hmm dat dacht ik ook.. heb verlof vanaf juni,, en heb maar 1 dag in het zwembadje kunnen spelen met mijn dreumes...Had er toch echt wel andere voorstellingen bij..quote:Op woensdag 21 september 2011 08:35 schreef happyme28 het volgende:
LB, hoop dat dat felbegeerde streepje ook voor jou snel komt![]()
Theeleuter, gefeliciteerd![]()
Hier na een keurige cyclus van 31 dagen weer ongesteld geworden. Ik denk (en hoop) dat mijn cyclus nu wel weer redelijk op orde is aan mijn temperatuur te zien. Dus hopelijk deze maand een eerste echte poging! Toch wel weer spannend!
Verder draaien de duimen hier voorop voor klussende en wachtende meiden! September en oktober geven zomerkindjes(al ben ik ook super blij met mijn winterkindje hoor, maar verlof in de zomer lijkt me zo heerlijk
)
Hahaha, ja, dat kan ook. Ik had destijds ook met Daan verlof van maart t/m mei, dan denk je toch ook wel lekker buiten te kunnen lopen, maar dat kon alleen de laatste week van mijn verlofquote:Op woensdag 21 september 2011 08:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hmm dat dacht ik ook.. heb verlof vanaf juni,, en heb maar 1 dag in het zwembadje kunnen spelen met mijn dreumes...Had er toch echt wel andere voorstellingen bij..
Jeetje, 39 dagen. Dat schiet ook niet op hequote:Op woensdag 21 september 2011 08:14 schreef Mangostine het volgende:
Nou dames, hier is het vanochtend doorgebroken. Dag 39. Hè hè.
Op naar een nieuwe cyclus. Wie volgt?
Niks moet 's ochtends, maar je hebt na een nacht wel een geconcentreerdere hCG waarde, mocht je zwanger zijn. Is met name in het begin van de zwangerschap handig, als het 2e lijntje nog licht is.quote:Op woensdag 21 september 2011 08:59 schreef Vitapientje het volgende:
mangostine, je hebt gelijk. Kan je die ook gewoon overdag doen of moet t 's ochtends? Anders fiets ik na mijn werk langs de kruidvat en pies ze allebei onder
Dank je en ook dank aan de rest die zo enthousiast heeft gereageerd. Dat je het verder met niemand nog kan delen, maakt het op die manier een stuk echterquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:37 schreef Kwisted het volgende:
Theeleuter van harte gefeliciteerd. In welke ronde zat je? En welke symptomen voelde je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |