abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102254770
coco; gefeliciteerd!!!

en de slankies zijn liefffffff..

me is ook oud-slankaholic ..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_102255461
*O* Theeleuter en Cocotrimonium *O*

Super mooi zeg. Beiden volgens mij ook lekker snel door naar het volgende topic. Het is jullie gegund. Ipv jaloers te zijn ga ik er gewoon heel hard vanuit dat de rest jullie volgende ronde gewoon achterna vlieg! ;)

Succes met wachten voor alle andere dames en een :* voor wie het nodig heeft.

Een speciale :* voor Ladyblack, het is gewoon al rot dat je al in het ander topic post en confronterend te zien dat je ook 'n jaar bezig bent. Voor nu kruip ik bij je op de bank met dat kopje thee, de chocola en de kruik. Volgende ronde moet je ook maar gewoon lekker met mij door naar het juiste topic.
pi_102257522
Nou, ik zeg het ook gewoon: ik ben stikjaloers hoor! :6
pi_102258411
Mangostine, ik sluit me bij je aan! Ben heel blij voor iedereen, maar ik wil oooooook!
Hier nog steeds niks, geen bloed, geen slijm, geen streepjes. Ga maar weer eens een pak geduld open maken.
  Vis een optie? donderdag 22 september 2011 @ 13:34:58 #230
70532 loveli
N
pi_102258496
^^

En ik duim ook mee voor LB :*
crap in = crap out
pi_102258559
O ik wilde even zeggen gefeliciteerd coco *O* En ook even hier dat je niet meer mag ontbijten met cola light. Iedere dag 4 stuks fruit (2 voor jou, 2 voor de baby) en 400 gram groente (200 voor de baby, 200 voor jou) en allemaal gezonde dingen verder :Y (Voor het geval je slank ontvlucht kunnen ze hier een beetje op je letten O-))

Gefeliciteerd *O* *O* *O*
Worry is a misuse of imagination
pi_102258585
Ik ben nog niet eens bezig en ik ben al jaloers. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_102272708
wat een vrolijkheid hier :D bij mij is ook donderwolkje opgetrokken: de eerste tekenen van menstruatie hebben zich aangediend. Morgen breekt de (zeer gewenste) hel los. Ik richt me op 28 oktober, mijn volgende NOD
pi_102273630
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:20 schreef Vitapientje het volgende:
wat een vrolijkheid hier :D bij mij is ook donderwolkje opgetrokken: de eerste tekenen van menstruatie hebben zich aangediend. Morgen breekt de (zeer gewenste) hel los. Ik richt me op 28 oktober, mijn volgende NOD
Fijn, dan kun je nu in ieder geval deze maand nu echt afsluiten :) Ik ga duimen voor de 28e van oktober :) ^O^
pi_102274170
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben nog niet eens bezig en ik ben al jaloers. :+.
+1 :X
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_102274213
Ik ga nu voor de eerste echte ronde, maar gelijk met ovu-testen aan de slag, ben zo ongeduldig :D

Denk dat mijn NOD ergens derde week oktober gaat zijn. Mooie maand om zwanger te worden Vita! *O*.
pi_102274280
Er is inderdaad een positieve flow.. laten we die doorzetten de komende tijd. Net zolang totdat het topic snel leeggelopen is! :)
pi_102274458
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:51 schreef Labelloo het volgende:
Er is inderdaad een positieve flow.. laten we die doorzetten de komende tijd. Net zolang totdat het topic snel leeggelopen is! :)
Duim ook voor jou, ook gewoon mee in oktober hoor ;).
pi_102275516
Coco! Wooooooohooooo! Van harte meis! *O* *O* *O*
pi_102276389
coco, thanks :-)

ennuh girls, oktober wordt streepjesmaand. We gaan ervoor!
pi_102278224
Ok misschien kun je naast schijnzwanger ook een schijneisprong hebben (ik wilde eiersprong typen :')) Maar ik denk echt dat ik vandaag mijn eisprong heb.

Vorige maand was ontpillen en duurde 31 dagen. Als ik nu mijn eisprong heb dan zou ik deze maand een cyclus van 28 dagen hebben. Wat ik zo hoor zit er bij de meeste dames wel wat wisseling in aantal dagen van de cyclus.

Maar ik voelde vanmiddag echt wat steekjes achter elkaar helemaal onderin mijn buik. En ja ik ben nu wel echt gespits op alles wat ik voel. En nu ook nog de symptomen qua afscheiding erbij.. (haha sorry maar praten over afscheiding blijf ik beschamend vinden :@ )

Ik lok mijn vriend dadelijk mee naar boven. Maar ik moet zeggen, veel plezier ervaar ik niet aan het seksen om zwanger te raken. Voelt toch wel als een 'moetje'. Merk ook bij mijn vriend dat hij het ook niet heel fijn vind zo. Hopelijk is het dus vanavond raak haha.

Wish me luck ladies!! ^O^
pi_102278867
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 21:57 schreef Kwisted het volgende:
Wish me luck ladies!! ^O^
Gogogooo! Bats ze O+

Ik zal aan je denken terwijl je... Wacht... Let me rephrase that :P

Ik ga voor je duimen!!!
pi_102285396
Kwisted succes, een beetje laat, maar beter laat dan nooit, moet je maar denken.

Papillion je vliegt zelf toch ook mee naar het volgende topic? :Y

Sopho ook nog steeds aan het wachten...., hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en je verder kan voor de volgende ronde :* Hoeveelste dag is het nu?

Ik zit nu op dag 34 nadat de ring eruit is en nog steeds niets.
Ga proberen (rustig) te wachten tot volgende week als ik dan nog niet ongesteld ben, ga ik een test doen.
Ben bang als ik nu al poging 0/1 begin met testen, ik dat straks elke maand ga doen 8)7 .
  vrijdag 23 september 2011 @ 00:09:18 #244
171422 LadyBlack
paint it black
pi_102285588
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 11:53 schreef papillion het volgende:
Een speciale :* voor Ladyblack, het is gewoon al rot dat je al in het ander topic post en confronterend te zien dat je ook 'n jaar bezig bent. Voor nu kruip ik bij je op de bank met dat kopje thee, de chocola en de kruik. Volgende ronde moet je ook maar gewoon lekker met mij door naar het juiste topic.
:* ik zag dat jij ook al een jaar bezig bent..... * chocola toeschuift
Ga je een arts bezoeken om te kijken waarom het zo lang duurt? (of heb ik ergens overheen gelezen :@ )
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:34 schreef loveli het volgende:
^^

En ik duim ook mee voor LB :*
O+ dank!
pi_102288588
En ze zijn er }) dus mijn nieuwe NOD is 25 oktober. Oktober gaat de streepjesmaand worden!

Dikke :* voor de meiden die al maanden bezig zijn.
pi_102288744
Nou, schone lei, en gaan Soph.
Mijn ongesteldheid valt eigk wel mee. Duurt nu 3 dagen en wordt al minder. Alleen de eerste dag was ècht pijnlijk.
Ik had er wat meer ellende van verwacht na 39 dagen, mgoed, des te sneller weer klaar voor de strijd :p
pi_102288939
Volgens mij was gisteren een massale klus(bats) dag hier,ook wij deden mee. Moet zeggen dat het steeds lastiger wordt het niet een verplicht nummertje te maken. (kreeg meneer tijdens ook nog kramp in zijn been,weg libido,haha)
pi_102291765
mjaah, ik doe denk ik een Coco want ik hou mij er niet zo mee bezig. Batsen ( :P ) moet leuk blijven....nou is dat bij ons niet zo moeilijk O-) :+

LB en ieder die wat langer bezig is :*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_102292145
Hier sinds woensdag ook een beetje bloed bij afvegen, dus het zal een dezer dagen wel echt doorbreken.

Ik kan me zo goed voorstellen dat je de neiging krijgt om het bijltje er bij neer te gooien als het wat langer duurt. En dat vrijen ook wat minder spontaan en gezellig wordt. Sterkte en een knuffel voor alle dames voor wie dat opgaat.

Oh en Coco! Wat een prachtige strepen meid, je bent overduidelijk zwanger hoor!
pi_102292197
Op naar oktober voor een streepjesregen!

Quiztet en Sopho sterkte met }) }).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')