haai bengeltjequote:
Wellicht toont het mijn verknipte persoonlijkheid.quote:Op maandag 12 september 2011 19:54 schreef dawg het volgende:
mata, wat rate jij films vaak hoog zeg.komt dat door de drugs of door je brede smaak?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op maandag 12 september 2011 19:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wellicht toont het mijn verknipte persoonlijkheid.heb je attack the block al gezien? man wat een geniale simpele film.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Al 200x.quote:Op maandag 12 september 2011 19:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Q!
Je hebt vast al getekend:
http://petities.nl/petitie/wolfsen-onze-domstad-uit/
minpuntenquote:
Straks een samenvatting pleasequote:
alhoewel.. "houdoe" maakt veel goedquote:
Volg jij het ook?quote:Op maandag 12 september 2011 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Straks een samenvatting please
NINJA EDIT!!!quote:Op maandag 12 september 2011 20:01 schreef clevy het volgende:
[..]
alhoewel.. "houdoe" maakt veel goed
sssssssst ! niet verraden dat ik typ fauten maakquote:
Die was humorquote:Op maandag 12 september 2011 20:00 schreef dawg het volgende:
[..]
heb je attack the block al gezien? man wat een geniale simpele film.![]()
Hoedoe?quote:Op maandag 12 september 2011 20:02 schreef clevy het volgende:
[..]
sssssssst ! niet verraden dat ik typ fauten maak
quote:
mja.. repetatieve patronen tiep je sneller dan wisselendequote:
Nah goed. Ik ben wegquote:Op maandag 12 september 2011 20:03 schreef clevy het volgende:
[..]
mja.. repetatieve patronen tiep je sneller dan wisselende
Dat gaat weinig uitmaken, hij gaat toch niet weg.quote:Op maandag 12 september 2011 20:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wolfsen mag het recht in zijn face terugkrijgen. Hopelijk tekenen er 35 miljoen Nederlanders.
Houdoequote:Op maandag 12 september 2011 20:03 schreef dawg het volgende:
[..]
ja vond hem erg cool
ben weg. adiossssssssssss
quote:
Nee daarom ook die samenvattingquote:
En dan gek op staan te kijken dat verknipte geesten tot geweld overgaan.quote:Op maandag 12 september 2011 20:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat gaat weinig uitmaken, hij gaat toch niet weg..
Een combinatie?quote:Op maandag 12 september 2011 20:04 schreef El_Matador het volgende:
Uiteindelijk is dus nog steeds niet duidelijk of Sam-x te batsen valt. Ofwel ze is bloedmooi en wil niet al teveel aandacht (kleine kans, anders word je geen mod op FOK!), ofwel ze is afgrijselijk lelijk en denkt door blauw te worden iemand te zijn.
Wie zal het zeggen.
Wie is dat?quote:
Je mag van een modern, hoogopgeleid, open en veilig land toch verwachten dat we een gevaarlijke gek als Aleid Wolfsen geen enkele vorm van macht toevertrouwen, toch?quote:Op maandag 12 september 2011 20:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat gaat weinig uitmaken, hij gaat toch niet weg..
Die ligt bij te komen tussen je benen, ouwe.quote:
blergh.. nou wor ik wel nieuwsgierig naar foto'squote:
Rita Verdonk als Burgermeesteres van Utrechtquote:Op maandag 12 september 2011 20:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je mag van een modern, hoogopgeleid, open en veilig land toch verwachten dat we een gevaarlijke gek als Aleid Wolfsen geen enkele vorm van macht toevertrouwen, toch?
Afgrijselijk en bang voor teveel (negatieve)aandacht of bloedmooi en geldingsdrang?quote:
Ow ja..daar is ze!quote:Op maandag 12 september 2011 20:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die ligt bij te komen tussen je benen, ouwe.
Dan is het altijd nog de "schuld" van de Utrechters zelf, niet?quote:Op maandag 12 september 2011 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Rita Verdonk als Burgermeesteres van Utrecht
Hoe was ze anaal?quote:
Heb jij een betere optie?quote:Op maandag 12 september 2011 20:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan is het altijd nog de "schuld" van de Utrechters zelf, niet?
Die varkenshoudster? Jij geyle pimp.quote:Op maandag 12 september 2011 20:09 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Degene die "ik" zou zeggen. Blijkbaar is ze er niet..
Ohquote:Op maandag 12 september 2011 20:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die varkenshoudster? Jij geyle pimp.
Nog een beetje gefeest van het weekend? Ik was bij je in de buurt, helaas om een verrotte reden.
Dan Rita Verdonk? Me dunkt.quote:
Hell, de gemiddelde kampbeul zou minder schade aanrichten dan Wolfsen.quote:Op maandag 12 september 2011 20:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, zeker. Ik ken een groentenboer die minder schade zou aanrichten.
schaterlach, hoest, glimlach.quote:Op maandag 12 september 2011 20:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Hell, de gemiddelde kampbeul zou minder schade aanrichten dan Wolfsen.
Een gapend gat. De wc-bril zat nog strakker om m'n lul.quote:
Ja zeker..prrrrrima chickquote:Op maandag 12 september 2011 20:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die varkenshoudster? Jij geyle pimp.
Nog een beetje gefeest van het weekend? Ik was bij je in de buurt, helaas om een verrotte reden.
Hehe.quote:Op maandag 12 september 2011 20:13 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Een gapend gat. De wc-bril zat nog strakker om m'n lul.
[..]
Ja zeker..prrrrrima chick![]()
Een paar bakkies gedaan, redelijk rustig gehouden. Was de week ervoor in de 80, en ben mijn telefoon verloren dus moet even "rustig" aan gaan doen.Jij nog wat uitgespookt laatst?
Waarom was jij er dan?
Ah..je woorden doen me goed.quote:Op maandag 12 september 2011 20:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe.
Tis zeker een toffe meid. En jij bent geschikt voor d'r.
Ja, we hebben elkaar net gemist in de 80. Ik was er de avond ervoor.
Zaterdag was Q-Base. Wat een GEWELDIG feest. Ruimte om te dansen, vette lichtshows, goeie sets, heerlijke reacties op mijn outfit, lekkere space, korte rijen bij de bar en een lieve bob. Wat wil je nog meer?
Mijn ma, gaat niet best. Als jij kon kiezen tussen een peuk of zuurstof, wat zou jij kiezen?
Die zou in ieder geval meer Utrechtenaren n huaarn einde helpen in plaats van alleen lafjes twee homo's te verjagen. Snel een kampbeul aanstellen dus!quote:Op maandag 12 september 2011 20:12 schreef Q. het volgende:
Hell, de gemiddelde kampbeul zou minder schade aanrichten dan Wolfsen.
Qountdown 2009-10 was het lekkerste feest ooit. Onverslaanbaar.quote:
Wat gebeurt er met je letters?quote:Op maandag 12 september 2011 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die zou in ieder geval meer Utrechtenaren n huaarn einde helpen in plaats van alleen lafjes twee homo's te verjagen. Snel een kampbeul aanstellen dus!
Enthousiasme en nauwkeurig typen gaan duidelijk niet samen.quote:
Probeer het nog eens en nu rustigquote:Op maandag 12 september 2011 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enthousiasme en nauwkeurig typen gaan duidelijk niet samen.
Niet van je gewend.quote:Op maandag 12 september 2011 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enthousiasme en nauwkeurig typen gaan duidelijk niet samen.
Mijn enthousiasme bewaar ik doorgaans voor echt leuke dingen, niet voor FOK!.quote:
Kan dat nog op jouw leeftijd?quote:Op maandag 12 september 2011 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn enthousiasme bewaar ik doorgaans voor echt leuke dingen, niet voor FOK!.
Yup, het is eigenlijk net als neuken. Dat ga je ook niet meer of minder doen naarmate je ouder wordt. Deed je het vroeger vaak, doe je het nu en in de toekomst nog steeds vaak. Deed je het vroeger weinig... Tja...quote:
Wijze woorden oude man. Geniet ervan zo lang het nog kanquote:Op maandag 12 september 2011 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, het is eigenlijk net als neuken. Dat ga je ook niet meer of minder doen naarmate je ouder wordt. Deed je het vroeger vaak, doe je het nu en in de toekomst nog steeds vaak. Deed je het vroeger weinig... Tja...
Jij ook!quote:Op maandag 12 september 2011 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
Wijze woorden oude man. Geniet ervan zo lang het nog kan
hi Rupsequote:Op maandag 12 september 2011 21:45 schreef Rupsebeest het volgende:
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedeavond!
oja?quote:Op maandag 12 september 2011 21:56 schreef Rupsebeest het volgende:
nee, belachelijk hè :/
ze zijn altijd keisnel uitverkocht omdat er best wel wat vrouwen zijn die 43/44 hebben
Echt? Hebben vrouwen doorgaans niet bijna allen 37-40?quote:Op maandag 12 september 2011 21:56 schreef Rupsebeest het volgende:
ze zijn altijd keisnel uitverkocht omdat er best wel wat vrouwen zijn die 43/44 hebben
Brrr... Vrouwen die net zulke grote voeten hebben als ik.quote:Op maandag 12 september 2011 21:56 schreef Rupsebeest het volgende:
Das lang geleden. Jij terug?quote:
ja ik ga niet iedere week shoppen, heb ook betere dingen te doen :pquote:Op maandag 12 september 2011 21:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Echt? Hebben vrouwen doorgaans niet bijna allen 37-40?
Zie nauwelijks dames met zulke "grote" voeten.
O ja...wees er dan eerder bij of..internet!
Balen he...want grote voeten equals een grote....quote:Op maandag 12 september 2011 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Brrr... Vrouwen die net zulke grote voeten hebben als ik.
O, ik dacht dat je niets te doen had.quote:Op maandag 12 september 2011 21:59 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
ja ik ga niet iedere week shoppen, heb ook betere dingen te doen :p
en bij mij valt t schijnbaar niet op want iedereen verbaast zich er altijd over als ik t zeg
werken en sporten nemen bijna al mn tijd al in beslagquote:Op maandag 12 september 2011 22:02 schreef Boudibou het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je niets te doen had.
Lekker bezig. Pics van je lijf.quote:Op maandag 12 september 2011 22:05 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
werken en sporten nemen bijna al mn tijd al in beslag
nee, moet nog heel veel werk verzetten :pquote:Op maandag 12 september 2011 22:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Lekker bezig. Pics van je lijf.
Nee joh gekkie..niet zo modesto.quote:Op maandag 12 september 2011 22:13 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
nee, moet nog hel veel werk verzetten :p
Dat treft. Maar wel een tevreden single?quote:Op maandag 12 september 2011 22:00 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
ja, verveelde me![]()
en was weer single dus mag hier weer posten van mezelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij heb jij al genoeg pics op je schoot liggen.quote:Op maandag 12 september 2011 22:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Lekker bezig. Pics van je lijf.
quote:Op maandag 12 september 2011 22:17 schreef -Engel- het volgende:
yeah weekend.....Ga in Iran wonen, bitch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik wil het niet weten.quote:Op maandag 12 september 2011 22:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij al genoeg pics op je schoot liggen.
quote:Op maandag 12 september 2011 22:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij al genoeg pics op je schoot liggen.
naahh, niet echt eigenlijk, ik vind mn ex nog steeds wel heel leuk, maar toch denk ik wel dat het beter is zo..quote:Op maandag 12 september 2011 22:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat treft. Maar wel een tevreden single?
Boudibou zal je graag daarmee helpenquote:Op maandag 12 september 2011 22:21 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
naahh, niet echt eigenlijk, ik vind mn ex nog steeds wel heel leuk, maar toch denk ik wel dat het beter is zo..
ik mis alleen het knuffelen en intiem zijn zo vreselijk..
Ik reik iedere vrouwelijke single met een goed hart en innerlijk de helpende hand.quote:Op maandag 12 september 2011 22:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Boudibou zal je graag daarmee helpen
Ook alleen maar om je eigen lusten te kunnen bevredigenquote:Op maandag 12 september 2011 22:24 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik reik iedere vrouwelijke single met een goed hart en innerlijk de helpende hand.
das de menschelijcke aardquote:Op maandag 12 september 2011 22:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ook alleen maar om je eigen lusten te kunnen bevredigen
En vrouwen willen zich juist uniek voelen...quote:Op maandag 12 september 2011 22:24 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik reik iedere vrouwelijke single met een goed hart en innerlijk de helpende hand.
Uiteraard...ik ben behoorlijk egoistisch wat dat bedreft. Maar als dat de ander ook tevreden maakt, is het dus niet alleen voor mezelf...dus toch nog ergens een goede daad.quote:Op maandag 12 september 2011 22:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ook alleen maar om je eigen lusten te kunnen bevredigen
Ik kan je ook een helpende voet reiken, maar op mijn handen lopen gaat zo moeilijk.quote:Op maandag 12 september 2011 22:27 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
En vrouwen willen zich juist uniek voelen...
Had het laatste deel over het hoofd gezien. Gaat het niet best? Wat is er aan de hand? Sterkte ermee ouwe!quote:Op maandag 12 september 2011 20:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe.
Tis zeker een toffe meid. En jij bent geschikt voor d'r.
Ja, we hebben elkaar net gemist in de 80. Ik was er de avond ervoor.
Zaterdag was Q-Base. Wat een GEWELDIG feest. Ruimte om te dansen, vette lichtshows, goeie sets, heerlijke reacties op mijn outfit, lekkere space, korte rijen bij de bar en een lieve bob. Wat wil je nog meer?
Mijn ma, gaat niet best. Als jij kon kiezen tussen een peuk of zuurstof, wat zou jij kiezen?
Dat hoeft ook niet hoor, ik heb geen voetenfetisjquote:Op maandag 12 september 2011 22:29 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik kan je ook een helpende voet reiken, maar op mijn handen lopen gaat zo moeilijk.
allemaal even uniek?quote:Op maandag 12 september 2011 22:27 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
En vrouwen willen zich juist uniek voelen...
Wat jij zegtquote:Op maandag 12 september 2011 22:36 schreef Spezza19 het volgende:
Vrouwen met Uggs![]()
Toch wel het laagste volk in de samenleving
domme vrouwen.. pantoffels zijn voor binnenshuis. oversized dingen helemaalquote:Op maandag 12 september 2011 22:34 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Nee, sommige vrouwen kopen allemaal Uggs en gaan die dan dragen
Mensen met Uggs moeten net als heksen gewoon op de brandstapel. Of publieke ophanging. Of gestenigd.quote:Op maandag 12 september 2011 22:38 schreef clevy het volgende:
[..]
domme vrouwen.. pantoffels zijn voor binnenshuis. oversized dingen helemaal
Mooi..ik ook niet.quote:Op maandag 12 september 2011 22:32 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet hoor, ik heb geen voetenfetisj
Werp een blik op relatieplanet ofzo. Alle vrouwen zijn hetzelfde, willen hetzelfde.quote:Op maandag 12 september 2011 22:41 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Mooi..ik ook niet.![]()
Wel grappig dat alle vrouwen uniek willen zijn, en dat dat hen juist allemaal hetzelfde maakt.
Ach, ik voel me uniek, d'r is er maar 1 zoals ik!quote:Op maandag 12 september 2011 22:41 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Mooi..ik ook niet.![]()
Wel grappig dat alle vrouwen uniek willen zijn, en dat dat hen juist allemaal hetzelfde maakt.
Relatieplanet is niet iets voor mij... tenzij er ook gewillige tienertjes tussen zitten..quote:Op maandag 12 september 2011 22:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Werp een blik op relatieplanet ofzo. Alle vrouwen zijn hetzelfde, willen hetzelfde.![]()
Oh en als ze wel een voetfetish had gehad, dan had jij dat nu ook player
van de meeste mensen is 1 meer dan genoegquote:Op maandag 12 september 2011 22:43 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ach, ik voel me uniek, d'r is er maar 1 zoals ik!
En van sommige mensen is 1 eigenlijk al teveelquote:Op maandag 12 september 2011 22:46 schreef clevy het volgende:
[..]
van de meeste mensen is 1 meer dan genoeg
Ik hoop het maar...het zou namelijk best wel soap-achtig zijn als ik na een bezoekje aan de wc bij je tweelingzus in bed zou stappen..quote:Op maandag 12 september 2011 22:43 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ach, ik voel me uniek, d'r is er maar 1 zoals ik!
Ik denk dat het geen geheim is dat ik hier 100% mee instem.quote:Op maandag 12 september 2011 22:21 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
naahh, niet echt eigenlijk, ik vind mn ex nog steeds wel heel leuk, maar toch denk ik wel dat het beter is zo..
ik mis alleen het knuffelen en intiem zijn zo vreselijk..
is dat een hint? die snap ik nietquote:Op maandag 12 september 2011 22:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En van sommige mensen is 1 eigenlijk al teveel
Sowieso, elke Nederlander moet zich toch schamen voor zo'n debiel?quote:Op maandag 12 september 2011 22:47 schreef PeuRac het volgende:
Iedereen die iets met Utrecht heeft, of zich schaamt voor Aleid Wolfsen als burgemeester in het algemeen, teken dit: http://vervangwolfsen.petities.nl/
Ik schaam me kapot. Utreg, me stadsje. Verdomme. En dat moet ik uitleggen in het buitenland.quote:Op maandag 12 september 2011 22:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sowieso, elke Nederlander moet zich toch schamen voor zo'n debiel?
Jij hebt dus ook al getekend neem ik aan?quote:Op maandag 12 september 2011 22:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sowieso, elke Nederlander moet zich toch schamen voor zo'n debiel?
+1quote:Op maandag 12 september 2011 22:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik schaam me kapot. Utreg, me stadsje. Verdomme. En dat moet ik uitleggen in het buitenland.
Of misschien komt je droom dan wel uit!quote:Op maandag 12 september 2011 22:48 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik hoop het maar...het zou namelijk best wel soap-achtig zijn als ik na een bezoekje aan de wc bij je tweelingzus in bed zou stappen..
Kom jij uit Utrecht? Dacht uit de Achterhoek ofzeau.quote:Op maandag 12 september 2011 22:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik schaam me kapot. Utreg, me stadsje. Verdomme. En dat moet ik uitleggen in het buitenland.
Uiteraard. Die gast had jaren geleden al op moeten rotten. Wat een debiel.quote:Op maandag 12 september 2011 22:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij hebt dus ook al getekend neem ik aan?
Sowieso als ik met (een evenbeeld van) jou in bed zou liggen.quote:Op maandag 12 september 2011 22:51 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Of misschien komt je droom dan wel uit!
Kan ik me voorstellen ja..quote:Op maandag 12 september 2011 22:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Sowieso als ik met (een evenbeeld van) jou in bed zou liggen.
Ik kwam uit de Achterhoek, maar heb ook lang in Utrecht gewoondquote:Op maandag 12 september 2011 22:51 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Kom jij uit Utrecht? Dacht uit de Achterhoek ofzeau.
Wat ik dus ook dacht.quote:Op maandag 12 september 2011 22:54 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen ja..![]()
grapje.
Haha..dat weet ik nog wel ja. Doetinchem toch?quote:Op maandag 12 september 2011 22:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kwam uit de Achterhoek, maar heb ook lang in Utrecht gewoond
Waar denk ik nu aan dan?quote:Op maandag 12 september 2011 22:55 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik weet precies wat mannen denken en willen
Dat is toch een slogan van Gilette?quote:Op maandag 12 september 2011 22:55 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
HAHAHA! Ik dacht al wat komt het me bekend voorquote:Op maandag 12 september 2011 22:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat is toch een slogan van Gilette?
Hoe dan wel?quote:Op maandag 12 september 2011 22:57 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja zo werkt dat niet!</charenanderehelderziendenopmerking>
Nachtenlange seks met welgevormde passievolle vrouwen. Meer vragen we niet. Is dat nou zo gek?quote:Op maandag 12 september 2011 22:55 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
+1quote:
Nee dat is heel normaal, en wat valt onder welgevormde?quote:Op maandag 12 september 2011 22:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nachtenlange seks met welgevormde passievolle vrouwen. Meer vragen we niet. Is dat nou zo gek?
Beetje inhoud in dat hoofd is ook prettig....quote:Op maandag 12 september 2011 22:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nachtenlange seks met welgevormde passievolle vrouwen. Meer vragen we niet. Is dat nou zo gek?
ok, als je zo aandringt dan wil ik wel even voelenquote:Op maandag 12 september 2011 22:58 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Lichamelijk contact, net als bij die ene dude... Derek Olgilvie of zo
quote:Op maandag 12 september 2011 22:51 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Kom jij uit Utrecht? Dacht uit de Achterhoek ofzeau.
Het vissen is te obvious, maar je valt in de smaak.quote:Op maandag 12 september 2011 22:59 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Nee dat is heel normaal, en wat valt onder welgevormde?
Waaraanquote:Op maandag 12 september 2011 22:59 schreef clevy het volgende:
[..]
ok, als je zo aandringt dan wil ik wel even voelen
Dikke kont dusquote:Op maandag 12 september 2011 23:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het vissen is te obvious, maar je valt in de smaak.
Morgen heb ik een college..aangezien het toch een "dolle" boel wordt (nott), mag je me ondertussen wel betasten en zeggen wat ik aan het denken ben.quote:Op maandag 12 september 2011 22:58 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Lichamelijk contact, net als bij die ene dude... Derek Olgilvie of zo
College? Ik voel me oud met mijn fulltime baanquote:Op maandag 12 september 2011 23:02 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Morgen heb ik een college..aangezien het toch een "dolle" boel wordt (nott), mag je me ondertussen wel betasten en zeggen wat ik aan het denken ben.
Haha..weet ik het. Dus jij bent ook een Utregter...dolletjes!quote:Op maandag 12 september 2011 22:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij man?
Ik heb altijd in de Randstad gewoond en nu in Alemania, zoals je weet. Nog even.
Of hij is gewoon een paar keer blijven zittenquote:Op maandag 12 september 2011 23:03 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
College? Ik voel me oud met mijn fulltime baan
doe eens een wilde gokquote:
En hoe jong ben je dan als ik vragen mag?quote:Op maandag 12 september 2011 23:03 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Vrouwen die zich schamen voor hun meest lekkere lichaamsdeel zijn niet degenen die je moet hebben.quote:
Dan blijf je toch in dat studenten-denken hangenquote:Op maandag 12 september 2011 23:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Of hij is gewoon een paar keer blijven zitten
Mwaa...quote:Op maandag 12 september 2011 23:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Of hij is gewoon een paar keer blijven zitten
21 pasquote:Op maandag 12 september 2011 23:04 schreef Boudibou het volgende:
[..]
En hoe jong ben je dan als ik vragen mag?
Fulltime werken is nog echt niets voor mij. Wat voor werk doe je?
3 jaar Lunetten, 3.5 jaar verdomhoekje. En 8 jaar gestudeerd. Dus ja.quote:Op maandag 12 september 2011 23:03 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha..weet ik het. Dus jij bent ook een Utregter...dolletjes!
Ik schaam me er niet voor, ik heb dat gewoonquote:Op maandag 12 september 2011 23:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vrouwen die zich schamen voor hun meest lekkere lichaamsdeel zijn niet degenen die je moet hebben.
Welgevormde vrouwenkont
Werken en leven als een student.quote:Op maandag 12 september 2011 23:03 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Had ik ook nog wel gewild, maar had geen idee watvoor studie ik wilde gaan doen..quote:Op maandag 12 september 2011 23:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Werken en leven als een student.
Veel uitgaan en toch geld.
Dan wordt het tijd dat ik die marineschepen van je es aan een goede massage ga onderwerpen..quote:Op maandag 12 september 2011 23:05 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik schaam me er niet voor, ik heb dat gewoon
Je kent mijn leven?quote:Op maandag 12 september 2011 23:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Werken en leven als een student.
Veel uitgaan en toch geld.
De marine-opleiding leek je niks?quote:Op maandag 12 september 2011 23:05 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Had ik ook nog wel gewild, maar had geen idee watvoor studie ik wilde gaan doen..
Maar dat kietelt..quote:Op maandag 12 september 2011 23:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat ik die marineschepen van je es aan een goede massage ga onderwerpen..
quote:Op maandag 12 september 2011 23:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De marine-opleiding leek je niks?
Wat heb je verder in Den Helder? Coke.
Ik besloot in plaats van zondagavond, maandagochtend terug te rijden uit 020. Was ietsje later...quote:Op maandag 12 september 2011 23:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kent mijn leven?Ga nog vaak genoeg op dinsdag avond stappen (alleen is het op woensdag beginnen dan zo kut, werk kan je niet ff t 1e uur van skippen).
Edit, oke, een uur nog wel, maar later niet echt meer.
Ik studeerde in Amsterdam, maar m'n opleiding beviel me niet. Woonde toen samen met mijn ex in Amstelveen, had een bijbaan bij de kinderopvang. Ben toen in de kinderopvang gaan werken fulltime. Ex maakte het uit, ik verhuisde terug naar Den Helder, 9 maanden werkloos geweest en toen eindelijk een inkomen. Dus ja, ik ben echt happy met m'n baan!quote:Op maandag 12 september 2011 23:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De marine-opleiding leek je niks?
Wat heb je verder in Den Helder? Coke.
Met coke is alles mooier toch?quote:Op maandag 12 september 2011 23:08 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik studeerde in Amsterdam, maar m'n opleiding beviel me niet. Woonde toen samen met mijn ex in Amstelveen, had een bijbaan bij de kinderopvang. Ben toen in de kinderopvang gaan werken fulltime. Ex maakte het uit, ik verhuisde terug naar Den Helder, 9 maanden werkloos geweest en toen eindelijk een inkomen. Dus ja, ik ben echt happy met m'n baan!
Tot morgenquote:Op maandag 12 september 2011 23:08 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik studeerde in Amsterdam, maar m'n opleiding beviel me niet. Woonde toen samen met mijn ex in Amstelveen, had een bijbaan bij de kinderopvang. Ben toen in de kinderopvang gaan werken fulltime. Ex maakte het uit, ik verhuisde terug naar Den Helder, 9 maanden werkloos geweest en toen eindelijk een inkomen. Dus ja, ik ben echt happy met m'n baan!
Ik begin meestal om 8u, moet eigenlijk om 9u beginnen en kan af en toe om 10u binnen komen, maar niet elke week.quote:Op maandag 12 september 2011 23:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik besloot in plaats van zondagavond, maandagochtend terug te rijden uit 020. Was ietsje later...
Slechte ervaringen tellen niet.quote:
Ik ben ook 21, dus zo oud ben je niet.quote:Op maandag 12 september 2011 23:04 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
21 pas![]()
En ik werk als receptioniste bij een accountantskantoor, erg leuk!
Het is niet perse slecht, het was hilarischquote:Op maandag 12 september 2011 23:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Slechte ervaringen tellen niet.
Kinderopvang is een heel nuttige baan. Jullie vormen (mede) de nieuwe generatie Nederlanders.quote:Op maandag 12 september 2011 23:08 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ey ey ey...geen 020 he..quote:Op maandag 12 september 2011 23:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik besloot in plaats van zondagavond, maandagochtend terug te rijden uit 020. Was ietsje later...
+1.quote:
Dit klinkt arrogant maar zo is het niet bedoelt, maar m'n baas & collega's zijn heel tevreden over het werk dat ik leverquote:Op maandag 12 september 2011 23:09 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik ben ook 21, dus zo oud ben je niet.
Ahaaa..receptioniste...![]()
Jij bent vast heel gekwalificeerd.
Ik ben geen negersletjequote:Op maandag 12 september 2011 23:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je doet NOG niet aan coke, komt vanzelf.
Amsterdam is zo lang.quote:
Ja, ik vond het ook heel jammer dat ik plotseling weg moest van mijn groep. Dinsdag zei ik ze allemaal gedag en tot morgen, en de dag erna werkte ik er al niet meer..quote:Op maandag 12 september 2011 23:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kinderopvang is een heel nuttige baan. Jullie vormen (mede) de nieuwe generatie Nederlanders.
Heerlijk genoten dus van je studententijd. De tijd van lekker lang studeren zonder consequenties..quote:Op maandag 12 september 2011 23:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
3 jaar Lunetten, 3.5 jaar verdomhoekje. En 8 jaar gestudeerd. Dus ja.
Ik lust geen koffiequote:Op maandag 12 september 2011 23:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan kom ik morgen geen koffie drinken..
Mwah, ik moet nog wat geld terugbetalen. Maar daarom goed verdienen nu.quote:Op maandag 12 september 2011 23:12 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Heerlijk genoten dus van je studententijd. De tijd van lekker lang studeren zonder consequenties..
HoeOzo arrogant? Als ze dat vinden en dat blijkt, dan is het gewoon de waarheid.quote:Op maandag 12 september 2011 23:11 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Dit klinkt arrogant maar zo is het niet bedoelt, maar m'n baas & collega's zijn heel tevreden over het werk dat ik lever
Als je het maar zet.quote:
Ja daarom, ik heb ook onwijs veel geluk gehad met deze baan, en dan ook meteen 40 uurquote:Op maandag 12 september 2011 23:13 schreef Boudibou het volgende:
[..]
HoeOzo arrogant? Als ze dat vinden en dat blijkt, dan is het gewoon de waarheid.Niets arrogants aan. Maar goed iig dat je weer aan de bak bent gegaan na dat hele gebeuren.!
Je had dus beter moeten onderhandelen, had je misschien 36 uur kunnen werken voor hetzelfde salarisquote:Op maandag 12 september 2011 23:16 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja daarom, ik heb ook onwijs veel geluk gehad met deze baan, en dan ook meteen 40 uur
En is dit iets waar je carriere in wilt gaan maken?quote:Op maandag 12 september 2011 23:16 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja daarom, ik heb ook onwijs veel geluk gehad met deze baan, en dan ook meteen 40 uur
Nou dat lijkt me nietquote:Op maandag 12 september 2011 23:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je had dus beter moeten onderhandelen, had je misschien 36 uur kunnen werken voor hetzelfde salaris
Nee eigenlijk niet, accountancy trekt me totaal niet en ook de rest in het bedrijf niet. Maar ik heb het nu naar m'n zin, waar ik over een paar jaar ben zie ik dan wel weer!quote:Op maandag 12 september 2011 23:18 schreef Boudibou het volgende:
[..]
En is dit iets waar je carriere in wilt gaan maken?
Dat is mooi. Na die 250 ml boenwas tijgerbalsem die ik voor die schepen nodig heb, kan ik wel een koffie gebruiken...quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 23:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is mooi. Na die 250 mlHahahahaha, dat kan ik me voorstellen ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. tijgerbalsem die ik voor die schepen nodig heb, kan ik wel een koffie gebruiken...![]()
Ja, maar jij betaald naar verhouding i.i.g. 6000e minder dan een student met dezelfde studieduur. Lul.quote:Op maandag 12 september 2011 23:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mwah, ik moet nog wat geld terugbetalen. Maar daarom goed verdienen nu.
Ahaaa..jij carpet de diem gewoon. Avontuurlijke instelling!quote:Op maandag 12 september 2011 23:19 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, accountancy trekt me totaal niet en ook de rest in het bedrijf niet. Maar ik heb het nu naar m'n zin, waar ik over een paar jaar ben zie ik dan wel weer!
quote:Op maandag 12 september 2011 23:20 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja, maar jij betaald naar verhouding i.i.g. 6000e minder dan een student met dezelfde studieduur. Lul.
Tegenwoordig wel ja, vroeger dacht ik mijn hele toekomst uit, maar sinds dat allemaal in duigen is gevallen leef ik met de dag!quote:Op maandag 12 september 2011 23:21 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahaaa..jij carpet de diem gewoon. Avontuurlijke instelling!
Dat kan ik nietquote:Op maandag 12 september 2011 23:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als je goed had onderhandelt wel
Ach, dat komt vanzelf met de jarenquote:
California Dreamingquote:Op maandag 12 september 2011 23:22 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel ja, vroeger dacht ik mijn hele toekomst uit, maar sinds dat allemaal in duigen is gevallen leef ik met de dag!
Sta ook in optie voor een groepsreis naar Californië, vandaag besloten en geboekt, nu hopen dat er nog plek is en ik mee kan over een maand!
Haha ja, al ben ik geen hippie, ik ga me vast vermaken als het doorgaat. Ik hoop het echt, lijkt me zo prachtig... en dan vooral de Grand Canyon met zonsondergang.quote:Op maandag 12 september 2011 23:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
California Dreaming
Hippie-destination #1
Foto's makenquote:Op maandag 12 september 2011 23:27 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Haha ja, al ben ik geen hippie, ik ga me vast vermaken als het doorgaat. Ik hoop het echt, lijkt me zo prachtig... en dan vooral de Grand Canyon met zonsondergang.
Grand Canyon ligt toch in Arizona?quote:Op maandag 12 september 2011 23:27 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Haha ja, al ben ik geen hippie, ik ga me vast vermaken als het doorgaat. Ik hoop het echt, lijkt me zo prachtig... en dan vooral de Grand Canyon met zonsondergang.
Prima. Ik ben alleen wel van 1 uur smiddags tot 5 uur smiddags een beetje normaal...de rest van de dag moet er gechilld worden.quote:Op maandag 12 september 2011 23:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik bied je een baantje aan in Colombia, vinjedaarvan?
Dan is het voor mij allemaal alweer zo lang geleden dat ik wel met je mee wilquote:Op maandag 12 september 2011 23:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Foto's maken
Ik ga daar echt een paar maanden rondreizen. Zoveel te zien. Al die filmlocaties, het landschap, de steden, de vulkanen, het uitgaan, alles.
Ooit over een jaar of 4 ofzo.
Dese koerswijziging in je leven kan heel goed uitpakken.quote:Op maandag 12 september 2011 23:22 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel ja, vroeger dacht ik mijn hele toekomst uit, maar sinds dat allemaal in duigen is gevallen leef ik met de dag!
Sta ook in optie voor een groepsreis naar Californië, vandaag besloten en geboekt, nu hopen dat er nog plek is en ik mee kan over een maand!
Geen idee, maar je reist door drie staten heen. Van San Francisco naar Death Valley naar de Grand Canyon of Las Vegas (geen idee welke volgorde) en dan naar Los Angeles :pquote:Op maandag 12 september 2011 23:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Grand Canyon ligt toch in Arizona?
Ik hoop het echt, ik zie het in ieder geval als een grote nieuwe stap in mijn leven. Sowieso heb ik nog nooit gevlogen en ben ik nog nooit zonder ouders op vakantie geweest. (Laatste 6 jaar sowieso niet op vakantie geweest)quote:Op maandag 12 september 2011 23:31 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dese koerswijziging in je leven kan heel goed uitpakken.
Leuk! En wat is de bedoeling van de trip?
Dat is goed. Als modern hippies (dus een hippiebus MET airco en goed soundsystem) cruisen op z'n Johnny Depps in zijn meest geniale rol.quote:Op maandag 12 september 2011 23:30 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Dan is het voor mij allemaal alweer zo lang geleden dat ik wel met je mee wil
Reizen verbreedt je horizon. Zowel letterlijk als figuurlijk.quote:Op maandag 12 september 2011 23:33 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik hoop het echt, ik zie het in ieder geval als een grote nieuwe stap in mijn leven. Sowieso heb ik nog nooit gevlogen en ben ik nog nooit zonder ouders op vakantie geweest. (Laatste 6 jaar sowieso niet op vakantie geweest)
En de bedoeling is gewoon dat ik eens iets mee ga maken en nieuwe ervaringen opdoe! En natuurlijk dat het me onwijs mooi lijkt om daar allemaal eens geweest te zijn.
Johnny Depp!quote:Op maandag 12 september 2011 23:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is goed. Als modern hippies (dus een hippiebus MET airco en goed soundsystem) cruisen op z'n Johnny Depps in zijn meest geniale rol.
Die man is geniaal.quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 23:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is goed. Als modern hippies (dus een hippiebus MET airco en goed soundsystem) cruisen op z'n Johnny Depps in zijn meest geniale rol.
Dan begrijp ik wel dat je dit wilt. Zo lang zonder vakantie of telkens met ouders is inderdaad op een gegeven moment schluss..quote:Op maandag 12 september 2011 23:33 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik hoop het echt, ik zie het in ieder geval als een grote nieuwe stap in mijn leven. Sowieso heb ik nog nooit gevlogen en ben ik nog nooit zonder ouders op vakantie geweest. (Laatste 6 jaar sowieso niet op vakantie geweest)
En de bedoeling is gewoon dat ik eens iets mee ga maken en nieuwe ervaringen opdoe! En natuurlijk dat het me onwijs mooi lijkt om daar allemaal eens geweest te zijn.
Haha je bent echt de eerste man die dat zegt. Meestal zijn het van die jaloerse reacties over dat ze dat juist niet begrijpen.quote:Op maandag 12 september 2011 23:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die man is geniaal.
En ik begrijp de aantrekkingskracht van hem voor gezonde vrouwen volkomen.
Dat is daar way of life, ouwe.quote:Op maandag 12 september 2011 23:29 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Prima. Ik ben alleen wel van 1 uur smiddags tot 5 uur smiddags een beetje normaal...de rest van de dag moet er gechilld worden.
Ja ik hoop het ook! Ik heb eigenlijk geen idee, er waren nog twee plekken over, maar het is internationaal, dus het zou zomaar kunnen dat iemand de plek net voor mijn neus weg kaapt. Het hangt er natuurlijk vanaf of er plek is in de hotels, de vlucht is namelijk wel al voor mij gereserveerd.quote:Op maandag 12 september 2011 23:36 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dan begrijp ik wel dat je dit wilt. Zo lang zonder vakantie of telkens met ouders is inderdaad op een gegeven moment schluss..
Tof! En nou maar hopen dat je mee kan...hoe groot is die kans?
Kuch!quote:Op maandag 12 september 2011 23:38 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Haha je bent echt de eerste man die dat zegt. Meestal zijn het van die jaloerse reacties over dat ze dat juist niet begrijpen.
Nou,,roggel dort effe woat vor mie 'n ik poak mn biezen!quote:Op maandag 12 september 2011 23:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is daar way of life, ouwe.
Domme mannen heb je overal. Depp is een coole, creatieve, verrekt intelligente en ongetwijfeld passievolle gast.quote:Op maandag 12 september 2011 23:38 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Haha je bent echt de eerste man die dat zegt. Meestal zijn het van die jaloerse reacties over dat ze dat juist niet begrijpen.
Heel goed gezegdquote:Op maandag 12 september 2011 23:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Domme mannen heb je overal. Depp is een coole, creatieve, verrekt intelligente en ongetwijfeld passievolle gast.
Jaloezie is zielig. Doe er zelf wat aan.
Zelfs voor een Achterhoekse boer als jij zijn daar wel mooie dingen voor jou te ontdekken jongen...quote:Op maandag 12 september 2011 23:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nou,,roggel dort effe woat vor mie 'n ik poak mn biezen!
Fingers crossed he...quote:Op maandag 12 september 2011 23:39 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja ik hoop het ook! Ik heb eigenlijk geen idee, er waren nog twee plekken over, maar het is internationaal, dus het zou zomaar kunnen dat iemand de plek net voor mijn neus weg kaapt. Het hangt er natuurlijk vanaf of er plek is in de hotels, de vlucht is namelijk wel al voor mij gereserveerd.
Alleen voor het reizenquote:Op maandag 12 september 2011 23:42 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Fingers crossed he...
Indien je gaat, ga je dan ook zo'n vrijwilligerswerkprogramma uitvoeren of is het puur en alleen reizen/chillen etc....?
Je helpt coke verslaafden?quote:Op maandag 12 september 2011 23:42 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Alleen voor het reizen
Ik doe hier in Den Helder al vrijwilligerswerk
Echt? Dus jij bent een van de 5.000.000? Netjes hoor. Wat doe je dan?quote:Op maandag 12 september 2011 23:42 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Alleen voor het reizen
Ik doe hier in Den Helder al vrijwilligerswerk
Nee, ik vermaak de kinderen en jongeren in het buurthuisquote:Op maandag 12 september 2011 23:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je helpt coke verslaafden?
Te makkelijk
Ja dat zeg ik tochquote:Op maandag 12 september 2011 23:44 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Nee, ik vermaak de kinderen en jongeren in het buurthuis
Zolang iek moa' mien trekk'r heb 'n brommers koan kiek'n.quote:Op maandag 12 september 2011 23:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zelfs voor een Achterhoekse boer als jij zijn daar wel mooie dingen voor jou te ontdekken jongen...
Over trekkers gesproken...quote:Op maandag 12 september 2011 23:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zolang iek moa' mien trekk'r heb 'n brommers koan kiek'n.
En in je latere leven werden die trekkers, rukkers?quote:Op maandag 12 september 2011 23:46 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Over trekkers gesproken...
Mijn vader vind het altijd leuk om het verhaal over mij en de trekkers in de dierentuin te vertellen aan jongens.
Ik was een jaar of twee en zat heel onschuldig in de buggy in artis. Overal wilde dieren om me heen en het enige waar ik oog voor had, waren de trekkers die langsreden met het voer voor de dieren achterop. :$
Toen keek ik niet meer, toen deed ikquote:Op maandag 12 september 2011 23:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En in je latere leven werden die trekkers, rukkers?
Scherp.quote:Op maandag 12 september 2011 23:48 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Toen keek ik niet meer, toen deed ik
Je had honger?quote:Op maandag 12 september 2011 23:46 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Over trekkers gesproken...
Mijn vader vind het altijd leuk om het verhaal over mij en de trekkers in de dierentuin te vertellen aan jongens.
Ik was een jaar of twee en zat heel onschuldig in de buggy in artis. Overal wilde dieren om me heen en het enige waar ik oog voor had, waren de trekkers die langsreden met het voer voor de dieren achterop. :$
Vandaar die dikke reetquote:
quote:
Just say hello, hello!quote:
Praat met elkaar, tegen jou tegen mij...quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Just say hello, hello!
just say hello, hello!
bel je schor met simpel
¡Hola!quote:
cómo estás?quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:05 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Praat met elkaar, tegen jou tegen mij...
Hoever het ook is, het is altijd dichtbij...
[..]
¡Hola!
Die zit om klanten verlegen blijkbaar.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:06 schreef PeuRac het volgende:
Mn kapper sms't me dat ik m'n afspraak morgen niet moet vergeten
ohnoesquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:09 schreef Ludootje het volgende:
Bedenk me net dat ik Ruth Jackott fout citeer...
Idd...quote:
Maar nu heb ik er 1, die precies doet wat ik wilquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:11 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Idd...
Die reclame is trouwens wel uit dezelfde categorie als Katja Schuurman voor Laser computers btw...
Precies!quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Maar nu heb ik er 1, die precies doet wat ik wil
Nee, hij is erg duurquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Die zit om klanten verlegen blijkbaar.
Ik maak m'n bed nooit op...quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:15 schreef Rupsebeest het volgende:
Pfffff, hebben jullie dat ook altijd... ga je je bed opmaken en dan halverwege zit je aan dat ding te trekken en kom je erachter dat je 'm een kwartslag had moeten draaien omdat nu de lange zijd over de korte zijde gaat...![]()
Of ben ik de enige n00b die dat altijd doet
Bed opmaken, daar heb ik personeel voor.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:15 schreef Rupsebeest het volgende:
Pfffff, hebben jullie dat ook altijd... ga je je bed opmaken en dan halverwege zit je aan dat ding te trekken en kom je erachter dat je 'm een kwartslag had moeten draaien omdat nu de lange zijd over de korte zijde gaat...![]()
ik heb dat nooit iddquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:15 schreef Rupsebeest het volgende:
bovenstaande actie doe je bij het verschonen van je bed, doe je dat ook nooit?quote:
Je woont weer bij je moeder?quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bed opmaken, daar heb ik personeel voor.
quote:
Haha, ik mag toch hopen van wel =pquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bovenstaande actie doe je bij het verschonen van je bed, doe je dat ook nooit?
Wat is bovenstaande actie?quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bovenstaande actie doe je bij het verschonen van je bed, doe je dat ook nooit?
Da's wel bueno!quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, hij is erg duurmaar krijg wel bier
Wat bed opmaken? Ik heb een dekbed en daar kruip ik onder. Of mis ik iets?quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je woont weer bij je moeder?![]()
Ik heb er alleen een hekel aan als ik thuis kom van t stappen en het dan nog moet doen
Weltrusten. Wie weet ben je morgen wel een vlinder enzo...quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:20 schreef Rupsebeest het volgende:
Anyway, ik ga snel slapen voordat dit topic sluit, welterusten allemaal en tot morgen!![]()
Waarom zou je je bed opmaken..quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:15 schreef Rupsebeest het volgende:
Om mijn dekbed zit nog een hoesquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat bed opmaken? Ik heb een dekbed en daar kruip ik onder. Of mis ik iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |