Ze luisteren eindelijk naar de kijkers.quote:Op maandag 12 september 2011 22:46 schreef Smoofie het volgende:
Ik mis wel de Ajax aandacht de laatste tijd in Vi en studio voetbal.
twitter:Persie_Official twitterde op maandag 12-09-2011 om 22:47:24A must see video!!!! KOMT DAT SCHOT!!!! Emiel schelvis laat z'n voeten spreken!!! reageer retweet
Hoezo Ajax heeft de meeste fans van Nederland.quote:Op maandag 12 september 2011 22:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze luisteren eindelijk naar de kijkers.
Voor als Van Persie daadwerkelijk meeleest:quote:Op maandag 12 september 2011 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie zou het zijn?
Wie post er altijd in quasi Marokkaanse slang?
Bansheeboy.quote:Op maandag 12 september 2011 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie zou het zijn?
Wie post er altijd in quasi Marokkaanse slang?
Moet haast wel. Ik zie Robin er zo voor aan om het ook altijd op te nemen voor El Hamdaoui.quote:
Als een stokstaart het kan, moet het RvP toch ook lukken?quote:
Heitinga gebruikt Twitter tenminste voor een leuk doeleindequote:Op maandag 12 september 2011 23:28 schreef Gramulanion het volgende:
Heitinga en Boulahrouz hebben het ook al getwitterd.
Van Persie heeft er zelfs over getweet.quote:Op maandag 12 september 2011 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of Barbara en Derksen ooit het bed hebben gedeeld met elkaar.
Staat er nog steeds niet bijquote:Op dinsdag 13 september 2011 08:59 schreef elby1988 het volgende:
Overigens wacht ik nog op mp4 voor laatste half uur: p
lig nog in mijn bed met telefoon... Dus geen rtl gemist: pquote:Op dinsdag 13 september 2011 09:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Staat er nog steeds niet bijWel op RTL Gemist.
Nou waarom die wordt uitgenodigt.....quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:42 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dit. Doe hoef ik dus echt nooit meer aan tafel te zien
Kloptquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:52 schreef Jivis het volgende:
De Waar is de mol aflevering was leuker dan VI gisteren.
Dat is een understatement.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:52 schreef Jivis het volgende:
Zitten wij mooi met de gebakken peren.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:52 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nou waarom die wordt uitgenodigt.....
ws omdat ze toch geld krijgt van RTL en daar wel wat voor moet doen ofzo.
?quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:07 schreef TLC het volgende:
Nou mensen het is officieel ; Hans van Breukelen schuift niet meer aan bij VI
Nooooo GVD !quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:07 schreef TLC het volgende:
Nou mensen het is officieel ; Hans van Breukelen schuift niet meer aan bij VI
Dat zei hij op Radio 1, volgens mij vond Hans dat Johan Derksen niet kan luisterenquote:
Inderdaad, Hans is wel één en al oorquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:20 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat zei hij op Radio 1, volgens mij vond Hans dat Johan Derksen niet kan luisteren
Ik blijf haar zien als de-dochter-van die door pap's connecties een verslaggeversbaantje heeft. Tijdens VI hoest ze alleen maar cliché's op die elke willekeurige persoon ook zelf kan bedenken. Kortom: voegt niks toe. Dan nog liever Emile Schelvis.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:52 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nou waarom die wordt uitgenodigt.....
ws omdat ze toch geld krijgt van RTL en daar wel wat voor moet doen ofzo.
Haha, inderdaad: laatst bij Studio Voetbal kwam 'ie ook alleen maar z'n boek promoten. Je zag gewoon de plaatsvervangende schaamte in de ogen van Jan van Halst en Jack van Gelder over dat geplug van dat boek. En Jack kreeg het maar niet afgerond, haha.... En Hans maar lullen! Wel jammer dat 'ie niet verschijnt aan tafel: dat was wel weer goed geweest voor een potje vuurwerk!quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:21 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Inderdaad, Hans is wel één en al oor
Meestal heb ik het niet zo op Barbara, maar gisteren was ze goed te pruimen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:12 schreef Stokstaart het volgende:
Barabara Barend, wat een stom wijf is het toch he.![]()
Vrouwen horen sowieso niet in een voetbalprogramma
VVDquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Meestal heb ik het niet zo op Barbara, maar gisteren was ze goed te pruimen.
Grote afknapper dat ze VVD gestemd heeft...dat dan weer wel.
Wat een overgevoelige mafketel is het ookquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:31 schreef TLC het volgende:
Anyhow, Hans zijn geraas is hier terug te horen ;
http://player.omroep.nl/?aflID=13113838
moet je ff doorspoelen naar 1 uur 13
quote:Op maandag 12 september 2011 21:55 schreef Evertjan het volgende:
heeft iemand al een gifje van dat stukje waar barbara haar tong uitsteekt
Ik kan er niet tegen dat die jongen achter haar eindeloos nèt geen slok van z'n pilsje neemtquote:
HIJ LUST 'M NIEquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:28 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen dat die jongen achter haar eindeloos nèt geen slok van z'n pilsje neemt.
Zolang ze haar mond louter gebruikt om dit soort dingen te doen mag ze best vaker plaatsnemenquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:42 schreef HaansLeverworst het volgende:
Ik kan niet ontkennen dat ik Barbara er prima vond uitzien gister. Niet alleen gebaseerd op het moment dat ze haar tong uitstak - toen kreeg waarsch. zelfs het halve impotente bejaardenhuis weer een stijve penis -, maar ook haar uitstraling en looks. Ik was er aangenaamd door verrast.
Ik kan niet ontkennen dat ik Barbara er prima vond uitzien gister. Niet alleen gebaseerd op het moment dat ze haar tong uitstak - toen kreeg waarsch. zelfs het halve impotente bejaardenhuis weer een stijve penis -, maar ook haar uitstraling en looks. Ik was er aangenaamd door verrast.
Waarschijnlijk vervangen door iemand die wél verstand van voetbal heeftquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:45 schreef Jivis het volgende:
Je had toch eerst ook altijd zo'n blonde doos bij RTL die ook wel voetbalprogramma's presenteerde? Waar is die eigenlijk gebleven?
Dat zal er net zo hard weer uit zijn gekomen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:28 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen dat die jongen achter haar eindeloos nèt geen slok van z'n pilsje neemt.
nou sorry hoor, kjk nog eens goed man, elke willekeurige chick is leuker.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:47 schreef Scorpie het volgende:
Ik zou die lesbische nobody op het gebied van voetbal toch wel keihard willen geven hoor.
Niet haten op Babsquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:47 schreef Scorpie het volgende:
Ik zou die lesbische nobody op het gebied van voetbal toch wel keihard willen geven hoor.
Spijtig genoeg staat momenteel Irene Moors alsnog als laatste.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:52 schreef Jivis het volgende:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:45 schreef Jivis het volgende:
Je had toch eerst ook altijd zo'n blonde doos bij RTL die ook wel voetbalprogramma's presenteerde? Waar is die eigenlijk gebleven?
Irritant figuur is datquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Heb net het mp4-tje gekeken...Vermeegen dus donderdag te gast?
Nee.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Heb net het mp4-tje gekeken...Vermeegen dus donderdag te gast?
Werkt bij RTV Utrecht als presentatrice.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:45 schreef Veerboot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mari Carmen Oudendijk bedoel je? Geen idee eigenlijk wat daarmee gebeurd is.
Huuuh, ik klikte bij SBSgemist.nl Waar is de mol aan en keeg gelijk de epi met Johan.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spijtig genoeg staat momenteel Irene Moors alsnog als laatste.
Edit: bij uitzending gemist dus voor Waar is de Mol)
Net ook gekeken, vond het erg leuk.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:21 schreef Pranjicc het volgende:
Best een toffe reportage. Die Johnny is eigenlijk een wel een goeie kerel.
Haha, moet eigenlijk ook pijnlijk geweest zijn voor die kerel. Bij Van der Vaart, Robben, Huntelaar, en De Jong op de koffie geweest en dan hoor je daarna dat ze het allemaal onzin vindenquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Irritant figuur is dat![]()
Kan die wel mooi uitleg geven over de spelers van Oranje die hem niet meer over de vloer willenZal leuke discussie worden met Johan
quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:42 schreef Falco het volgende:
Iemand de mp4 naar de Waar is de Mol-uitzending
Jij denkt dat SBS modern is?quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:42 schreef Falco het volgende:
Iemand de mp4 naar de Waar is de Mol-uitzending
Heb je de uitzending van Profiel met Johan nog niet gezien? Daar vertelt ie er ook over, ook wel een goede uitzending was dat.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:31 schreef Jivis het volgende:
Ik moest bijna huilen toen Johan over z'n overleden vrouw vertelde.
Jaquote:Op woensdag 14 september 2011 01:22 schreef Ties02 het volgende:
Is dat fragment dat Emile jammerlijk faalt trouwens al eens in de uitzending van VI geweest? Ik heb wel ooit een mailtje gestuurd met die youtube link erin![]()
Oh echtquote:
Helemaal niet.quote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 10:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://sigaarsnor.blogspo(...)t.com+-+Berichten%29
Goed bezig jongens
Hahahaha, is dat nou eeuwige roem of niet?quote:En tot slot liet FOK!ker DrDentz zijn fantasie de vrije loop...
Ze klonk altijd alsof ze drie sloffen Marlboro per dag rooktequote:Op dinsdag 13 september 2011 17:45 schreef Veerboot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik beging een jeugdzonde en SigaarSnor rakelt dat nu op.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hahahaha, is dat nou eeuwige roem of niet?
Die gast die de robot doet op de achtergrondquote:Op woensdag 14 september 2011 10:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://sigaarsnor.blogspo(...)t.com+-+Berichten%29
Goed bezig jongens
Dat kapsel van Wilfried is daar wel heel erg.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:45 schreef Veerboot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt een gladjanus die Wilfredquote:Op woensdag 14 september 2011 17:15 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat kapsel van Wilfried is daar wel heel erg.
Grotere pic?
Haha vet grappig pberends. Echt waar want die grap die is nog nooit gemaakt grapjas. Kekke lolbroek dat je bent!quote:Op woensdag 14 september 2011 18:33 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/FC_O%C8%9Belul_Gala%C8%9Bi
Hoe spreek je dit uit? Oetlul?
Daar zijn wedstrijden voor en verenigingen.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Haha vet grappig pberends. Echt waar want die grap die is nog nooit gemaakt grapjas. Kekke lolbroek dat je bent!
quote:Op woensdag 14 september 2011 18:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Haha vet grappig pberends. Echt waar want die grap die is nog nooit gemaakt grapjas. Kekke lolbroek dat je bent!
Heef toch veel tijd over...quote:Op woensdag 14 september 2011 18:58 schreef Evertjan het volgende:
http://www.lustforlifemag(...)olvers-lust-for-life
Campingkwaliteitquote:Op woensdag 14 september 2011 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Tijd voor Derksen op SBS staat er eindelijk op in de laagste beeldkwaliteit.
Edit: flikker op zelfs de lippen lopen niet synchroom, SBS
Vieze gore spammerquote:
Kieft denk ikquote:Op donderdag 15 september 2011 09:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Al bekend wie vanavond de mysterieuze gast is?
Die zegt gelukkig niet veel tenzij hij een vraag + genoeg tijd krijgt.quote:
Ze mikken ook random reclames door de uitzendingenquote:Op donderdag 15 september 2011 11:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die zegt gelukkig niet veel tenzij hij een vraag + genoeg tijd krijgt.
Oh en kan de SBS groep RTLgemist niet ff jatten. Niet normaal dit de herhaling op hun eigen uitzendinggemist is nog steeds in de laagste kwaliteit en niet lip sync, en als je doorspoelt om te kijken of het zo blijft moet je eerst een SBS reclameblok overleven.
Om de 10 minuten een reclame van 20 seconden valt mee...en het moet ergens van betaald worden.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:10 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ze mikken ook random reclames door de uitzendingen.
Het gaat me niet om de reclame, dat is inderdaad logisch. Het gaat me erom dat er random, middenin een gesprek, ineens een commercial tussendoor komt. Doe het dan zoals op tv.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Om de 10 minuten een reclame van 20 seconden valt mee...en het moet ergens van betaald worden.
Op RTLgemist zou ik daar mee kunnen leven (en daar is het er maar maximaal 1), maar in deze kwaliteit?quote:Op donderdag 15 september 2011 12:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Om de 10 minuten een reclame van 20 seconden valt mee...en het moet ergens van betaald worden.
http://asx.sbsnet.nl/sbs6(...)00E32_036ee43f6d.wmvquote:Op donderdag 15 september 2011 12:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op RTLgemist zou ik daar mee kunnen leven (en daar is het er maar maximaal 1), maar in deze kwaliteit?![]()
Hartelijk dank, hopelijk is deze wel lipsync.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
http://asx.sbsnet.nl/sbs6(...)00E32_036ee43f6d.wmv
Geen reclames, wel kut kwaliteit.
quote:Op donderdag 15 september 2011 13:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hartelijk dank, hopelijk is deze wel lipsync.
Edit: ja dus nogmaals bedankt.
quote:Op maandag 12 september 2011 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
De mystery guest is Wim Kieft.
Man maak je niet druk, er is dadelijk voetbal op RTL7!quote:Op donderdag 15 september 2011 18:13 schreef Van_Poppel het volgende:
De Miljoenennota wordt behandeld
PSVquote:Op donderdag 15 september 2011 18:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Man maak je niet druk, er is dadelijk voetbal op RTL7!
Twente is gewoon om 21.05 op RTL.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:18 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Okee. Begrijp ik nu goed dat Twente niet te zien is op RTL en ook niet op EL (live)?
PSV en Twente op RTL en AZ op EL1.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:18 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Okee. Begrijp ik nu goed dat Twente niet te zien is op RTL en ook niet op EL (live)?
Oh, want ik zie allemaal enge dingen op de tv-gids van nu.nl staan. PAOK-Tottenham, AZ-Malmeu..quote:Op donderdag 15 september 2011 18:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Twente is gewoon om 21.05 op RTL.
Okee. Beter.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
PSV en Twente op RTL en AZ op EL1.
Als VI wint, dan wordt dat het Tv-moment van het jaarquote:Op donderdag 15 september 2011 18:56 schreef Adames het volgende:
Toch maar eens gaan stemmen op die Televizierring
Goed materiaal, Iwan de kraker, dit moet Wilfred wel even ophalen morgen.quote:
Genee doet niet aan het oprakelen van jeugdzondes...quote:Op donderdag 15 september 2011 19:04 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Goed materiaal, Iwan de kraker, dit moet Wilfred wel even ophalen morgen.
quote:
Topshowtje dus.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Morgen Boskamp & Schelvis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |