abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102172599
Nou, ik was er net van overtuigd dat ik ongesteld was geworden. Niet dus. Maar ik voel me wel zo. Vind het maar irritant }:|

En het is gewoon mijn eigen stomme schuld, had ik maar genoteerd wanneer ik de laatste keer ongesteld was >< Nu moet ik het namelijk óf vandaag/morgen worden, óf ik ben al een week over tijd :')

Ga uit van het eerste maar wil het nu eigenlijk gewoon zeker weten :P
pi_102174936
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 10:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nou, ik was er net van overtuigd dat ik ongesteld was geworden. Niet dus. Maar ik voel me wel zo. Vind het maar irritant }:|

En het is gewoon mijn eigen stomme schuld, had ik maar genoteerd wanneer ik de laatste keer ongesteld was >< Nu moet ik het namelijk óf vandaag/morgen worden, óf ik ben al een week over tijd :')

Ga uit van het eerste maar wil het nu eigenlijk gewoon zeker weten :P
Kan je geen test doen? :)
pi_102175472
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 12:02 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:

[..]

Dit!
pi_102175950
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 12:22 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Dit!
^^

Nu ik niet meer aan de hormonen zit merk ik precies wanneer ik mijn eisprong heb. Weird hoor :P
Vaag gevoel in mijn onderbuik enzo :?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_102176352
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 12:02 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:

[..]

Heeft dat echt zin dan? Als 'ie negatief uitvalt, weet ik nog steeds niks zeker (toch?). Want óf die test geeft het nog niet aan, óf ik ben niet zwanger en word alsnog morgen ofzo ongesteld. Of snap ik soms niet helemaal hoe die testen werken? :D :D

Mgoed, ik zou het kunnen testen. Alleen ben ik dan ergens bang dat ik mezelf dan teveel laat meeslepen. Ik probeer het zoveel mogelijk nuchter te bekijken :+
pi_102176470
Hmm.. En nu ben ik er weer van overtuigd dat ik ongesteld aan het worden ben. Vage rugpijn, buikpijn, krampen. Denk dat het zover is ^^
pi_102176518
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 12:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hmm.. En nu ben ik er weer van overtuigd dat ik ongesteld aan het worden ben. Vage rugpijn, buikpijn, krampen. Denk dat het zover is ^^
Hmm, zal voor je duimen!!
Maar als je morgenochtend nog niet ongesteld bent, doe je een test toch? :Y)
pi_102176630
Het kan imo sowieso geen kwaad om ff bij de kruidvat een zwangerschapstestje te scoren. Als je 'm deze maand niet gebruikt dan wellicht volgende maand wel ;)

Het scheelt stressen...
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_102176871
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 12:56 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:

[..]

Hmm, zal voor je duimen!!
Maar als je morgenochtend nog niet ongesteld bent, doe je een test toch? :Y)
Als ik morgenavond nog niet ongesteld ben, dan wel :) Zal er straks even een gaan halen (er ligt een drogist naast het werk van mijn man, en ik moet hem toch ophalen :)).

Ik ontvang overigens steeds meer signalen van m'n lijf dat ik toch echt ongesteld ga worden. Moet ook eerlijk zeggen dat we niet heel trouw & fanatiek gebatst hebben, hahaha :D
pi_102178410
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 13:08 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Als ik morgenavond nog niet ongesteld ben, dan wel :) Zal er straks even een gaan halen (er ligt een drogist naast het werk van mijn man, en ik moet hem toch ophalen :)).

Ik ontvang overigens steeds meer signalen van m'n lijf dat ik toch echt ongesteld ga worden. Moet ook eerlijk zeggen dat we niet heel trouw & fanatiek gebatst hebben, hahaha :D
:D :+
pi_102190343
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 13:08 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

wat verwoord je het weer mooi O+
pi_102190430
Dames met lange cyclussen, irritant! :*

Hier ook terug van vakantie. Klusdagen vorige week goed benut. Hier dus ook het grote wachten. Zie ook weer een paar nieuwe gezichten volgens mij :W
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_102190590
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:08 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

wat verwoord je het weer mooi O+
Je kent mij; altijd even classy :')
pi_102198129
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:14 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Je kent mij; altijd even classy :')
Succes morgen *O*!
pi_102198622
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 21:46 schreef KatyM het volgende:

[..]

Succes morgen *O*!
Thx :) Tot nu toe niet ongesteld. Ging vandaag na het werk een test kopen, bleek de drogist op dinsdag om 13u al dicht te gaan. Dus ik moet sowieso wachten tot morgenavond. Wie weet is tegen die tijd de test al helemaal niet meer nodig...
pi_102199692
Toch nog spannend hier, Coco! Ik duim voor je!

En Clauwheee, welkom terug! Ik hoop dat het voor jou ook raak is deze ronde! :)
pi_102200718
Hoi dames!

Heb even alleen meegelezen en niet gepost. Vind het heerlijk om savonds in bed nog even op mijn telefoon dit topic door te nemen. :)

Theeleuter van harte gefeliciteerd. In welke ronde zat je? En welke symptomen voelde je?

Ik zit midden in mijn vruchtbare week. Waarschijnlijk (volgens de ovulatie-app) morgen of overmorgen mijn eisprong. Ik ga er eens extra op letten of ik hem ook kan voelen haha. Wij zijn nu dus ook flink aan het 'batsen' _O-

Coco, als je ongesteld wordt wel de datum onthouden dit keer he ;) Lijkt me best frustrerend als je niet weet waar je aan toe bent.

Clauwhee, heel herkenbaar. Die dagen na je eisprong duren zo lang en je voelt vanalles. Ik weet nu al dat ik volgende week hier weer veel aan het posten ben, omdat ik dan weer denk zwanger te zijn haha.

En zijn er nu nog dames ongesteld geworden die aan het wachten zijn? Mangostine, KatyM? Er waren nog meer dames met lange cyclus. Al nieuws?

Verder wil ik me nog even aansluiten dat ik dit topic erg prettig vind. Positieve vibe en geen afgunst. Erg leuk ook dat iedereen het blijde nieuws hier al lekker vroeg kan delen, terwijl je het irl misschien nog voor je houdt.

succes allemaal dames. Ik lok mijn schatje nog even mee naar boven *;
pi_102202444
Toch vind ik het wel een beetje spannend hoor Coco O-)
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_102202830
Pfieuw,ik voel me net Quinty Trustfull,Klussen met (maar dan zonder) kijkers.... Hier ook een verlengde cyclus,zou ongi moeten worden deze week maar heb nu duidelijk mijn eisprong!
  dinsdag 20 september 2011 @ 23:30:37 #120
171422 LadyBlack
paint it black
pi_102203345
Wachtende dames hier; sterkte de komende tijd! :*

En voor mijn mede-ongestelden:
+ +
  dinsdag 20 september 2011 @ 23:32:32 #121
171422 LadyBlack
paint it black
pi_102203421
Modjes, zou ik in het onderste lijstje mogen?

In tegenstelling tot een jaar geleden is het nu niet zo leuk-spannend meer om een NOD door te geven hier, maar voornamelijk confronterend, dus ik hou het even voor gezien wat dat betreft.

Verder spiek ik wel gewoon mee voor nieuws! Zoals theeleuter, gefeliciteerd! ^O^
pi_102204782
LB :*
Dat je geduld maar mooi eens beloond mag worden.
pi_102206080
LB ik hoop dat je niet lang meer hoeft te wachten op een streepje, maar 9 maanden op een mooi resultaat :* .

Kwisted succes met klussen *; . Ik sluit me aan bij jou, hier klets ik van me af, en irl zeg ik dat we voorlopig nog niet aan kinderen willen beginnen. Al vraag ik me af, of er nog veel mensen zijn die dat geloven :7. Vind het erg leuk om op te passen op de kinderen van mijn vriendinnen.

Voor Clauwheee begint het grote wachten ook weer succes, ik zal voor je duimen ^O^ .

Coco je blijft het spannend houden, maar wel frustrerend dat het lijkt of het begint en dat er dan steeds niets is :{ .

Milka ben je dan toch nog op tijd terug uit Berlijn, voor het klussen met/ zonder kjikers _O- ?
  woensdag 21 september 2011 @ 07:06:46 #124
279894 winka
There is no place like home..
pi_102207833
Gefeliciteerd Theeleuter *O*
pi_102208290
Nou dames, hier is het vanochtend doorgebroken. Dag 39. Hè hè.
Op naar een nieuwe cyclus. Wie volgt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')