Kan je geen test doen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nou, ik was er net van overtuigd dat ik ongesteld was geworden. Niet dus. Maar ik voel me wel zo. Vind het maar irritant![]()
En het is gewoon mijn eigen stomme schuld, had ik maar genoteerd wanneer ik de laatste keer ongesteld was >< Nu moet ik het namelijk óf vandaag/morgen worden, óf ik ben al een week over tijd
Ga uit van het eerste maar wil het nu eigenlijk gewoon zeker weten
Dit!quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:02 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
[..]
Kan je geen test doen?
^^quote:
Heeft dat echt zin dan? Als 'ie negatief uitvalt, weet ik nog steeds niks zeker (toch?). Want óf die test geeft het nog niet aan, óf ik ben niet zwanger en word alsnog morgen ofzo ongesteld. Of snap ik soms niet helemaal hoe die testen werken?quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:02 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
[..]
Kan je geen test doen?
Hmm, zal voor je duimen!!quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hmm.. En nu ben ik er weer van overtuigd dat ik ongesteld aan het worden ben. Vage rugpijn, buikpijn, krampen. Denk dat het zover is ^^
Als ik morgenavond nog niet ongesteld ben, dan welquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:56 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
[..]
Hmm, zal voor je duimen!!
Maar als je morgenochtend nog niet ongesteld bent, doe je een test toch?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Als ik morgenavond nog niet ongesteld ben, dan welZal er straks even een gaan halen (er ligt een drogist naast het werk van mijn man, en ik moet hem toch ophalen
).
Ik ontvang overigens steeds meer signalen van m'n lijf dat ik toch echt ongesteld ga worden. Moet ook eerlijk zeggen dat we niet heel trouw & fanatiek gebatst hebben, hahaha
wat verwoord je het weer mooiquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Als ik morgenavond nog niet ongesteld ben, dan welZal er straks even een gaan halen (er ligt een drogist naast het werk van mijn man, en ik moet hem toch ophalen
).
Ik ontvang overigens steeds meer signalen van m'n lijf dat ik toch echt ongesteld ga worden. Moet ook eerlijk zeggen dat we niet heel trouw & fanatiek gebatst hebben, hahaha
Succes morgenquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Je kent mij; altijd even classy
Thxquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |