quote:Op maandag 12 september 2011 22:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij al genoeg pics op je schoot liggen.
naahh, niet echt eigenlijk, ik vind mn ex nog steeds wel heel leuk, maar toch denk ik wel dat het beter is zo..quote:Op maandag 12 september 2011 22:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat treft. Maar wel een tevreden single?
Boudibou zal je graag daarmee helpenquote:Op maandag 12 september 2011 22:21 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
naahh, niet echt eigenlijk, ik vind mn ex nog steeds wel heel leuk, maar toch denk ik wel dat het beter is zo..
ik mis alleen het knuffelen en intiem zijn zo vreselijk..
Ik reik iedere vrouwelijke single met een goed hart en innerlijk de helpende hand.quote:Op maandag 12 september 2011 22:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Boudibou zal je graag daarmee helpen
Ook alleen maar om je eigen lusten te kunnen bevredigenquote:Op maandag 12 september 2011 22:24 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik reik iedere vrouwelijke single met een goed hart en innerlijk de helpende hand.
das de menschelijcke aardquote:Op maandag 12 september 2011 22:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ook alleen maar om je eigen lusten te kunnen bevredigen
En vrouwen willen zich juist uniek voelen...quote:Op maandag 12 september 2011 22:24 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik reik iedere vrouwelijke single met een goed hart en innerlijk de helpende hand.
Uiteraard...ik ben behoorlijk egoistisch wat dat bedreft. Maar als dat de ander ook tevreden maakt, is het dus niet alleen voor mezelf...dus toch nog ergens een goede daad.quote:Op maandag 12 september 2011 22:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ook alleen maar om je eigen lusten te kunnen bevredigen
Ik kan je ook een helpende voet reiken, maar op mijn handen lopen gaat zo moeilijk.quote:Op maandag 12 september 2011 22:27 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
En vrouwen willen zich juist uniek voelen...
Had het laatste deel over het hoofd gezien. Gaat het niet best? Wat is er aan de hand? Sterkte ermee ouwe!quote:Op maandag 12 september 2011 20:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe.
Tis zeker een toffe meid. En jij bent geschikt voor d'r.
Ja, we hebben elkaar net gemist in de 80. Ik was er de avond ervoor.
Zaterdag was Q-Base. Wat een GEWELDIG feest. Ruimte om te dansen, vette lichtshows, goeie sets, heerlijke reacties op mijn outfit, lekkere space, korte rijen bij de bar en een lieve bob. Wat wil je nog meer?
Mijn ma, gaat niet best. Als jij kon kiezen tussen een peuk of zuurstof, wat zou jij kiezen?
Dat hoeft ook niet hoor, ik heb geen voetenfetisjquote:Op maandag 12 september 2011 22:29 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik kan je ook een helpende voet reiken, maar op mijn handen lopen gaat zo moeilijk.
allemaal even uniek?quote:Op maandag 12 september 2011 22:27 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
En vrouwen willen zich juist uniek voelen...
Wat jij zegtquote:Op maandag 12 september 2011 22:36 schreef Spezza19 het volgende:
Vrouwen met Uggs![]()
Toch wel het laagste volk in de samenleving
domme vrouwen.. pantoffels zijn voor binnenshuis. oversized dingen helemaalquote:Op maandag 12 september 2011 22:34 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Nee, sommige vrouwen kopen allemaal Uggs en gaan die dan dragen
Mensen met Uggs moeten net als heksen gewoon op de brandstapel. Of publieke ophanging. Of gestenigd.quote:Op maandag 12 september 2011 22:38 schreef clevy het volgende:
[..]
domme vrouwen.. pantoffels zijn voor binnenshuis. oversized dingen helemaal
Mooi..ik ook niet.quote:Op maandag 12 september 2011 22:32 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet hoor, ik heb geen voetenfetisj
Werp een blik op relatieplanet ofzo. Alle vrouwen zijn hetzelfde, willen hetzelfde.quote:Op maandag 12 september 2011 22:41 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Mooi..ik ook niet.![]()
Wel grappig dat alle vrouwen uniek willen zijn, en dat dat hen juist allemaal hetzelfde maakt.
Ach, ik voel me uniek, d'r is er maar 1 zoals ik!quote:Op maandag 12 september 2011 22:41 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Mooi..ik ook niet.![]()
Wel grappig dat alle vrouwen uniek willen zijn, en dat dat hen juist allemaal hetzelfde maakt.
Relatieplanet is niet iets voor mij... tenzij er ook gewillige tienertjes tussen zitten..quote:Op maandag 12 september 2011 22:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Werp een blik op relatieplanet ofzo. Alle vrouwen zijn hetzelfde, willen hetzelfde.![]()
Oh en als ze wel een voetfetish had gehad, dan had jij dat nu ook player
van de meeste mensen is 1 meer dan genoegquote:Op maandag 12 september 2011 22:43 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ach, ik voel me uniek, d'r is er maar 1 zoals ik!
En van sommige mensen is 1 eigenlijk al teveelquote:Op maandag 12 september 2011 22:46 schreef clevy het volgende:
[..]
van de meeste mensen is 1 meer dan genoeg
Ik hoop het maar...het zou namelijk best wel soap-achtig zijn als ik na een bezoekje aan de wc bij je tweelingzus in bed zou stappen..quote:Op maandag 12 september 2011 22:43 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ach, ik voel me uniek, d'r is er maar 1 zoals ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |