Hier hetzelfde. Kramp aanwezig, ongesteldheid nog niet. Verwacht 'm rond de woensdag. Als 'ie er dan nog niet is, ga ik langzaam een beetje zenuwachtig wordenquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:53 schreef Sethiwe het volgende:
Hier af en toe een krampje dat ik denk van de ongesteldheid gaan beginnen, maar tot op heden niets, maar volgende week zal het wel losbarsten denk ik.
Ik heb nu 4 mensen om me heen die zwanger zijnquote:Op zondag 18 september 2011 16:58 schreef Labelloo het volgende:
Spannend Sethiwe en Coco!!
En KatyM, voor jou ook nog spannend lees ik! En wat leuk voor je vriendin! Begrijpelijk dat je nu ook wilt! Heb ik ook, het lijkt wel alsof de hele wereld om mij heen ineens zwanger is!
Helaas niet, gisteren ongesteld geworden...quote:Op zondag 18 september 2011 17:12 schreef KatyM het volgende:
[..]
Labello, kan het bij jou nog wel deze ronde? Of ga je voor volgende maand?
He bah, na vaak teleurgesteld te worden is het ook lastig steeds positief te blijven. Je hebt elke maand weer een kans maar kan me voorstellen dat je er ontzettend van baalt. Mag ik vragen hoelang je nu bezig bent?quote:Op zondag 18 september 2011 18:38 schreef Labelloo het volgende:
[..]
Helaas niet, gisteren ongesteld geworden...
Ik merk ook echt dat ik er deze keer meer moeite mee heb dan de vorige keren. Natuurlijk ga ik weer voor de volgende ronde, maar begin soms het vertrouwen in mezelf een beetje kwijt te raken.
We zijn nu 6 rondes bezig, dus dat is eigenlijk nog helemaal niet zo heel erg lang. Wij hebben al 1 kindje maar ik weet niet hoe lang we er toen mee bezig zijn geweest. We waren er toen namelijk helemaal niet zo heel bewust mee bezig (geen anticonceptie maar met het idee dat het leuk zou zijn als het zou lukken).quote:Op zondag 18 september 2011 19:41 schreef KatyM het volgende:
[..]
He bah, na vaak teleurgesteld te worden is het ook lastig steeds positief te blijven. Je hebt elke maand weer een kans maar kan me voorstellen dat je er ontzettend van baalt. Mag ik vragen hoelang je nu bezig bent?
Dat valt eigenlijk wel mee, maar elke nieuwe ronde is er één teveel natuurlijk. Je hoort wel vaker dan die insteek (we zien wel als het lukt) heel goed werkt. Het was mijn voornemen dat ook toe te passen, maar vooralsnog lukt die nonchalante houding me niet zoquote:Op zondag 18 september 2011 20:09 schreef Labelloo het volgende:
[..]
We zijn nu 6 rondes bezig, dus dat is eigenlijk nog helemaal niet zo heel erg lang. Wij hebben al 1 kindje maar ik weet niet hoe lang we er toen mee bezig zijn geweest. We waren er toen namelijk helemaal niet zo heel bewust mee bezig (geen anticonceptie maar met het idee dat het leuk zou zijn als het zou lukken).
Wel heel, heel voorzichtig hoor. Misschien heb ik ineens een hele korte cyclus, het kan. Ik reken nergens op. Probeer ik.quote:Op zondag 18 september 2011 21:23 schreef Mangostine het volgende:
Oeh Katy, spannend... ik ga voorzichtig in de duimstand!
quote:Dat valt eigenlijk wel mee, maar elke nieuwe ronde is er één teveel natuurlijk. Je hoort wel vaker dan die insteek (we zien wel als het lukt) heel goed werkt. Het was mijn voornemen dat ook toe te passen, maar vooralsnog lukt die nonchalante houding me niet zo .
Ik had (en heb) ook dat voornemen. Moet eerlijk zeggen dat het me ook niet helemaal lukt. Denk dat dat deels komt door dit topicquote:Op zondag 18 september 2011 21:26 schreef KatyM het volgende:
Het was mijn voornemen dat ook toe te passen, maar vooralsnog lukt die nonchalante houding me niet zo.
quote:Op zondag 18 september 2011 23:03 schreef Susie het volgende:
@KatyM; mijn cyclus na het stoppen met de pil was ook 22 dagen, hoe de menstruatie was, dat weet ik niet meer.
Het lijkt erop dat ik dat nu ook heb. Na 21 dagen al ongesteld, nu de derde dag, maar lang niet zo heftig als toen ik eerst gestopt was. Dat komt misschien nog dan.quote:Op zondag 18 september 2011 23:10 schreef papillion het volgende:
Ik weet nog wel dat ik vorig jaar naar het stoppen van de pil heel bang was dat ik weer zo verdomd last zou hebben van mijn menstruatie. Kwam de eerste menstruatie en die stelde echt 3x niets voor. De tweede was duidelijk al heftiger, en bij de 3e waren helaas alle oude kwaaltjes terug.
Oh ja, ik vind de voordelen ook veel sterker wegen dan de 'nadelen'quote:Op maandag 19 september 2011 11:42 schreef KatyM het volgende:
Coco, ik denk ook dat dit topic meer je aandacht erbij houdt, maar aan de andere kant, google ik me zelf ook helemaal suf op allerlei vage klachten en onduidelijke termen, dus in die zin ben ik er zelf schuldig aan hoor.
Het leuke is wel dat als het nu raak is bij iemand, dat je je blijdschap kan uiten en dat er veel mensen meeleven, dat is weer de andere kant. En ik heb nu toch een reden om naar woensdag uit te kijken![]()
.
Van harte Theeleuter!!! Op naar een fijne en goede zwangerschap!quote:Op maandag 19 september 2011 15:25 schreef Theeleuter het volgende:
Zo, na een maand de ovulatietesten van sensitest geprobeerd te hebben en op vakantie te zijn geweest, testen en maandverband mee, heb ik voorlopig geen maandverband meer nodig en mag de fles wijn dichtblijven.
Ik zit met een lange cyclus van rond de 40 dagen, dus het duurde even voor we wisten wanneer we nuttig bezig waren en voordat je eindelijk de uitslag hebt, maar al met al is me deze manier met ovulatietesten goed bevallen.
Ik wilde me in ieder geval melden bij de september streepjes (11 sept test gedaan). En jullie allemaal heel veel succes wensen en beterschap voor de zieken!
Gek genoeg helemaal niets gevoeld in het begin, inmiddels last van gevoelige borsten. Ach zonder klachten zou ik nauwelijks kunnen geloven dat ik zwanger ben, dus hebben ze toch hun nutquote:Op maandag 19 september 2011 15:36 schreef Sopho het volgende:
Gefeliciteerd Theeleuter
![]()
Dat alles goed blijft gaan en je maar weinig klachten hebt!
Nou het lijkt nu eind dag 3 minder te worden, maar zeker niet alleen bruinbloed hoor, ook wel lichtroze. Ga gewoon uit van m'n menstruatie, dan is het toch na m'n pilstop snel op gang gekomen. Hopelijk komt de volgende ook weer regelmatig, of niet meer natuurlijkquote:Op maandag 19 september 2011 13:08 schreef __Isis__ het volgende:
KatyM is het nog steeds 'bruin' bloed?
Mijn eerste menstruatie na het stoppen met de pil was ook na een dag of 21, en alleen een paar dagen bruin en ook geen hele grote hoeveelheden. Bleek innestelingsbloed te zijn! Ik duim voor je dat dit bij jou ook het geval is, maar wil je natuurlijk ook geen valse hoop geven!
Ik zou het echt niet weten, hoe merk je of iets een innestelingsbloeding is? Ik heb gewoon kramp en ik voel constant m'n onderbuik.quote:Op maandag 19 september 2011 20:57 schreef Regenboogjes het volgende:
Woohoo! Theeleuter! Van harte!Ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap toe!
Katy, weet je zeker dat het geen innestelingsbloeding is?
Mijn NOD is volgende week. Ik vind de wachtweken zo moeilijk he; alles wat je voelt in je lichaam wordt overgeanalyseerd.
Stel, je bent zwanger, hoe snel zou je dan verschijnselen kunnen hebben?
Ik ben sinds een dag of twee erg moe, mijn borsten voelen zwaarder en zijn gevoelig/pijnlijk en gisterochtend werd ik misselijk wakker!![]()
Ondanks dat ik mn nod volgende week pas is heb er ik tegen beter weten in al een testje tegenaan gegooid; negatief, natuurlijk.
had ongeveer 5dgn voor NOD symptomen maar was daarvoor ziek dus dat is lastig zeggen.quote:Op maandag 19 september 2011 20:57 schreef Regenboogjes het volgende:
Woohoo! Theeleuter! Van harte!Ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap toe!
Katy, weet je zeker dat het geen innestelingsbloeding is?
Mijn NOD is volgende week. Ik vind de wachtweken zo moeilijk he; alles wat je voelt in je lichaam wordt overgeanalyseerd.
Stel, je bent zwanger, hoe snel zou je dan verschijnselen kunnen hebben?
Ik ben sinds een dag of twee erg moe, mijn borsten voelen zwaarder en zijn gevoelig/pijnlijk en gisterochtend werd ik misselijk wakker!![]()
Ondanks dat ik mn nod volgende week pas is heb er ik tegen beter weten in al een testje tegenaan gegooid; negatief, natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |