abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101988890
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Aanpassingen van je NOD gaarne dikgedrukt in je post plaatsen.

NOD:
26 augustus Skoap
02 september Marjolijntje
04 september Lijnloos
28 september Marjolijntje
28 september Clauwhee
15 oktober jaantje_
25 oktober Sopho

Ladyblack (08-2010)
Winks
Fenne
Dananana
frummeltje86 (12-2010)
Kolonia (04-2009)
papillion

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

Afkortingen:
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 25-09-2011 20:10:20 ]
pi_101988949
En mijn laatste post:

quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 20:10 schreef Labelloo het volgende:
Hhmm... hier lijkt het toch niet wat te worden deze maand...! :{ Ik weet het nog niet zeker hoor, maar net bij het afvegen heel iets bloed.. :{
pi_101989406
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 20:12 schreef Labelloo het volgende:
En mijn laatste post:

[..]

-O-

Hopelijk is het vals alarm :*
pi_101990027
Labelloo, dat zou jammer zijn, afwachten maar!

Iemand vroeg naar mijn cyclus. Ik begon in april met 29 dg. Mei idem.
Juni 31 dg
Juli 29 dg
Augustus 33 dg.

Kan dat ie nu langer duurt hoor, maar vandaag was dag 33.
Ik durf morgen niet te testen hoor! :@ veel te bang voor teleurstelling...
pi_102000970
Nanadu hoe is het, buikgriep al voorbij?
Mangostine wel testen hoor, ben erg benieuwd. Maar kan me je onzekerheid wel voorstellen, nu kan je nog stiekem hopen en als je dan geen streepje ziet is het zo definitief deze maand. Maar wat klets ik je moet gewoon een streepje te zien krijgen.
Labelloo balen, sluit me aan bij cocotrimonium.
Frummel wat frustrerend dat je lichaam je zo voor de gek houdt.
Vitapientje leuk dat je toch de vruchtbare dagen geklust hebt en je nu weer hier aansluit.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet 4 weken vantevoren gestart ben met foliumzuur :@ . Geloof niet dat het al gelijk raak kan zijn bij mij, denk dat ik er heel lang over ga doen. Maar ik wacht het voorlopig rustig af.
Ik ga in de duimmodus voor de meiden die het nodig hebben :* .
  † In Memoriam † vrijdag 16 september 2011 @ 00:27:17 #6
309370 Nanadu
pi_102003597
Sethiwe het gaat iets beter, geen koorts meer. Ik blijf alleen wel last houden van hevige buikpijnaanvallen, duurt meestal niet lang maar zijn wel intens. Het zullen wel mijn darmen zijn die bij moeten komen, maar als ik er vannacht weer zo slecht door slaap bel ik morgenochtend voor de zekerheid de huisarts. Dat ik ongesteld ben helpt natuurlijk ook niet mee :N

verder lukt het mij nog niet echt om bij te lezen, maar zocht wat afleiding terwijl ik in mijn bedje lig ;(

in ieder geval zag ik dat het morgen spannend is voor mangostine!
pi_102006430
Dames, het is streepjesdag!!! Wie begint??
pi_102006434
Negatief -O-
Beterschap Nanadu!

Hoe is het met mijn mede-NOD-ers? /duim
pi_102007157
Balen Mangostine... -O-

Ik heb geen test gedaan (of zelfs in huis gehaald). Bloedverlies neemt toe, een test lijkt me helaas niet meer nodig.

Sopho, alle hoop is op jou gericht nu :P .

Labelloo, voor jou ga ik heel hard duimen dat het niet doorzet!
pi_102007279
Jammer jaan! Vol goede moed de volgende ronde in dan maar...

Sophoooo...? O-)
pi_102007431
Nu hard aan het werk tot vanavond laat. Ik ben bang dat het morgen gaat worden voor ik test of vanavond laat. -O-

Maar nog steeds geen }) ! Dus nog vol goede hoop!

Balen Magonstine! Volgende ronde beter! :7 Ook voor jou Jaantje!

Het lijkt erop dat de weersvoorspelling net zo accuraat is als in het echt, geen peil op te trekken!
pi_102007508
Ja hallo sopho, dat wordt dus vanavond testen hè. Anders is het voor ons toch ook niet leuk? ;)
Wij hebben recht op streepjes vandaag *O*
pi_102007551
Oh wat jammer Jaantje en Magostine :(
pi_102007553
^O^ is goed Mangostine! Maar aangezien ik nog niet weet wat mijn cyclus is, kan ik nog niks garanderen: disclaimer!
Ben eigenlijk ook een beetje raar ermee. De test staart me al een week aan en toch durf ik ergens niet. Alsof ik bang ben om teleurgesteld te worden. |:(
pi_102007885
ah voor de dames die ongesteld zijn geworden.. :*

spannend sopho!

Hoop op streepjes, en al niet deze maand, dan volgende maand :* *O*
pi_102008312
-O- Dit was niet de afspraak!

Jaantje dit gaat m dan inderdaad niet worden ;(
Maar mangostine zolang er nog geen }) is dan gewoon nog een beetje hopen.

Sopho idd de weersvoorspelling klopte niet ;( Misschien dat ik maar een baan moet zoeken bij het knmi waar ze ook goed zijn in het verkeerd voorspellen :P
pi_102008342
He, jammer Jaan. :*

Ik ga volgens mij ook keihard ongesteld worden. Vanochtend flinke onderbuikpijn/krampen. Nog geen bloed, maar dat zal wel ieder moment komen, denk ik.

Ik wou dat ik niet vergeten was wanneer ik precies ongesteld ben geweest, de laatste keer :')
pi_102009650
Dikke :* voor de dames die volgende maand vol goede moed er tegen aan gaan!

Coco, het kan dus nog?
pi_102010229
Jaantje en Mangostine, wat jammer...

Ik zit ook nog te wachten op ongesteld worden. Gister was namelijk de dag. Het lijkt nu complete stilte: geen pms, geen buikkrampen, geen pijnlijke borsten (dat heb ik elke maand). En na te hebben gelezen dat je ook geen klachten kan hebben bij een zwangerschap, zit er nu een kiempje in mijn hoofd dat dit ook iets anders zou kunnen betekenen. Rustig afwachten...

[ Bericht 3% gewijzigd door Vitapientje op 16-09-2011 10:57:51 ]
pi_102011979
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 10:30 schreef Sopho het volgende:
Dikke :* voor de dames die volgende maand vol goede moed er tegen aan gaan!

Coco, het kan dus nog?
In principe wel. Ben nog niet ongesteld. Maar ik denk niet dat het nu al gaat gebeuren hoor. Dit is onze eerste poging, zeg maar. En ik heb het idee dat het wel een tijdje gaat duren voor het zover is. Mgoed, we zullen zien :)
pi_102012410
Oeh Vita, spannend, 1 dag overtijd dus..?
pi_102012744
Mangostine, ja, 1 dag overtijd. Maar ik ben nu ziek, dus dat kan van invloed zijn. Of misschien dat ik mijn spiraaltje heb laten verwijderen en daardoor lichte bloeding heb gehad?
En ik heb hetzelfde als Coco, het is de eerste maand. Ik had wel een koperspiraaltje, dus zodra hij eruit is, ben je gelijk vruchtbaar. Dus niet dat ik eerst hormonen kwijt moet raken.

Maar ik kan het me nauwelijks voorstellen. Ik hoop nu ook nergens op. Misschien heb ik wel verkeerd geteld? Ik geef mezelf in ieder geval tot na het weekend.

Maar het komt wel ineens dichtbij... ;)
pi_102013142
Streepjes willen we zien!
Ik heb deze maand helemaal geen eisprong ofzo? Normaal weet ik het gezien mijn afscheiding,maar helemaal niets,niente nada. In principe zou ik volgende week mijn NOD hebben
pi_102013179
Het zou toch wel wat zijn he, gelijk de eerste keer raak.
Is het dan ook je eigen cyclus die doorloopt, of moet een en ander weer op gang komen?
pi_102013203
milka, let je alleen op afscheiding, of ook andere signalen van een eisprong?
Ik kan hem altijd best goed voelen. True story! :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')