haai bengeltjequote:
Wellicht toont het mijn verknipte persoonlijkheid.quote:Op maandag 12 september 2011 19:54 schreef dawg het volgende:
mata, wat rate jij films vaak hoog zeg.komt dat door de drugs of door je brede smaak?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op maandag 12 september 2011 19:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wellicht toont het mijn verknipte persoonlijkheid.heb je attack the block al gezien? man wat een geniale simpele film.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Al 200x.quote:Op maandag 12 september 2011 19:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Q!
Je hebt vast al getekend:
http://petities.nl/petitie/wolfsen-onze-domstad-uit/
minpuntenquote:
Straks een samenvatting pleasequote:
alhoewel.. "houdoe" maakt veel goedquote:
Volg jij het ook?quote:Op maandag 12 september 2011 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Straks een samenvatting please
NINJA EDIT!!!quote:Op maandag 12 september 2011 20:01 schreef clevy het volgende:
[..]
alhoewel.. "houdoe" maakt veel goed
sssssssst ! niet verraden dat ik typ fauten maakquote:
Die was humorquote:Op maandag 12 september 2011 20:00 schreef dawg het volgende:
[..]
heb je attack the block al gezien? man wat een geniale simpele film.![]()
Hoedoe?quote:Op maandag 12 september 2011 20:02 schreef clevy het volgende:
[..]
sssssssst ! niet verraden dat ik typ fauten maak
quote:
mja.. repetatieve patronen tiep je sneller dan wisselendequote:
Nah goed. Ik ben wegquote:Op maandag 12 september 2011 20:03 schreef clevy het volgende:
[..]
mja.. repetatieve patronen tiep je sneller dan wisselende
Dat gaat weinig uitmaken, hij gaat toch niet weg.quote:Op maandag 12 september 2011 20:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wolfsen mag het recht in zijn face terugkrijgen. Hopelijk tekenen er 35 miljoen Nederlanders.
Houdoequote:Op maandag 12 september 2011 20:03 schreef dawg het volgende:
[..]
ja vond hem erg cool
ben weg. adiossssssssssss
quote:
Nee daarom ook die samenvattingquote:
En dan gek op staan te kijken dat verknipte geesten tot geweld overgaan.quote:Op maandag 12 september 2011 20:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat gaat weinig uitmaken, hij gaat toch niet weg..
Een combinatie?quote:Op maandag 12 september 2011 20:04 schreef El_Matador het volgende:
Uiteindelijk is dus nog steeds niet duidelijk of Sam-x te batsen valt. Ofwel ze is bloedmooi en wil niet al teveel aandacht (kleine kans, anders word je geen mod op FOK!), ofwel ze is afgrijselijk lelijk en denkt door blauw te worden iemand te zijn.
Wie zal het zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |