Hehe.quote:Op maandag 12 september 2011 20:13 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Een gapend gat. De wc-bril zat nog strakker om m'n lul.
[..]
Ja zeker..prrrrrima chick![]()
Een paar bakkies gedaan, redelijk rustig gehouden. Was de week ervoor in de 80, en ben mijn telefoon verloren dus moet even "rustig" aan gaan doen.Jij nog wat uitgespookt laatst?
Waarom was jij er dan?
Ah..je woorden doen me goed.quote:Op maandag 12 september 2011 20:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe.
Tis zeker een toffe meid. En jij bent geschikt voor d'r.
Ja, we hebben elkaar net gemist in de 80. Ik was er de avond ervoor.
Zaterdag was Q-Base. Wat een GEWELDIG feest. Ruimte om te dansen, vette lichtshows, goeie sets, heerlijke reacties op mijn outfit, lekkere space, korte rijen bij de bar en een lieve bob. Wat wil je nog meer?
Mijn ma, gaat niet best. Als jij kon kiezen tussen een peuk of zuurstof, wat zou jij kiezen?
Die zou in ieder geval meer Utrechtenaren n huaarn einde helpen in plaats van alleen lafjes twee homo's te verjagen. Snel een kampbeul aanstellen dus!quote:Op maandag 12 september 2011 20:12 schreef Q. het volgende:
Hell, de gemiddelde kampbeul zou minder schade aanrichten dan Wolfsen.
Qountdown 2009-10 was het lekkerste feest ooit. Onverslaanbaar.quote:
Wat gebeurt er met je letters?quote:Op maandag 12 september 2011 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die zou in ieder geval meer Utrechtenaren n huaarn einde helpen in plaats van alleen lafjes twee homo's te verjagen. Snel een kampbeul aanstellen dus!
Enthousiasme en nauwkeurig typen gaan duidelijk niet samen.quote:
Probeer het nog eens en nu rustigquote:Op maandag 12 september 2011 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enthousiasme en nauwkeurig typen gaan duidelijk niet samen.
Niet van je gewend.quote:Op maandag 12 september 2011 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enthousiasme en nauwkeurig typen gaan duidelijk niet samen.
Mijn enthousiasme bewaar ik doorgaans voor echt leuke dingen, niet voor FOK!.quote:
Kan dat nog op jouw leeftijd?quote:Op maandag 12 september 2011 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn enthousiasme bewaar ik doorgaans voor echt leuke dingen, niet voor FOK!.
Yup, het is eigenlijk net als neuken. Dat ga je ook niet meer of minder doen naarmate je ouder wordt. Deed je het vroeger vaak, doe je het nu en in de toekomst nog steeds vaak. Deed je het vroeger weinig... Tja...quote:
Wijze woorden oude man. Geniet ervan zo lang het nog kanquote:Op maandag 12 september 2011 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, het is eigenlijk net als neuken. Dat ga je ook niet meer of minder doen naarmate je ouder wordt. Deed je het vroeger vaak, doe je het nu en in de toekomst nog steeds vaak. Deed je het vroeger weinig... Tja...
Jij ook!quote:Op maandag 12 september 2011 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
Wijze woorden oude man. Geniet ervan zo lang het nog kan
hi Rupsequote:Op maandag 12 september 2011 21:45 schreef Rupsebeest het volgende:
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedeavond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |