Een gezwel?quote:Op maandag 12 september 2011 16:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]wat stom allemaal! Had nog wel zogehoopt dat je ondertussen wat had.
Damn, je vraagt je soms af waarom men überhaupt de moeite neemt het internet op te gaan...quote:
Dat kan je je ook afvragen zonder dat soort topics....quote:Op maandag 12 september 2011 17:23 schreef Barbusse het volgende:
Jezus Christustm, wat zitten er soms van een randmongolen in NWS te posten zeg....
‘Stel uit Amsterdam martelde baby dood’
[..]
Damn, je vraagt je soms af waarom men überhaupt de moeite neemt het internet op te gaan...
En als het kan zeker ook nog eens schoon gewassen en goed gestreken zeker? Verwend ventje.quote:Op maandag 12 september 2011 17:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee dank je.
Ik wil wel mijn kleren.
Meh, ik kom dit soort rioolwater alleen hier tegen, verder zit ik niet de hele dag fora door te nemen op zoek naar gelijkwaardige onzin...quote:Op maandag 12 september 2011 17:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat kan je je ook afvragen zonder dat soort topics....
Ik mag het hopen als het een online bestelling is.quote:Op maandag 12 september 2011 17:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En als het kan zeker ook nog eens schoon gewassen en goed gestreken zeker? Verwend ventje.
wat heb je met je kleren gedaan?quote:Op maandag 12 september 2011 17:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee dank je.
Ik wil wel mijn kleren.
Geen idee. Gisteren besteld. Vanmiddag de invoice in mijn mail (meestal teken dat ze gesorteerd en ingepakt zijn)?quote:Op maandag 12 september 2011 17:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
zit op mobiel dus wat traag soms
Maar wanneer verwacht e ze?
geen idee wat die mail zal betekenen. Verschilt per bedrijf. Soms binnen een dag soms een paar wekenquote:Op maandag 12 september 2011 17:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geen idee. Gisteren besteld. Vanmiddag de invoice in mijn mail (meestal teken dat ze gesorteerd en ingepakt zijn)?
Dus hopelijk morgen en anders overmorgen gok ik zo
Nederlands bedrijf met magazijn 15 km verderop. Mag hopen wat snellerquote:Op maandag 12 september 2011 17:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
geen idee wat die mail zal betekenen. Verschilt per bedrijf. Soms binnen een dag soms een paar weken
jammer genoeg zegt dat niets.. wat zegt de site er zelf over dan?quote:Op maandag 12 september 2011 17:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nederlands bedrijf met magazijn 15 km verderop. Mag hopen wat sneller
Goed punt!quote:Op maandag 12 september 2011 17:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
jammer genoeg zegt dat niets.. wat zegt de site er zelf over dan?
quote:Shipped (on its way)
woei! Positiviteit!quote:Op maandag 12 september 2011 17:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed punt!
Gekeken:
[..]
![]()
![]()
Dat vraagt om een liedje
als jij dat graag wilt mag dat natuurlijk!quote:
Nou dan ook Selah samen met Triggerfinger nog evenquote:Op maandag 12 september 2011 17:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
als jij dat graag wilt mag dat natuurlijk!
wil je er nog meer? Nu kan tquote:Op maandag 12 september 2011 17:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou dan ook Selah samen met Triggerfinger nog even![]()
neem vooral je tijdquote:Op maandag 12 september 2011 17:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bedankt maar ik ben deze nog aan het luisteren.
Ik kan daarna wel even king for a day doen.
Kijk.... nu komt het betere werk!!quote:
heej, hoe is u?quote:
weltrustequote:
wisselendquote:
Het is een vrouw.quote:
nah..quote:
quote:
druk, weinig gedaan gekregen en wat last slechte gezondheid.quote:
Waar heb je precies last van dan?quote:Op maandag 12 september 2011 19:04 schreef clevy het volgende:
[..]
druk, weinig gedaan gekregen en wat last slechte gezondheid.
wat is jouw misere?
Ai ai.quote:Op maandag 12 september 2011 19:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet charmant zijn.
het is terminaal
iets aan m'n maag, medici zijn er nog niet uit.quote:
dat is een aangeboren afwijking.. en aangezien reproductie er niet in zit zal het geen probleem zijn voor de mensheid.quote:Op maandag 12 september 2011 19:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet charmant zijn.
het is terminaal
Is het heel ernstig?quote:Op maandag 12 september 2011 19:08 schreef clevy het volgende:
[..]
iets aan m'n maag, medici zijn er nog niet uit.
[..]
dat is een aangeboren afwijking.. en aangezien reproductie er niet in zit zal het geen probleem zijn voor de mensheid.
met mijn tact is het heel ernstig.. maag is hinderlijk/irritantquote:
Nou, dat zet ik liever niet op het internet.. is nogal een lastig verhaal. We kunnen het beter hebben over leuke(re) dingen, niet?quote:Op maandag 12 september 2011 19:10 schreef clevy het volgende:
[..]
met mijn tact is het heel ernstig.. maag is hinderlijk/irritant
en hoe komt het dat het zo slecht met jou gaat sam-x?
Foei !!!quote:Op maandag 12 september 2011 19:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want voorplanting zit er niet in
Nee, we teren op leedvermaak.quote:Op maandag 12 september 2011 19:11 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Nou, dat zet ik liever niet op het internet.. is nogal een lastig verhaal. We kunnen het beter hebben over leuke(re) dingen, niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |