Ze luisteren eindelijk naar de kijkers.quote:Op maandag 12 september 2011 22:46 schreef Smoofie het volgende:
Ik mis wel de Ajax aandacht de laatste tijd in Vi en studio voetbal.
twitter:Persie_Official twitterde op maandag 12-09-2011 om 22:47:24A must see video!!!! KOMT DAT SCHOT!!!! Emiel schelvis laat z'n voeten spreken!!! reageer retweet
Hoezo Ajax heeft de meeste fans van Nederland.quote:Op maandag 12 september 2011 22:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze luisteren eindelijk naar de kijkers.
Voor als Van Persie daadwerkelijk meeleest:quote:Op maandag 12 september 2011 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie zou het zijn?
Wie post er altijd in quasi Marokkaanse slang?
Bansheeboy.quote:Op maandag 12 september 2011 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie zou het zijn?
Wie post er altijd in quasi Marokkaanse slang?
Moet haast wel. Ik zie Robin er zo voor aan om het ook altijd op te nemen voor El Hamdaoui.quote:
Als een stokstaart het kan, moet het RvP toch ook lukken?quote:
Heitinga gebruikt Twitter tenminste voor een leuk doeleindequote:Op maandag 12 september 2011 23:28 schreef Gramulanion het volgende:
Heitinga en Boulahrouz hebben het ook al getwitterd.
Van Persie heeft er zelfs over getweet.quote:Op maandag 12 september 2011 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of Barbara en Derksen ooit het bed hebben gedeeld met elkaar.
Staat er nog steeds niet bijquote:Op dinsdag 13 september 2011 08:59 schreef elby1988 het volgende:
Overigens wacht ik nog op mp4 voor laatste half uur: p
lig nog in mijn bed met telefoon... Dus geen rtl gemist: pquote:Op dinsdag 13 september 2011 09:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Staat er nog steeds niet bijWel op RTL Gemist.
Nou waarom die wordt uitgenodigt.....quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:42 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dit. Doe hoef ik dus echt nooit meer aan tafel te zien
Kloptquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:52 schreef Jivis het volgende:
De Waar is de mol aflevering was leuker dan VI gisteren.
Dat is een understatement.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:52 schreef Jivis het volgende:
De Waar is de mol aflevering was leuker dan VI gisteren.
Zitten wij mooi met de gebakken peren.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:52 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nou waarom die wordt uitgenodigt.....
ws omdat ze toch geld krijgt van RTL en daar wel wat voor moet doen ofzo.
?quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:07 schreef TLC het volgende:
Nou mensen het is officieel ; Hans van Breukelen schuift niet meer aan bij VI
Nooooo GVD !quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:07 schreef TLC het volgende:
Nou mensen het is officieel ; Hans van Breukelen schuift niet meer aan bij VI
Dat zei hij op Radio 1, volgens mij vond Hans dat Johan Derksen niet kan luisterenquote:
Inderdaad, Hans is wel één en al oorquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:20 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat zei hij op Radio 1, volgens mij vond Hans dat Johan Derksen niet kan luisteren
Ik blijf haar zien als de-dochter-van die door pap's connecties een verslaggeversbaantje heeft. Tijdens VI hoest ze alleen maar cliché's op die elke willekeurige persoon ook zelf kan bedenken. Kortom: voegt niks toe. Dan nog liever Emile Schelvis.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:52 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nou waarom die wordt uitgenodigt.....
ws omdat ze toch geld krijgt van RTL en daar wel wat voor moet doen ofzo.
Haha, inderdaad: laatst bij Studio Voetbal kwam 'ie ook alleen maar z'n boek promoten. Je zag gewoon de plaatsvervangende schaamte in de ogen van Jan van Halst en Jack van Gelder over dat geplug van dat boek. En Jack kreeg het maar niet afgerond, haha.... En Hans maar lullen! Wel jammer dat 'ie niet verschijnt aan tafel: dat was wel weer goed geweest voor een potje vuurwerk!quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:21 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Inderdaad, Hans is wel één en al oor
Meestal heb ik het niet zo op Barbara, maar gisteren was ze goed te pruimen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:12 schreef Stokstaart het volgende:
Barabara Barend, wat een stom wijf is het toch he.![]()
Vrouwen horen sowieso niet in een voetbalprogramma
VVDquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Meestal heb ik het niet zo op Barbara, maar gisteren was ze goed te pruimen.
Grote afknapper dat ze VVD gestemd heeft...dat dan weer wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |