Bij Coco durf ik dat soort dingen wel te zeggenquote:Op woensdag 21 september 2011 19:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik kom hier ook even voor Coco een paar
Voorzichtige mini![]()
![]()
![]()
-smileys plaatsen
![]()
![]()
Dat het maar het begin mag zijn van de streepjesmoesson in dit topic![]()
Oh en Phaidra, 'nice shot'
Geslaagdquote:Op woensdag 21 september 2011 19:51 schreef Oksel het volgende:
Even een kennistest voor mij zelf..
De eisprong is in het midden van de cyclus. De cyclus start de eerste dag van de ongesteldheid, tot de volgende eerste dag van de ongesteld. Kans op zwangerschap is grootst 2 dagen voor en 2 dagen na eisprong. De eisprong (ovulatie met een moeilijk woord) kun je voelen, door buikpijn links of rechts in je buik. Verder kun je door de eisprong afscheiding hebben. Is het eitje bevrucht, moet het zich innestelen. Ook dit kan gepaard gaan met een bloedinkje..
Zoiets?
3 dagen voor en een halve erna. Ben op werk weggesneakt om op mn internetfoon blij te zijn voor Coco, als ik mncompu weer zie leg ik het beter uit.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:51 schreef Oksel het volgende:
Even een kennistest voor mij zelf..
De eisprong is in het midden van de cyclus. De cyclus start de eerste dag van de ongesteldheid, tot de volgende eerste dag van de ongesteld. Kans op zwangerschap is grootst 2 dagen voor en 2 dagen na eisprong. De eisprong (ovulatie met een moeilijk woord) kun je voelen, door buikpijn links of rechts in je buik. Verder kun je door de eisprong afscheiding hebben. Is het eitje bevrucht, moet het zich innestelen. Ook dit kan gepaard gaan met een bloedinkje..
Zoiets?
JAZEKER!!!quote:Op woensdag 21 september 2011 19:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hmm, dus vage menstruatieklachten kunnen juist wijzen op zwangerschap?
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:44 schreef Phaidra het volgende:
Wut wut coco!!!![]()
![]()
Zou wel heel stoer zijn hee! Voorlopig ben jij gewoon haske zwanger joh! Nice shot Martijn
Jouw ei mag natuurlijk niet uitgevlakt worden, da's waar.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
![]()
![]()
Meneer loopt nu al genoeg naast z'n schoenen, met zn superzaad
*schuift ranja* Komt wel goed schatjequote:Op woensdag 21 september 2011 19:44 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
*zucht* Elke keer als er weer iemand zwanger is, dan heb ik zoiets van;
Ik wil oooooooooooooooooooooooooooooookkkkk!!*insert hyper poppetje*
lol, ik neem niet aan dat je een studie maakt van de vruchtbaarheid voor een tentamen biologie, of welquote:
Ja, ik denk dat ik dat ook wel heb. Ik voel gewoon verder helemaal niks. Al ben ik op dit moment blijkbaar écht zwanger, want heb net de 2e test gedaan en die was ook positief...quote:Op woensdag 21 september 2011 19:28 schreef Zoë23 het volgende:
Ja dat snap ik wel.
Zolang je nog geen echo hebt gezien blijft het ook wel onwerkelijk denk ik (heb ik iig) vooral omdat alles zo pril is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus. Ik denk dat het dan echt zo is...
Nee, beetje buikpijntjes (maar ik heb een chronische darmziekte, dus dat wil nog niet eens zoveel zeggen, hahaquote:Op woensdag 21 september 2011 20:00 schreef covie het volgende:
Is het een beetje rommelig, kleine steekjes ter hoogte van je schaambot?
(ik dacht steeds dat ik of moestof soort van misselijk maar niet echt misselijk)
) en wat rugpijntjes. Net alsof ik ongesteld ga worden. Niks misselijk, geen grotere borsten of gevoeligere borsten of wat dan ook.
Blijkbaar wel! http://mens-en-gezondheid(...)-en-de-standjes.htmlquote:Op woensdag 21 september 2011 20:04 schreef Oksel het volgende:
Oh, en kan Martijn wellicht nog wat tips geven? Richting, vermogen, diepte, wellicht temperatuur en bovenal; standje?
Ik ben wel na de eerste échte poging voor de grap met mijn benen omhoog gaan liggenquote:Op woensdag 21 september 2011 20:04 schreef Oksel het volgende:
Oh, en kan Martijn wellicht nog wat tips geven? Richting, vermogen, diepte, wellicht temperatuur en bovenal; standje?
Ik zal het hem eens vragenquote:Op woensdag 21 september 2011 20:04 schreef Oksel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |