abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102065440
Nanadu, gelukkig weer aan de beterende hand! Ik heb geen tips voor je, ik gebruik nog geen ovutesten.

Marjolijntje, ook al flink ziek. Beterschap!

Ik heb ook alweer een wijntje op. Maar ik had m natuurlijk liever laten staan ;) .

Lieve modjes, mag mijn nieuwe NOD op 15 oktober?
pi_102065460
Vitapientje ook al negatief.. balen zeg! :*

Nanadu, fijn dat je weer wat beter bent! En over de ovutesten, ik heb de afgelopen 2 maanden testen van sensitest gebruikt. Dit zijn kleine dipsticks. Ik vind ze handig, en goedkoop!

Marjolijntje een voedselvergiftiging, oeh dat is vervelend zeg! Hopelijk ben je snel weer helemaal beter!
pi_102065654
Zit ik net het weekend in Berlijn met mijn vader,heb ik mijn eisprong! Nu effe niet zeg! Morgen weer terug,dan alsnog maar een poging tot baby...
Jammer van al die nieuwe NODs
pi_102065878
Balen milka, jaantje en de zieke dames :(

Over de ovulatie test, die van sensitest gebruik ik ook, handig en goedkoop. En gewoon netjes in 'n neutrale envelop bezorgd. Hou niet zo van testen kopen in de plaatselijke drogisterij, altijd wel iemand die je aan staat te gapen.
pi_102067491
Vitapientje balen zeg, maar een voordeel dat je je dus niet meer druk hoeft te maken over het foliumzuur :{ .
Marjolijntje beterschap.
Nanadu, gelukkig dat je je weer beter voelt.
Milka morgen gelijk naar je man toe :9 als je thuis bent.

Hier af en toe een krampje dat ik denk van de ongesteldheid gaan beginnen, maar tot op heden niets, maar volgende week zal het wel losbarsten denk ik.
pi_102088596
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 20:53 schreef Sethiwe het volgende:

Hier af en toe een krampje dat ik denk van de ongesteldheid gaan beginnen, maar tot op heden niets, maar volgende week zal het wel losbarsten denk ik.
Hier hetzelfde. Kramp aanwezig, ongesteldheid nog niet. Verwacht 'm rond de woensdag. Als 'ie er dan nog niet is, ga ik langzaam een beetje zenuwachtig worden :P
pi_102098670
Dan hoop ik dat je woensdag zenuwachtig bent O-).
pi_102099446
Spannend!

Ik heb wel iets raars..ik ben 26 aug gestopt met de pil en twee weken later flink gesext. Het is nu 22 dagen later en ik heb bruin bloedverlies. Nu al de tweede dag. Zou dat gewoon oud bloed zijn wat er nu nog uit moet voordat ik echt ongesteld ga worden? Of zou dit m'n menstruatie al zijn...? Ik ben oit eens eerder gestopt met de pil maar heb nog nooit zo'n korte cyclus gehad.

Ik ben de draad even kwijt, eerst maar eens kijken of dit langer dan 2 dagen gaat duren...

Edit: Hoor net dat een vriendin zwanger is van de eerste! Ik wil ook! :o

[ Bericht 15% gewijzigd door KatyM op 18-09-2011 15:51:30 ]
pi_102102071
Spannend Sethiwe en Coco!!

En KatyM, voor jou ook nog spannend lees ik! En wat leuk voor je vriendin! Begrijpelijk dat je nu ook wilt! Heb ik ook, het lijkt wel alsof de hele wereld om mij heen ineens zwanger is!
pi_102102594
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 16:58 schreef Labelloo het volgende:
Spannend Sethiwe en Coco!!

En KatyM, voor jou ook nog spannend lees ik! En wat leuk voor je vriendin! Begrijpelijk dat je nu ook wilt! Heb ik ook, het lijkt wel alsof de hele wereld om mij heen ineens zwanger is!
Ik heb nu 4 mensen om me heen die zwanger zijn :D. Zo snel kan het gaan.

M'n bloedverlies is nu al bijna weer weg, toch wel 24 uur geduurd, geen idee wat het precies is geweest, we wachten af. Ik ga er niets van denken, probeer ik, heel hard ;).

Labello, kan het bij jou nog wel deze ronde? Of ga je voor volgende maand?
pi_102105911
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 17:12 schreef KatyM het volgende:

[..]

Labello, kan het bij jou nog wel deze ronde? Of ga je voor volgende maand?
Helaas niet, gisteren ongesteld geworden...
Ik merk ook echt dat ik er deze keer meer moeite mee heb dan de vorige keren. Natuurlijk ga ik weer voor de volgende ronde, maar begin soms het vertrouwen in mezelf een beetje kwijt te raken.
pi_102108448
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 18:38 schreef Labelloo het volgende:

[..]

Helaas niet, gisteren ongesteld geworden...
Ik merk ook echt dat ik er deze keer meer moeite mee heb dan de vorige keren. Natuurlijk ga ik weer voor de volgende ronde, maar begin soms het vertrouwen in mezelf een beetje kwijt te raken.
He bah, na vaak teleurgesteld te worden is het ook lastig steeds positief te blijven. Je hebt elke maand weer een kans maar kan me voorstellen dat je er ontzettend van baalt. Mag ik vragen hoelang je nu bezig bent?
pi_102109994
quote:
8s.gif Op zondag 18 september 2011 19:41 schreef KatyM het volgende:

[..]

He bah, na vaak teleurgesteld te worden is het ook lastig steeds positief te blijven. Je hebt elke maand weer een kans maar kan me voorstellen dat je er ontzettend van baalt. Mag ik vragen hoelang je nu bezig bent?
We zijn nu 6 rondes bezig, dus dat is eigenlijk nog helemaal niet zo heel erg lang. Wij hebben al 1 kindje maar ik weet niet hoe lang we er toen mee bezig zijn geweest. We waren er toen namelijk helemaal niet zo heel bewust mee bezig (geen anticonceptie maar met het idee dat het leuk zou zijn als het zou lukken).
pi_102115404
Oeh Katy, spannend... ik ga voorzichtig in de duimstand!
pi_102115593
Balen Labelloo :(
ik merk inderdaad ook dat ik er aardig slechte zin van kan krijgen. En ben nog niet eens zo lang bezig als jij.
Je kunt niet meer dan hopen op een vruchtbare volgende ronde! :*
pi_102115663
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 20:09 schreef Labelloo het volgende:

[..]

We zijn nu 6 rondes bezig, dus dat is eigenlijk nog helemaal niet zo heel erg lang. Wij hebben al 1 kindje maar ik weet niet hoe lang we er toen mee bezig zijn geweest. We waren er toen namelijk helemaal niet zo heel bewust mee bezig (geen anticonceptie maar met het idee dat het leuk zou zijn als het zou lukken).
Dat valt eigenlijk wel mee, maar elke nieuwe ronde is er één teveel natuurlijk. Je hoort wel vaker dan die insteek (we zien wel als het lukt) heel goed werkt. Het was mijn voornemen dat ook toe te passen, maar vooralsnog lukt die nonchalante houding me niet zo :+.

Maar ik hoop dat het in ieder geval dit jaar nog lukt, dat zou mooi zijn en dan zit je perfect gemiddeld :).
pi_102115747
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:23 schreef Mangostine het volgende:
Oeh Katy, spannend... ik ga voorzichtig in de duimstand!
Wel heel, heel voorzichtig hoor. Misschien heb ik ineens een hele korte cyclus, het kan. Ik reken nergens op. Probeer ik.
pi_102122221
quote:
Dat valt eigenlijk wel mee, maar elke nieuwe ronde is er één teveel natuurlijk. Je hoort wel vaker dan die insteek (we zien wel als het lukt) heel goed werkt. Het was mijn voornemen dat ook toe te passen, maar vooralsnog lukt die nonchalante houding me niet zo .
:@ Ik geloof dat ik dit ook had kunnen schrijven.
Spannend KatyM.
  zondag 18 september 2011 @ 23:03:31 #69
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102122978
@KatyM; mijn cyclus na het stoppen met de pil was ook 22 dagen, hoe de menstruatie was, dat weet ik niet meer.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_102123458
Ik weet nog wel dat ik vorig jaar naar het stoppen van de pil heel bang was dat ik weer zo verdomd last zou hebben van mijn menstruatie. Kwam de eerste menstruatie en die stelde echt 3x niets voor. De tweede was duidelijk al heftiger, en bij de 3e waren helaas alle oude kwaaltjes terug.
pi_102130201
Hier nog steeds niks, maar de opgeblazen buik is gelukkig weer verdwenen.
Geen idee wanneer het systeem op gang komt, ik zit nu op de dertig dagen.

:* voor Labelloo, volgende ronde beter meid! Ik kan begrijpen dat het frusterend werkt. Je weet dat je het kan, maar dan nog duurt het te lang voordat het raak is.

Heel spannend voor KatyM, misschien misschien.

Mijn cyclus ging de vorige keer ook alle kanten op behalve een regelmatige, dus ik verwacht nu niet anders. Wel lekker, want we klussen gewoon dapper de weken door :D

En Coc, ik hoop dat je woensdag zenuwachtig wordt >:)
pi_102132443
quote:
14s.gif Op zondag 18 september 2011 21:26 schreef KatyM het volgende:
Het was mijn voornemen dat ook toe te passen, maar vooralsnog lukt die nonchalante houding me niet zo :+.
Ik had (en heb) ook dat voornemen. Moet eerlijk zeggen dat het me ook niet helemaal lukt. Denk dat dat deels komt door dit topic :P En mijn schoonzusje die ook bezig is ;)

Nu merk ik namelijk dat ik bij allerlei lichamelijke signalen meteen vraagtekens plaats. Mede doordat ik anderen er hier over zie schrijven. Anders was het bijvoorbeeld niet eens bij me opgekomen om een bepaalde kramp op een bepaalde manier op te vatten :D

Niet dat ik dat per se vervelend vind, want in dat geval zou ik hier gewoon wegblijven. Maar ik denk wel dat ik er daardoor meer mee bezig ben dan anders het geval zou zijn. Ben me veel meer bewust van alles, zeg maar.
pi_102133918
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 23:03 schreef Susie het volgende:
@KatyM; mijn cyclus na het stoppen met de pil was ook 22 dagen, hoe de menstruatie was, dat weet ik niet meer.
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 23:10 schreef papillion het volgende:
Ik weet nog wel dat ik vorig jaar naar het stoppen van de pil heel bang was dat ik weer zo verdomd last zou hebben van mijn menstruatie. Kwam de eerste menstruatie en die stelde echt 3x niets voor. De tweede was duidelijk al heftiger, en bij de 3e waren helaas alle oude kwaaltjes terug.
Het lijkt erop dat ik dat nu ook heb. Na 21 dagen al ongesteld, nu de derde dag, maar lang niet zo heftig als toen ik eerst gestopt was. Dat komt misschien nog dan.

Coco, ik denk ook dat dit topic meer je aandacht erbij houdt, maar aan de andere kant, google ik me zelf ook helemaal suf op allerlei vage klachten en onduidelijke termen, dus in die zin ben ik er zelf schuldig aan hoor.

Het leuke is wel dat als het nu raak is bij iemand, dat je je blijdschap kan uiten en dat er veel mensen meeleven, dat is weer de andere kant. En ik heb nu toch een reden om naar woensdag uit te kijken :) *O*.
  maandag 19 september 2011 @ 13:08:50 #74
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_102136108
KatyM is het nog steeds 'bruin' bloed?
Mijn eerste menstruatie na het stoppen met de pil was ook na een dag of 21, en alleen een paar dagen bruin en ook geen hele grote hoeveelheden. Bleek innestelingsbloed te zijn! Ik duim voor je dat dit bij jou ook het geval is, maar wil je natuurlijk ook geen valse hoop geven! ^O^
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_102139089
Dag 37 :(
pi_102139333
quote:
7s.gif Op maandag 19 september 2011 11:42 schreef KatyM het volgende:
Coco, ik denk ook dat dit topic meer je aandacht erbij houdt, maar aan de andere kant, google ik me zelf ook helemaal suf op allerlei vage klachten en onduidelijke termen, dus in die zin ben ik er zelf schuldig aan hoor.

Het leuke is wel dat als het nu raak is bij iemand, dat je je blijdschap kan uiten en dat er veel mensen meeleven, dat is weer de andere kant. En ik heb nu toch een reden om naar woensdag uit te kijken :) *O*.
Oh ja, ik vind de voordelen ook veel sterker wegen dan de 'nadelen' :P :D De sociale kant van zo'n forum is gewoon heel O+ *O*

En tot nu toe ben ik nog niet ongesteld, terwijl ik wel al meerdere dagen kramp heb gehad. Dus ik heb echt geen idee. Verwacht er niet veel van overigens, want dit is wel pas poging één....
pi_102139949
Zo, na een maand de ovulatietesten van sensitest geprobeerd te hebben en op vakantie te zijn geweest, testen en maandverband mee, heb ik voorlopig geen maandverband meer nodig en mag de fles wijn dichtblijven.

Ik zit met een lange cyclus van rond de 40 dagen, dus het duurde even voor we wisten wanneer we nuttig bezig waren en voordat je eindelijk de uitslag hebt, maar al met al is me deze manier met ovulatietesten goed bevallen.

Ik wilde me in ieder geval melden bij de september streepjes (11 sept test gedaan). En jullie allemaal heel veel succes wensen en beterschap voor de zieken!
pi_102140033
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 15:25 schreef Theeleuter het volgende:
Zo, na een maand de ovulatietesten van sensitest geprobeerd te hebben en op vakantie te zijn geweest, testen en maandverband mee, heb ik voorlopig geen maandverband meer nodig en mag de fles wijn dichtblijven.

Ik zit met een lange cyclus van rond de 40 dagen, dus het duurde even voor we wisten wanneer we nuttig bezig waren en voordat je eindelijk de uitslag hebt, maar al met al is me deze manier met ovulatietesten goed bevallen.

Ik wilde me in ieder geval melden bij de september streepjes (11 sept test gedaan). En jullie allemaal heel veel succes wensen en beterschap voor de zieken!
Van harte Theeleuter!!! Op naar een fijne en goede zwangerschap! *O*
pi_102140290
*O* Gefeliciteerd Theeleuter *O*
Dat alles goed blijft gaan en je maar weinig klachten hebt! ^O^
pi_102140343
Theeleuter! *O* *O*
pi_102142305
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 15:36 schreef Sopho het volgende:
*O* Gefeliciteerd Theeleuter *O*
Dat alles goed blijft gaan en je maar weinig klachten hebt! ^O^
Gek genoeg helemaal niets gevoeld in het begin, inmiddels last van gevoelige borsten. Ach zonder klachten zou ik nauwelijks kunnen geloven dat ik zwanger ben, dus hebben ze toch hun nut :D
pi_102142593
Gefeliciteerd Theeleuter!!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_102143301
Gefeliciteerd Theeleuter! *O* *O*

En dat er maar veel streepjes mogen volgen voor de andere dames!

zeg dames, dat was toch wel een post in het update topic waard toch???
pi_102143411
Gefeliciteerd theeleuter! *O*
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  maandag 19 september 2011 @ 18:24:08 #85
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102146862
Theeleuter, van harte gefeliciteerd! *O*
  maandag 19 september 2011 @ 18:55:31 #86
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_102148144
Van harte, Theeleuter!

Hier inmiddels op dag 48 aanbeland...
pi_102153452
Theeleuter, gefeliciteerd! Dat is nog eens goed nieuws, toch nog iemand die van de streepjesregen gebruik heeft kunnen maken *O* .
pi_102153901
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 13:08 schreef __Isis__ het volgende:
KatyM is het nog steeds 'bruin' bloed?
Mijn eerste menstruatie na het stoppen met de pil was ook na een dag of 21, en alleen een paar dagen bruin en ook geen hele grote hoeveelheden. Bleek innestelingsbloed te zijn! Ik duim voor je dat dit bij jou ook het geval is, maar wil je natuurlijk ook geen valse hoop geven! ^O^
Nou het lijkt nu eind dag 3 minder te worden, maar zeker niet alleen bruinbloed hoor, ook wel lichtroze. Ga gewoon uit van m'n menstruatie, dan is het toch na m'n pilstop snel op gang gekomen. Hopelijk komt de volgende ook weer regelmatig, of niet meer natuurlijk :)

En gefeliciteerd Theeleuter! *O*.

Spannend nog steeds Coco!
pi_102155038
Woohoo! Theeleuter! Van harte! *O* Ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap toe!

Katy, weet je zeker dat het geen innestelingsbloeding is?

Mijn NOD is volgende week. Ik vind de wachtweken zo moeilijk he; alles wat je voelt in je lichaam wordt overgeanalyseerd.
Stel, je bent zwanger, hoe snel zou je dan verschijnselen kunnen hebben?
Ik ben sinds een dag of twee erg moe, mijn borsten voelen zwaarder en zijn gevoelig/pijnlijk en gisterochtend werd ik misselijk wakker! :o
Ondanks dat ik mn nod volgende week pas is heb er ik tegen beter weten in al een testje tegenaan gegooid; negatief, natuurlijk. :)
pi_102155098
Theeleuter gefeliciteerd!! *O* *O*

Frummeltje, nog steeds niets? Vreemd hoor!

En Lijnloos ook terug van vakantie! :W

Oeh dat klinkt ook spannend voor jou Regenboogjes! Ik duim voor je!
pi_102155260
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 20:57 schreef Regenboogjes het volgende:
Woohoo! Theeleuter! Van harte! *O* Ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap toe!

Mijn NOD is volgende week. Ik vind de wachtweken zo moeilijk he; alles wat je voelt in je lichaam wordt overgeanalyseerd.
Ik ben sinds een dag of twee erg moe, mijn borsten voelen zwaarder en zijn gevoelig/pijnlijk en gisterochtend werd ik misselijk wakker! :o
Ondanks dat ik mn nod volgende week pas is heb er ik tegen beter weten in al een testje tegenaan gegooid; negatief, natuurlijk. :)
Ik zou het echt niet weten, hoe merk je of iets een innestelingsbloeding is? Ik heb gewoon kramp en ik voel constant m'n onderbuik.

Wow misselijk wakker worden, moe en zware borsten klinkt dan wel weer erg hoopgevend! Ik kan me voorstellen dat je elke dag wel wil testen, maar het schiet zo weinig op :D. Hopen op volgende week!
pi_102155286
Oops.

[ Bericht 49% gewijzigd door KatyM op 19-09-2011 21:02:10 (Foutje) ]
pi_102156792
Theeleutje, wat een goed nieuws!

Het is echt de maand van de (te) lange cyclus. Hier ook nog geen teken van ongesteldheid...
pi_102157711
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 20:57 schreef Regenboogjes het volgende:

had ongeveer 5dgn voor NOD symptomen maar was daarvoor ziek dus dat is lastig zeggen.
denk dat het ook per persoon verschilt,. de 1 heeft geen symptomen en de ander voelt het al snel.

hoop iig voor je snel 2streepjes plast!!
pi_102158403
O-)
pi_102167482
Frummeltje, vitapientje en Mangostine nog steeds aan het wachten, wat balen voor jullie :* , hoop dat er snel duidelijkheid komt.
Cocotrimonium nog spannend, ben erg benieuwd. Voor regenboogjes is het ook erg spannend, ik ga duimen voor jullie ^O^.
Theeleuter gefeliciteerd, dat maar veel meiden hier snel mogen volgen.

Hier vanmiddag een ienimini spoortje bloed, maar het heeft niet doorgezet.
Af en toe vage klachten (misselijk en minder eetlust) , maar denk dat ik het me zelf aan praat. Dat krijg je als je hier al zo lang lurkt :@. Ga voorlopig geen test doen heb ik me voorgenomen, kijken hoelang ik dat volhoud :'), maar ik ben tenslotte nog aan het "ontringen".
pi_102169242
Hier nog steeds helemaal niets -O- Wat maakt ons lijf en geest ons toch gek. Elk krampje of steekje denk je toch: is het dan toch raak?

Maar Regenboogjes, dat klinkt wel heel bekend die symptomen van jou, ;) Duimen!
pi_102169622
vanochtend ook nog niets, behalve steeds pijnlijkere borsten. Maar dat kan ook te maken hebben met te late menstruatie. Ik ben in ieder geval nog nooit zoveel naar het toilet geweest om te kijken of er al wat is... Zucht
pi_102170234
Wat een spanning ineens! *O*
pi_102171773
Gefeliciteerd Theeleuter *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')