Niet van je gewend.quote:Op maandag 12 september 2011 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enthousiasme en nauwkeurig typen gaan duidelijk niet samen.
Mijn enthousiasme bewaar ik doorgaans voor echt leuke dingen, niet voor FOK!.quote:
Kan dat nog op jouw leeftijd?quote:Op maandag 12 september 2011 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn enthousiasme bewaar ik doorgaans voor echt leuke dingen, niet voor FOK!.
Yup, het is eigenlijk net als neuken. Dat ga je ook niet meer of minder doen naarmate je ouder wordt. Deed je het vroeger vaak, doe je het nu en in de toekomst nog steeds vaak. Deed je het vroeger weinig... Tja...quote:
Wijze woorden oude man. Geniet ervan zo lang het nog kanquote:Op maandag 12 september 2011 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, het is eigenlijk net als neuken. Dat ga je ook niet meer of minder doen naarmate je ouder wordt. Deed je het vroeger vaak, doe je het nu en in de toekomst nog steeds vaak. Deed je het vroeger weinig... Tja...
Jij ook!quote:Op maandag 12 september 2011 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
Wijze woorden oude man. Geniet ervan zo lang het nog kan
hi Rupsequote:Op maandag 12 september 2011 21:45 schreef Rupsebeest het volgende:
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedeavond!
oja?quote:Op maandag 12 september 2011 21:56 schreef Rupsebeest het volgende:
nee, belachelijk hè :/
ze zijn altijd keisnel uitverkocht omdat er best wel wat vrouwen zijn die 43/44 hebben
Echt? Hebben vrouwen doorgaans niet bijna allen 37-40?quote:Op maandag 12 september 2011 21:56 schreef Rupsebeest het volgende:
ze zijn altijd keisnel uitverkocht omdat er best wel wat vrouwen zijn die 43/44 hebben
Brrr... Vrouwen die net zulke grote voeten hebben als ik.quote:Op maandag 12 september 2011 21:56 schreef Rupsebeest het volgende:
Das lang geleden. Jij terug?quote:
ja ik ga niet iedere week shoppen, heb ook betere dingen te doen :pquote:Op maandag 12 september 2011 21:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Echt? Hebben vrouwen doorgaans niet bijna allen 37-40?
Zie nauwelijks dames met zulke "grote" voeten.
O ja...wees er dan eerder bij of..internet!
Balen he...want grote voeten equals een grote....quote:Op maandag 12 september 2011 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Brrr... Vrouwen die net zulke grote voeten hebben als ik.
O, ik dacht dat je niets te doen had.quote:Op maandag 12 september 2011 21:59 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
ja ik ga niet iedere week shoppen, heb ook betere dingen te doen :p
en bij mij valt t schijnbaar niet op want iedereen verbaast zich er altijd over als ik t zeg
werken en sporten nemen bijna al mn tijd al in beslagquote:Op maandag 12 september 2011 22:02 schreef Boudibou het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je niets te doen had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |