet dat dat echt zoveel kon uitmaken (het moment van de dag).

Naja, ik durf nog niet echt heel blij te zijn, maar vind jullie reacties wel allemaal O+
pi_102230118
Ja snap wel dat t onwerkelijk is!
Nog niks gemerkt aan je borsten?
pi_102230190
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 19:11 schreef Zoë23 het volgende:
Ja snap wel dat t onwerkelijk is!
Nog niks gemerkt aan je borsten?
Nee, eigenlijk helemaal niks. Behalve dan dat ik nog niet ongesteld ben terwijl ik wel al vage klachten heb (sinds eind afgelopen week).
pi_102230242
Coco :D *O*
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_102230283
Coco, ik hoop op straks weer twee streepjes, maar kan toch bijna niet anders :o.

Ongezellig dat je alweer naar het volgende topic moet maarr...

*O* *O* *O* GEFELICITEEEEEERD!! *O* *O* *O*

(Sorry, moest even hoor ;))
pi_102230383
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 19:13 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nee, eigenlijk helemaal niks. Behalve dan dat ik nog niet ongesteld ben terwijl ik wel al vage klachten heb (sinds eind afgelopen week).
Spannend Coco, hoop dat de streepjes blijven en we mogen jompelen!

Is je lief ook thuis?
pi_102230443
Coco!!!! w/ *O* :D Je bent zwanger!! Ik zei toch dat je een test moest doen :Y)
pi_102230550
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2011 19:17 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Spannend Coco, hoop dat de streepjes blijven en we mogen jompelen!

Is je lief ook thuis?
Yeah, die zit naast me. Hij is blij als het echt zo is :) Maar denk dat hij ook wat terughoudend is qua enthousiasme om dezelfde redenen als ik.

Daarbij voel ik me totaal niet zwanger ofzo. Dus het is vooral nog raar.
pi_102230923
Whaahaa Coco wat stoer! Gaaf hoor! *O*
Laat zien die testen!
Hoeveel ben je nu over tijd?
pi_102230976
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 19:19 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Yeah, die zit naast me. Hij is blij als het echt zo is :) Maar denk dat hij ook wat terughoudend is qua enthousiasme om dezelfde redenen als ik.

Daarbij voel ik me totaal niet zwanger ofzo. Dus het is vooral nog raar.
Lieff O+

Ja dat snap ik wel.
Zolang je nog geen echo hebt gezien blijft het ook wel onwerkelijk denk ik (heb ik iig) vooral omdat alles zo pril is.
pi_102231129
Jaaa Coco! Gefeliciteerd! Streep s streep
pi_102231850
Wut wut coco!!! :o O+ *O* Zou wel heel stoer zijn hee! Voorlopig ben jij gewoon haske zwanger joh! Nice shot Martijn :D
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')