Dan is het voor mij allemaal alweer zo lang geleden dat ik wel met je mee wilquote:Op maandag 12 september 2011 23:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Foto's maken
Ik ga daar echt een paar maanden rondreizen. Zoveel te zien. Al die filmlocaties, het landschap, de steden, de vulkanen, het uitgaan, alles.
Ooit over een jaar of 4 ofzo.
Dese koerswijziging in je leven kan heel goed uitpakken.quote:Op maandag 12 september 2011 23:22 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel ja, vroeger dacht ik mijn hele toekomst uit, maar sinds dat allemaal in duigen is gevallen leef ik met de dag!
Sta ook in optie voor een groepsreis naar Californië, vandaag besloten en geboekt, nu hopen dat er nog plek is en ik mee kan over een maand!
Geen idee, maar je reist door drie staten heen. Van San Francisco naar Death Valley naar de Grand Canyon of Las Vegas (geen idee welke volgorde) en dan naar Los Angeles :pquote:Op maandag 12 september 2011 23:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Grand Canyon ligt toch in Arizona?
Ik hoop het echt, ik zie het in ieder geval als een grote nieuwe stap in mijn leven. Sowieso heb ik nog nooit gevlogen en ben ik nog nooit zonder ouders op vakantie geweest. (Laatste 6 jaar sowieso niet op vakantie geweest)quote:Op maandag 12 september 2011 23:31 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dese koerswijziging in je leven kan heel goed uitpakken.
Leuk! En wat is de bedoeling van de trip?
Dat is goed. Als modern hippies (dus een hippiebus MET airco en goed soundsystem) cruisen op z'n Johnny Depps in zijn meest geniale rol.quote:Op maandag 12 september 2011 23:30 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Dan is het voor mij allemaal alweer zo lang geleden dat ik wel met je mee wil
Reizen verbreedt je horizon. Zowel letterlijk als figuurlijk.quote:Op maandag 12 september 2011 23:33 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik hoop het echt, ik zie het in ieder geval als een grote nieuwe stap in mijn leven. Sowieso heb ik nog nooit gevlogen en ben ik nog nooit zonder ouders op vakantie geweest. (Laatste 6 jaar sowieso niet op vakantie geweest)
En de bedoeling is gewoon dat ik eens iets mee ga maken en nieuwe ervaringen opdoe! En natuurlijk dat het me onwijs mooi lijkt om daar allemaal eens geweest te zijn.
Johnny Depp!quote:Op maandag 12 september 2011 23:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is goed. Als modern hippies (dus een hippiebus MET airco en goed soundsystem) cruisen op z'n Johnny Depps in zijn meest geniale rol.
Die man is geniaal.quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 23:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is goed. Als modern hippies (dus een hippiebus MET airco en goed soundsystem) cruisen op z'n Johnny Depps in zijn meest geniale rol.
Dan begrijp ik wel dat je dit wilt. Zo lang zonder vakantie of telkens met ouders is inderdaad op een gegeven moment schluss..quote:Op maandag 12 september 2011 23:33 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik hoop het echt, ik zie het in ieder geval als een grote nieuwe stap in mijn leven. Sowieso heb ik nog nooit gevlogen en ben ik nog nooit zonder ouders op vakantie geweest. (Laatste 6 jaar sowieso niet op vakantie geweest)
En de bedoeling is gewoon dat ik eens iets mee ga maken en nieuwe ervaringen opdoe! En natuurlijk dat het me onwijs mooi lijkt om daar allemaal eens geweest te zijn.
Haha je bent echt de eerste man die dat zegt. Meestal zijn het van die jaloerse reacties over dat ze dat juist niet begrijpen.quote:Op maandag 12 september 2011 23:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die man is geniaal.
En ik begrijp de aantrekkingskracht van hem voor gezonde vrouwen volkomen.
Dat is daar way of life, ouwe.quote:Op maandag 12 september 2011 23:29 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Prima. Ik ben alleen wel van 1 uur smiddags tot 5 uur smiddags een beetje normaal...de rest van de dag moet er gechilld worden.
Ja ik hoop het ook! Ik heb eigenlijk geen idee, er waren nog twee plekken over, maar het is internationaal, dus het zou zomaar kunnen dat iemand de plek net voor mijn neus weg kaapt. Het hangt er natuurlijk vanaf of er plek is in de hotels, de vlucht is namelijk wel al voor mij gereserveerd.quote:Op maandag 12 september 2011 23:36 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dan begrijp ik wel dat je dit wilt. Zo lang zonder vakantie of telkens met ouders is inderdaad op een gegeven moment schluss..
Tof! En nou maar hopen dat je mee kan...hoe groot is die kans?
Kuch!quote:Op maandag 12 september 2011 23:38 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Haha je bent echt de eerste man die dat zegt. Meestal zijn het van die jaloerse reacties over dat ze dat juist niet begrijpen.
Nou,,roggel dort effe woat vor mie 'n ik poak mn biezen!quote:Op maandag 12 september 2011 23:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is daar way of life, ouwe.
Domme mannen heb je overal. Depp is een coole, creatieve, verrekt intelligente en ongetwijfeld passievolle gast.quote:Op maandag 12 september 2011 23:38 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Haha je bent echt de eerste man die dat zegt. Meestal zijn het van die jaloerse reacties over dat ze dat juist niet begrijpen.
Heel goed gezegdquote:Op maandag 12 september 2011 23:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Domme mannen heb je overal. Depp is een coole, creatieve, verrekt intelligente en ongetwijfeld passievolle gast.
Jaloezie is zielig. Doe er zelf wat aan.
Zelfs voor een Achterhoekse boer als jij zijn daar wel mooie dingen voor jou te ontdekken jongen...quote:Op maandag 12 september 2011 23:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nou,,roggel dort effe woat vor mie 'n ik poak mn biezen!
Fingers crossed he...quote:Op maandag 12 september 2011 23:39 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja ik hoop het ook! Ik heb eigenlijk geen idee, er waren nog twee plekken over, maar het is internationaal, dus het zou zomaar kunnen dat iemand de plek net voor mijn neus weg kaapt. Het hangt er natuurlijk vanaf of er plek is in de hotels, de vlucht is namelijk wel al voor mij gereserveerd.
Alleen voor het reizenquote:Op maandag 12 september 2011 23:42 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Fingers crossed he...
Indien je gaat, ga je dan ook zo'n vrijwilligerswerkprogramma uitvoeren of is het puur en alleen reizen/chillen etc....?
Je helpt coke verslaafden?quote:Op maandag 12 september 2011 23:42 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Alleen voor het reizen
Ik doe hier in Den Helder al vrijwilligerswerk
Echt? Dus jij bent een van de 5.000.000? Netjes hoor. Wat doe je dan?quote:Op maandag 12 september 2011 23:42 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Alleen voor het reizen
Ik doe hier in Den Helder al vrijwilligerswerk
Nee, ik vermaak de kinderen en jongeren in het buurthuisquote:Op maandag 12 september 2011 23:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je helpt coke verslaafden?
Te makkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |