abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 september 2011 @ 23:32:32 #121
171422 LadyBlack
paint it black
pi_102203421
Modjes, zou ik in het onderste lijstje mogen?

In tegenstelling tot een jaar geleden is het nu niet zo leuk-spannend meer om een NOD door te geven hier, maar voornamelijk confronterend, dus ik hou het even voor gezien wat dat betreft.

Verder spiek ik wel gewoon mee voor nieuws! Zoals theeleuter, gefeliciteerd! ^O^
pi_102204782
LB :*
Dat je geduld maar mooi eens beloond mag worden.
pi_102206080
LB ik hoop dat je niet lang meer hoeft te wachten op een streepje, maar 9 maanden op een mooi resultaat :* .

Kwisted succes met klussen *; . Ik sluit me aan bij jou, hier klets ik van me af, en irl zeg ik dat we voorlopig nog niet aan kinderen willen beginnen. Al vraag ik me af, of er nog veel mensen zijn die dat geloven :7. Vind het erg leuk om op te passen op de kinderen van mijn vriendinnen.

Voor Clauwheee begint het grote wachten ook weer succes, ik zal voor je duimen ^O^ .

Coco je blijft het spannend houden, maar wel frustrerend dat het lijkt of het begint en dat er dan steeds niets is :{ .

Milka ben je dan toch nog op tijd terug uit Berlijn, voor het klussen met/ zonder kjikers _O- ?
  woensdag 21 september 2011 @ 07:06:46 #124
279894 winka
There is no place like home..
pi_102207833
Gefeliciteerd Theeleuter *O*
pi_102208290
Nou dames, hier is het vanochtend doorgebroken. Dag 39. Hè hè.
Op naar een nieuwe cyclus. Wie volgt?
pi_102208422
LB heel veel succes :* hoop dat het wonder, snel mag gebeuren
pi_102208561
LB, hoop dat dat felbegeerde streepje ook voor jou snel komt :*

Theeleuter, gefeliciteerd *O*

Hier na een keurige cyclus van 31 dagen weer ongesteld geworden. Ik denk (en hoop) dat mijn cyclus nu wel weer redelijk op orde is aan mijn temperatuur te zien. Dus hopelijk deze maand een eerste echte poging! Toch wel weer spannend!

Verder draaien de duimen hier voorop voor klussende en wachtende meiden! September en oktober geven zomerkindjes O+ (al ben ik ook super blij met mijn winterkindje hoor, maar verlof in de zomer lijkt me zo heerlijk :D )
pi_102208585
mangostine, good for you! ik zit nog te wachten. Ik zit op dag 33. Ik heb nog nooit zo'n lange cyclus gehad, terwijl ik nooit hormonen heb geslikt. Ik kan de klok erop gelijk zetten. Ik ga denk ik vrijdag nog maar een test doen als er geen verandering in zit. Misschien was ik wel te vroeg met testen... Ik heb dit nog nooit meegemaakt...
pi_102208652
Vitapientje, de testen van Kruidvat/ Trekpleister kosten geen drol, dus ik heb er met gemak 4 testen in 2 weken doorheen gejaagd om er echt zeker van te zijn dat ik niet zwanger was. Gewoon testen, als je zwanger zou zijn wil je het toch weten! Ik duim...
pi_102208756
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 08:35 schreef happyme28 het volgende:
LB, hoop dat dat felbegeerde streepje ook voor jou snel komt :*

Theeleuter, gefeliciteerd *O*

Hier na een keurige cyclus van 31 dagen weer ongesteld geworden. Ik denk (en hoop) dat mijn cyclus nu wel weer redelijk op orde is aan mijn temperatuur te zien. Dus hopelijk deze maand een eerste echte poging! Toch wel weer spannend!

Verder draaien de duimen hier voorop voor klussende en wachtende meiden! September en oktober geven zomerkindjes O+ (al ben ik ook super blij met mijn winterkindje hoor, maar verlof in de zomer lijkt me zo heerlijk :D )
hmm dat dacht ik ook.. heb verlof vanaf juni,, en heb maar 1 dag in het zwembadje kunnen spelen met mijn dreumes...Had er toch echt wel andere voorstellingen bij.. :+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_102208919
mangostine, je hebt gelijk. Kan je die ook gewoon overdag doen of moet t 's ochtends? Anders fiets ik na mijn werk langs de kruidvat en pies ze allebei onder ;)
pi_102209254
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 08:48 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

hmm dat dacht ik ook.. heb verlof vanaf juni,, en heb maar 1 dag in het zwembadje kunnen spelen met mijn dreumes...Had er toch echt wel andere voorstellingen bij.. :+
Hahaha, ja, dat kan ook. Ik had destijds ook met Daan verlof van maart t/m mei, dan denk je toch ook wel lekker buiten te kunnen lopen, maar dat kon alleen de laatste week van mijn verlof -O- Maar hopen mag toch :D ;)
pi_102210387
Theeleuter gefeliciteerd! *O*

Mangostine jammer, maar enkele dagen na je nod nog steeds negatief testen is toch al niet fijn, dus dan maar beter dat het gelijk doorkomt toch?
Op naar de volgende klusweek!!

Vitapientje ik zou inderdaad de kruidvat 2 voor 5 euro testen halen. Lekker goedkope en betrouwbare testen.
pi_102211420
Vitapientje: ik heb ook de kruidvat testen. Ga echt geen 12 euro uitgeven voor een test, alleen om te bewaren bijvoorbeeld.

Succes Happyme28 met de eerste echte poging!

Mangostine, dat is balen! Volgende maand beter!

Hier nog steeds niks, nakkes nada! Ik wacht nog een paar dagen en dan test ik maar weer. Snap je geen fluit meer van. Mien regelmaat is totaal van de leg kennelijk :(
pi_102211937
Gefeliciteerd theeleuter,helemaal overheen gelezen!
Ik was precies op tijd weer terug uit Berlijn,dus weer flink aan het batsen (sprak zij teder,maar hee,jullie zijn begonnen!).
Ik heb drie jaar terug een kruidvattest gehad,iets duurder dan 5 euro maar wel eigen merk. Hij ligt er nog steeds,het resultaat keutelt hier nu rond.
pi_102212812
Eergisteren heb ik een miniem beetje bloedverlies gehad, voornamelijk bruin en een heel erg klein beetje rood. Zit nu op dag 22 van mijn cyclus (toen dus op dag 20). Zou dat dan wel een innestelingsbloeding kunnen zijn? Of is het daar dan te vroeg voor? Dat mn lichaam nu van slag zou zijn vind ik verder ook niks meer dan logisch hoor!
Ik verwacht er niks van deze ronde ivm het ziek zijn enzo, maar toch..
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_102212914
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 08:14 schreef Mangostine het volgende:
Nou dames, hier is het vanochtend doorgebroken. Dag 39. Hè hè.
Op naar een nieuwe cyclus. Wie volgt?
Jeetje, 39 dagen. Dat schiet ook niet op he -O- Was jij nu net met de pil gestopt ofzo of is het echt toeval dat het nu ineens zo lang duurde?
pi_102213363
LB, ik hoop dat het voor jou ook niet lang meer gaat duren :*
En verder duim ik natuurlijk voor iedereen hier :) Spannende tijden dit O+
pi_102213527
Mango, balen. Maar wel duidelijkheid dus...

LB shitzooi. Hoop zo dat jij snel streepjes plast meid :*

Ik zit vandaag op dag 21 en had net een klein beetje rood... Elke maand doet m'n lichaam weer iets anders tegenwoordig lijkt het. Gisteren hadden O+ en ik het er nog over dat de tijd ondanks het wachten steeds nog wel snel gaat. Alweer iets van zeven maanden geleden dat we zijn begonnen met proberen.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_102214466
Heel erg jammer Mangostine, ik hoop dat de volgende ronde je mag brengen waar je op hoopt. :*

Gefelicteerd Theeleuter, wat geweldig! *O*

Spannende tijden hier voor een aantal dames, ik duim mee.

Ik meld me ook maar weer eens. Heb erg geprobeerd om er iets minder mee bezig te zijn en doordat ik erg druk was met de organisatie van een congres is dat aardig gelukt. Maarja, het congres is nu afgelopen...
pi_102214748
Nou nou, Clauwhee en Marjolijntje jullie maken het wel spannend dames! Weinig bloedverlies rond de 20e dag.... O-)
/ duimt
pi_102214860
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 08:59 schreef Vitapientje het volgende:
mangostine, je hebt gelijk. Kan je die ook gewoon overdag doen of moet t 's ochtends? Anders fiets ik na mijn werk langs de kruidvat en pies ze allebei onder ;)
Niks moet 's ochtends, maar je hebt na een nacht wel een geconcentreerdere hCG waarde, mocht je zwanger zijn. Is met name in het begin van de zwangerschap handig, als het 2e lijntje nog licht is.
Ik praat hierover alsof ik ervaringsdeskundige ben met tweede streepjes ofzo, verre van :')
pi_102215479
Idd wat mangostine zegt.

Ik had de dag ná mijn nod zelfs met ochtendpies nog een licht 2e streepje. (zag er op de foto spectaculairder uit dan in het echt)
Als je vanavond wilt testen zou ik na 15.00 uur niks drinken, en dan testen als je thuis bent. (rond 18.00)

En als je niks ziet gewoon morgenochtend weer. :P

Sommigen testen al voor de nod positief en sommigen pas enkele dagen na de nod.
pi_102217152
LB, bah het is niet eerlijk..! :*

En Mango ook ongesteld. Ook weer op naar de volgende ronde.

Happy, op naar een zomerkindje!! Lijkt mij ook wel wat (ook al een winterkindje)! ;)

En Vitapientje, spannend! Pies eens over zo'n ding! :P
pi_102220192
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:37 schreef Kwisted het volgende:

Theeleuter van harte gefeliciteerd. In welke ronde zat je? En welke symptomen voelde je?
Dank je en ook dank aan de rest die zo enthousiast heeft gereageerd. Dat je het verder met niemand nog kan delen, maakt het op die manier een stuk echter :D

We zaten in ronde 3, best goed dus. Ik heb echter (altijd al) een lange cyclus gehad van rond de 40 dagen, dus duren de rondes best lang. In mei zijn we begonnen.

De eerste maand was echt enorm ontpillen, ik was licht in mijn hoofd, misselijk, moe, etc. Kortom, volledige hormoonhuishouding over de toeren. cyclus van 39 dagen gehad, dus die was wel gelijk normaal.

Ronde erop zijn we achteraf gezien te vroeg gestopt (verplicht aan elkaar zitten is niet echt iets dat we allebei lang volhielden). cyclus van 42 dagen.

3e ronde wist ik toen redelijk zeker dat mijn cyclus dus als vanouds was en ben beter gaan rekenen wanneer het de betere dagen waren om te klussen. Testen erbij om te kijken of de berekeningen klopten en dat was gelukkig ook zo. Niet eens veel geklust, maar wel op het juiste moment ditmaal.

Behalve de ontpil maand heb ik me niet anders dan anders gevoeld. Kortom, alle lijven verschillen. De een heeft direct al de kwaaltjes terwijl de ander nietsvermoedend de NOD ziet voorbij gaan :)

Nogmaals succes allemaal, dat er maar meer mogen volgen!
pi_102220195
ik ben nu heel hard bezig alles op te houden tot 6 uur. En nu kan ik maar aan 1 dingen denken: lekker zeiken ;)
pi_102220245
Nou, nog steeds niet ongesteld. Dus misschien ga ik vanavond wel testen ('misschien' omdat ik tussen nu en vanavond nog altijd ongesteld kan worden :P).

Ben benieuwd :)
pi_102220674
ik ga duimen Vitapientje en Coco! ^O^
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_102220923
Ik duim ook voor jullie Vita en Coco!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  woensdag 21 september 2011 @ 17:25:49 #150
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_102225799
LB meid, ik hoop dat je snel 2 streepjes plast :*
Andere meiden wens ik ook allemaal succes!
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')