oja?quote:Op maandag 12 september 2011 21:56 schreef Rupsebeest het volgende:
nee, belachelijk hè :/
ze zijn altijd keisnel uitverkocht omdat er best wel wat vrouwen zijn die 43/44 hebben
Echt? Hebben vrouwen doorgaans niet bijna allen 37-40?quote:Op maandag 12 september 2011 21:56 schreef Rupsebeest het volgende:
ze zijn altijd keisnel uitverkocht omdat er best wel wat vrouwen zijn die 43/44 hebben
Brrr... Vrouwen die net zulke grote voeten hebben als ik.quote:Op maandag 12 september 2011 21:56 schreef Rupsebeest het volgende:
Das lang geleden. Jij terug?quote:
ja ik ga niet iedere week shoppen, heb ook betere dingen te doen :pquote:Op maandag 12 september 2011 21:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Echt? Hebben vrouwen doorgaans niet bijna allen 37-40?
Zie nauwelijks dames met zulke "grote" voeten.
O ja...wees er dan eerder bij of..internet!
Balen he...want grote voeten equals een grote....quote:Op maandag 12 september 2011 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Brrr... Vrouwen die net zulke grote voeten hebben als ik.
O, ik dacht dat je niets te doen had.quote:Op maandag 12 september 2011 21:59 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
ja ik ga niet iedere week shoppen, heb ook betere dingen te doen :p
en bij mij valt t schijnbaar niet op want iedereen verbaast zich er altijd over als ik t zeg
werken en sporten nemen bijna al mn tijd al in beslagquote:Op maandag 12 september 2011 22:02 schreef Boudibou het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je niets te doen had.
Lekker bezig. Pics van je lijf.quote:Op maandag 12 september 2011 22:05 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
werken en sporten nemen bijna al mn tijd al in beslag
nee, moet nog heel veel werk verzetten :pquote:Op maandag 12 september 2011 22:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Lekker bezig. Pics van je lijf.
Nee joh gekkie..niet zo modesto.quote:Op maandag 12 september 2011 22:13 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
nee, moet nog hel veel werk verzetten :p
Dat treft. Maar wel een tevreden single?quote:Op maandag 12 september 2011 22:00 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
ja, verveelde me![]()
en was weer single dus mag hier weer posten van mezelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij heb jij al genoeg pics op je schoot liggen.quote:Op maandag 12 september 2011 22:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Lekker bezig. Pics van je lijf.
quote:Op maandag 12 september 2011 22:17 schreef -Engel- het volgende:
yeah weekend.....Ga in Iran wonen, bitch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik wil het niet weten.quote:Op maandag 12 september 2011 22:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij al genoeg pics op je schoot liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |